اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش شدید قیمت طلا و سکه

از ابتدای هفته قیمت طلا و سکه روندی صعودی را طی کرده و به سمت اوج های بالاتر حرکت کردند. کارشناسان پیش بینی می کنند که روند افزایشی قیمت ها همچنان ادامه داشته باشد.

افزایش شدید قیمت طلا و سکه

از ابتدای هفته قیمت طلا و سکه روندی صعودی را طی کرده و به سمت اوج های بالاتر حرکت کردند. کارشناسان پیش بینی می کنند که روند افزایشی قیمت ها همچنان ادامه داشته باشد.

همراه با کاهش امید سرمایه گذاران به بازگشت ایران و آمریکا به برجام خریداران بیشتری وارد بازار سکه و طلا شده باعث شد تا قیمت طلا افزایش پیدا کند.

همچنین افزایش قیمت دلار و از طرف دیگر افزایش قیمت انس جهانی تا 1820 دلار نیز حمایت های قوی ای برای سکه و طلای ایران به وجود آورده است که در نتیجه آن سکه می تواند اوج های پیشین خود را به دست آورد.

قیمت سکه

هم اکنون هر انس طلای جهانی 1822 دلار قیمت دارد که نسبت به روز گذشته 7 دلار افزایش قیمت را نشان داده است. مهم ترین عامل افزایش قیمت انس را می توان داده های منفی اقتصاد ایالات متحده دانست.

اگر انس طلا بتواند بار دیگر به بالای 1850 دلار بازگشته و دلار نیز کانال 25 هزار تومان را تصرف کند می توان انتظار داشت که قیمت سکه و طلا جهش های زیادی را از خود نشان دهد.

قیمت دلار

با ورود درهم به کانال 6800 تومان و تثبیت در این کانال قیمت دلار حمایت بسیار خوبی را در کانال 24 هزار تومان پیدا کرده است و می تواند به سمت کانال 25 هزار تومان حرکت کند.

هرچند باید این را در نظر بگیریم که بازار ساز همچنان تمایلی به افزایش نرخ دلار نشان نداده و همچنان قیمت آن را در زیر سطح کلیدی 23800 تومان نگه داشته است و حاضر به افزایش آن نمی شود.

انس طلا

در حال حاضر هر سکه امامی 11530 تومان می باشد که نسبت به ابتدای هفته حدود 500 هزار تومان افزایش قیمت داشته است. قیمت طلا نیز افزایش قابل توجهی نشان داده است.

طبق پیش بینی ها کاهش قیمت طلا و سکه بسیار بعید می باشد و تنها در صورتی که یک شوک خبری یا اتفاق غیر منتظره ای را شاهد باشیم سقوط قیمت طلا ممکن است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد