اونس طلا2313.36
مظنه14,726,000
18 گرم3,399,500
ارزش سکه33,177,678
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

8 کار مهم برای کنترل کودکان در فضای مجازی

تردیدی نیست که ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و هرچه فرزندان ما در این عصر دیجیتال روز به روز مهارت بیشتری در فن آوری پیدا می کنند ، مهم است که والدین نسبت به عواقب و خطرات آن هوشیار و مراقب باشند.

8 کار مهم برای کنترل کودکان در فضای مجازی


تردیدی نیست که ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و هرچه فرزندان ما در این عصر دیجیتال روز به روز مهارت بیشتری در فن آوری پیدا می کنند ، مهم است که والدین نسبت به عواقب و خطرات آن هوشیار و مراقب باشند.

اگرچه داشتن توانایی اتصال فوری به دنیای اطراف و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود دارای مزایای مختلفی است ، اما همچنین دنیای جدیدی از خطرات را پیش روی شما قرار می دهد. از کسانی که ممکن است با هویت شما بازی کنند تا افرادی که محتوای نامناسب و غیر اخلاقی در این فضا پخش می‌کنند ،و حتی کسانی که ممکن است از کودکان شما سواستفاده کنند.

فضای مجازی

اگر فرزند شما می خواهد از آن استفاده کند یا از شبکه های اجتماعی دیگر استفاده می کند ، این 10 نکته را برای ایمن نگه داشتن آنها در شبکه های اجتماعی بررسی کنید.

ایمنی شبکه های اجتماعی

1. در مورد شبکه های اجتماعی آگاهی کسب کنید

اگر به اندازه کافی در مورد شبکه های اجتماعی و انچه که در آن ها اتفاق می‌افتد آگاهی ندارید، توصیه می‌کنیم که حتما شروع کنید و بدانید دقیقا چه چیز هایی در حال انتشار در این فضا هستند. خطر های بالقوه ای که ممکن است کودکان شما را تهدید کند را بشناسید و فرزند خود را آگاه کنید.
2. برای شروع استفاده از شبکه های اجتماعی برای کودک خود محدودیت سنی تعیین کنید
در حالی که خود را با سایت های رسانه های اجتماعی آشنا می کنید، باید نگاهی بیندازید که حداقل سن لازم برای هر سایت چیست. طبق قانون محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA)، بیشتر سایت های رسانه های اجتماعی برای ایجاد حساب کاربری بدون اجازه والدین خود ، به 13 سال یا بیشتر کاربران احتیاج دارند.

3. به طور منظم تنظیمات حریم خصوصی فرزند خود را بررسی کنید.
پس از اینکه فرزندتان حساب رسانه اجتماعی خود را راه اندازی کرد ، مهم است که در مورد به روزرسانی تنظیمات حریم خصوصی خود هوشیار باشید. سایت های رسانه های اجتماعی به طور مداوم تنظیمات امنیتی را اضافه می کنند تا از حداکثر حفاظت در دسترس باشند ، اما اغلب آنها باید توسط کاربر به صورت دستی به روز شوند.

4- مشخصات فرزند خود را خصوصی نگه دارید.
اکثر سایت های رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند تا حساب خود را خصوصی کنید. این بدان معنی است که فقط افرادی که فرزند شما فالو کرده اند و یا دنبال کرده اند می توانند محتوای نمایه خود را مشاهده کنند. این یک گام مهم است که باید برای محرمانه نگه داشتن محتوای آنها و دوری از افرادی که ممکن است از آن سو استفاده کنند ، برداشته شود.

خصوصی

5. اطمینان حاصل کنید که آنها اطلاعات شخصی ، از جمله شماره تلفن ، آدرس یا اعلام حضورها را ارسال نمی کنند.
رسانه های اجتماعی به چنان قسمت عادی از زندگی افراد تبدیل شده است که غیر معمول نیست که افراد اطلاعاتی را درباره خود به اشتراک می گذارند که نباید به اشتراک گذاشته شود. مهم است که کودک شما بفهمد چه نوع اطلاعاتی نباید به اشتراک گذاشته شود و چرا.

6. به آنها اجازه ندهید عکس یا فیلم بگذارند که ایمنی یا شخصیت آنها را به خطر بیندازد.
انتشار عکسی که به طور اشتباهی در فضای مجازی منتشر میشود بسیار خطرناک است. پیام اشتباه می تواند عواقب طولانی مدت داشته باشد. در این مورد با کودکان خود صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها فقط می توانند تصاویر و فیلم هایی را ارسال کنند که خود کاملا در مورد جنبه های آن آگاهی داشته باشند.

شخصی

7- هرگز اجازه ندهید درخواست دوستانه افرادی را که نمی شناسند بپذیرند.
افراد زیادی وجود دارند که از شبکه های اجتماعی برای سرقت اطلاعات استفاده می کنند. همیشه بهترین روش این است که فقط درخواست دوستانه افرادی را که فرزندتان می شناسد مانند دوستان و خانواده آنها را بپذیرد.

8. با کودک خود گفتگوی آزاد داشته باشید.
شما نمی توانید فعالیت رسانه های اجتماعی فرزندتان را به صورت شبانه روزی کنترل کنید ، بنابراین حفظ یک خط ارتباطی قوی برای درک آنچه که با کودک شما در اینترنت انجام می شود مهم است. از آنها بخواهید که هر زمان از غریبه ها پیام یا دعوت دریافت می کنند به شما اطلاع دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد