اونس طلا2342.27
مظنه14,666,000
18 گرم3,385,600
ارزش سکه33,042,498
قدیم (بهار)37,600,000
جدید (امامی)40,850,000
نیم23,400,000
ربع15,200,000

شاهکار جدید مایکروسافت رونمایی شد

جدیدترین نسخه پیش نمایش Windows 10 Insider Preview شامل آخرین آیکون های طراحی شده برای این پلتفرم است.

به گزارش سایت طلا ،آیکون سطل آشغال نیز دوباره طراحی شد.جدیدترین نسخه پیش نمایش Windows 10 Insider Preview شامل آخرین آیکون های طراحی شده برای این پلتفرم است. مایکروسافت آیکون های جدیدی را برای مجموعه آفیس خود منتشر کرد که نشان دهنده حرکت آن به فضای ابری در سال 2019 است و از آن زمان تاکنون آیکون های به روز شده را برای برنامه های اصلی ویندوز 10 (مانند تقویم و ایمیل) منتشر کرده است. آخرین دسته آیکون ها باعث تغییر ظاهر پوشه هایی می شوند که در File Explorer پیدا خواهید کرد، از جمله پوشه های کاربر سطح بالا مانند دسک تاپ، اسناد، دانلودها و تصاویر.

مایکروسافت جهت سازگاری بیشتر در ویندوز 10 جهت پوشه ها را تغییر داده است. در همین حال، طراحی های جدید به منظور تسهیل تشخیص آنها در یک نگاه ساده است (دیگر پوشه های زرد رنگ متعدد برای انتخاب وجود ندارد). این غول فناوری همچنین آیکون های سطل آشغال و Local Disk را نیز به روز کرده است تا به جای حالت اوریب، رو به جلو باشد. مایکروسافت اعلام کرده است که نمادهای جدیدتر برای ویندوز 10 در طول زمان برای ظاهری زیباتر ارائه خواهد شد.

این شرکت همچنین تغییرات جدیدی را با آخرین ساخته ی پیش نمایش خود ارائه داده است. نام پوشه ی "Windows Administrative Tools" را در Start به "Windows Tools" تغییر نام داده و پشتیبانی از میانبرهای جدید را هنگام تغییر نام پرونده ها اضافه کرده است: CTRL + جهت چپ / راست نشانگر را بین کلمات موجود در نام فایل حرکت می دهد، در حالی که CTRL + Delete و CTRL + Backspace می تواند همزمان کلمات را حذف کنید. نسخه پیش نمایش جدید، که همچنین شامل لیست طولانی از رفع اشکالات و مشکلات شناخته شده است، هم اکنون در کانالDev در اختیار عموم قرار دارد.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد