اونس طلا2414.52
مظنه14,541,000
18 گرم3,356,800
ارزش سکه32,760,873
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم23,900,000
ربع15,100,000

شورای عالی امنیت ملی: اظهارات صادقی کذب است و پیامد امنیتی دارد

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای سخنان محمود صادقی را "غیرواقعی"، "بی اساس" و "تماما کذب" دانست.

به گزارش سایت طلا ،شورای عالی امنیت ملی سخنان محمود صادقی نماینده پیشین تهران در یک ویدئو درباره حوادث آبان ماه سال ۹۸ را تکذیب کرد.

در این ویدئو محمود صادقی می‌گوید در جریان حوادث سال ۹۸ و در جلسات کمیسیون ها به عنوان نماینده مجلس سوال پرسیده که آیا در تجمعات و اعتراض ها نشانه‌ای از حضور گروهک‌های اپوزیسیون دیده می‌شود که اعلام کرده اند نه و معترضان مردم‌اند.

او همچنین افزود به علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفته است معترضان مردم هستند و نباید با آنها برخورد سخت شود.

امروز مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای این سخنان صادقی را "غیرواقعی"، "بی اساس" و "تماما کذب" دانست.

براساس اعلام شورای عالی امنیت ملی "دریابان شمخانی علیرغم حضور و سخنرانی در صحن مجلس و همچنین برگزاری جلسات مختلف با شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای پیرامون وقایع آبان ماه سال ۹۸، هیچگونه گفت وگوی دوجانبه با آقای صادقی نداشته‌اند."

در ادامه اطلاعیه شورا آمده است: «با توجه به اظهارات مشابه از سوی صادقی در موضوعات مختلف که عمدتا بدون ارائه هرگونه مستند قابل دفاع مطرح شده، سوء‌نیت نامبرده از بیان موضوعاتی از این دست محرز است.»

شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: "صحبت‌های غیرواقعی اخیر نامبرده صرفنظر از اهداف سیاسی آن، به طور قطع دارای پیامدهای کلان امنیتی برای کشور بوده و قابل اغماض نیست لذا موضوع، برای روشن شدن ابعاد و قصد و نیت وی از این اظهارات از طریق مراجع قضایی ذیصلاح پیگیری خواهد شد."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد