اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت دوج کوین به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافت

در روزها و هفته‌های اخیر قیمت ارزهای مجازی در یک رالی قرار گرفته و این ارزها یکی پس از دیگری شاهد افزایش قیمت هستند

به گزارش سایت طلا به نقل از سی ان بی سی، در روزها و هفته‌های اخیر قیمت ارزهای مجازی در یک رالی قرار گرفته و این ارزها یکی پس از دیگری شاهد افزایش قیمت هستند. مایک نوگراتز بنیان گذار شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی گفته است: در طی مدت اخیر بازار ارزهای دیجیتال شاهد رشد بی‌سابقه‌ای بوده است. نه تنها بیت کوین بلکه ارزهای دیگری مثل دوج کوین و اتر شاهد افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای بوده‌اند. او افزود که تازه واردان با ریسک بزرگی مواجه هستند و باید محتاط باشند چراکه ممکن است حباب قیمتی این ارزهای مجازی بترکد.

نشانه‌هایی که نشان می‌دهند فعالان بورس وال استریت و هنگ کنگ بالاخره بعد از گذشت یک دهه از راه‌اندازی ارزهای دیجیتال، در حال سرمایه‌گذاری بر روی این ارزها هستند. برای نخستین بار قرار است در طی ماه میلادی آتی، سهام صرافی‌ ارز دیجیتال کوین بیس در بورس وال استریت عرضه شود. ارزش اولیه سهام این صرافی در حدود 100 میلیارد دلار برآورد می‌شود. همچنین دو بانک بزرگ آمریکایی گلد من ساکس و جی پی مورگان اعلام کرده‌اند به زودی برای مشتریانشان امکان دسترسی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کنند.

دوج کوین یکی از ارزهای مجازی است که کمتر رشد کرده و در روزهای اخیر شاهد رشد بی‌سابقه‌ای بوده است. به طور کلی مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاظر به بیش از 2240 میلیارد دلار می‌رسد. این در حالی است که بیش از 54 درصد ارزش ارزهای دیجیتال مربوط به بیت کوین است و در حدود 15 درصد آن را نیز اتریوم تشکیل می‌دهد. بیت کوین برای اولین بار 15 سال پیش توسط یک گروه یا شخص گمنام در بستر بلاک چین تشکیل شد و از سال 2009 امکان معامله آن به وجود آمد.

در ادامه به قیمت و تغییرات قیمتی چند ارز مجازی مهم اشاره می‌کنیم:

بیت کوین

قیمت: 62806 دلار

تغییرات قیمتی نسبت به روز گذشته: 1/07 درصد افزایش

اتریوم

قیمت: 2461 دلار

تغییرات قیمتی روز گذشته: 3/86 درصد افزایش

بایننس کوین

قیمت: 552/95 دلار

تغییرات قیمت در روز گذشته: 3/86 درصد

ریپل

قیمت: 1/76 دلار

تغییرات قیمتی در روز گذشته: 1/38 درصد افزایش

تتر

قیمت: 1 دلار

تغییرات قیمت نسبت به روز گذشته: 0/17 درصد افزایش

دوج کوین

قیمت: 0/343 دلار

تغییرات قیمت در روز گذشته: 156 درصد

همانطور که می‌بینید دوج کوین با صعود بی‌سابقه و بسیار جهشی در بازار باعث تحیر بیش از پیش خریداران شده است. بنابراین توصیه می‌شود در معاملات خود نهایت دقت را داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد