اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ارزش بازار رمزارزها از ۱.۴ تریلیون دلار عبور کرد/قیمت روزانه ارز‌های دیجیتالی ۲۳ بهمن

برای سومین روز متوالی، بیشتر ارزهای دیجیتالی صعودی ماندند که در بین ارزهای اصلی صعود کاردانو و ریپل از سایر ارزهای بیشتر بود.بیت‌کوین که از ابتدای هفته رکوردهای جدیدی به ثبت رسانده بود روز گذشته از سطح رکوردی خود عقب نشینی کرد.

به گزارش سایت طلا، این روزها خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. به تازگی قیمت بیت کوین همزمان با اعلام سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری شرکت تسلا در بیت کوین، به بالای سقف تاریخی اخیر خود رسیده است.

اما بیت‌کوین که از ابتدای هفته رکوردهای جدیدی به ثبت رسانده بود روز گذشته از سطح رکوردی خود عقب نشینی کرد.
کاهش قیمت‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که تقاضای بازار کاهش نیافته و روند صعودی خود را ادامه می‌دهد.
افزایش تقاضا در بازار رمزارزها تا حدی ادامه داشت که بر اساس اخبار روز گذشته ارزش کل بازار رمزارزها از ۱.۴ تریلیون دلار فراتر رفت.
بیت‌کوین روز گذشته با کاهش ۵.۵۴ درصدی به قیمت ۴۴ هزار و ۵۶۰ دلار معامله شد

ارزهای دیجیتال

قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین در ۲۳ بهمن را در ادامه این خبر ببینید:

تیم لین، قایم مقام رییس بانک مرکزی کانادا با اشاره به شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا گفته است توسعه ارز دیجیتالی بانک مرکزی احتمالا زودتر از برنامه‌ریزی‌های قبلی به سرانجام خواهد رسید. وی با اشاره به نوسانات شدید ارزهای دیجیتالی فعلی در هفته های اخیر گفت: مردم نیاز به ارزی با ثبات تر دارند. سال‌ها پیش شرایط فرق می‌کرد اما اکنون نیازمند ارز دیجیتالی خود هستیم.

قرار است وزرای دارایی گروه ۷ به زودی اجلاسی برای بررسی بازار ارزهای دیجتالی تشکیل دهند. به گفته تارو آسو، وزیر دارایی ژاپن این اجلاس با هدف ایجاد یک مکانیزم جهانی نظارت بر بازارها و همچنین بررسی امکان اخذ مالیات از تراکنش هایی خواهد بود که با استفاده از این ارزها انجام می‌شود.

بیت کوین

پس از آن که اعلام شد تسلا ۱.۵ میلیارد دلار در بیتکوین سرمایه گذاری کرده است حالا اخباری از احتمال قبول بیتکوین توسط اپل منتشر شده است. تسلا هم چنین اعلام کرد به زودی امکان خرید محصولات این شرکت به وسیله بیتکوین فراهم خواهد شد. این خودروسازی هدف این اقدام خود را متنوع سازی سبد دارایی و افزایش قدرت نقدشوندگی دارایی هایش عنوان کرده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۳۶۵ میلیارد دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیتکوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد