اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

محصول نوترالینک از ایلان ماسک باعث شده تا میمونی با ایمپلنت مغز، پنگ بازی کند

یک ویدیوی جدید از نوترالینک (Neuralink) نشان می دهد که میمون 9 ساله یک بازی ویدئویی کلاسیک را انجام می دهد. با استفاده از دستگاه کاشت مغز.

به گزارش سایت طلا،محصول نوترالینک (Neuralink) از ایلان ماسک باعث شده تا میمونی با ایمپلنت مغز، پنگ بازی کند

یک ویدیوی جدید از نوترالینک (Neuralink) نشان می دهد که میمون 9 ساله یک بازی ویدئویی کلاسیک را انجام می دهد. با استفاده از دستگاه کاشت مغز.

BOX:491554246

Neuralink، تاسیسات کاشت مغز که توسط ایلان ماسک و رئیس تکنسین فضایی اسپیس ایکس تاسیس شده است، از ویدئوی جدیدی از یک میمون 9 ساله به نام "پیجر" با مغز خود در حال بازی پنگ است، رونمایی کرد.

این فیلم سه دقیقه ای نشان می دهد که پیجر در حال یادگیری کنترل رایانه با فعالیت مغزی خود است. در ابتدا، میمون از یک جوی استیک برای تعامل با کامپیوتر برای "اسموتی موز خوشمزه، تحویل دهنده از طریق نی" استفاده می کند. راوی اظهار داشت که پیجر دو دستگاه نوترالینک (Neuralink) را در مغز خود کاشته است. این دستگاه ها، که ایلان ماسک آنها را " مناسب جمجمه شما" می نامد، در یک جلسه مطبوعاتی در آگوست 2020 فاش شد.

همانطور که پیجر از طریق کامپیوتر بازی می کند، راوی توضیح می دهد که دستگاه های نوترالینک (Neuralink) در جمجمه ی او فعالیت مغز او را می خوانند و این فعالیت توسط رایانه رمزگشایی می شود. هنگامی که تیم، جوی استیک را قطع می کند، پیجر به بازی ادامه می دهد (و این دستگاه نوترالینک به او اجازه می دهد تا بازی "MindPong" را بازی کند.

ایلان ماسک روز پنجشنبه در یک توییت ادعا کرد که اولین محصول این امکان را می دهد تا کسی که فلج است، سریعتر از انگشت شست خود، از یک تلفن هوشمند استفاده کند."

این آینده ای است که هنوز فاصله زیادی با آن داریم.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی گفت: بازی MindPong، نمایشی اولیه از توانایی های بالقوه N1 Link است. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشیم که این یک قطعه کوچک است از آنچه دستگاه ما برای دستیابی به آن در نظر گرفته شده.

دستگاه نوترالینک (Neuralink) از زمان تأسیس در سال 2016 نسبتاً بی صدا بوده است. در دو سال گذشته، این شرکت تازه وارد دو جلسه مطبوعاتی را ارائه داده است که جزئیات حرکت رو به جلوی آن را بیان می کند. در سال 2019، دستگاه نوترالینک (Neuralink) شروع به کار کرد و به نظر می رسید پیشرفت مداوم در سال بعد، هنگامی که ایمپلنت های خوک نشان داده شد، حاصل شده است.

جلسات توجیهی همچنین به عنوان نیروهایی برای استخدام عمل می کرد، ایلان ماسک از مردم می خواست که در تماس باشند. فراخوانی مشابه در انتهای ویدیوی میمون نوترالینک (Neuralink) ارسال شده است. اما اطلاعات هنوز ناچیز هستند: ماسک و نئورالینک در ماه اکتبر 2019 یک مقاله علمی را در مجله تحقیقات اینترنت پزشکی منتشر کرده اند.

ایلان ماسک به طعنه زدن به محصول نوترالینک (Neuralink) در جریان یک جلسه کلاب هوس (Clubhouse) که در ماه فوریه برگزار شد، مغز میمونی را برای بازی های ویدیویی آماده کرده بود. وی خاطرنشان کرد: ما یک میمون با کاشت محصول بی سیم در جمجمه آنها داریم که می تواند با استفاده از ذهن خود بازی های ویدیویی انجام دهد. ما اکنون این آزمایش را عملی کردیم، اما هنوز مدارک علمی زیادی در اینجا کسب نکرده ایم.

در بیانیه مطبوعاتی همزمان در وب سایت نوترالینک (Neuralink)، این شرکت اظهار داشت: "اولین هدف ما این است که به افراد فلج، آزادی دیجیتال خود را برگردانیم: ارتباط راحت تر از طریق متن، گشتن در وب، بیان خلاقیت خود از طریق عکس و هنر و برای انجام بازی های ویدیویی."

چند روز اخیر برای نوترالینک بسیار عجیب و غریب بود. در اوایل این هفته، رئیس و بنیانگذار نوترالینک (Neuralink)، مکس هوداک، توییتی مبهم درباره پارک ژوراسیک نوشت که بسیاری از نشریات به معنای سرمایه گذاری نوترالینک (Neuralink) در توسعه DNA دینو بود. میمون هایی که پنگ بازی می کنند کاملاً دینو DNA نیستند اما ... شاید حتی چشمگیرتر هم باشد؟ من کی هستم که بگویم؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد