اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

‌وزیر بهداشت در بیرجند: ظلم دشمن به ملت ایران‌ در این چند سال ‌‌پس از واقعه کربلا بی‌نظیر است/ اجازه واردات دارو ‌به ایران نمی‌دادند ‌

وزیر بهداشت گفت: ظلمی که در این چند سال به‌واسطه انواع ‌تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر مردم ایران رفته پس از واقعه کربلا بی‌نظیر است.

به گزارش سایت طلا،سعید نمکی در مراسم افتتاح پروژه‌های درمانی خراسان جنوبی با اشاره به مدیریت کرونا در ایران اظهار داشت: مردم نمی‌دانند در این مدت چه بر ما در مدیریت بیماری کرونا گذشت، اما باور کنید ‌‌بعد از آنچه بر امام حسین(ع) و یاران باوفایش در کربلا گذشت، ‌بر ملتی مانند ایران در این سال‌ها که دشمن همه راه‌ها را بر‌ ما بسته بود‌ نگذشته بود.

وی با بیان اینکه دشمن ورود دارو و تجهیزات را به‌روی کشور بسته بود، افز‌ود: در اوج تحریم و کمبود اعتبارات باز هم از تلاش باز نایستاده‌ایم و افتتاح پروژه‌های درمانی را در کشور‌ شاهد هستیم، امسال اولین سالی است که در اوج تحریم و گرفتاری در بلای کرونا بیش از 10 هزار تخت بیمارستانی را افتتاح می‌کنیم.

نمکی با اعلام اینکه "امسال صدها خانه بهداشت و مراکز درمانی، آموزشی و رفاهی افتتاح می‌کنیم" تصریح کرد: این به‌عنوان سند افتخار جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد که مدیران و مسئولان نظام با وجود همه سختی‌ها و تحریم‌ها تلاش کردند و این افتخار بی‌بدیل را ثبت کردند.

وی ابراز کرد: ما در یک جنگ اقتصادی، تحریم اقتصادی و یک جنگ سازمان‌یافته رسانه‌ای قرار داریم و از افراد نفوذی داخل نیز ضربه می‌خوریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه "امسال 3 دستگاه سی‌تی‌اسکن به خراسان جنوبی اختصاص یافت" یادآور شد: ارسال یک دستگاه سی‌تی‌اسکن به شهرستان بشرویه نیز در دستور کار است و چند دستگاه اکسیژن‌ساز نیز ارسال کردیم.

نمکی اظهار داشت: دستگاه اکسیژن‌ساز مشکل ما در کشور بود و ما با کاهش ظرفیت اکسیژن‌ساز روبه‌رو شدیم و تا یک ماه آینده چیزی به‌عنوان کمبود اکسیژن‌ساز نداریم.

وی خاطرنشان کرد: به خراسان جنوبی نیز چند دستگاه فرستادیم و چند دستگاه دیگر نیز ارسال خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد