اونس طلا2194.97
مظنه14,176,000
18 گرم3,272,500
ارزش سکه31,938,528
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

جدیدترین آمار کرونا در ایران امروز 4 فروردین 1400

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲ هزار و۴۵ نفر رسیده است.

به گزارش سایت طلا،سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۴ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۳۶ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۱۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، 94 بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۴۵ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. سه هزار و ۸۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت، افزود: تا کنون ۱۲ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷ شهرستان قرمز و ۴۷ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

لاری افزود:شهرستان‌های جلفا (آذربایجان شرقی)، بوکان و سردشت (آذربایجان غربی)، مبارکه (اصفهان)، آبدانان (ایلام)، قروه (کردستان)، اسلام آباد غرب (کرمانشاه) و بویراحمد (کهگیلویه و بویراحمد) اسامی شهرهای جدیدی است که در فهرست شهرهای نارنجی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: اسامی شهرهای جدیدی که در فهرست شهرهای قرمز قرار گرفته اند نیز عبارتند از شهرستان‌های سراب (آذربایجان شرقی)، خوانسار (اصفهان)، دماوند (تهران)، ایذه و بهبهان (خوزستان)
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: رعایت محدودیت‌ها و عمل به توصیه‌های بهداشتی به معنی همراهی شما با مدافعان سلامت کشور است و مطمئنا تلاش‌های بی وقفه همکاران ما در مجموعه وزارت بهداشت، بدون همکاری شما عزیزان در عمل به توصیه‌های بهداشتی به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

لاری ادامه داد: از همه شما عزیزان درخواست می‌کنیم تا در ادامه این مسیر ما را یاری کنید و با توجه به وضعیت ناپایدار و شکننده بیماری در اغلب استان‌ها، ضمن عدم سفر به شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، از هرگونه سفر به سایر نقاط کشور هم خودداری کنید.

وی اظهار کرد: مطمئنا اگر همگی خطر این بیماری را جدی بگیریم نوروزمان می‌تواند به شادی و سلامت سپری شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد