اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فیس بوک به هدف خود یعنی استفاده 100 درصدی از انرژی های تجدید پذیر رسیده است

این کمپانی تا سال 2030 به سمت یک زنجیره ارزش خالص صفر کار می کند.

به گزارش سایت طلا،فیسبوک می گوید به هدف خود رسیده است تا عملیات جهانی خود را کاملا بر اساس انرژی تجدید پذیر تأمین کند. این شرکت در حال حاضر تلاش خود را بر روی هدف گسترده تری از رسیدن به استفاده صفر از "زنجیره انرژی" خود تا سال 2030، از جمله تأمین کنندگان و فعالیت های تجاری مانند مسافرت و رفت و آمد کارمندان متمرکز کرده است.

فیسبوک برای اولین بار در سال 2018 استفاده 100 درصدی انرژی تجدید پذیر خود را اعلام کرد زیرا بیگ تک (Big Tech) در تلاش برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، سعی در جبران تأثیرات زیست محیطی از فعالیت های بالونی داشت. دو سال قبل، توافق نامه آب و هوای پاریس 143 کشور متعهد شد که دمای کره زمین را بسیار کمتر از 2 درجه سانتیگراد بالاتر از سطح قبل از صنعتی و در حالت ایده آل تا 1.5 درجه سانتیگراد نگه دارند.

گوگل، ماکروسافت، اپل و آمازون همه اهداف زیست محیطی را اتخاذ کرده اند و میلیاردها میلیارد دلار صرف خرید انرژی های تجدیدپذیر کرده اند تا تولید گازهای گلخانه ای از بین برود. اما رشد افسارگسیخته آنها (همراه با فشار سرمایه گذاران برای زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیت) به معنای حفظ این تعهدات یک عمل تعادل خوب است.

از طرف خود، فیس بوک 8 میلیارد دلار در پروژه های انرژی سبز از جمله 63 نیروگاه بادی و خورشیدی جدید هزینه کرده است. این شبکه اجتماعی برای بیش از 6 گیگاوات انرژی بادی و خورشیدی قرارداد بسته است که کمی کمتر از سرمایه گذاری 6.5 گیگاوات آمازون است و این فروشگاه آنلاین را به بزرگترین خریدار انرژی های تجدید پذیر در جهان تبدیل می کند. نقطه عطف فیسبوک کاملاً منطبق با روز زمین است. به مناسبت این رویداد، ثبت نام های داوطلبانه ای را برای سازمان های زیست محیطی در شبکه اجتماعی معروف خود آغاز می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد