اونس طلا2300.49
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

زمان قرعه کشی اولین فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو اعلام شد

زمان برگزاری نخستین قرعه کشی محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰مشخص شد.

به گزارش سایت طلا، نخستین فروش محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰، با برگزاری پانزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده، از هشتم تا یازدهم فروردین‌ماه، به اجرا گذاشته شد و با پایان یافتن مهلت ثبت نام، قرعه کشی این مرحله ۱۵ فروردین ماه برگزار می شود.

در این طرح، سه محصول پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU۵ و سمند ال. ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

پس از ثبت‌نام متقاضیان، احراز هویت صورت و سپس با استفاده از سازوکار قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی، ثبت‌نام کنندگان نهایی مشخص شده‌اند. منتخبان مهلت غالبا پنج روزه یافته تا نسبت به واریز وجه خودرو خود اقدام کنند. نهایتا نیز حداکثر ۹۰ روز پس از نهایی شدن ثبت‌نام ( در صورت واریز وجه خودرو برنده شده) خودرو تحویل مشتری شده است

طبق مصوبه کمیته خودرو، شرط ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله دو خودروساز تقریبا از همان ابتدا ثابت و با هدف دستیابی مشتریان واقعی به خودرو بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی، مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش ظرف مدت سه ماه ( که البته در فروش‌های اسفند ماه به بعد به پنج ماه افزایش یافت) از تحویل خودرو، عدم امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به صورت وکالتی و تطابق آدرس و کد پستی متقاضی به لحاظ استانی اشاره کرد.

ضمن اینکه سند و فاکتور فروش خودرو نیز به مدت یک سال رهن، نزد شرکت ایران‌خودرو باقی خواهد ماند.

در مجموع یکسال ۱۳۹۹، از خرداد ماه که اولین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنتی ایران‌خودرو بود تا پایان سال ۱۴ مرحله برگزار شد که هشت مرحله آن تنها در نیمه دوم سال اتفاق افتاد.

در گروه صنعتی ایران‌خودرو تا پایان سال گذشته ۱۵۰ هزار قرارداد ۱۵ تعهد فروش فوق‌العاده فعال شده است که تمامی تعهدات در این بخش زودتر از موعد، به مشتریان تحویل شده است؛ بگونه‌ای که میانگین تحویل خودرو در این طرح‌ها به ۴۰ روز رسیده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد