اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

موتورولا رسما از گوشی ارزان قیمت Moto G20 رونمایی کرد

شرکت آمریکایی موتورولا رسماً گوشی ارزان قیمت Moto G20 را معرفی کرد ، گوشی هوشمندی که در ابتدا با قیمت 150 یورو برای خرید در اروپا در دسترس خواهد بود.

موتورولا رسما از گوشی ارزان قیمت Moto G20 رونمایی کرد


اولین جزئیات مربوط به گوشی هوشمند پایین رده Moto G20 موتورولا در ابتدای ماه به بیرون درز کرد. شایعاتی که در ابتدای ماه مطرح شد و گمانه زنی های زیادی در مورد مشخصات آن مطح شد.

امروز این شرکت آمریکایی رسماً گوشی ارزان قیمت Moto G20 را معرفی کرد ، گوشی هوشمندی که در ابتدا با قیمت 150 یورو برای خرید در اروپا در دسترس خواهد بود.

علاوه بر قیمت پایین ، جذاب ترین جنبه های Moto G20 ، صفحه نمایش عظیم 6.5 اینچی Max Vision با نرخ تازه سازی 90 هرتز و باتری نسبتاً بزرگ 5000 (با پشتیبانی از شارژ سریع 10 وات) است.

موتورولا

کسانی که دوست دارند با گوشی خود عکس بگیرند ، بسیار خوشحال خواهند شد که بدانند موتورولا توانسته یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را در Moto G20 جای دهد ، که برای یک دستگاه سطح پایین یک موفقیت خوب به شمار ‌می‌رود.

به طرز عجیبی موتورولا تصمیم گرفته است به جای استفاده از پردازنده های کولکام (Qualcomm) یا مدیا تک (MediaTek) ، یک چیپ ست هشت هسته ای Unisoc T700 تعبیه کند. در هر صورت ، این تلفن هوشمند فقط 4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا دارد که به اندازه کافی مناسب چنین گوشی خواهد بود. لازم به ذکر است که قدرت پردازنده ها یکی از اصلی ترین معیار ها برای سنجش قیمتی و کارکردی در هر گوشی به شمار می رود.

به غیر از سنسور 48 مگاپیکسلی ، تنظیمات دوربین چهارگانه به ترتیب شامل یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و داده های عمق است. این تلفن همچنین از یک سنسور اثر انگشت در پشت آن ، یک دکمه اختصاصی دستیار Google و یک محافظ سلفی 130 مگاپیکسلی بهره می برد.

دوربین

برای کسانی که شاید میخواهند روی گوشی خود از تکنولوژی های جدید بی بهره نباشند متاسفانه باید بگوییم که Moto G20 از 5G پشتیبانی نمی کند ، اما انواع ویژگی های ارتباطی دیگر ، از جمله NFC ، بلوتوث 5.0 ، جک صوتی 3.5 میلی متری و پورت USB Type-C را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است که Moto G20 در اواخر این هفته در دو رنگ مختلف: آبی و صورتی فلامینگویی برای خرید در دسترس خواهد بود.

در یک جمع بندی کلی میتوان گفت که موتورلا آنچه که شاید برای یک گوشی پایین رده انتظار میرفت را برآورده کرده است. در هر صورت باید در واقعیت نیز این گوشی ارزان قیمت را مورد بررسی قرار داد تا کارکرد و مقاومت آن هم مشخص شود. تصمیم موتورلا برای استفاده از چیپست های Unisoc T700 میتواند نوع کارکرد این گوشی را تحت تاثیر قرار دهد و حتی طرفداران همیشگی این برند را دل زده کند و یا حتی طرفداران بیشتری نیز در این رنج قیمتی جذب کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد