اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت بنزین در 1400 گران می شود؟

میانگین مصرف بنزین در سال ۹۹ حدود ۷۵ میلیون لیتر در روز بود؛ در حالی که در سال‌های گذشته این رقم بسیار بیشتر بود و این مسئله نشان دهنده تاثیرگذاری سهمیه بندی بنزین است.

قیمت بنزین در 1400 گران می شود؟



سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تاکنون هیچگونه ابلاغی مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نرسیده است و افزایشی نیز نداشته‌ایم.
میانگین مصرف بنزین در سال ۹۹ حدود ۷۵ میلیون لیتر در روز بود؛ در حالی که در سال‌های گذشته این رقم بسیار بیشتر بود و این مسئله نشان دهنده تاثیرگذاری سهمیه بندی بنزین است.

وزیر نفت مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های مرتبط با تحقق شعار امسال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» را به دستگاه‌های مرتبط با صنعت نفت ابلاغ کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران به نقل از شانا، بیژن زنگنه در نشستی با حضور معاونان چهار شرکت اصلی صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش و همچنین مدیران ارشد وزارت نفت به مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف مدنظر برای تحقق شعار امسال پرداخت و تأکید کرد: هدف اصلی تمرکز و تصمیم‌گیری در ارتباط با موضوع‌ها و مسائلی است که می‌توان در داخل صنعت نفت به آن پرداخت و اجرایی کرد.

قیمت بنزین

وی به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال که سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام گرفته اشاره و اظهار کرد: در روزهای نخست سال جدید بنده طی نامه‌ای خطاب به همه مدیران عامل چهار شرکت اصلی، دیدگاه‌هایم را در این زمینه بیان کردم و خواستار تدوین متنی شدم که بتوان با آن اقدام‌های لازم را لحاظ و در مدت زمان باقیمانده از عمر این دولت برنامه‌های تهیه‌شده را عملیاتی کرد.

وزیر نفت با بیان اینکه پارسال پیشرفت‌های بزرگی در صنعت نفت رقم خورد، از تحریم به‌عنوان عامل به‌شدت تأثیرگذار بر برنامه‌های وزارت نفت یاد کرد و افزود: در این میان شیوع بیماری کرونا تأثیر مستقیمی بر اجرای برنامه‌های صنعت نفت نداشته است، اما از تأثیرگذاری مسئله تحریم‌ها به‌راحتی نمی‌توان گذشت.

بنزین

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد