اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قیمت جهانی طلا در روزی که گذشت

قیمت جهانی طلا از روز دوشنبه 9 فروردین 1400 شروع به سقوط به سمت قیمت 1700 دلار کرد .

به گزارش سایت طلا ،قیمت جهانی طلا از روز دوشنبه 9 فروردین 1400 شروع به سقوط به سمت قیمت 1700 دلار کرد و هم اکنون زیر این قیمت در محدوده 1680 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت طلا تحت تاثیر معاملات نزولی شده است. با توجه به این که سطح قیمت 1700 دلار قبلا مقاومت مهمی محسوب می شده، بار روانی زیادی دارد. همین اواخر هم قیمت طلا زیر 1700 دلار بود ولی تغییر روند داد و با قدرت این مقاومت را در نوردید. اگر همین روند نزولی ادامه پیدا کند، بعید نیست قیمت طلا تا حمایت بعدی در قیمت 1500 دلار پایین بیاید. البته اشتباه برداشت نکنید. منظور این نیست که قرار است قیمت به یک باره تا 1500 دلار سقوط کند. بلکه در نهایت این روند به 1500 دلار ختم می شود.

قیمت دلار آمریکا همواره روی قیمت طلا تاثیر گذار بوده و هست. پس اگر دلار قدرت بگیرد روی قیمت طلا تاثیر منفی خواهد گذاشت اما درصد بازده سود خزانه داری آمریکا نیز بی تاثیر نیست. اگر درصد سود خزانه داری بالا برود، به احتمال خیلی زیادی بر علیه قیمت طلا عمل می کند و آنرا پایین تر می آورد و خسارت زیادی به قیمت های بازار طلا و دیگر فلزات قیمتی وارد می کند. با ادامه ی همین روند تقاضای خرید طلا کاهش می یابد زیرا احتمال سقوط بیشتر طلا تقویت می شود. اگر تغییر بزرگی در بازار اتفاق نیفتد این کاهش قیمت بسیار محتمل است.

نمودار قیمت طلا در 24 ساعت گذشته

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در 24 ساعت گذشته 28 دلار نرخ طلا کاهش داشته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود خبر پیش بینی کاهش طلا را مطالعه نمایید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد