اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا باید با دست دادن برای همیشه خداحافظی کنیم؟

با شروع پاندمی کرونا به دلیل شیوع گسترده این ویروس همه کشور های دنیا توصیه به پایین آوردن میزان ارتباطات مردم با یکدیگر کردند، از نزدیک شدن به یکدیگر خودداری کنند، در مکان های شلوغ تجمع نکنند و سایر نکاتی که باید رعایت کرد.

آیا باید با دست دادن برای همیشه خداحافظی کنیم؟


با شروع پاندمی کرونا به دلیل شیوع گسترده این ویروس همه کشور های دنیا توصیه به پایین آوردن میزان ارتباطات مردم با یکدیگر کردند، از نزدیک شدن به یکدیگر خودداری کنند، در مکان های شلوغ تجمع نکنند و سایر نکاتی که باید رعایت کرد. یکی از رایج ترین شکل ارتباطی که کم کم به دست فراموشی سپرده شد درواقع دست دادن بود. شما حالا کمتر کسی را ببینید که این کار را انجام میدهد.

دست

اما سوالی که در این میان مطرح میشود این است که آیا برای همیشه باید از دست دادن خداحافظی کنیم یعنی حتی بعد از پایان این همه گیری ؟ خب در اینجا ما قصد داریم نتایج یک نظرسنجی را به شما نشان دهیم که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

این تحقیق که در آمریکا انجام شده است در واقع سوالاتی در مورد آنچه که مردم دوست دارند بعد از پاندمی کرونا بازهم ادامه پیدا کند و آنچه که دوست ندارند ادامه پیدا کنند است. علی رغم اشتیاق به وضعیت عادی دوران قبل از همه گیری ، تغییراتی در دوران ویروس کرونا ایجاد شده است که آمریکایی ها دوست دارند آن را حفظ کنند. در میان آن؟ کمتر دست دادن ، سفرهای کاری کمتر و ماسک بیشتر.

در طول این نظرسنجی ، از 1015 شرکت کننده س سوال شد که کدام یکی از کارهایی که قبل از همه گیری انجام میدادند را دوس دارند انجام دهند :

خداحافظی با دست دادن:

30٪ از پاسخ دهندگان گفتند که دوست دارند کمتر از قبل از همه گیری با دیگران دست بدهند و 26٪ گفتند که به هیچ وجه نمی خواهند این کار را انجام دهند. به طور کلی ، 54٪ با این جمله موافق بودند که "من خوشحال میشوم که دیگر با کسی دست ندهم" و 54٪ گفتند که فقط در صورت نیاز در یک محیط رسمی یا حرفه ای این کار را انجام می دهند.

در مورد مسافرت ها چه اتفاقی خواهد افتاد :

در کل 40٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که می خواهند سفرهای کاری خود را با دفعات کمتر یا هرگز پس از همه گیری از سر بگیرند. به طور کلی ، 51 درصد گفتند که احتمالاً فقط "چند بار در سال" برای تجارت سفر می کنند. ممکن است شرکت های هواپیمایی مجبور شوند جریان درآمد خود به کلی تغییر دهند.

مسافرت

آیا میخواهید دوباره به دفتر کار خود برگردید ؟

43٪ از پاسخ دهندگان گفتند که دوست دارند با همان مقدار که قبل از همه گیری بودند در دفتر باشند و 25٪ گفتند که واقعاً دوست دارند بیشتر از زمان پیش از شیوع بیماری ، که احتمالاً دلیل آن وجود قرنطیه های سفت و سخت است که باعث این احساسات شده است ، در دفتر حضور داشته باشید. با این حال ، در مجموع 66 درصد موافقت کردند که پس از همه گیری "ترکیبی از کار در دفتر و کار از راه دور" را ترجیح می دهند.

کار

آیا ترجیح میدهید که با پزشک خود از راه دور ارتباط داشته باشید ؟

در مجموع 63٪ از پاسخ دهندگان گفتند که بعد از همه گیری همه گیر استفاده از پزشکی از راه دور را ادامه می دهند ، 25٪ گفتند که به همان میزان و 23٪ بیشتر از آن استفاده می کنند.

به چه اندازه با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار خواهید کرد ؟

20٪ اظهار داشتند که مایلند حتی بعد از همه گیری ، در کنار هم خانواده و دوستان خود در کنار هم قرار بگیرند ، و 26٪ گفتند که به همان مقدار ادامه می دهند. با این حال ، جای تعجب نیست که به نظر می رسد مردم ترجیح میدهند بجای دیدن حضوری از تماس تصوری استفاده کنند ، 61٪ اظهار داشتند که از کنفرانس ویدیویی برای اهداف کاری لذت می برند و 53٪ گفتند که برای بازدیدهای مجازی با خانواده از آن لذت می برند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد