اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نگاهی به استایل خاندان سلطنتی مگان یا کیت، کدام خوش لباس تر هستند؟

سبک زندگی و پوشش خاندان سلطنتی انگستان همواره مورد توجه بسیاری از رسانه ها نه تنها در انگشتان بلکه در سراسر دنیا بوده است و همواره حواشی زیادی را نیز در پی داشته است. مگان و کیت دو عروس خانواده سلطنتی هردو طرفداران خودشان را دارند اما سبک لباس و استایل آن ها همیشه مورد توجه همگان بوده است. باهم نگای به استایل خاندان سلطنتی انگستان می اندازیم.

نگاهی به استایل خاندان سلطنتی مگان یا کیت، کدام خوش لباس تر هستند؟


سبک زندگی و پوشش خاندان سلطنتی انگستان همواره مورد توجه بسیاری از رسانه ها نه تنها در انگشتان بلکه در سراسر دنیا بوده است و همواره حواشی زیادی را نیز در پی داشته است. مگان مارکل و کیت میدلتون دو عروس خانواده سلطنتی هردو طرفداران خودشان را دارند اما سبک لباس و استایل آن ها همیشه مورد توجه همگان بوده است. باهم نگای به استایل خاندان سلطنتی انگستان می اندازیم.

1. کرم یکی از رنگ های مورد علاقه خانواده سلطنتی است و رنگی زنانه و ظریف به شمار می رود. و استفاده از پالتو و لباس های کرم در لباس های مگان و کیت دیده می شود.

2.یکی از مهم ترین اکسسوری های خانواده سلطنتی کلاه است که در تمام مراسم های رسمی و غیر رسمی از این اکسسوری ها استفاده می کنند.

3. طرح های هندسی یکی از بهترین گزینه ها برای استایل کلاسیک هستند که مگان و کیت هر دو از این طرح ها در لباس و دامن های خود الهام می گیرند.

4. کیت و مگان هر دو دارای تفاوت های زیادی در لباس پوشیدن هستند مگان بیشتر از لباس های ساده با رنگ های خنثی بهره می برد و در مقابل کیت از لباس های طرحدار و مدل دار استفاده می کند.

5.مگان پوشش مدرن تری نسبت به کیت دارد و بسیاری از قوانین پوشش سلطنتی را رعایت نمی کند در ازای آن کیت طرفدار سنت است و از لباس های رسمی و کلاسیک استفاده می کند.

6.مگان طرفدار جواهرات مدرن و ساده و ظریف است و کیت از جواهرات خاندان سلطنتی که بسیار با ارزش هستند ستفاده می کند و فرم سلطنتی خانواده را به خود حفظ کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد