اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

برگزاری نشست فوری در شورای امنیت ملی کاخ سفید/دولت آمریکا در حالت آماده باش قرار گرفت

رویترز اعلام کرد این اقدام هکری در حمله به وزارت خزانه داری آمریکا آن قدر جدی بوده که روز شنبه نشست اضطراری شورای امنیت ملی در کاخ سفید برگزار شده است.دولت آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد پس از انتشار گزارش‌های رسانه‌ای درباره حملات سایبری در حالت آماده باش قرار گرفته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از تسنیم،خبرگزاری رویترز اعلام کرد این اقدام هکری آن قدر جدی بوده که روز شنبه نشست اضطراری شورای امنیت ملی در کاخ سفید برگزار شده است.

یک منبع آشنا به این موضوع به رویترز گفته است یک گروه هکری سطح بالا که از حمایت یک دولت خارجی برخوردار است اطلاعاتی را از وزارت خزانه داری و یک نهاد آمریکایی مسئول سیاست گذاری درباره اینترنت و ارتباطات را به سرقت برده است.

خبرنگار سایبری رویترز در حساب توئیتری خود نوشت: این اتفاق پس از آن روی داده که دولت ترامپ روسای آژانس حفاظت از زیرساخت سایبری وزارت امنیت داخلی را ماه قبل اخراج کرد. اکنون هیچ مسئول ارشدی بر این نهاد سرپرستی نمی کند.

دولت آمریکا در حالت آماده باش قرار گرفت

دولت آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد پس از انتشار گزارش‌های رسانه‌ای درباره حملات سایبری از سوی یک دولت خارجی که خزانه‌داری آمریکا و دست‌کم یک سازمان فدرال دیگر را هدف قرار داده بود، در حالت آماده باش قرار گرفته است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هرگونه اظهار نظر را به شورای امنیت ملی واگذار کرد. با این حال گزارش شده است که آژانس‌های اطلاعاتی نگران هک شدن سایر سازمان‌ها با استفاده از روش مشابه هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد