اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این نشانه ها را دیدید حشرات به خانه شما حمله کرده اند

حشرات و سوسک ها از جمله موجودات موذی ای هستند که گهگاه سر و کله شان در خانه پیدا می شود. اما گاهی اوقات ممکن است شما حشره ای نبینید ولی درواقع حشرات با شما زندگی کنند.

اگر این نشانه ها را دیدید حشرات به خانه شما حمله کرده اند


حشرات و سوسک ها از جمله موجودات موذی ای هستند که گهگاه سر و کله شان در خانه پیدا می شود. اما گاهی اوقات ممکن است شما حشره ای نبینید ولی درواقع حشرات با شما زندگی کنند.

اما اگر شما حشره ای نیز در خانه خود نبینید باز هم آنها نشانه هایی را از خود به جا گذاشته که با دانستن آنها می توانید متوجه حضور حشرات شوید.

1. بید کاغذ: لکه های زرد روی کاغذ و سوراخ های موجود در کتاب ها نشانه اصلی این حشره است. همچنین ممکن است پوست ریخته شده آنها را در اطراف خانه پیدا کنید.

2. موریانه: خرابی و خرد شدن چوب و تو خالی شدن آن علائم اصلی حضور این حشره است. همچنین ممکن است تپه های کوچکی از گلوله های موریانه در اطراف ظاهر شوند، که شبیه توده های نمک یا فلفل هستند.

3. سوسک های چرم خوار: این سوسک ها به دنبال هر ماده ای که از جنس پوست حیوانات باشد می روند. این بدان معناست که باید به دنبال آسیب در پارچه هایی مانند پشم، ابریشم، پر و خز باشید. برخلاف سوراخ های شب پره در لباس، موارد حاصل از این حشره به صورت خوشه ای و خطی هستند.

4. سوسک یا شپشک برنج: این نوع از حشرات به طور معمول وارد کمد مواد غذایی شده و در مواد غذایی مانند حبوبات، برنج و گندم سوراخ هایی را ایجاد می کنند.

5. شب پره هندی: این حشرات توده هایی در آرد به وجود می آورند که به شما هشدار می دهد در معرض آفت هستید. همچنین ممکن است دسته هایی از تخمهای سفید و خاکستری روی مواد غذایی مانند میوه های خشک، آجیل، غلات، آرد، ادویه ها و غذای حیوانات خانگی مشاهده کنید.

6. جیرجیرک شتری: اگر مشاهده کردید که جعبه های مقوایی، فرش، لباس و حتی چوب های موجود در خانه تان شدید این حشره در کنار شما زندگی می کند. همچنین این حشره مواد غذایی که در انباری یا زیرزمین گذاشته اید را به طور کامل می خورد.

7. کنه شبدر: این حشره از گیاهان تغذیه کرده و رد های نقره ای را بر روی آن باقی می گذارند. همچنین اگر تعداد زیادی از آنها به باغ شما حمله کنند با چمن های پژمرده و قهوه ای رنگ مواجه خواهید شد.

8. شته ها: آنها یک اثر شیره مانند بر روی گیاهان و توده های مشکی رنگ بر روی قارچ ها به جا می گذارند. اگر به زیر برگ ها نگاه کنید لکه های سفیدی مشاهده می کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد