اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این محلول ساده و ارزان بهتر از هر مایع لباسشویی کار می‌کند

این یک ترفند امتحان شده و درست که به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند ، و چیزی است که تعداد بسیار کمی از مردم آن را می دانند یا در زندگی روزمره اعمال می کنند. علی رغم اینکه خیلی خوب کار می کند.

این محلول ساده و ارزان بهتر از هر مایع لباسشویی کار می‌کند


ساده ، ارزان و چند منظوره.
این یک ترفند امتحان شده و درست که به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند ، و چیزی است که تعداد بسیار کمی از مردم آن را می دانند یا در زندگی روزمره اعمال می کنند. علی رغم اینکه خیلی خوب کار می کند! اگر لباس های خود را همراه با این محصول طبیعی می شوید حتما لباس هایی تازه و تمیز را از لباسشویی بیرون خواهید آورد.

سرکه

سرکه
برای مبتدیان: مواد شوینده معمول لباس خود را در ماشین لباسشویی بریزید و یک سرکه خوب به آن اضافه کنید. این کار باعث افزایش کارآیی مواد شوینده می شود. خب ما اینجا میخواهیم به چند فایده عالی سرکه در شستن لباس ها اشاره کنیم که بسیار کاربردی و راهگشا خواهد بود :

1. عرق و لکه های دئودورانت
یکی از مشکلات رایج که همه با آن روبه رو هستیم ، مجبور شوید بعد از مدتی لباس ها را بیرون بیاندازید زیرا تغییر رنگ در اطراف بازو ایجاد می شود که نمی توانید با مواد شوینده معمولی تمیز شود و یا از بین برود. خب باید بگوییم که سرکه جواب این مسئله است

2. نرم کننده پارچه
حتماً در قسمت نرم کننده پارچه ماشین لباسشویی خود کمی سرکه سفید بریزید. لباس های شما فوق العاده نرم خواهد شد و برای محیط زیست خطرناک نیست.

پارچه

3. حفظ رنگ
لباس خود را تقریباً با 125 میلی لیتر سرکه قبل از قرار دادن در دستگاه بپوشانید. این کار به کم رنگ شدن رنگ کمک می کند و صابون اضافی را از پارچه پاک می کند.

4. لکه های سخت تر
یک سطل را با آب پر کنید و یک فنجان سرکه به آن اضافه کنید. بگذارید هر لباسی با لکه های مداوم حدود یک ساعت خیس بخورد. پس از آن ، آن را در لباسشویی عادی خود قرار دهید.

5. کف صابون و باقی مانده های دیگر
به خصوص هنگامی که پودر را به مواد شوینده مایع ترجیح می دهید ، ممکن است پس از شستن ، صابون یا سایر ناخالصی های باقی مانده در لباس خود را تجربه کنید. این می تواند منجر ایجاد مشکلاتی در پوست شما شود. افزودن 125 میلی لیتر سرکه با چرخه لباسشویی منظم به خلاص شدن از شر این مسائل کمک می کند!

محلول

6. خیس خوردن در سرکه
پارچه های دستشویی و حوله ها پس از مدتی اغلب احساس "چربی" می کنند. فقط آنها را در یک کاشی با 60 میلی لیتر سرکه و آب خیس کنید و سپس آنها را در ماشین لباسشویی بیندازید. آنها همه درخشان و تمیز بیرون می آیند!

7. بوی سیگار
آیا در فضای بسته سیگار می کشید؟ یا جایی رفته اید که دیگران در داخل منزل سیگار می کشند؟ سرکه سفید رایحه سیگار را خنثی می کند! و این در مورد پرده ها نیز صدق می کند!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد