اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کمپانی بین المللی Visa مبادله رمز ارز ها را شروع می کند

کمپانی ویزا اعلام کرد رمز ارز پایدار USDC را برای تبادلات ارزی در شبکه‌ی خودش می پذیرد

به گزارش سایت طلا ،کمپانی ویزا اعلام کرد رمز ارز پایدار USDC را برای تبادلات ارزی در شبکه‌ی خودش می پذیرد. برنامه اولیه با همکاری و پیمان کاری با سایت Crypto.com انجام گرفت.

این غول دنیای تبادلات اقتصادی اعلام کرد رمز ارز پایدار USDC را برای مبادلات ارزی شبکه خود استفاده می کند. این اتفاق قدم بزرگ دیگری به سوی فراگیر شدن بیشتر رمز ارز ها محسوب می شود.

ویزا اعلام کرده این قدم اولین مرحله از برنامه های آتی این کمپانی است و ممکن است در آینده با در دسترس بودن بانک مرکزی ارز های دیجیتال (CBDCs) از همه ی آن ها نیز پشتیبانی کند.

چند سال پیش وقتی بعضی بانک های بزرگ مثل Morgan Stanley یا Barclays به طور آزمایشی شبکه بلاک چین را راه اندازی کردند، بیشتر آن ها تلاش کردند شبکه‌ ی بلاک چین خود را از صنعت رمز ارز ها جدا نگه داری کنند. امروز ویزا خبر تاریخی برنامه پشتیبانی از رمز ارز ها را اعلام کرد و نشان داد دارایی های دیجیتال دیگر یک پدیده فرعی و جانبی محسوب نمی شوند.

روز دوشنبه ویزا اعلام کرد اولین تراکنش خود را بر مبنای رمز ارز USDC انجام داده. این رمز ارز در سال 2018 توسط Coinbase و Circle رونمایی شد و قیمت دلار را در رمز ارز ها با نسبت 1:1 نمایندگی می کند. این رمز ارز دوازدهمین رمز ارز بازار دیجیتال است، نرخی پایدار دارد و به صورت غیر مرکزی همانند دیگر رمز ارز ها اداره می شود. در طول مدت فعالیت این رمز ارز، عنوان سریعترین رشد در میان رمز ارز ها را ازآن خود کرده است.

ویزا در حال همکاری با صرافی Crypto.com است که برای کاربران خود امکان استفاده از کارت های ویزا فراهم می کند. ویزا گفته دسترسی به امکانات خود را در این زمینه تا پایان سال بهبود می بخشد.

Cuy Sheffield، مدیر کریپتو در ویزا اضافه کرد:

ما شاهد افزایش تقاضای کاربران برای نگه داری و استفاده از رمز ارز ها بوده ایم و در صدد براورده کردن این امکان برای ان ها هستیم.

با این همکاری برای چنین مبادلاتی نیاز به تبدیل رمز ارز ها به پول ملی و برعکس ان کاهش می یابد، هزینه تبدیل کمتری گرفته می شود و وقت بیشتری صرفه جویی می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد