اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه ماشین لباسشویی خود را تمیز کنیم؟

به گزارش سایت طلا؛ شاید بنظر برسد که ماشین لباسشویی شما دایما درحال شستشو و آبکشی است و شما از مواد شوینده در آن استفاده می کنید در نتیجه بسیار پاکیزه و تمیز است اما برخلاف تصور شما ماشین لباسشویی اگر به خوبی تمیز نشود می تواند منبع آلودگی و بوی نامطبوع باشد و آن را به لباس های شما منتقل کند.

چگونه ماشین لباسشویی خود را تمیز کنیم؟


به گزارش سایت طلا؛شاید بنظر برسد که ماشین لباسشویی شما دائما درحال شستشو و آبکشی است و شما از مواد شوینده در آن استفاده می کنید در نتیجه بسیار پاکیزه و تمیز است اما برخلاف تصور شما ماشین لباسشویی اگر به خوبی تمیز نشود می تواند منبع آلودگی و بوی نامطبوع باشد و آن را به لباس های شما منتقل کند.

ماشین لباسشویی

تمیز کردن واشر: واشر پلاستیکی موجود در درب ماشین لباسشویی مانع از بیرون آمدن آب می شود و آب جمع شده در این واشر می تواند موجب کپک زدن شود و این ناشی از آب زیاد و یا مایع لباسشویی زیاد است. برای از بین بردن کپک واشر را با آب و صابون بشویید و بعد از هر استفاده از ماشین واشر را خشک کنید.

واشر

تمیز کردن مخزن: 1/3 لیوان جوش شیرین درون مخزن بریزید زیرا باعث ازبین بردن هرگونه بو و کپک می شود همچنین می توانید 2 فنجان سرکه درون مخزن مواد شوینده بریزید و ماشین را بدون لباس روشن کنید تا مخزن شسته شود.

مخزن

لباسشویی را با سفید کننده بشویید: شما می توانید 2 فنجان سفید کننده درون محل شوینده بریزد و بگذارید ماشین آبکشی کند سپس برای ازبین بردن باقی مانده سفید کننده یک بار دیگر آبکشی کنید. این فرایند در ازبین بردن بوی بد ماشین لباسشویی و کپک ها بسیار موثر است.

به یادداشته باشید هرگز ماشین لباسشویی خود را با ترکیب جوش شیرین، سرکه و سفید کننده نشویید زیرا آن ها می توانند یک واکنش خطرناک ایجاد کنند که می تواند به دستگاه آسیب برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد