اونس طلا2414.52
مظنه14,501,000
18 گرم3,347,500
ارزش سکه32,670,753
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

اسپند یا مریم گلی کدام برای دود کردن بهتر است؟

دود کردن اسپند یکی از ریشه دار ترین کارها در فرهنگ ایرانیان است که در بسیاری از مواقع مانند: عروسی، عزا، بیماری، چشم زخم و خیلی موارد دیگر انجام می دهند اما در مواقعی برای ضدعفونی کردن خانه از آن استفاده می کنند. اما رقیبی دیگر برای اسپند، مریم گلی است که در ضدعفونی کردن محیط و از بین بردن میکروب ها بسیار موثر است.

اسپند یا مریم گلی کدام برای دود کردن بهتر است؟


دود کردن اسپند یکی از ریشه دار ترین کارها در فرهنگ ایرانیان است که در بسیاری از مواقع مانند: عروسی، عزا، بیماری، چشم نظر و خیلی موارد دیگر انجام می دهند اما در مواقعی برای ضدعفونی کردن خانه از آن استفاده می کنند. اما رقیبی دیگر برای اسپند، مریم گلی است که در ضدعفونی کردن محیط و از بین بردن میکروب ها بسیار موثر است.

دود کردن اسپند در خانه یکی از قدیمی ترین کارها است که ایرانیان برای از بین بردن آلودگی های محیط خانه از آن استفاده می کردند. اما ماده ای دیگر به نام مریم گلی نیز در لیست اسپند قرار دارد که می تواند بسیار در ضدعفونی کردن محیط خانه تاثیر گذار باشد.

با سوزاندن گیاه مرم گلی تمام میکروب های خانه نابود می شوند. سوزاندن مریم گلی در خانه 94 درصد از باکتری ها و میکروب ها را ازبین می برد و هوای خانه را تا یک روز پاک و تمیز نگه می دارد.

از طرفی دیگر دود کردن اسپند علاوه بر آن که ضدعفونی کننده و پاکسازی کننده هوا است، موجب نشاط، رفع افسردگی، رفع سردرد، رفع میکروب ها می شود.

شما کدام را ترجیح می دهید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد