اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

انجام این رفتارها در مقابل بچه اشتباه محض است

شاید گاهی اوقات ما رفتار هایی از خود در مقابل فرزندمان انجام دهیم که ممکن است فکر کنیم که درست است و یا حتی به درست یا غلط بودن آن فکر نکنیم.

انجام این رفتارها در مقابل بچه اشتباه محض است


شاید گاهی اوقات ما رفتار هایی از خود در مقابل فرزندمان انجام دهیم که ممکن است فکر کنیم که درست است و یا حتی به درست یا غلط بودن آن فکر نکنیم. اگر هرکدام از موارد زیر را انجام می دهید ، ممکن است دقیقاً همین کار را انجام دهید. کودکان همانطور که یاد می گیرند خوب و مهربان و خوش اخلاق باشند ، رفتار بد را نیز یاد می گیرند. در اینجا چند روش معمول وجود دارد که والدین ناخواسته رفتارهای نادرست را در بچه ها تشویق می کنند.


1. واکنش اشتباه در مقابل رفتار اتشباه
ممکن است او برای شما چیزی بیاورد و به شما تعارف کند در این صورت اگر شما آن را نپذیرید ممکن است آن را به سمت شما پرت کند در این لحظه نیاز نیست که با حرف زدن و یا فریاد زدن بد بودن کار او را نشان دهید. کافی است آن را بردارید و به او در حکم یک هدیه به او بدهید. این یعنی نشان دادن رفتار درست نه گفتن رفتار درست.

بچه

2. پیگیری نکردن
آیا تا به حال دیده اید که کسی در مقابل فررند خود تهدیدهای پوچ انجام دهد؟ همانطور که در "اگر این کار را یک بار دیگر انجام دهی ، من چنان میکنم و فلان [ تو را به بازی توپ نبرم ؛ بستنی به تو ندهم ؛ و غیره]" حتی اگر کودک همان چیزی را که والدین خواسته انجام نداده است؟ اگر عادت دارید این کار را انجام دهید ، فرزند شما احتمالاً عادت دارد وقتی از او می خواهید کاری را انجام دهد یا کاری را انجام نمی دهد به شما گوش ندهد.

3. کودکان همیشه سرحال نیستند و آماده نیستند
او خسته است. او هنوز کودک است. او گرسنه است مطمئناً نمی توان انتظار داشت که بچه ها 100 درصد در بهترین زمان خود باشند. این کار منصفانه نیست و امکان پذیر نیست. بچه ها گرسنه ، خسته و دمدمی مزاج می شوند ، خصوصاً وقتی که کودک هستند و هنوز در بیان احساسات خود مهارت ندارند. پس همیشه باید بتوانید موقعیت و وضعیت آن ها را درک کنید و بر اساس آن ها رفتار و عمل کنید.

کودکان

4. داد زدن
ممکن است فکر کنید که داد زدن باعث می شود کودک شما را بشنود و اطاعت کند اما این یک راه حل کوتاه مدت است که نه تنها در طولانی مدت اثربخشی را از دست می دهد بلکه می تواند به رابطه شما آسیب برساند. صحبت با کودک به روشی خوب اما محکم نتایج بهتری خواهد داشت و پیوند والدین و فرزند شما را تقویت می کند

5. تهدیدآمیز برخورد کردن
هشدار دادن به كودك مبنی بر اینکه در صورت بد رفتاری (مثلا اگر به برادرش ضربه بزند) و تهدید به مجازات تفاوت وجود دارد. یک مطالعه جذاب نشان داد که وقتی بچه ها بخاطر دروغ گفتن مجازات می شوند ، بیشتر دروغ می گویند. و اگر تهدید می کنید بدون عواقب واقعی، پس دلیل کمتری به کودک خود می دهید همان کاری را که از او خواسته شده انجام دهید.

تهدید

6. زدن و تنبیه بدنی
تحقیقات نشان می دهد که تنبیه بدنی منجر به نتایج بسیار نامطلوبی در کودکان مانند افزایش پرخاشگری ، کاهش همدلی ، رفتار ضد اجتماعی و کاهش اعتماد به نفس در کودکان می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد