اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آموزش سرمایه گذاری در بیت کوین

بیت کوین را باید پرچم دار ارزهای دیجیتال به حساب آورد. رمز ارزی که زودتر از همه کارش را شروع کرده و هنوز هم خیلی ها ارز دیجیتال را با آن می شناسند. قبل از هر چیزی برای سرمایه گذاری در بیت کوین، باید به این نکته توجه کنید که خرید بیت کوین به سادگی خرید کردن از یک فروشگاه آنلاین نیست

بیت کوین را باید پرچم دار ارزهای دیجیتال به حساب آورد. رمز ارزی که زودتر از همه کارش را شروع کرده و هنوز هم خیلی ها ارز دیجیتال را با آن می شناسند. قبل از هر چیزی برای سرمایه گذاری در بیت کوین، باید به این نکته توجه کنید که خرید بیت کوین به سادگی خرید کردن از یک فروشگاه آنلاین نیست. هر سال تلاش های زیادی می شود که جرایم اینترنتی با استفاده از بیت کوین و دیگر رمزارزها کاهش پیدا کند. و بنابراین برای فعالیت در این بازار، باید حسابی حواسمان را جمع کنیم که خطای جبران ناپذیری نداشته باشیم. بتوانیم از بلاک چین به درستی استفاده کنیم و اندوخته مان را بالا ببریم.

بلاک چین و بیت کوین

هر کسی درباره ی بیت کوین صحبت می کند، نمی تواند بلاک چین را حذف کند. اسم این دو مفهوم در کنار هم قرار گرفته و به نظر جدایی ناپذیر هم می آیند. در حقیقت بلاک چین فقط قسمتی از بیت کوین است نه همه ی آن. اما از آن جا که برای اولین بار در مورد این ارز دیجیتال استفاده شده، اسمشان به همدیگر گره خورده است.

برای ثبت داده های بیت کوین، و عملیات نقل و انتقال و خرید و فروش باید از فناوری بلاک چین استفاده کنیم. پس بلاک چین یک فناوری است که برای معاملات ارز دیجیتال استفاده می شود. کاملاً مشخص است که بعد از بیت کوین، این فناوری در ساختارهای دیگری هم به کار رفته است. اما بیت کوین همچنان از این تکنولوژی برای حفظ امنیت و تراکنش های غیرمتمرکزش استفاده می کند.

بیت کوین و استخراج یا خرید و فروش؟

البته که هر کسی به محض شنیدن اسم بیت کوین، احتمالاً کلمه استخراج را هم می شنود. و انگار تنها راه به دست آوردنش همین روش استخراج است. اما در حقیقت بیت کوین مانند هر ارز دیجیتال دیگری، قابل خرید و فروش است. خرید و فروش آن به دلیل ارزشی که دارد، نیاز به حضور در یک صرافی انلاین دارد. صرافی معتبری که بتواند امنیت خریدهای شما را تامین کند و به شما این اجازه را بدهد که در این بازار فعالیت کنید.

خطر سرمایه گذاری در بیت کوین چیست؟

کسی نمی تواند به جای شما تصمیم بگیرد. اما بیت کوین هم مانند هر سرمایه گذاری دیگری تحت تاثیر نوسان های بازار است. برخلاف سرمایه گذاری در حوزه های مختلف که بعضی اعتقاد دارند هیچ وقت چیزی ارزان تر نمی شود، بیت کوین این ویژگی را دارد که کلی ارزان تر بشود. اما این ریزش به مرور به حالت عادی برمی گردد و نمی توانید انتظار داشته باشید بدون آموزش ارزهای دیجیتال وارد این بازار شوید و سود کلانی کسب کنید. البته که گاهی حتی ممکن است سرمایه تان را هم از دست بدهید.

یک کیف پول معتبر پیدا کنید

برای ورود به بازار بیت کوین، قبل ازهر چیزی باید یک کیف پول معتبر تهیه کنید. کیف پولی که بتوانید امنیت معاملات خودتان را تضمین کنید. کیف پول ها دیجیتال هستند و نمی توانید از بازارهای سنتی خریداری کنید. البته مثل یک کیف پول چرمی عمل می کنند که همه ی دارایی های شما آن جاست، اما وقتی بازش می کنید اسکناس نمی بینید، بلکه مقدار آن را به شما نشان می دهد.

کیف پول ها طوری طراحی شده اند که بتوانید دارایی تان را در آنها نگه دارید. بعد از کیف پول، می توانید با احراز هویت و تایید آن در یک صرافی معتبر، فعالیت خود را آغاز کنید.

سرمایه گذاری در بیت کوین با نوسان ها

همان قدر که سرمایه گذاری در بیت کوین می تواند خطرساز باشد، می تواند خوشایند هم بشود. اگر یاد بگیرید روی موج سوار بشوید، نوسانی که برای دیگران خطر است، برای شما سود خواهد شد. پس تحلیل های مختلف را باید یاد بگیرید. تحلیل هایی مثل تکنیکال و فاندامنتال به شما کمک می کنند رفتار بیت کوین را در بازار درک کنید. وقتی که بیت کوین را مثل یک موجود زنده درک کردید و توانستید بالا و پایین شدن نمودارش را برای خودتان شناسایی کنید، آن جا وقت سرمایه گذاری در بیت کوین است.

کی سرمایه گذاری نکنیم؟

بدون داشتن یک صرافیمعتبر، یک کیف پول معتبر و دانش حداقلی از نمودارها، سرمایه گذاری در بیت کوین سم است. اگر آموزش ندیده باشید، فعالیت در هر بازاری برای شما حکم خودکشی مالی را دارد. این که تصور کنید چون بیت کوین را می شود به راحتی خرید و فروش کرد، پس وقت سرمایه گذاری است، تفکری که می شود که شما را به جمع ورشکسته های بازار اضافه می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد