اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

آیا بکاپ واستاپ غیر قابل هک می شود ؟

واتساپ روی بکاپ گرفتن از چت ها با رمز عبور کار می کند!

به گزارش سایت طلا،واتساپ می گوید که در تلاش است تا امنیت بکاپ های ابری خود را با استفاده از رمز عبور که بکاپ گیری از چت ها را رمزگذاری می کند، افزایش دهد. Wabetainfo سال گذشته در مورد این ویژگی گزارشی داد و امروز تصاویر صفحه ای از نحوه ارائه آن در ios و android را منتشر کرد.

در یکی از عکس ها آمده است: برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به بکاپ های iCloud drive خود، می توانید رمز عبور تنظیم کنید تا برای بکاپ های آینده استفاده شود. هنگام بازیابی بکاپ، این رمز عبور مورد نیاز خواهد بود. سپس برنامه از کاربر می خواهد تا شماره تفن خود را تایید کند و رمز عبوری را انتخاب کند که حداقل هشت حرف داشته باشد. تصویر دیگری نیز می گوید که واتساپ در بازیابی رمز عبور فراموش شده به شما کمک نخواهد کرد.

اگرچه چت های واتساپ رمزگذاری شده اند، یعنی فقط برای فرستنده و گیرنده قابل مشاهده هستند، این سرویس هشدار می دهد که این محافظت فراتر از google drive و icloud نمی رود. هنگامی که این سرویس را انتخاب کنید، امینت بکاپ گیری به عهده ارائه دهندگان خدمات ابری است که در گذشته دسترسی های لازم را به آن ها داده اید. رمزگذاری پشتیبا ها با رمز عبوری که فقط خود شما می دانید، از دسترسی دیگر افراد به تاریخچه چت های شما جلوگیری میکند.

این گزارش در حالی است که واتساپ از سیاست حریم خصوصی جدید خود ضربه شدیدی خورده و این نگرانی را ایجاد کرده تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شرکت فیسبوک قرار دهد. اگرچه واتساپ اصرار دارد که این سیاست جدید بر روی امنیت پیام های شخصی کاربران ندارد، اما شبکه های پیام رسان دیگر مانند سیگنال و تلگرام با تشویق کاربران به امکانات دیگر، شاهد افزایش علاقه بودند.

واتساپ در گفت و گو با The verge از اظهار نظر در مورد ویژگی های اعلام نشده خودداری کرد، اما WABetainfo سابقه خوبی در مورد ویژگی های اعلام نشده قبل از رسمی شدن آنها دارد. این ویژگی ها مانند افزودن مخاطب از طریق QR code یا ناپدید شدن پیام ها قبل از انتشار رسمی اعلام شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد