اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جو بایدن کره شمالی را تهدید کرد!

جو بایدن در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در کاخ سفید به کره شمالی هشدار داد که در صورت تشدید تنش ها با ایالات متحده با تلافی جویی روبرو خواهند شد.

به گزارش سایت طلا،جو بایدن در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در کاخ سفید به کره شمالی هشدار داد که در صورت تشدید تنش ها با ایالات متحده با تلافی جویی روبرو خواهند شد.

جو بایدن کره شمالی را تهدید کرد که اگ رارتش این کشور با آزمایش های موشکی به تشدید تنش ادامه دهد، این کشور تلافی خواهد کرد.

وی در جریان اولین کنفرانس خبری خود در کاخ سفید گفت که آزمایش های موشکی بالستیک توسط پیونگ یانگ بر خلاف قطعنامه 1718 سازمان ملل است.

بایدن گفت که ایالات متحده علیرغم آزمایش های موشکی این هفته، درهایی دیپلماسی را به روی کره شمالی باز گذاشته است، اما هشدار داد که در صورت تشدید مسائل کشره شمالی پاسخ خواهد داد.

وی گفت: ما در حال رایزنی با متحدان و شرکای خود هستیم و اگر آنها تصمیم به تشدید داشته باشند، پاسخ هایی خواهیم داد.

وی همچنین گفت که ما بر این اساس پاسخ خواهیم داد.

وی با اشاره به تلاش ایالات متحده برای ترغیب کره شمالی برای کنار گذاشتن سلاح های هسته ای خود افزود: من برای هر نوع از دیپلماسی آماده هستم، اما این مذاکره منوط به نتیجه نهایی هسته ای سازی است.

بایدن در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید کره شمالی مهمترین مسئله سیاست خارجی است که با آن روبرو شده اید، پاسخ داد: بله.

کره شمالی روز پنجشنبه دو موشک بالستیک را به دریایی در نزدیکی ژاپن پرتاب کرد و بر پیشرفت مداوم در برنامه تسلیحاتی خود تاکیدد کرد و فشار ها را بر روی دولت بایدن افزایش داد.

این پرتاب ها تنها چند روز پس از شلیک چندین موشک کروز توسط کره شمالی انجام شد که بایدن آن را تجارت معمول نام گذاشت.

اخبار مربوط به پرتاب موشک پس از ارسال هشدار کیم یو جونگ، خواهر کیم جونگ اون به ایالات متحده منتشر شد.

وی گفت: ما از این فرصت استفاده کرده و به دولت جدید ایالات متحده را که سعی در نفوذ به سرزمین ما دارد را هشدار می دهیم.

او هچنین اضافه کرد: اگر بخواهید چهار سال آینده را در آرامش بخوابید، بهتر است در اولین قدم از ایجاد تنس خودداری کنید.

سخنان وی در حالی بیان شد که آنتونی بلینکن به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده و رئیس پنتاگون لوید آستین اولین سفر خود را به خارج از کشور تحت رهبری بایدن آغاز کردند.

مقامات گفتند، دولت بایدن در آخرین مراحل بازنگری سیاست های کره شمالی است و به طور همزمان خط مشی سختگیرانه ای راجع به حقوق بشر، هسته ای سازی و تحریم ها نشان می دهد، در حالی که پیشنهاد دیپلماتیک از سوی پیونگ یانگ رد شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد