اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت طلا، طلا تا کجا سقوط خواهد کرد؟

از روز جمعه طلا یک روند نزولی بسیار شدید را شروع کرد و باعث شد تا قیمت آن کاهش بسیار شدیدی را تجربه کند. بسیاری معتقدند که فضا برای سقوط بیشتر طلا وجود دارد.

پیش بینی قیمت طلا، طلا تا کجا سقوط خواهد کرد؟


از روز جمعه طلا یک روند نزولی بسیار شدید را شروع کرد و باعث شد تا قیمت آن کاهش بسیار شدیدی را تجربه کند. بسیاری معتقدند که فضا برای سقوط بیشتر طلا وجود دارد.

هر انس طلا در حال حاضر 1850 دلار است. این در حالی است که در سقوط قیمت روز جمعه ما شاهد این بودیم که طلا تا نزدیکی 1840 دلار نیز سقوط کرد اما پس از آن توانست سطح حمایت 1850 دلاری خود را پس بگیرد.

مهم ترین دلایل سقوط طلا در روز جمعه را افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده آمریکا و وضعیت بسیار نابسامان و آشفته اقتصاد دانست که سرمایه گذاران را به سمت نگهداری دلار و حرکت به سمت بازار سهام سوق داد.

در روز جمعه داده های اقتصادی مربوط به استخدام منتشر شد که بسیار منفی تر از حد انتظار بود. به طور معمول اولین واکنش به اخبار بد حرکت به سمت نگهداری پول نقد می باشد که در نتیجه آن سرمایه گذاران تمام طلا های خود را به دلار تبدیل کردند.

دیگر دلیل کاهش قیمت طلا را می توان رقابت سنگین بیت کوین با طلا دانست. در حالی که طلا در این هفته حدود صد دلار از قیمت خود را از دست داد بیت کوین در حدود 10 هزار دلار افزایش قیمت داشت و به اوج جدید 41 هزار دلاری رسید.

برخی از کارشناسان معتقدند که افزایش قیمت بیت کوین بدین شکل بدون هیچ پشتوانه ای شکل گرفته است و حرکت ان مطقی نمی باشد. در نتیجه می توان انتظار شکست عمیق قیمت بیت کوین در آینده را داشت.

تحلیلگران بازار معتقدند تا زمانی که طلا بتواند سطح 1850 دلار را حفظ کند می توان گفت که بازار طلا هنوز صعودی می باشد.

در صورت افت بیشتر قیمت طلا و شکسته شدن سطح حمایت بلند مدت 1850 دلار سه سطح حمایت دیگر در انتظار طلا هستند. طلا ابتدا به سطح 1828 دلاری و سپس به سمت سطح 1800 دلاری حرکت خواهد کرد.

هرچند از نظر کارشناسان شکسته شدن سطح 1800 دلاری فوق العاده بعید به نظر می رسد اما در صورتی که اوضاع بیش از این بهم برید می توان انتظار داشت که ما طلا را در روز های آینده در سطح 1778 دلاری ملاقات کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد