اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 حقیقت عجیب درباره سلامتی که بسیاری از پزشکان نیز آنها را نمی دانند

6 حقیقت عجیب درباره سلامتی که بسیاری از پزشکان نیز آنها را نمی دانند


بسیاری از نکات درباره سلامتی بسیار عادی و رایج هستند و بسیاری از افراد آنها را می دانند مانند ورزش کردن اما برخی از آنها نیز بسیار عجیب بوده و اکثر افراد از آنها بی اطلاع هستند.

ما در اینجا قصد داریم تا شش حقیقت سلامتی را به شما بگوییم که ممکن است باور کردنشان برای تان سخت باشد اما حقیقت دارند.

1. نوشیدن قهوه می تواند چرت زدن بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. در یک مطالعه ژاپنی نشان داده شد که افرادی که حدودا دو فنجان قهوه نوشیده و سپس خوابیدند پس از بیدار شدن هوشیاری و عملکرد بالاتری داشته اند.

2. اگر دندان های سالمی می خواهید پس از غذا خوردن مسواک نزنید. مسواک زدن بلافاصله پس از خوردن غذا می تواند باعث از بین رفتن مینای دندان شود. در اینجا می توانید درباره این بیشتر مطالعه کنید.

3. برای پوشیدن لباس هایی با سایز کوچک تر وزن خود را افزایش دهید. شما لازم است بدانید که سایز شما لزوما با وزن شما ارتباط مستقیم ندارد. برای مثال یک فرد هفتاد کیلویی بدون تحرک از یک فرد هشتاد کیلویی با تحرک سایز بیشتری دارد.

4. برای اینکه کمتر بخورید، بیشتر بخورید. شما می توانید با خوردن غذا هایی که حجیم هستند و کالری زیادی ندارند مانند سیب زمینی و سبزیجات زیاد خورده ولی در واقع از نظر کالری غذای کمی خورده باشید.

5. هنگام خستگی نوشابه های انرژی زا می تواند شما را خسته تر کند. با وجود اینکه میزان کافئین موجود در نوشیدنی های انرژی زا چندین برابر قهوه است اما اثر آن سریع از بین رفته و و آثار جانبی ای مانند عصبی بودن، تحریک پذیری و ضربان بالای قلب را دارد که می تواند باعث خستگی بیشتر شود.

6. نوشیدن یک نوشیدنی گرم می تواند باعث خنک شدن شما شود. در اینجا می توانید درباره این بیشتر مطالعه کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد