اونس طلا2325.09
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

شناسایی ۸۳۸۰ مبتلای جدید کرونا/اسامی شهرهای قرمز و نارنجی

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

به گزارش سایت طلا ،دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۸۹ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۶۳ هزار و ۳۱۳ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

لاری گفت: سه هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزد: همچنین تا کنون ۱۱ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

اسامی شهرهای قرمز و نارنجی

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام اسامی شهرستان های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، گفت: توصیه ما به مردم این است که نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنند.

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از امروز ۹ شهرستان کشور در وضعیت قرمز و ۳۱ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارند.

وی افزود: شهرستان گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان آبادان، اهواز، بندرماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر و کارون از استان خوزستان از جمله شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز بیماری هستند.

لاری ادامه داد: همچنین شهرستان‌های سراب و عجب‌شیر از استان آذربایجان شرقی، ارومیه، چایپاره، ماکو و نقده از آذربایجان غربی، شهرستان گلپایگان از استان اصفهان، شهرستان دهلران از استان ایلام، شهرستان‌های دیلم، کنگان و گناوه از استان بوشهر، شهرستان سامان از چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های امیدیه، ایذه، اندیمشک، باغ‌ملک، باوی، بهبهان، خرمشهر، دشت آزدگان، شادگان و مسجد سلیمان از استان خوزستان، شهرستان‌های ارسنجان و زرین دشت از استان فارس، شهرستان دیوان‌دره از کردستان، شهرستان‌های پل دختر و درود از لرستان، شهرستان خمین از استان مرکزی، شهرستان بندر خمیر از استان هرمزگان، شهرستان نهاوند از استان همدان و شهرستان خاتم از استان یزد از جمله شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی بیماری هستتند.

وی تاکید کرد: همانطور که پیش از این اعلام شده است، تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، هرگونه سفر از و به شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در عین حال کماکان توصیه ما و همکارانمان در وزارت بهداشت به مردم این است که نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنید تا با همراهی و کمک شما شاهد گذران روزهای آرام و به دور از خطر در روزهای آغازین سال جدید باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد