سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

رای قاطع کارشناسان به افزایش قیمت و گرانی طلا

در شرایطی قرار داریم که طلا یکی از بزرگترین افت های یک روزه خود را در چند سال گذشته تجربه کرده است ولی احساسات بازار نسبت به طلا در کوتاه مدت همچنان صعودی باقی مانده است.

رای قاطع کارشناسان به افزایش قیمت و گرانی طلا


در شرایطی قرار داریم که طلا یکی از بزرگترین افت های یک روزه خود را در چند سال گذشته تجربه کرده است ولی احساسات بازار نسبت به طلا در کوتاه مدت همچنان صعودی باقی مانده است.

طبق نظر سنجی آخر هفته کیتکو نیوز از تحلیلگران وال استریت اکثریت قاطع آنها به رشد قیمت طلا رای دادند. همچنین اکثریت قاطع سرمایه گذاران مین استریت نیز معتقد بودند طلا در روز های آینده گران خواهد شد.

تحلیلگران معتقدند که با وجود موفقیت واکسن کرونا و تولید آن در سال آینده قرار نیست به این زودی واکسن به دست همه افراد برسد در نتیجه نمی توان گفت که هنوز دوران کرونا تمام شده است.

به علاوه همه گیری بیماری کووید-19 باعث شده است تا خسارات بسیار زیادی به اقتصاد وارد شود که به این زودی ها قابل جبران نخواهد بود.

کارشناسان معتقدند که در حداقلی ترین حالت ممکن ما زمستان امسال را در پیش رو داریم که می تواند به معنای بدتر شدن شرایط ویروس و محرک های مالی بیشتر باشد که برای طلا مناسب است.

همانطور که می بینید کارشناسان وال استریت و همچنین سرمایه گذاران مین استریت همگی پیش بینی می کنند که طلا در روز های آینده افزایش قیمت خواهد داشت. نظر شما چیست؟

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
1 1

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/22 ساعت 15:43
اصولگراها تا پایان دوره روحانی احازه کاری بهش نمیدن
بعدش هم ۲۰۰۰ تا ام اگرداره

1 1

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/22 ساعت 15:42
خریدارها
مالدارها
بلند مدتی فکر‌کنید
با این بودجه ای که دادن برای سال بعد تورم ۵۰ درصدی حتمیه!!
تورم ماه های انتهای سال رو هم درنظر بگیرید
هر ریزشی بعد از بایدن هم اگر باشه مقطعیه و دوباره میاد بالا
اونس هم که به احتمال زیاد صعودیه

1 2

استاد اعظم 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 19:44
این چند روزه حسابی خرید زدم

6 1

تپلی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 13:24
? *فوری*
مجلس با ۲۳۲ رای دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را به تصویب رساند بر اساس این طرح بازرسی های آژانس از تاسیسات هسته ای و اجرای پروتکل الحاقی لغو میشود
که نتیجه آن خروج از پروتکل الحاقی و برجام است.

3 3

Hooman.90 سه سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 13:23
سکه رفاه 10420
سکه بازار 10650
ابشده 4440

5 1

رخداد شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 13:20
با سلام و عرض ادب
* کفی که ما برای دلار عرض کردیم 25-24500 بود. گفتیم خیلی سخت است که بخواهند کف را ببرند روی 24-23500 یا 23. دلیلمان هم وضعیت درهم بود. درهم را باید ببرند زیر 6700 که خیلی سخت است و هزینه اش برای حکومت بالاست. البته حکومت تا همین الانم خیلی ریسک کرده است که تا اینجا آمده است. الان تمام امید حکومت این است که با ایجاد فضای ترس و ناامیدی از عدم رشد دلار و درهم، مردم را از خرید دلار و درهم دور نگه دارد.
* به هر حال خوشحالم که کف مورد نظر بنده دارد روئیت می شود. معتقدم داریم به پایان کاهش دلار و درهم می رسیم و ادامه کاهش ها نیاز به اقدامات جدی تر و فاندهای خبری کاهشی بیشتری دارد.
* به هر حال بنده مثل کامنت دیروزم همچنان نگرانی خیلی عمیقی نسبت به انس دارم. ابداً وضعیت انس را پایدار نمی دانم. متاسفانه در ایامی قرار داریم که انس بسیار لیز شده است. برخی از دوستان عزیز عرض کرده اند که کف 1750-1720 برای انس قوی است، امیدوارم چنین باشد. چون دلار و درهم اتشش کم کم دارد خاموش می شود و دیگر مثل قبل کاهش شدید نخواهیم داشت، ولی وضعیت انس ناپایدار و خطرناک است و می تواند زمینه و بستر را برای کاهش بیشتر طلا و سکه فراهم آورد.

6 1

Labikuahosin سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:38
یه سری برو دم سوپری تا بفهمی اوضاع از چه قراره .کدوم آرامش بازار.بایه نیازمندیهای روزمره مردم رو کاهش بدن ...مردم دارن از گرسنگی تلف میشن...همهمون داریم سختی می کشیم دیگه جانماز نمیخواد برای هم اب بکشیم کدوم رفاه کدوم راحتی کدوم میوه..خدالعنتشون کنه که به اسم دین مردم رو نقره داغ کردن.دربرابر خدا فردای قیامت اینا بایه جواب بدن...

3 1

فرهاد نامی شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:23
چهارسال اول دوره ریاست جمهوری هم اعتدال وارامشه خیزش واسه چهار سال دومه همیشه همین بوده

3 1

فرهاد نامی شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:21
سلام رفقا . تا انتخابات ایران همین آش و همین کاسه اس افزایشی درکار نی همیشه قبل از انتخابات ریاست جمهوری بازار رو اروم میکنن تا انتخابات راحت برگزار بشه نظر شخصی صلاح ملک خویش خسروان دانند

2 0

امیدوار1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:27
حرف شما صحیح پس تکلیف بودجه سال بعد چی میشه با چه نرخ دلاری باید بسته بشه؟. آیا منابع جدیدی به سیستم ما تزریق میشه؟ایا ما شرایط باثبات منطقه ای داریم؟ معمولا همیشه در آخر دوره ریاست جمهوری دولت های با انبوهی ازقرض و بدهی دولت رو تحویل میدن که هرج و مرج در بازار ثمره اونه.

2 2

فرهاد58 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:11
یکی از بنکداران سکه میگفت که بانک مرکزی از بیست و چهارم آبان فروش سکه را متوقف کرده که با این هفته مجموعا میشه سه هفته،در بازار هم از سه نفر دونفرشان فروشنده و یک نفر خریدار بود و دم عصر عده ای به سراغ من و سایر همکاران میرفتند و به تعداد بالا خرید میکردند و وجه آنرا بصورت اینترنتی در همان لحظه به حساب واریز میکردند و شواهد هاکی از آن بود که اینها از عوامل بانک مرکزی هستند و گاها برای رد گم کردن زنان سانتیمانتال هم در بین آنها دیده میشد

4 3

یعقوب کوماندو ۷۶۵ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:57
یعقوب کوماندو ۷۶۵ یک ماه میگه :
تاریخ: 1399/09/05 ساعت 13:50
اواخر ابان ماه و اوایل اذر ماه تا محدوده پنجم الی دهم اذر ماه دلار محدوده ۲۴۵۰۰ الی ۲۴۰۰۰ و سکه محدوده ۱۱۲۰۰ الی ۱۰۹۰۰ و ابشده محدوده ۴۷۰۰ الی ۴۵۰۰ قابل رویت میباشد و برای اواخر اذر ماه تا ۱۵ دی ماه صعود داریم به هدف دلار ۲۸۵۰۰ الی ۲۹۲۰۰ و سکه محدوده ۱۴۵۰۰ الی ۱۵۳۰۰ و ابشده محدوده کانال ۵۵۰۰ الی ۶۲۰۰ (تاریخ فعلی ۹۹/۹/۵)
ابشده دلار کویت

1 0

یعقوب کوماندو ۷۶۵ سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 13:02
درست و غلطشو زمان مشخص میکنه.
جناب کویت تحلیل گر کانالمون

1 0

Star پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:56
ﺑﺎﺷﻪ ﺑﺲ ﺷﻤﺎ ﺑﻜﻮ ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﻓﻬﻤﻴﺪﻱ ﺍﻳﻨﺎ ﺭﻭ ﻛﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﻛﻔﺘﻲ?

3 0

یعقوب کوماندو ۷۶۵ سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:52
کاربر استار اصلا ترامپ و بایدن فرقی نمیکنه.مگه زمان ترامپ سال ۹۷ و برج ۴ امسال و همین الان همتی قشنگ نوسان گرفت.پس کاری ب ترامپ و بایدن نداریم

1 1

Star پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:44
ااﺍﺍ ﺩﺭﺳﺖ ﻛﻔﺘﻴﻦ.ﻣﻴﻜﻢ ﻧﻜﻨﻪ ﺗﺮﺍﻣﺐ ﺑﺮﻣﻴﻜﺮﺩﻩ ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﻂﻊ ﺍﻓﺰﺍﻳﺸﻲ ﻛﻪ ﻛﻔﺘﻴﻦ خخخخخخ

2 0

Labikuahosin سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:10
خدا از زبانت بشنود.از کجا سیگنال میگیری شما..بنده هم میدونم سرازیری داریم ولی زمانش رو نمیدونستم .

2 2

Labikuahosin سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:53
من نمیدونم این ******* بازارساز تا کی میخواد کاهش بده.چه نقشهای تو سرش هست خدا میدونه.الان مملکت با کمبود ارز روبرو هست داره دلار رو بازم به زور کاهش میده *******

2 1

امیدوار1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 12:08
دقیقا تحلیل شما درست است هنوز تمام تحریم ها به قوت خودش باقیه. فروش نفت ما باهزار مشکل روبروست. عملیات ارزی بانکها به هزار مصیبت انجام میشه اونم با تبدیل ارز دلار و یورو به روپیه و درهم امارات و مهمتر از همه پروتکل های مالی هنوز توسط ایران تصویب نشده. ومشکلات سیاسی هم که به قوت خودش باقیه. تقریبا در ماه های آخر سال کمبود ارز خودشو نشون میده.

2 3

انتخابات پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:55
نقشه اینه مالدارها و کسانی که دلار خریدند بروند دو دستی تقدیم دولت کنند کمبود ارز جبران بشه

1 2

پاییز// چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:53
قیمتهای درست این لحظه از سایت یاران:
امامی ۱۰/۸۰۰
ربع ۳/۸۰۰
نیم ۵/۷۰۰

7 0

همتا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:39
از هرچی فک کنی تو این سایت حرف و حدیث هست جز تحلیل های ژرف و دقیق برای طلااااااااا!

2 2

خدای مهربان شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:38
چرا سایت آپدیت نمیده قیمتا پایین تر هس جاهای دیگه!!!

1 0

Labikuahosin سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:45
جناب خدای مهربان و بخشنده داره اپدیت میشه..

1 1

Labikuahosin سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:42
سایت ابدیت هست جیگر.

8 4

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:32
?حسن روحانی:
«به بانک مرکزی دستور دادم از «هر کجا» می‌شود پول مورد نیاز وزارت بهداشت را تأمین کند تا برای خرید واکسن کُرونا مشکلی نداشته باشیم.»
⁉️بودجه یک میلیون یورویی کُرونا چه شد؟!

3 3

ناتیلوس. سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:24
سناریو اول
بایدن / مذاکره / برجام۲ و۳ انتخابات ۱۴۰۰
قیمت دلار پایین میاد
در این حالت دولت از حداکثر قیمت دالار از بتلا به پایین سود گرفته و ذره ذره پایین که از بازتر هم جمع کنه چه طلا وچه دلار
سناریو دوم
ترامپ/ افزایش دلار/ سایه جنگ/ عدم مذاکره
بازار را ذره ذره پایین آوردند که هم به اهداف سناریو اول برسند و اگر ترامپ شد بازار از مثلا دلار بیست و سه هزار تومنی به ۳۰ برسه واگر دلار ۳۲ بود وترامپ میشد دلار کجا میرفت.....
*
نتیجه در هر دو سناریو در نظر داشتند.
نظر شخصی بنده است
وملاک عمل قرار نگیرد

5 1

Labikuahosin سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:22
برای اینکه مثل کسی که موادفروش هست اول میزاره خوب پولدار بشه اخر هرچی داره ازش میگیره..بورس هم همینطور اول چاقت میکنه بعد میدوشتت..بد که نیست بوجه مملکت داره از بورس در میاد دیگه...

1 4

درمانده دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:19
مرور اخبار امروز بورس:
شاخص با رشد 35 هزار واحد مقاومت روانی 1400 را با قدرت شکست.
ارزش معاملات 30 هزار میلیارد بیشترین مقدار در نیمه دوم سال شد.
بنظر میرسد این مقدار ورود پول جدید به بورس با توجه به رکود سایر بازارهای موازی تا پایان سال ادامه دار باشد.

5 0

مدافع چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:17
به نظرتون چرا اینقدر دولت دوست داره مردم سرمایشون را ببرن تو بورس ؟؟

8 3

Labikuahosin سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:09
بازارساز داره دستانش می لرزه موقعی میخواد دلار رو کاهش بده...وگرنه ۱۰۰تومن۵۰تومن کاهش نمی داد...فغان از روزی که سروسر پاره کنه مثل اسب شعنه می کشه برا۳۰.....هرکسی خرید نکرده تو این هفته خرید کنه که وقت تنگ هست وقلندر هوشیار.....خوددانین‌

2 1

ناتیلوس. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:14
جناب لبیک یا حسین البته داره جو روانی ایجاد میکنه که اینطور القاء کنه داره میاد پایین وهدفش از بازار جمع کنه وذره ذره از بازار به بازار تزریق میکنه
****

8 2

Star پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:07
ﺗﻮ ﺧﺒﺮﺍ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﺮﻛﺰﻱ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣالي ﻟﺎﺯﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﻭﺍﻛﺴﻨﻮ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻛﻨﻪ.ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺪﺳﻴﻮ ﻣﻴﺰﻧﻴﻦ ﻛﻪ ﻣﻦ ﺯﺩم? ﻳﺎ ﺣﺪﺳﻢ ﺍﺷﺘﺒﺎه?

5 1

پاییز// چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:06
دوستان عزیز، قیمتهای این سایت آپدیت نیستا... اینجا رو ملاک قرار ندین... سایت صرافی یارانو ببینین... فروش سکه امامی همین الان صرافی یاران، ۱۰/۸۰۰

3 1

آوااا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:08
چه عجب یه اخبار طلا دیدیم. هر چی اینجا هست شده خبر سیاسی و جنگ

6 5

انتخابات پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:03
دیروز یک عده با قصد نا معلوم بحث شهید و شهادت را به میان اوردند اول اینکه همه حق نظر دادن دارند دوم اینکه شخصا اگه ببینم یک نفر داره با حرفهای احمقانه یک عده رو خر میکنه و به چاه میندازه وظیفه م اینه که چراغی روشن کنم.جناب متفکر هدفشون اگاه سازی بود حالا شما هر طور دوست دارید قضاوت کنید من با ایشون موافقم به نام دین و ایدئولوژی شدیم دایه دلسوز تر از مادر برای سوریه و لبنان و یمن .اول باید کشور خودمون رو بسازیم بعد که قدرتمند شدیم به کمک مظلومان بریم اخه کشوری که عرضه نداره از نخبگانش محافظت کند چطور می تواند حامی مستضعفین عالم باشد؟ دین شده نون دونی یک عده .چون با دین دیگرانو خفه می کنند

4 3

Labikuahosin سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:02
بحث سیاسی ممنوع.اگه نظری.پیشنهادی در رابطه با بازار طلا دارید بگید وگرنه با بحث کیسی این وضعیت درست نمیشه .سرخودتون هم درنیاورد باهم مهربان باشید....اینجا ایران است یهو میبینی شبانه گردنت توگونی.. ههههه

1 3

ناتیلوس. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:07
حرف حساب.
ممنون از شما
جواب نداره گوش کنید
ضرر نداره

3 4

Labikuahosin سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:01
بحث سیاسی ممنوع.اگه نظری.پیشنهادی در رابطه با بازار طلا دارید بگید وگرنه با بحث کیسی این وضعیت درست نمیشه .سرخودتون هم درنیاورد باهم مهربان باشید....اینجا ایران است یهو میبینی شبانه گردنت توگویی.. هههههه

6 2

انتخابات پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:05
بمیریم بهتر از این خفت است که خودمان را به ندیدن و نفهمیدن بزنیم

8 1

پاییز// چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:00
اومدم نظرات دوستانو برای طلای امروز بخونم، هر چی می بینم اخبار سیاسی حمله نظامی و دادگاه ترامپ و ترور و این داستانهاست... این سایت خبریه بی بی سی شده... چرا فکر می کنین ما اخبارو نمی دونیم؟؟؟ هر چیزی یه جایی داره دوستان...خسته کننده شده این اخبار... مثلا این اخبارو میذارین که جو متشنج بشه و اضطراب ایجاد شه و ملت حمله کنن صرافی واسه خرید؟؟؟ نمیشه وقتی واکسن داره میاد دو هفته دیگه و بایدنم تا یکماه دیگه رسما اعلام خواهد شد... الان موقع خرید نیست که... انس بازم ریزش داره، دلار ما هم فعلا به سمت هدف بیست تومن اصلاح داره با نوسان... بی خیال شین :)

2 5

ناتیلوس. سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 11:00
# سایبری
*
# آرمان انقلاب!
*
فرافکنی

8 7

ابله متفکر، هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:51
هموطن گرامی
تهمت نزن
به مردم آدرس اشتباه نده.
بحث من عقیدتی نیست...
به نظر من آرمان و هدف این انقلاب اشتباه است.
الهم عجل لولیک الفرج
همگی در گناه حق باشید
یاعلی

2 7

ناتیلوس. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:57
شما بفکر خودتان باشید.
*
مردم آگاهند.
*

3 2

ابله متفکر، هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:52
همگی در پناه حق باشید
یاعلی

2 4

Labikuahosin سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:49
اون کسی که بایه باهمه میدونه که دولت با کمبود ارز مواجه است و این ۱۰۰ تومن ۱۰۰تومن کم کردن ارز داره بلانسبت بازارسازی انگل وون خودش میکنه ...شاهنامه اخرش خوشه داداش من اخرش ...سرازیری بدی درانتظار دلار خواهد بود

1 8

ناتیلوس. سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:47
چقدر هم یار و یاور دارید
ابله متفکر!
پس معلومه درست زدم تو خال برای خالی کردن جیب مردم از جای درستش وارد شدید و آنهم ریختن اختلافات فکری متحجر و ایجاد رعب و وحشت ونا آمیدی در مردم
و جمع کردن سرمایه های آنها
*
برو این دام بر مرغ در نه

2 5

Gold321 هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:44
بازگشت بایدن به برجام چه اثری بر اقتصاد ایران دارد؟
کمیل طیبی، اقتصاددان :
روی کار آمدن دموکرات‌ها و بایدن برای ایران رویداد مثبتی است.انتخاب بایدن می‌تواند زمینه را برای صادرات نفت ایران و گسترش صادرات غیرنفتی فراهم کند.
*وجود این منابع ارزی برای ایران می‌تواند در رشد و توسعه برنامه‌های ارزی موثر باشد.

2 3

Gold321 هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:43

کمیل طیبی، اقتصاددان :
*وجود این منابع ارزی برای ایران می‌تواند در رشد و توسعه برنامه‌های ارزی موثر باشد.

4 5

ناتیلوس. سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:41
اینجا سایت طلاست
وبحث عقیدتی را برو جای دیگری دنبال کن ومحلی برای اعراب ندارد
آدرس اشتباه آمدی
البته برای اغتشاش و آشوب در بازار طلا و هدایت به سمت شرق و جنوب طلا بسیار جذاب است.
وبرق طلا چشمتان را گرفته
رگ گردن باد نکن و دایه دین داری نداشته باش

18 4

ابله متفکر. هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:16
وقتی حضرت مهدی بیاید
اسلامی را به مردم معرفی می کند که با اسلام کنونی زمین تا آسمان فرق دارد و اولین مخالفانشان سردمداران و حاکمان مناطق اسلامی است
چون منافعشان به خطر می افتد...

8 3

ابله متفکر. هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:34
جناب ناتیلوس با این تهمتی که به من می‌زنید به خدا وا میگذارمت

1 11

ناتیلوس. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:27
بله درسته برای تخریب دین ومذهب از منافقین باید نقاط ضعف و قوت را پرسید.
*
شما خوب درس خوانده اید وآموزش خوبی بشما داده شده است.
**
ادیان ومذاهب الهی هستند و انسانها بر منافع خود احدیث و روایات را بکار میبرند.
***
و منافقین وکفار از همبن روزنه ومنفذ در دل موئمنین رخنه کرده و ایمانشان را سست و رفتارشان را تغییر میدهند.
****
دین در لباس موجه بد دینی به خود دین ضربه میزند.
*****
عقاید خودمان تطهیر کنیم
وبه راه راست برگردیم
و تعصب نداشته
باشیم و دفاع
کورکورانه
نکنیم
******

3 7

ناتیلوس. سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:14
لحضات ملکوتی و غیر قابل وصف طلا
برای عروج و وداع با ریال داران
**** بوس آخر، ماچ پایانی****
البته نظرم شخصی است.
وهر کس خودش باید تصمیم بگیرد
هوشیار باشید

4 2

جناب سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:13
باز دوباره دارن بورسو جذاب میکنن همچنان سبزه .

4 1

امیدوار1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:33
دوستان بازار بورسو رصد کردم خیلی عجیبه درحالی که ارزش دلار افت کرده ولی خیلی از شرکت هایی بورسی که قیمت گذاریشون بر مبنای نوسان دلار هست و طبیعتا سودشون هم افت میکنه ولی ارزش سهامشون بالا رفته که واقعا منطقی نیست به نظرم حتی این بالا رفتن شاخص میتونه دستوری باشه.

4 6

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:12

?هشدار ترامپ: به 52 نقطه مهم ایران حمله خواهیم کرد! رییس‌جمهور آمریکا در توییترهشدار داد: در صورت حمله‌ تلافی‌جویانه سریع و شدید ضربه خواهیم زد!
?قدرت خبر بالا در نوع خود وضعیت نظامی کشورهای منطقه را بدون زمینه ای قوی تر از وضع کنونی به حالت دلتا فرو برد و هزینه هایی برای طرفین نه چندان بزرگ اما دردناک بجا گذاشت.

6 4

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:09
? #آبشده‌اتاق: 4,474,000
#گرم‌طلا: 1,055,826
#آبشده‌جهانی: 4,573,631
#انس‌طلای‌جهانی: 1786.89
#هرات: 24,500
Just In Time 10:08:04

8 3

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:07
به نام یکتای بی همتا
سلام، صبح زیبایتان بخیر ??

2 5

درمانده دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:03
یکه‌تازی بورس در میان بازارهای سرمایه‌گذاری
امین دامچه کارشناس اقتصادی
بازارهای ارز، سکه، خودرو و مسکن که با دلار به قیمت های غیرطبیعی در حال معامله بودند با ثبات قیمت، وارد مرحله رکود می شوند؛ بنابراین بورس با توجه به اصلاح ٤٠ درصدی که در چهار ماه اخیر تجربه کرد تنها بازار جذاب برای سرمایه گذاری خواهد بود.

1 4

ناتیلوس. سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 10:01
تعداد نظرات اعضاء در سایت طلا
۴۳۱۷
مظنه عددی دستی ۴۴۹۷
اشتیاق وصال دارند
برای بوسه آخر
آیا تصادفی بوده؟

12 7

Solisss یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:21
بعضی ها چنان کوتاه فکرانه مطلب می نویسند انگار کشور ایران با ترور یک فرد تمام میشود و حتما باید زمین و زمان را به هم ببافیم تا انتقام بگیریم نه اینطور نیست و ایران کشور ۸۰میلیونی هست نه یک شخص و حتما جواب کوبنده به اسرائیل داده خواهد شد ولی در زمان مناسب و با عمق بیشتر و الان هیچ اتفاقی نخواهد افتاد چون الان دشمن آماده هر پاسخی هست به ضرر کشورمان.

7 3

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:57
آقا سولیس اولین لایکو بهت دادم وموافقتم.
اونایی که نونشون تو روغن وسختی نکشیده اند. خواستار جنگ اند . مردم گرفتار نون شب اند. خدا نکنه جنگ بشه

5 4

مهندس م سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:12
سلام
صبح بخير دوستان
روز استثنايي 1399/9/9 برتمام شما مبارك.انشالا همگي سلامت وشاد وصبووور باشيد
زندگيتان طلايي
روزگارتون پرسووود
صبوريتون طلاس
صبووور باشيد

6 7

Solisss یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:08
کیهان فقط یک رسانه تندرو هست که از آب گل آلود ماهی میگیرد
هیچ کاری انجام نخواهد شد وما خواهان هیچ جنگی نیستیم

2 5

Gold321 هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:03
مخالفت دادگاه پنسیلوانیا با ابطال نتایج انتخابات در این ایالت
? دیوان عالی ایالتی در پنسیلوانیا، دادخواست حزب جمهوری‌خواه برای ابطال نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در این ایالت را رد کرد.
? چند نفر از نمایندگان جمهوری‌خواه از جمله «مایک کِلی»، شکایتی را مبنی بر ابطال «رأی‌گیری غیابی» و همچنین عدم تایید نتایج انتخابات در پنسیلوانیا به دادگاه ارائه کرده بودند.

8 6

ابله متفکر. هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:02
آقای علی ؤوو
1 جنگ با ما برای آنها توجیه اقتصادی ندارد.
برای موشک های ما گنبد آهنین دارند
اما هزینه ساقط کردن موشک ما در آسمان برای آنها بیشتر است از هزینه همان موشک پرتاب شده برای ما.
مثلا هزینه ساخت موشک و پرتاب آن برای ما یا حزب الله لبنان100 دلار تمام میشود
اما هزینه مت**** کردن همان موشک
توسط گنبد آهنین 200 دلار تمام میشود
2 آنها آن طور که در رسانه های ما معرفی می شوند بی‌رحم نیستند.
همان طور که ما آنقدر که در رسانه های دنیا معرفی می شویم بی‌رحم و تندرو و جنگ طلب نیستیم.
این دشمن ساختگی برای توجیه کردن بی کفایتی حاکمان و ساکت نگه داشتن ما مردم است و به سود اختلاسگران و قاچاقچیان و محتکران و رانت خواران...
3 گفتم کمی دلشان به حال مردم ما می‌سوزد.
لطفابرداشت اشتباه نکنید.

3 7

ناتیلوس. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:55
اسم شما واقعا برازنده شماست
*****
تبریک میگویم
*****
سایبری جان موفق باشی!
*****
چرا ترسیدید
*****
جواب ما خورد کننده است
*****
از جایی که متوجه نمیشوید بشما نزدیک تریم.
*****
منتظر باشید و در آماده باش کامل
*****

6 3

شهروندی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:07
برادران قاچاقچی=مخالفان سرسخت توافق!

8 5

دردآشنا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 08:25
خانواده شهدا محترم هستند ودولت باید هر کاری که یک پدر برای فرزندش انجام میدهد درحق آنها انجام دهد اما وقتی می‌گوییم جهاد در راه خدا خود خدا اجرش میده اما واقعا سهمیه ها ی فرزند شهدا جانبازان ایثارگران عضو هیئت علمی وهرکارمند بازنشسته بعداز خودش یکی از فرزندان ش میتونه استخدام بشه فرهنگیان قضاوت باخودتون چرا بعضیا یه جوری برداشت میکنن که به مقام شهدا توهین شده

7 2

بيتو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 07:54
‍ در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست
می رسم با تو به خانه،از خیابانی که نیست
می نشینی روبه رویم خستگی در میکنی
چای می ریزم برایت توی فنجانی که نیست
باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟
باز میخندم که خیلی...!گرچه میدانی که نیست
شعر میخوانم برایت واژه ها گل می کنند
یاس و مریم می گذارم توی گلدانی که نیست
چشم می دوزم به چشمت،می شود آیا کمی
دست هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟
وقت رفتن می شود با بغض می گویم نرو
پشت پایت اشک می ریزم در ایوانی که نیست
میروی و خانه لبریز از نبودت میشود
باز تنها میشوم با یاد مهمانی که نیست
رفته ای و بعد تو این کار هر روز من است
باور اینکه نباشی کار آسانی که نیست

#بیتا امیدي

6 5

آرش هما پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 07:45
باید شهر حیفا را بزنیم تا تلفات انسانی سنگینی وارد کنیم!
کیهان نوشت:
? ما در مواجهه با اسرائیل چند نوبت اعلام کرده‌ایم اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا را می‌زنیم.
?الان با فرض اثبات نقش رژیم صهیونیستی در این شهادت عظیم، می‌توانیم این تهدید را عملیاتی کنیم اما نه به این معنا که به عملیاتی در‌اندازه اقدام موشکی که علیه پایگاه نظامی عین‌الاسد داشتیم، بسنده کنیم و نه با ملاحظات آن عملیات، بلکه به این معنا که به طور واقعی شهر مهم بندری حیفا را آنچنان مورد حمله قرار دهیم که علاوه بر انهدام تاسیسات با تلفات سنگین انسانی نیز توأم باشد تا بازدارندگی ما به «نقطه اطمینان» برسد.

5 3

Zahra22 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 07:37
I announce once forever,
Hillary Clinton lost the elections on 2016
Trump will list the elections on 2020 to the same reason
از هر دست که دادی از همان دست پس خواهی گرفت .

6 2

Zahra22 هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 07:41
Trump will,,,,lost

1 3

سید* * کمال هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 07:27
البته این چرخش راس ساعت ذکر شده امروز میباشد

2 1

سید* * کمال هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 07:25
زمین در چرخش خود به سرعت به یک لحظه خاص تکرار نشدنی در قرن ۱۴ نزدیک میشود ? فردا صبح، یکشنبه ۹، ماه ۹، سال ۹۹ ، در ساعت ۹ و ۹ دقیقه و ۹ ثانیه می توان هر کار خاطره انگیز و به یاد ماندنی انجام داد ? اما بهتر از طلب فریادرس و منجی عالم برای نجات تمام انسانها پیشنهاد دیگری دارید ؟ ? توصیه ما این است که زنگ ساعت موبایل خود را برای ساعت ۹ و ۹ دقیقه صبح فردا تنظیم کنید و با صدای زنگ ? ۹ مرتبه دعای فرج را همراه با ملیونها نفر دیگر، از منتظران بخوانید و نام خود را در صحیفه مشتاقان ظهور امام زمان عج ثبت کنید* ☘️ امام مهدی عج فرمودند :

11 5

ابله متفکر هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 06:58
سلام عزیزان
در پاسخ به خانم نیلوفر 79
و رفع ابهام برای بعضی از عزیزان.
1_ فقر و بدبختی و گرانی شیعه بودن و اسلامی بودن که هیچ، حتی انسانیت را هم از بین می برد.
آن‌ وقت می شود که کشور ما در خیلی از آمارهای اجتماعی منفی در دنیا پیشرو می‌شود...
2_به فرض که کشور ما و اسرائیل و آمریکا و عربستان از اول دشمنان قسم خورده بوده اند!
و ما تا ابد باید با آنها دشمن باشیم،
خب در این شرایط بهتر نیست حکومت ما تقیه کند؟
_تقیه همان کاری بود که امام سجاد و بسیاری از امامان پس از او می کردند اما امام حسین به خاطر این که اسلام کاملا از بین نرود قیام کرد._
3_ سوال. ما از چه زمانی شیعه هستیم؟ دوران صفوی
سوال. ما از چه زمانی با اسرائیل و آمریکا و عربستان و کلا جهان به جز ونزوئلا و معدودی از کشورها دشمن شدیم؟ از 40 سال پیش
سوال. ما که قبلا هم شیعه بودیم، چرا آمریکا و اسرائیل و عربستان آن موقع به ما حمله نمی‌کردند و مردم شیعه ما را از دم نابود نمی کردند؟
چون ما با فلسطين و یمن و سوریه کاری نداشتیم
نمیگفتیم آزادسازی قدس
نمیگفتیم اسرائیل غده سرطانی است
نمی گفتیم مرگ بر فلان و فلان
سوال. شرایط فعلی کشور به نفع کیست؟
بدون شک اختلاسگران، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر، رانت خواران مالی و اطلاعاتی، محتکران و...
آنها هستند که میخواهند این شرایط تا ابد حاکم باشد
4_اسرائیل و آمریکا و عربستان، همین الان هم می‌توانند به ما حمله کنند فقط کمی دلشان به حال مردم می‌سوزد وگرنه موشک های ما و... بازدارنده نیست.
متشکرم که حوصله کردید.
در پناه حق
اللهم عجل لولیک الفرج

4 3

مسعوپ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:54
دلشون به مردم ما نمیسوزه
به قول این دوستمون اگر دستشون برسه درجا ایران رو تجزیه میکنن
وقتی شما به اللهم عجل لویک الفرج و به ظهور منجی اعتقاد داری
یعنیاعتقاد داری مهدی بیا این کفار رو نابود کن ، یعنی مهدی بیا اسرائیل رو نابود کن
اونوقت اسرائیل بازم راست میکنه که بزنه دهنت رو سرویس کنه ، اینا با توی مسلمون مشکل دارن . با توی شیعه مشکل دارن
تا به طور کامل دست از مهدی و دین و اسلام بر نداری ولت نمیکنن
برجام قبلی هسته ای بود ، برجام ایندفعه موشکیه ، برجام بعدی اسلامیه

5 3

ابله متفکر. هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 08:57
آقای علی ؤوو
1 جنگ با ما برای آنها توجیه اقتصادی ندارد.
برای موشک های ما گنبد آهنین دارند
اما هزینه ساقط کردن موشک ما در آسمان برای آنها بیشتر است از هزینه همان موشک پرتاب شده برای ما.
مثلا هزینه ساخت موشک و پرتاب آن برای ما یا حزب الله لبنان100 دلار تمام میشود
اما هزینه متلاشی کردن همان موشک
توسط گنبد آهنین 200 دلار تمام میشود
2 آنها آن طور که در رسانه های ما معرفی می شوند بی‌رحم نیستند.
همان طور که ما آنقدر که در رسانه های دنیا معرفی می شویم بی‌رحم و تندرو و جنگ طلب نیستیم.
3 گفتم کمی دلشان به حال مردم ما می‌سوزد.
لطفابرداشت اشتباه نکنید.

4 4

علی ؤوو هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 08:38
بند4آمریکاواسرائیل وعربستان دلشان به حال مردم مامی سوزدوگرنه ازبازدارندگی نمی ترسند!!!!عجب !!!!
آمریکاواسرائیل وعربستان اگرزورشان برسداین مملکت راتجزیه می کنندمردم ایران هم براشون ازمردم عراق وافغانستان ویمن وجمال خاشغچی منفورتر هستندوهرچه به آنهارحم کردندیک دهم به مارحم نمی کنند

7 4

انتخابات پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 07:56
از زمان صفوی شیعه شدیم چون ترکیه که کنارمون بود باید درگیر جنگ با ما میشد و طرف اروپا نمیرفت .تمام اینا سیاسیه وگرنه کاش آدمها دلرحم و متفکر بودند اما دین نداشتند.و به نام دین خون نمی ریختند به نام دین مردم کشورشون اذیت نمی کردند که چیه ؟ ..

14 1

کهنه کار یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 06:46
برای آینده سرزمین ما
ترامپ و بایدن.
هر دو دشمن اند.
ما باید خودمان رو اصلاح کنیم.

13 3

سید* * کمال هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 06:29
االهم صل علی محمد وال محمد اول صبح دهان خود را با ذکر صلوات خوشبو کنید.

4 2

مری۱ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 02:53
اعظم ۵۱ ساله چرا ساکته اولا نظر میداد بعدش شاعر شده بود واسمون شعر میگفت الانم ک سکوت اختیار کرده!!!!!!

3 8

اعظم ۶۰ سال یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 07:01
سلام من دیگه پیر شدم

5 3

حبیب$ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 03:12
هستش ولی با اکانت جدید یک ماهه میاد

17 8

جامانده از دنی،، سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 02:22
ایران با ترامپ =جنگ =خلاصی از ۱۵ سال تحریم =خاتمه دادن به این شرایط زندگی اسف بار
ایران با بایدن =ادامه دادن به شرایط زندگی اسف بار فعلی و شاید بدتر
سبز +قرمز _

1 0

شهروندی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 09:02
اینا رو دموکراتا اوردن

10 9

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 02:08
♟بزودی آرای الکترال ایالات ویسکانسین، پنسیلوانیا، میشیگان و جورجیا برای ترامپ خواهند بود.
ورق بر می گردد
??TRUMP 2020
?

15 2

جامانده از دنی،، سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 02:14
خدایی یعد انتخابات امریکا مدیریت توییتر و فیس بوک رو ترامپ بده به شما
پوشش خبری عالی

12 5

آوااا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 01:42
تو رو خدا اخبار سیاسی جهت دار به نفع ترامپو بی خیال شین. اینجا سایت طلاست نه روزنامه کیهان یا دادگاه پنسیلوانیا. ترامپ رفت و تمام. قبول کنین که آمریکا هیچوقت کشورشو، قدرتشو، ستاد انتخاباتشو و اسم و آبروشو بخاطر ترامپ توی دنیا به لجن نمیکشه. حالا هی اخبار دادگاهشو بذارین اینجا. جواب نمیده به خدا. اینطوری ملت خریدار نمیشن فعلا توی اوج ریزش و توزیع واکسن و ورود بایدن به کاخ سفید.
ترامپ تماااااااااااام شد

3 4

آوااا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 02:34
جامانده چی میگی باز؟ تغییر جهت چیه؟ مگه ترامپی بودم که تغییر جهت بدم؟ از اول ازش بدم می اومد، الانم بدم میاد. بابا خسته شدیم از اخبار سیاسی و دادگاه این مرتیکه و اخبار موشک و اسراییل. اخبارو همه از جاهای دیگه می خونیم دیگه. اینجا چرا میذارین؟ سایت طلاس مثلا

2 3

جامانده از دنی،، سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 02:15
تغییر جهت

2 3

جامانده از دنی،، سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 02:15
حالا روحانی و ظریف به هر جهت
کاهشی های سایت و تغییر جفتشون بیشتر دیدن داره

9 6

Hadi.so سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 02:09
ترامپ تمام نشده بزودی میاد همه متوجه میشن بعد قیافه روحانی و ظریف دیدن داره

7 16

ونسا ون هلسینگ شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 01:32
پرواز بالگردهای اسراییل در مرز لبنان برای جلوگیری از یک رخداد امنیتی دقاقی پیش گروهی از نیروهای مسلح قصد ورود به خاک اسراییل را داشتند هم اکنون بالگردها به پرواز در امده اند و تعدادی منور هم شلیک شده است ایا انتقام سخت اغاز شده است بلی + خیر_

13 8

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 01:14
از شنبه هر کی میخاد میتونه خرید بزنه . دیر بجنبی امون نمیده واسه خرید عقب نمونی از ما گفتن بود

5 6

بازارساز ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 01:29
راهنمایی هارو همه کردم دیگه بیخیالشون باش همه طلاهارو خودمو خودت عمو ناصر میخریم

7 6

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 01:09
? ترامپ: در پنسیلوانیا درخواست تجدیدنظر می‌دهیم
?دونالد ترامپ : «تعداد آرایی که کارزار انتخاباتی‌مان در پرونده پنسیلوانیا به چالش کشیده بسیار بیشتر از اختلاف 81 هزار رای است. حتی به این رقم نزدیک هم نیست. تقلب و بی‌قانونی بخش بزرگی از پرونده (شکایت) ما را تشکیل می‌دهد. مدارک در حال تکمیل است. درخواست تجدیدنظر خواهیم داد!»

7 12

بازارساز ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:54
یه چیزی بگم نه نمیگید منفی پنفی هم تو کار نیست من تا گلو گردن رو مال هستم فردا مثل بچه ادم میایین خرید میکنید وسودتون میگیرید قبل از اینکه عمو عبدالناصر طلاهارو جارو کنه سهم تون بگیرین دستتون عید دیگه طلا نیست باید برین تو سایت نقره
خود دانید

6 5

ناتیلوس سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:48
تشیع پیکر شهید فخری زاده در حرم رضوی

3 6

ناتیلوس سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:53
حضرت حضرت معصومه( س ) مرقد امام (ره) مقصد بعد است
دوشنبه تشیع ...

14 5

حبیب$ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:39
افزایشیها میتونن روی این خبر برای سال ۲۰۲۴ سرمایه گذاری کنن خخخخ

9 9

Hadi.so سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:44
ترامپ هنوز هیچی رو قبول نکرده سه شنبه زمان دادگاهی ترامپه
کانال فاکس نیوز همش دروغ مینویسه

10 8

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:38
♟پرزیدنت ترامپ مسیر جالبی در پیش گرفته است.
مسیری که با دستور به GSA برای اجرای پروتکل شروع شد.
⬅️او می‌خواهد نشان دهد که نه تنها منصبش را بزور نگه نداشته بلکه از اینکه خواهد توانست موفقیت خود را به همه نشان دهد، اطمینان کامل دارد.
?

7 10

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:38
♟ما مسیرهای واضح و روشنی برای برنده شدن برای این ریاست جمهوری را داریم!
? اولین مصاحبه ژنرال مایکل فلین بعد از بخشش پرزیدنت ترامپ به صورت ویدئویی.
بزودی ورق بر می گردد
?

9 3

حبیب$ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:38
برنامه انتخاباتی ۲۰۲۴ ترامپ در روز تحلیف بایدن
بروز شده در تاریخ آذر ۸, ۱۳۹۹اخبار روز

تهران- ایرنا- روزنامه دیلی بیست شنبه شب نوشت، دونالد ترامپ قصد دارد در روز تحلیف جوبایدن به عنوان رییس جمهوری جدید آمریکا، فعالیت کمپین انتخاباتی ۲۰۲۴ خود را آغاز کند. 
به گزارش ایرنا، دیلی بیست به نقل از سه منبع آگاه افزود: ترامپ رییس جمهوری آمریکا در راه اندازی کمپین انتخاباتی خود با مشاوران و معتمدین نزدیک خود مشورت کرده است.
براساس این گزارش، اگر تلاش های حقوقی ترامپ برای لغو انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ناکام بماند، وی برنامه انتخاباتی سال ۲۰۲۴ خود را در روز تحلیف بایدن ارائه خواهد کرد.
پیش از این شبکه بلومبرگ گزارش داده بود که ترامپ در صورت شکست در انتخابات ۲۰۲۰ برای انتخابات ۲۰۲۴ آماده می شود.
طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط مرکز اینسایت، ۶۶ درصد از حامیان جمهوریخواهان همچنان حاضر هستند تا در صورت نامزدی ترامپ در سال ۲۰۲۴ به وی رای بدهند.
رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا و تیم‌ وی در حالی به دنبال برگزاری انتخابات اخیر مدعی تقلب در برخی ایالت‌ها شدند که نه تنها نتوانستند مدرکی دال بر اثبات ادعاهایشان ارائه کنند، بلکه یکی پس از دیگری شکست‌های حقوقی برای آنها رقم می‌خورد.
شبکه فاکس نیوز گزارش داد، دادگاه تجدید نظر فدرال در حالی پرونده شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ نامزد بازنده جمهوری‌خواه در ۱۳ آبان را در پنسیلوانیا مختومه اعلام کرد که این اعلام اثبات کننده شکستی دیگر برای دونالد ترامپ و تیم حقوقی‌ وی محسوب می شود که بارها مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده بودند.
چند روز پیش نیز یک قاضی پنسیلوانیا با درخواست کمپین ترامپ برای شمارش نکردن آرای غیابی مخالفت کرد. در این میان بود که دیوان عالی پنسیلوانیا نیز شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ درباره بروز تقلب در روند رأی گیری این ایالت را رد کرد.
ترامپ با نادیده گرفتن نتایج رسمی انتخابات در این مدت بارها در حساب توئیتری خود مدعی  پیروزی در انتخابات و وجود تقلب در آرای انتخاباتی شده بود.

9 8

Hadi.so سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:42
فاکس نیوز همش خبر دروغ مینویسه به خبرای اون اعتماد نکن

6 10

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:38
♟کشف شده:
?ویدیو منتشر شده از ضبط تماس تلفنی به تولید کننده چینی و درخواست سفارش عمده آرا جعلی برای انتخابات ایالات متحده در 2020
بزودی ورق بر می گردد
?

5 10

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:38
♟رودی جولیانی میگوید که کمپین پرزیدنت ترامپ در حال لابی با قانونگذاران ایالتی برای ارای الکترال به ترامپ است.
?

3 0

kaseb یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 07:18
این رودی جولیانی یه روده راست تو شیکمش نیست

6 9

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:37
♟پرزیدنت ترامپ:
? بازشماری آرای ویسکانسین صرفاً مربوط به یافتن اشتباه در شمارش نیست ، بلکه یافتن افرادی است که غیرقانونی رأی داده اند و دادخواست این شواهد پس از پایان بازشماری، دوشنبه یا سه شنبه ارائه خواهد شد.
⬅️ ما آرا غیر قانونی زیادی پیدا کرده ایم.
گوش به زنگ باشید!
?

5 8

با خبر 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:36
#فاکس_نیوز
آماده‌باش ارتش اسرائیل برای حمله نظامی آمریکا به ایران...!
رسانه‌های اسرائیل روز چهارشنبه 25 نوامبر 2020 گزارش کردند که به ارتش این کشور دستور داده شده با توجه به احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران، در حالت آماده‌باش قرار گرفت.
علاوه بر آماده‌باش ارتش، وزیر دفاع اسرائیل بنی گانتس هم دو بار با همتای آمریکایی‌اش درباره موضوع سوریه و ایران گفتگو کرد.
مقامات اسرائیلی می‌گویند که ابهام درباره ایران آنها را وادار به آماده‌باش ارتش این کشور کرده است.
الیوت آبرامز فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران هم روز چهارشنبه اعلام کرد که تحریم‌های بیشتری علیه تهران ظرف هفته‌های آینده به مورد اجرا گذاشته خواهند شد.
آبرامز گفت:
«ما تحریم‌هایی را علیه 4 شخصیت حقوقی که از برنامه موشکی ایران حمایت می‌کنند به مورد اجرا خواهیم گذاشت.»

11 5

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:38
به سلامتـــی .همه از دم شهید میشیم
الفاتحـــه مع الصلوات یاد وخاطرمون گرامے باد

9 17

اعظم ۶۰ سال یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:21
فقط خریدار باشید

10 3

حبیب$ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:41
خسته نباشید دوغ میخورید یا نوشابه؟

8 6

Bipooli چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:30
حسن جون گفته پول واکسن کرونا را هر جور هست باید جور کنی ....به همتی گفته
فکر کنم یه بالایی داریم

9 3

پاییز// چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:26
زوده... کاهشیه فعلا

9 14

کوچکخانی. یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:13
بچهها دیگه همه در جریانید حتی خواجه حافظ شیرازی
پس نیاز به توزیح نیست
امروز از سر کوچه کباب برگ گرفتم طعمش به دهنم نیومد نمیدونم چون استرسی شدم چند روزه یا کیفیت گوشت پایین بود
به نظرتون فردا افزایش میشه مثبت اگر کاهشیه منفی بدید
خیلی ممنون

8 4

تپلی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:19
سلام
چه خبر از ننه ی کمال
بالاخره سکه فروخته یا گذاشتی شش تا بشه بفروشی
هههههههههههههههه
میگن افزایش های در راه هست
خدا و همتی داند

6 2

کهنه کار یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:07
لینک خبر دوم بخش پرببینده ترین ها رو نگاه کنید
کاربری بنام الماس نظر گذاشته با تاریخ عضویت 2050 سال!
سی سال قبل میلاد مسیح, این کاربر وجود داشته!
حس میکنم همه مون توی این سایت سرکاریم بدجور!
بله...

8 2

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:18
اشکال به کدهای سایت برمیگرده
اگر شما با گوشی کار کنید و لاگین باشید، با سیستم هم این وارد شوید و نظری بگذارید به دلیل قدیمی بودن کدهای سایت این مشکل بوجود می آید .

6 2

بهارمست دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:04
در ماه پایانی هرسال معمولا بازار طلا رونق زیادی دارد که تا روزهای پایانی سال دوام دارد و به محض ورود به سال جدید و تعطیلی شاهد افت بازار هستیم که در چهار روز اول سال هیچ تغییری دیده نمیشود و از آن به بعد تا پایان روز سیزدهم رقمهای اعلامی هیچ رسمیتی ندارد و از چهاردم فروردین و بازگشایی همه بازارها قیمتها رسمیت پیدا میکند و عموما گرانتر خواهدبود،این تایم دوهفته ای تعطیلی دو هفته ای نیز شباهت زیادی به تعطیلات نوروز دارد و قیمتهای اعلامی صرفا یکجور دستگرمی است تا بعد از تعطیلات و آغاز بکار بازارها کلیه نرخهای فعلی در مورد طلا دستخوش تغییر شود و شخصا قیمتها را صعودی ارزیابی میکنم

13 8

نیلوفر79 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:57
سلام
خب یه کاربری گفته ما موشک و هسته ای نمیخوایم وهزار سال قبل نداشتیم چی شده بود
اولا اگه شما میتونی مثل ۵۰سال قبل زندگی کنی پس زندگی کن دوما ما قبلا اعلام کردیم هسته ای رو واسه ساخت بمب نمیخوایم هر چند که همونهایی که میگن هسته ای نداشته باشین خودشون هر جور سلاحی دارن در مورد موشک هم بگم تنها عاملی که فعلا باعث میشه به کشور ما حمله نشه موشک هست مطمئن باشید اگه این موشکها نبودن الان کشور ما رو بدتر از سوریه کرده بودن ثالثا اگه حمایت از یمن وحزب الله نبود الان مرزهای ما امنیت نداشت اینو اونایی میفهمن که تو مرزها زندگی میکنن ویا خدمت میکنن .حالا کسانی که میگن ما هسته ای و موشک نمیخوایم دو حالت داره یا میخوان غیرتشون رو بفروشن به خاطر چند روز زندگی وپر کردن جیب وشکمشون یا قصد دیگه ای دارن ومیخوان ما دو دستی مملکت بدیم دست آل سعود واسرائیل که اگه این هدفو دارن کور خوندن وننگ بر ایشان باد

5 4

نیلوفر79 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:35
خب خانم ونسا اون مشکل دزدی از خانه شما داخلیه وباس امنیت خونتون رو بیشتر کنید تو آمریکا هم اگه مراقب نباشی خونتو ،مغازتو میزنن البته با توجه به اینکه دولت مردای بی عرزه ما باعث فقر شدن ودزدی زیاد شده درش بحثی نیست .در مورد روابط دوستانه یکی از قبل دشمن شما بوده والان میگه موشکتو بده دوست بشیم چرا خودش موشک داره مگه زمان شاه صدام به ایران حمله نکرد چرا حمله کرد چه هدفی داشت چه کسانی پشتش بودن ،ببینید اینها ائتلاف سعودی وآمریکایی مشکلش دین ومذهب ماست میخوان شیعه رو از دم سر به نیست کنن وهم منابع مملکت رو بگیرن دستشون وهم به مستعمراتشون اضافه بشه ،خاک بر سر امارات وعربستان که عزتی ندارن وتو سری خور آمریکا هستن آمریکاییها به اندازه سگشان برای عربها ارزش قائل نیستن
ولی به خاطر منافعشان با آنها کنار آمده اندخودشان هم میگویند که عربها گاو شیرده هستند ژاپن هم که قبلا با آمریکا وچین وارد جنگ شده بود وبه خاطر همین بمب هسته ای که بر سر مردم بیچاره هروشیما وناکازاکی ریختن تسلیم شدن حالا شما بگید ما موشک نمیخوایم به جان کسی قسم نمیخورم به جان بی ارزش خودم در مقابل خون محسن حججی وقاسم سلیمانی وفخری زاده و...اگه ما موشک نداشتیم عزت نداشتیم واگه آمریکا واسرائیل میتوانست به کشور ما حمله کند لحظه ای درنگ نمیکرد

9 6

ونسا ون هلسینگ شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:16
امنیت فقط اسمش مونده بخدا امسال هم از خونم سرقت شده هم از ماشینم شبا هم که جرات نمیکنی بری بیرون...بعد هم تمام بدبختی ما شاخ به شاخ شدن با کشورهای قدرتمند جهان است و باعث نا امنی شده وگرنه ببینید کشورهای دوست امریکا چگونه زندگی میکنند کره جنوبی ژاپن سنگاپور عربستان امارات قطر همه امنیت دارند در حد اعلا چون حد خودشون رو میدونند و پاشون رو از گلیمشون دراز نمیکنن دوست عزیز واسه یک مملکت موشک امنیت نمیاره روابط پایدار و دوستانه امنیت میاره وگرنه میشیم مثل یک لات چاقو کش که همه ازش بیزارند

4 3

ناتیلوس. سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:48
به قیمت خرید من داریم نزدیک میشه
فکر کنم مدیر سایت تعداد نظرات را با مظنه در تابلو خودش همراه کرده با خرید من

1 0

جامانده از دنی،، سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 01:15
الهی شکر

6 6

کلاغ سیاه ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:47
عضو شورای روابط بین اقوام روسیه که زیر نظر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری این کشور فعالیت می‌کند، در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: این ترور ناجوانمردانه در خاک ایران نشان می دهد که توسعه علم و تکنولوژی در ایران بسیاری از کشورها را بشدت نگران کرده است.

5 3

احتیاط سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:46
فقط چندقدم تا هدف باقیست....

20 3

تپلی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:41
گروه خیلی سیاسی شد
برو بچ
از هدف خارج نشوید
نهایتا نظر سنجی کنید
ترامپ سبز
بایدن قرمز
هههههههههههههه

7 15

استاد اعظم۶۰سال یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:40
باعرض سلام خدمت دوستان
باتوجه به اتفاقات اخیر و پیش رو کاهش قیمت تمام شده و از فردا افزایش داریم

9 6

اس محمد زرگر یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:45
نمیشه دقیق گفت ولی بازاز تعطیله و حجمی نیست هر نرحی میتونن بدن باید دید همتی چی میخواد. با این فاند امروز معلوم شد فعلا دنبال افزایش نیست ولی کاهش خیلی نداریم من نظرم رو سکه ۱۰۶۰۰ هست

8 2

تپلی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:43
اعظم از 51 ساله یهویی شدی 60 ساله
دمتگرم خیلی باحالی

8 5

Naziiii شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:39
خطاب به آقای اس گلاب
برادر اس گلاب همینکه شما و امثال شما فهمیدید و با حماسه سال ۵۷ میلیونها ایرانی رو بدبخت کردید کافیه شما و امثال شما فهمیده ها برای قرنهای متمادی ایران و ایرانی کافیه

3 0

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:54
نه ... آخه فرمودین پیش من خیلیا مظلومانه شهید شدن کنجکاو شدم...قصد جسارت نداشتم

2 3

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:50
مریلاااا خانم
موندم که دو تایی باهم شهید بشیم.
ببخشید من هم قصد توهین ندارم.

6 0

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:36
اااچرااااااا شمااااااا شهید نشدید؟
البته قصد توهین ندارم.......

2 5

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:09
ناااازی خانم
من نه انقلابی ام و نه انقلابیها رو دوست دارم . ولی خیلیها پیش من مظلومانه شهید شده اند . جفای در حق اونها واقعا ظلم است . تمام

7 1

ونسا ون هلسینگ شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:49
بخدا خسته شدیم از بس شب خوابیدیم به امید اینکه فردا درست میشه این چه وضعیه واقعا اقای روحانی فکر میکنه داره مملکتو اداره میکنه نه اقای رییس جمهور این ما مردم بدبخت هستیم که از ناچاری مجبوریم کار کنیم و این پولی که حقوق میگیریم بخدا بدرد هیچی نمیخوره ...خیلی سخت کردن زندگی رو امیدمون ناامید شده بخدا... ببینید کجای دنیا کدوم کشور اینقدر دارن به مردم خودشون ظلم میکنن واقعا خوردن مال مردم چه لذتی داره اقای روحانی گیرم کسری بودجه حل شد بعد چی واقعا با چه رویی بعد تو چشم مردم نگاه میکنی ...

12 4

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:25

?طلا بیشتر از این ارزان نخواهد شد
?اگر طی این ماه های اخیر قیمت طلا را دنبال کرده اید احتمالا متوجه شده اید که طلا طی روز ها و هفته های اخیر سقوط بسیار شدیدی را از خود نشان داده و قیمت آن تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.
?به گزارش بازار تهران طلا: برخی از کارشناسان معتقدند که سقوط قیمت طلا دیگر متوقف خواهد شد و قیمت آن پایین تر نخواهد رفت.
?قیمت هر انس طلای جهانی در حال حاضر 1787 دلار می باشد که طی آخر هفته گذشته با شکستن سطح 1800 دلار وارد کانال 1700 دلار شده و توانست به پایین ترین سطح در ماه های گذشته برسد.
?آلن کوربانی - کارشناس بازار - گفت که وی معتقد است طلا سقوط های بسیاری داشته است اما اینجا پایان راه سقوط های شدید قیمت طلا بوده و با ورود به سال آینده قیمت طلا افزایش خواهد یافت.
?وی معتقد است که در سال آینده قیمت طلا به دلیل کاهش شدید ارزش دلار تا 2500 دلار نیز افزایش خواهد یافت. وی معتقد است که مهم ترین دلیل افزایش قیمت طلا طی سال آینده کاهش ارزش دلار خواهد بود.
?بسته محرک مالی و افزایش میزان تورم باعث کاهش ارزش دلار طی سال آینده خواهند شد و در نتیجه آن بسیاری از کارشناسان معتقدند که افزایش قیمت طلا را در پی خواهد داشت.
?هرچند بسیاری از کارشناسان افزایش قیمت طلا 2500 دلار را بعید می دانند اما می توان گفت که اکثریت آنها به 2000 دلاری شدن طلا برای بار دیگر اعتقاد داشته و آن را پیش بینی می کنند

8 4

تپلی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:30
این که چیزی نیست
فتاح زرگر هم معنقد هست کاهشی هست
ای کاش چندتا کارشناس خارجی تو گروه بودند استفاده میکردند از نظرات اساتید و نخبه دلال های عزیزمان و مردم همیشه در صحنه
برای خرید در بالاترین سقف میرن میگیرن
و در پایین ترین سطح میرن میفروشند
ههههههههههههههه

3 17

ونسا ون هلسینگ شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:11
نظرسنجی امشب...روابط ایران و امریکا بعد از ترور به کدام سو خواهد رفت باتوجه به عمر کوتاه دولت روحانی و احتمال روی کار امدن یک دولت نظامی و اصولگرا چه اینده ای در انتظار اقتصاد فلاکت زده ایران است سوال : برگشت ایران به برجام و متقابلا استقبال بایدن از برجام را در ماههای اینده پیش بینی میکنید لایک+ یا درگیری محدود نظامی در ماههای اینده را پیش بینی میکنید البته با مشارکت عربستان و اسراییل دیس لایک _

4 2

ونسا ون هلسینگ شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:28
منظورم اون یکی لایکه بود نه ان لایک....اشتباها سر هم خورده بود انلایک ....بعد هم اسراییل همینجوری خوبع فوضولین اوووووف

7 1

Hamed2 پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:22
افرین دیس لایک نوشتی نه انلایک خخخخ
اسرائیل هم اینطوری بنویس که بی نقص بشی .

12 10

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:01
?ترامپ به کاخ سفید نزدیک‌تر شد !
‏ قاضی: جمهوری خواهان احتمالاً در دادخواست انتخابات پنسیلوانیا پیروز می‌شوند.

13 6

انتخابات پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:57
ایران به نیابت از چین و روسیه در یمن هست و عربستان هم به نیابت از امریکا .فعلا عربستان گاو شیرده امریکاست و کشور ما هم گاو شیرده روسیه و چین . کشوری ثروتمند که بدبختهایش دنبال زباله اند و خوشبختهایش هم در سایت طلا با یاد امام و شهدا دلشون میره کربلا .اما بیشتر این شهادت و کوفت زهرمارها نون دونی شون شده .همه مون بدبختیم که روشن فکر و مرد واقعیمون از یک طرف دم از شهادت و مقام شهدا میزنه از اون طرف گوش هم وطنش را در سایت طلا برای دو قرون می برد.جمعش کنید بره با این ایدوئولوژی و مزخرفات از مردم به نفع چین و روسیه و امریکا بار کشی می کنید دم از قدرت و امنیت و اینا میزنید می خوام ببینم این اس گلاب که رگ غیرتش برا شهیدان باد کرد چرا خونه اش را فروخت طلا خرید الان نوچه وحید محمدی شده برای نوسان گیری؟
این فتاح زرگر که به دولت چسبیده و اینطور اطلاعات داره برا ......خاک بر سر خائنین و نفهم ها

1 1

انتخابات پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 05:51
ارزش پولتون با خانه هم حفظ میشد اما لذتی که در نوسان گیری و دلالی هست در خانه داری و ملک نیست

4 2

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:53
انتخابات
به توچی ربطی داره من خونه فروختم طلا خریدم.
همه میخوان ارزش پولشون حفظ بشه.
توهین به شهدا وخانواده اونا میشه . در حالی که اگه اونا نبودند . داعش سرتو تو تهران میبرید . این بی غیرتی است که با شنیدن این توهینها یه لایک هم برا فتاح میزنی ، .
ولا من دل خوشی ندارم از این دولتیها وحکومتیها که خودشان خون اونا رو پایمال کردند.
...
اما در مورد محمدی
اینکه گفتی نوچه اشتباه کردی
من چند سیگنال محمدی رو خدا میداند کنترل کردم با روند بازار واقعا درست بود.
مثل بعضیها نمی گفت اعداد بالا دیده میشود و باعث بدبختی مردم شود.
دوست دارم خانگیها از تخصص او استفاده بکنند.
لطفا نسنجیده حرف نزن

12 4

HRK111 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:54
ایدی کوهین سیاستمدار و روزنامه نگار معروف اسراییل
این ترورها ادامه دارد. ترورهای بعدی بزرگتر و برای ایران سنگین تر خواهد بود.

20 5

متفکر ابله هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:35
جناب مسعود پ
اسرائیل و عربستان و امریکا
و داعش
دشمنان ساختگی حاکمان هستند
برای مردم این سرزمین.
که بی کفایتی خود را پنهان کنند
و مارا ساکت نگه دارند
به همین شکل حکومت ما هم یک دشمن ساختگی توسط حاکمان آنها برای مردم آمریکا و اسرائیل و عربستان هست...
وقتی می‌گوییم مرگ بر فلان و فلان
پس به اونها هم حق بده که این طور مارا زیر فشار له کنند
اما مشکل اینه که مردم ما تنها هستند و همه دنیا با آنهاست...
مردم همه سرزمین ها و آنهایی که انسان هستند که با هم سر جنگ و توطعه و خونریزی ندارند....

6 6

Naziiii شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:57
عالی بود یکی از بهترین نظراتی که تو این سایت خوندم احسنت

12 2

رخداد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:42
سلام دوست عزیز
حیف شما با این نظرات عقلایی و قابل تامل نیست که اسم کاربری متفکر .... را برای خود برگزیده اید. وقتی بلوغ فکری دارید، چرا خود را نابالغ جا می زنید. همین رفتارها از برخی از عقلا است که باعث شد متاسفانه آنهایی که حرفی برای گفتن نداشتند میدان دار شوند و تیشه به ریشه ی همه ی ما بزنند. اگر آنهایی که عاقل بودند به اندازه انهایی که غیرعاقل بودند، اعتماد به نفس داشتند، سرانجام ما به اینجا ختم نمی شد.

14 16

اوستا دادا اعظم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:35
از این به بعد نظر افزایشی ها پوچ است بیشتر شون رفتن تو زیر زمین به امید اینکه بلکه ترامپ کثیف شانس بیاره

18 14

Naziiii شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:59
ترامپ تمیز رأی میاره و چهره شماها دیدنی میشه البته به نظر من ترامپ از خیلیا تو این سرزمین شریفتره چون پشت نقاب دین پنهان نشده و صد البته که مرد عمله فقط حرف مفت نمیزنه

11 5

مری۱ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:30
خوشم میاد فتاح زرگر قشنگ میاد موضع ملتو از لایک و دیس لایک عده ای در سایت میگیره و یاعلی
دوستان ساده نباشید در پس هر سخنی هر کامنتی حتی هر لایکی داستانی نهفته است

13 2

HRK111 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:29
امروز قیمت روغن موتورهای سبک رسما 40 در صد گران شد!

15 8

خانم مریلا. یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:28
اون هایے که دم از شهادت میزنند برن شهـــید شن ....مدافع حــرم ....اینقدر مکان هایے هست به شمااا احتیاج دارن... تو سایت چیکار میکنید...شعار ندید.......به سلامت....

2 2

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:31
نااااازی خانم
من چی گفتم شما چی دارین میگین
اصلا ولش کنید این بحثهارو
یه عمر نفهمیدین
باز هم نخواهیدفهمید

11 4

Naziiii شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:03
برادر اس گلاب راه شهادت باز است یا علی بفرمایید سوریه یمن لبنان شهید بشوید و به بهشت نزد حوریان بهشتی بروید خخخخخخ

10 9

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:41
این حرفها از شما بعید است.
توهین کننده به شهدا وعزیزان اونها باید خفه بشن
این خط زیبا که با آرامش کامل نوشته اید . در سایه رشادتهای شهدا وخانواده اونهاست.
خواهر مریلا

17 2

control هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:13
با سلام و احترام
به عنوان یک کاربر ساده،از بزرگوارنی که تحلیل خویش را می نویسند
تقاضا دارم به این نکته توجه نمایند:
در نگاه قرآن کریم، حرف و سخن بسیار حساس است و هر حرفی ثبت می شود.
"ما یلفظ من قول الا لدیه رقیب عتید" (سوره ق: آیه 18)
دقت بفرمایید هر لفظ و سخنی.
اگر نوشته عزیزان را نمایانگر سخن آنان بدانیم، اهمیت این نوشته ها همان است که ذکر شد. یعنی ثبت در پیشگاه پروردگار و حساب و کتاب آن در قیامت.
صد البته که تحلیل و پیش بینی قرار نیست دقیق باشد و هیچ کسی نمی تواند آینده را دقیق پیشگویی کند، ولی لطفا در تحلیل ها و نظرات، دقت و وسواس زیادی به کار برده شود که مورد رضای خدا باشد و اشتباه در آن گرفتاری ایجاد نکند. نه برای خواننده که شاید طبق آن خرید یا فروش کند و نه نویسنده گرامی که باعث ضرر شده است.
معذرت که طولانی شد.

15 3

تپلی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:09
❓ ۹:۹:۹ ۹/۹/۹ ۹
کره زمین در چرخش خود به سرعت به یک لحظه خاص تکرار نشدنی در قرن ۱۴ نزدیک میشود
? فردا صبح، یکشنبه ۹، ماه ۹، سال ۹۹ ، در ساعت ۹ و ۹ دقیقه و ۹ ثانیه می توان هر کار خاطره انگیز و به یاد ماندنی انجام داد
? اما بهتر از طلب فریادرس و منجی عالم برای نجات تمام انسانها پیشنهاد دیگری دارید ؟
? توصیه ما این است که زنگ ساعت موبایل خود را برای ساعت ۹ و ۹ دقیقه صبح فردا تنظیم کنید و با صدای زنگ
? ۹ مرتبه دعای فرج را همراه با ملیونها نفر دیگر، از منتظران بخوانید و نام خود را در صحیفه مشتاقان ظهور امام زمان عج ثبت کنید

3 1

ناتیلوس. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:26
بارک الله
عجب پیشنهادی
نگاه خوبیست
گوارایتان

7 1

زحمتکش چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:25
عالی احسنت

17 13

استاداعظم ۱ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:08
عزیزانی که پیگیر دادگاه و ترامپ هستند باید بدانند:
دنبال جادو یا لوبیای سحرامیز نباشید
لوبیایی که پخته شده نه جوانه میزنه و نه سبز میشه پس فکری دیگه کنید
___________________
بازار فردا طبق روال روزهای گذشته با کاهش روبروست
دقت کنید بلایی که خرس تو رودخونه روی ماهی پیاده کرد دلال "شکارت" نکنه، چراکه جیب ریالدار این روزها بوی مرغو میگو وماهی میده

13 2

HRK111 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:07
پشت بام نشینی برای مردم مشهد نیز اغازشد.

12 7

رخداد شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:06
با سلام و عرض ادب
امروز عصر مطلب مهمی را در یکی از جرائد مطالعه می کردم که ان را به طور خلاصه ذکر می کنم و از کاربران می خواهم با دقت زیاد به آن فکر کنند و در تصمیمات میان مدت و بلند مدت خود بگنجانند.
......
تورم ابان ماه مثبت 5/2 رشد داشته است. تا اینجا چیز عجیبی نیست چون در کشور ما هر ماه به نرخ تورم افزوده می شود.
اما نکته جالب این است که به خاطر ریزش های "دستوری" و جعلی هفته های اخیر "همه" بازارها ( دقت کنید می گویم همه بازارها) از نرخ تورم "عقب افتاده است". یعنی اینکه در این کاهش های جعلی شما در هر بازاری باشید در نهایت ضرر کرده اید.
....
به طور علمی تر، بازار بورس منفی 6/2، دلار منفی 10/3، سکه منفی 17/4، پراید منفی 12 درصد از نرخ تورم عقب افتاده اند. جالب است بدانیم بیشترین میزان عقب ماندگی از نرخ تورم متعلق به بازار سکه است که منفی 17/4 از این نرخ عقب افتاده. یعنی تورم مثبت 5/2 افزایش یافته اما سکه منفی 17/4 کاهش داشته است. کمترین عقب ماندگی متعلق به بازار مسکن است که مثبت 1/8 عقب ماندگی داشته است.
....
دوستان عزیز: تصور کنید ما اگر بخواهیم قیمت سکه را مطابق با رشد تورم در کشور ببریم بالا به راحتی سکه باید الان بالای 20 میلیون باشد. فقط تورم ابان ماه رشد 5/2 داشته است.

6 4

رخداد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:34
دوستان عزیز اگر سکه همین فردا صبح 22/5 درصد افزایش داشته باشد، تازه با نرخ تورم آبان ماه (تنها آبان ماه) برابر خواهد شد.
* پس متوجه می شویم که این اصلاحات با تورم حاکم بر کشور همخوانی ندارد. یعنی اینکه سیاستگذار بدون توجه به نرخ تورم اقدام به کاهش قیمت ها کرده است.

27 10

تپلی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:57
سلام نظرسنجي
مذاکره با امریکا
مذاکره نمیشود سبز
مذاکره میشود قرمز
نظر بنده سبز است نمیشود با شرایط به وجود امده به هیچ وجه
امریکا و رژیم صهیونیستی راه را بستند و چالش دار کردند

31 9

متفکر ابله هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:54
به چه زبونی بگیم ای حاکمان این سرزمین
ما جوانان ایران
موشک و بمب و انرژی هسته ای نمیخواهیم
موشک و بمب که ماهیت جنگی دارند
انزی هسته ای هم هزاران سال نداشتیم چه مشکلی پیش آمد برایمان.؟
اگر برای تولید برق است که نیروگاه گازی هم می‌شود برق تولید کرد
اگر برای تولید داروست خب وارد میکنیم...
ما شغل مناسب و نون شب و خونه و زندگی و آرامش میخواهیم
تاکی در آرزوی پراید و خانه 50 متری
و درآمد زیر خط فقر باشیم؟
فقر باعث و بانی تمام مفاسد است
فقر از یک در می آید و ایمان از در دیگر می رود (حضرت علی علیه السلام)
فلسطین و اسرائیل و یمن و
عربستان و سوریه و داعش خودشان مشکلاتشان را حل کنند
هر وقت داعش و اسرائیل و عربستان به ایران اسلامی ما حمله کردند آن وقت به دشمنی با آنان برخیزیم...
ای حاکمان این سرزمین
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...
در خانه اگر کس است یک حرف بس است
به خدا از این همه گرانی و بدبختی کمرمان شکست....
الهم عجل لولیک الفرج....

2 1

ناتیلوس. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:36
متفکر ابله چه اسمی جالبیست
تبریک میگویم بشما
برازنده تفکر و مبین روشنفکری شماست.
ادامه بدهید موفق خواهید شد.

5 6

مسعوپ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:21
گرونی رو هم اون موقع که رای میدادی باید فکر این جاشو میکردی

13 8

مسعوپ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 22:20
اگر موشک نداشته باشیم وقتی داعش و اسرائیل و عربستان حمله کردن، دیگه چیزی برای دفاع نداریم، اون موقع جوون های این مملکت برای دفاع از ناموسشون باید هر روز تو مرز ها پر پر بشن... اونوقت دیگه کلا آرامش و خونه و زندگی هم نداری

12 3

HRK111 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:46
برای اقتصاد ایران دو سناریو وجود داره
اولا اگه جنگی باشه و ترامپ بیاد افزایش خیلی شدید داریم.
دوما اگه بایدن بیاد میدون ازادی برای همه ما دست تکون بده. تنها اتفاق برای اقتصاد ما اینه که در همه بازارها توقف داریم نه ارزانی. مگه اینکه چندسال صبر کنیم که درامدها زیاد شود تا شکاف بین دخل و خرج کمتربشه.

8 3

برادر سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:46
دوستان ...........
چه خبر؟؟؟؟
میبینم دارین حال میکنین..........
هنوز بازی شروع نشده پس تموم کنین....................................................................

8 3

برادر سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:46
اخطار اول ..............................................................

11 8

Hadi.so سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:42
۲۶نماینده مجلس و۶ سناتور جمهوریخواه مجلس پنسیلوانیا خواستار پس گرفتن گواهینامه انتخاب کنندگان ریاست جمهوری (الکترال ها) شدند.
?

16 11

استاداعظم ۱ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:36
حالم خوب است
هنوز خواب می بینم ابری می آید
ومرا تاسراغاز روییدن بدرقه می کند
بهارکه بیایدنمیدانم چندساله می شوم
اماصدای غریبی مرتب می خواندم
تو کی خواهی مرد!؟
به کوری چشم کلاغها : عقابها هرگز نمی میرند .

8 25

M1370 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:29
فردا افزایش یک میلیونی سکه دوستان نفروشین..اینم یه سیگنال خوب

10 6

جاسپر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:42
ببخشید ها ولی یکم واقع بین باشین بخدا به دور از کنایه گفتم

5 2

Yas / دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:24
این قیمتها در کل این دو هفته پیامهای بازرگانی به حساب میاد واسه من که اینجا صرافی ففال نداره هیچ فرقی نداره

10 4

فرهاد58 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:22
دوستان این سایت محلی است جهت تبادل نظر در مورد دیدگاههای اقتصادی،البته شهیدان تاج سر همه ما هستند وتاابد مدیون آنها هستیم ولی شاید بهتر باشه از این به بعد فقط نظرات اقتصادی و تحلیلها را خود را ارائه دهیم که تکرار مکررات پیرامون شهدای بزرگوارمان در این سایت شاید قداست آنها را مخدوش نماید،یاحسین

14 2

یعقوب کوماندو ۷۶۵ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:10
مسئولیت شکست‌هایتان را بپذیرید و با خودتان تکرار کنید که:
من مسئول تمام پیروزی‌ها و شکست‌هایم در بازار هستم.
من ورود، خروج و میزان سود یا ضررم را مشخص می‌کنم نه بازار یا هر کس دیگری.

22 15

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:08
چقدر جای دوستان قدیمی و اندیشه های ژرف در سایت خالیست !

3 0

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 23:47
مترصد1 گرامی
لطف دارید بیشتر دوست دارم استفاده کنم از نظرات اساتید و دوستان

22 16

مترصد1 شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:12
درود بر شما دوست عزیز. منتظر نطرات مفید شما هستیم.

14 20

فتاح زرگر پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:07
دوستان یک چیز جالب بعضی ها تو سایت نوشته ها را میخونن ولی متوجه منظور نمیشن اصلا نمیدونن موضوع چیه حالا میفهمم با این همه هشدار چرا تو فی بالا مالدار شدن .

5 4

HRK111 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:04
اون علامتا سوالی نیست. حتمیست

14 17

HRK111 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:02
فردا سکه افزایشی به اندازه یک میلیون تومن
11860000تومن???

17 29

تپلی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:00
نظرسنجي انتقام لطفا همه شرکت نمایند
انتقام میگیریم سبز
انتقام نمیگیریم قرمز
خودم سبز هستم

4 5

تپلی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:51
ترور دیروز راه مذاکره بستن
شما چقدر عشق مذاکره هستید

6 9

آلفا ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:19
اگرانتقام بگیریم دست بایدن رومیبندیم وبرجام حل نمیشه

10 30

Bipooli چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 20:56
نزولی+صعودی_

6 9

فتاح 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 16:39
خوب خبر داغ و موثق ★ محمد جواد ظریف میخواهد کاندید ریاست جمهوری شود .چه شود ان طرف جو بایدن این طرف محمد جواد ظریف ★ سیاست عجب بالا و پایین داره

1 0

نطر پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:19
بارندگی هم خوب شده
کشاورزی بهتر میشه
مملکت ارومی خواهیم داشت بعداز 25سال خشک سالی

13 14

محمدرضا 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 17:29
با سلام خدمت کاربران عزیز!!
چنانکه پیش از این طی حدود 1 ماه گذشته اعلام شد نگاه تحلیلی بنده به اونس همچنان تارگت 2000 دلاری (برای آخرین بار) و سپس دوران افول شدید اونس و ورود به کانال 1200 دلاری است!! از طرفی اشاره به احتمال ورود سکه به کانال 8 داشتیم که همچنان معتبر میباشد!! نکته کلیدی اولویت بندی در دستیابی به اهداف شناسایی شده برای سکه و اونس جهت برخورداری از فرصت واکنش به آنهاست!!
موفق باشید!!

0 0

Hasani74 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/09 ساعت 00:04
با سلام و عرض ادب
پیش بینی شما این است که اونس تارگت ۲۰۰۰ را با شرایط فعلی میزند؟

10 8

51 سال میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 17:31
ان انشاالله جنگ بشه بزنن هممون رو بکشن راحت بشیم از این زندگی مسخره
یا میبریم یا میمیریم

0 1

نطر پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:23
روعن ومرع را نتونستن کنترل کنن
جنگ می توانند بیچاره میشیم

19 13

رضا 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 20:38
آقای فتاح زرگر لطفا دیگر دراین سایت حضورپیدا نکنیدبرای چند حداقل برای شما بهتر است...

13 8

Aseman abi هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 21:02
اتفاقا کاش ققط دوستانی که واقع بین هستند مثل آقای فتاح ، فقط نظر بزارند، و نه دوستانی که افکار رو به سمت اشتباه میکشونند .

10 11

ماجد پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 20:58
چرا نیان؟ما از نظرات اقتصادیشون استفاده میکنیم.قطعا من نوعی اگر به چیزی از اعماق قلبم معتقد باشم حرفهای سایرین تاثیری بر اعتقادم نداره.اگر قلبم باور داره ب قداست شهدا دنیا هم خلاف عقیدم بگه اعتقاد من برنمیگرده.اگر اون سر دنیا هم برم ایمانم متزلزل نمیشه.

15 10

51 سال میگه :

تاریخ: 1399/09/08 ساعت 20:48
دیدید آب از آب تکان نخورد
خودتان قضاوت کنید

4 6

انتخابات پنج ماه پاسخ می دهد :