اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مواد پر انرژی برای رژیم های کاهش وزن

همه ما آرزو داریم که اندامی متناسب داشته باشیم، اما روند کاهش وزن بسیار سخت است.

به گزارش سایت طلا ،شما دائما گرسنه هستید و سطح انرژی شما رو به اتمام است زیرا شما بدن خود را با مواد مغذی مناسب تامین نمی کنید.

ما لیستی از مواد غذایی را تهیه کرده ایم که نه تنها برای کاهش وزن مناسب هستند بلکه انرژی شما را در طول روز فراهم می کنند.

تخم مرغ

تخم مرغ ممکن است یک ماده کلاسیک برای کاهش وزن باشد اما هم شکم و هم باتری شما را سیر نگه می دارد. تخم مرغ ها یکی از بهترین غذاهای دوستاران کاهش وزن هستند که در دسترس، ارزان و به راحتی آماده می شوند.

سبزیجات

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، یکی از تغییراتی که می توانید در رژیم غذایی ایجاد کنید قرار دادن سبزیجات برگ دار بیشتر در وعده های غذایی است.

ماهی

وقتی نوبت به مصرف برخی پروتئین های سالم می رسد، ماهی تن، ماهی سالمون و ساردین همیشه گزینه های خوبی هستند زیرا غنی از امگا3 و پروتئین بدون چربی هستند. همچنین اسیدهای چرب اشباع نشده و مواد معدنی موجود در ماهی قزل آلا آن را به یک گزینه عالی برای شام تبدیل می کند.

سرکه سیب

سرکه سیب یک ماده سالم همراه با لیست طولانی از فواید است. چندین مطالعه نشان می دهد که به حفظ قند خون، کنترل اشتها و بهبود متابولیسم کمک می کند.

آجیل

آجیل یک میان وعده عالی برای سلامت قلب و پر از چربی های غیر اشباع است. مطالعاتی مبتنی بر انسان نشان می دهد افرادی که به طور منظم آجیل مصرف می کنند از افرادی که این میزان مصرف را ندارند، از نظر جسمی مناسب تر و سالم تر هستند.

مرکبات

مرکبات مانند لیمو، پرتقال، لیموترش، گریپ فروت و چند میوه دیگر مملو از ویتامین ها، فیبر و آب هستند، بنابراین به راحتی شما را سیر می کنند. آن ها همچنین حاوی مقدار کافی پتاسیم برای کاهش نفخ و آنتی اکسیدان های مقابله با التهاب هستند.

توت

توت ها حاوی فیبر بالایی هستند. یک فنجان توت حاوی حدود 6 تا 8 گرم فیبر است و همانطور که می دانید فیبر با سطح انرژی و مدیریت وزن ارتباط بالایی دارد. توت ها بسیار سالم هستند، قند کمتری نسبت به بسیاری از میوه ها دارند و یک میان وعده یا دسر عالی درست می کنند.

گیاهان و ادویه ها

اگر هنگام رژیم های کاهش وزن استفاده از غذاهای سالم برای شما بدمزه هستند یا شما میل کمتری به استفاده از آن ها دارید، ادویه جات و گیاهان طبیعی می توانند گزینه های مناسبی برای رفع این مشکل باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد