اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 فایده جالب آب‌ترشی که از آن خبر نداشتید

نوشیدن آب ترشی اصلا چیز خوبی نیست. شما هم مانند بسیاری دیگر از افراد آب ترشی خود را در فاضلاب میریزید. اما شاید جالب باشد که بدانید که آب ترشی فوایدی دارد که تا حالا از آن خبر نداشتید.

5 فایده جالب آب‌ترشی که از آن خبر نداشتید


نوشیدن آب ترشی اصلا چیز خوبی نیست. شما هم مانند بسیاری دیگر از افراد آب ترشی خود را در فاضلاب میریزید. اما شاید جالب باشد که بدانید که آب ترشی فوایدی دارد که تا حالا از آن خبر نداشتید. پس با در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با سایر فواید آب ترشی آشنا کنیم.

چه کسی می دانست که آب موجود در یک شیشه ترشی در واقع می تواند اینقدر مفید باشد؟

1. آفتاب سوختگی
آیا زمان زیادی را بدون قرار دادن ضد آفتاب (به اندازه کافی) در زیر نور آفتاب سپری کرده اید؟ یک پارچه نخی را در آب ترشی آغشته کنید و آن را روی صورت خود بمالید. به تسکین سوختگی کمک خواهد کرد!

سوختگی

2. گرفتگی عضلات یا درد
بسیاری از مربیان به ورزشکاران خود توصیه می کنند که بعد از هر تمرین مقداری آب ترشی بنوشند. اگر یک چهارم لیوان آب از ظرف شیشه ترشی بنوشید ، روز بعد ماهیچه های شما تقریباً هیچ دردی ندارند. این نکته به قدری خوب کار می کند که Gatorade در واقع یک نوشیدنی مخصوص ورزشی با آب ترشی تولید کرده است که به جلوگیری از درد عضلات کمک می کند.

4. سوزش معده
مقداری آب از شیشه ترشی را با سرکه و عسل مخلوط کنید. این مواد همه برای معده شما مفید هستند. یک جرعه از این مخلوط ترش قبل از شام می تواند به درستی از سوزش معده جلوگیری کند. ممکن است نوشیدن چیزی خیلی ترش برای جلوگیری از ریفلاکس اسید متناقض به نظر برسد ، اما واقعاً موثر است.

معده

5. کاهش وزن
تحقیقات زیادی در مورد ارتباط بین سرکه و کاهش وزن انجام شده است. به نظر می رسد اگر هر روز کمی سرکه بنوشید (که همان چیزی است که آب ترشی از آن درست می شود) ، سریعتر وزن کم می کنید.

وزن

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد