اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فواید جالب بوسیدن کودک که تابحال نمی‌دانستید

هیچ کس بهتر از یک مادر و پدر نمی تواند بداند که چه چیزی به کودکان ما کمک می کند ، آنها را آرام می کند و آنها را می خنداند. نوازش ها و بوسیدن قادر به ایجاد پیوند فیزیکی نزدیکی بین والد و فرزند هستند

فواید جالب بوسیدن کودک که تابحال نمی‌دانستید


هیچ کس بهتر از یک مادر و پدر نمی تواند بداند که چه چیزی به کودکان ما کمک می کند ، آنها را آرام می کند و آنها را می خنداند. نوازش ها و بوسیدن قادر به ایجاد پیوند فیزیکی نزدیکی بین والد و فرزند هستند ، صرف نظر از سن آنها. به این معنا که اخیراً در مطالعه ای از دانشگاه کارولینای شمالی نتیجه گرفته شد که آغوش فشار خون و ریتم قلب را تنظیم می کند و میزان اکسیژن خون را افزایش می دهد.

کودک

جو ایجاد شده توسط این حرکت منجر به احساس آرامش و هم در شخصی که در آغوش می گیریم و هم در خودمان می شود و به بدن ما در بازیابی انرژی کمک می کند. نوازش یا تکان دادن آرام کودک در مواقعی مانند خواب بعد از ظهر یا شبهای بی خواب او را از تنش خارج کرده و به او اجازه می دهد تا عمیق بخوابد.

آغوش

فواید بوسیدن کودکان چیست ؟

حرکات محبت شامل تماس بدنی با کودک شما ، مانند آغوش و بوسه ، منجر به مقدار بیشتری هورمون رشد می شود و رشد کامل را در کودکی تضمین می کند.
چیزی به اندازه بوسه برای کودک معمول و جهانی می تواند واقعاً مفید باشد. در اینجا به فوایدی از بوسیدن کودکان اشاره می‌کنیم :

احساس ایمنی و خوشبختی را افزایش می دهد و رشد عاطفی کامل را امکان پذیر می کند.
اثرات آرام بخشی دارد که به کودک کمک می کند تا استراحت کند و بخوابد.
رشد عاطفی را تحریک می کند و به آنها کمک می کند تا احساسات خود را بیان کنند.
از شر استرس روزانه خلاص می شود و پاسخ سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد.
ما به افراد در محیط زندگی خود احساسات مثبت می آموزیم و هوش هیجانی آنها را تشویق می کنیم.
در زمان عصبی بودن و حتی درد جزئی باعث آرامش و آرامش نوزادان می شود.
حرکات احساسی بین والدین و فرزندان به روشی طبیعی صورت می گیرد و هر خانواده از خطوط تعلیمی و رفتاری خاص خود با فرزندان پیروی می کند.

بوسیدن

آنچه باید بدانیم این است که نوازش ، به خصوص در مراحل اولیه رشد برای کودک ، به آنها در رشد عاطفی کمک می کند. فراموش نکنید که تمام این یادگیری ها به مرور زمان طول می کشد و تمام تجربیاتی که کودک شما از همان روز اول زندگی دارد ، نحوه وجود و بیان خود را هنگام بزرگسالی تعریف می کند.

سرانجام ، ما باید یادآوری کنیم که هیچ کتابچه راهنمایی وجود ندارد که بتواند به شما بگوید چه تعداد بوسه در روز باید به کودک خود ببخشید ، یا اینکه چند بغل و آغوش درست یا زیاد است ، بنابراین فقط خود را به طور طبیعی بیان کنید و به آنها نشان دهید که چقدر هر وقت دلتان خواست آنها را دوست دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد