سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1842.5
مظنه4,857,000
18 گرم1,121,200
ارزش سکه10,942,821
قدیم (بهار)11,000,000
جدید (امامی)12,050,000
نیم6,200,000
ربع4,150,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

قیمت طلا تا پایان فصل پاییز افزایش بسیار زیادی خواهد داشت

قیمت طلا از بهمن ماه سال گذشته شروع به افزایشی بی سابقه کرده و به نظر بسیاری از کارشناسان این افزایش قیمت ادامه نیز خواهد داشت. حال قصد داریم به شما بگوییم که پیش بینی کارشناسان برای پایان پاییز چقدر است.

قیمت طلا تا پایان فصل افزایش بسیار زیادی خواهد داشت


قیمت طلا از بهمن ماه سال گذشته شروع به افزایشی بی سابقه کرده و به نظر بسیاری از کارشناسان این افزایش قیمت ادامه نیز خواهد داشت. حال قصد داریم به شما بگوییم که پیش بینی کارشناسان برای پایان پاییز چقدر است.

تحلیلگران بازار معتقدند که با وجود این که ما در یک دوره کوتاه مدت نزولی طلا قرار داریم اما سهام طلا اگر بتواند مقاومت های پیش رو را بشکند پتانسیل افزایش 60 درصدی قیمت را نیز دارا می باشد.

کارشناسان معتقدند که شرایط فعلی بسیار به نفع طلا و دیگر فلزات گرانبها بوده و پیش بینی بالا رفتن قیمت طلا اصلا دور از ذهن و بعید نیست.

بر طبق الگو ها و نمودار ها پیش بینی می شود که تا پایان فصل پاییز (پایان سال جاری میلادی) قیمت طلا به میزان 2100 تا 2300 دلار در ماه نیز افزایش یابد.

مهم ترین عامل حفظ شدن و بالا رفتن ارزش طلا را می توان افزایش روز افزون مبتلایان به بیماری کووید-19 بر اثر ویروس کرونا دانست.

همچنین در صورتی که موج دوم کرونا در ایالات متحده آمریکا شیوع پیدا کند می توان پیش بینی کرد که متولیان اقتصاد اقدامات سخت گیرانه تری را به کار خواهند بست و قیمت طلا به شکل سرسام آوری افزایش خواهد یافت.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
1 0

بی خبر یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/16 ساعت 01:53
چرا اینقد سوتو کوره؟!چی شده

2 0

سودجو یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/17 ساعت 09:05
عزیز جان
دسته های عزاداری راه افتاده و همه در حال عزاداری و زنجیر زنی هستن
شما هم اگه ((((((طلا و سکه و دلار )))))) داری بیا شرکت کن

2 1

جاسپر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 19:19
نفروشین بخدا اسفند فقط حسرت میخورین.این کاهشها موقتیه.خودتون اصلا قاضی.اونس داره میره بالا اینا طلاو دلارو میارن پایین.التماس تفکر

5 1

عمو جانی چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 13:43
ما حاضریم سرمایمون پودر بشه ولی اوضاع مملکت درست بشه...
درآمد ریالیه هزینه دلاری شده

0 0

سودجو یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/17 ساعت 09:07
عمو جانی عزیز
ببخش که تا حالا راجع به تو فکر های دیگه ای میکردم
.
.
عقب وایسا
نیا جلو

3 1

رخداد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 13:26
با سلام و عرض ادب
هنوز شکست ترامپ صد در صد نشده است.
الان بایدن 264 رای الکترال دارد.
ترامپ الان 214 دارد ولی با آرای پنسیلوانیا، کرولینای شمالی و جورجیا می شود 265 رای.
امروز اعلام می شود.
می ماند نوادا که جمعه اعلام می شود. هرکسی 6 رای نوادا را بیاورد پیروز است. ترامپ تا الان 7 هزار خورده ای عقب است در نوادا.
صبور باشید.

2 0

خانم شکیبا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 12:42
درود بر استاد اعظم چهار سال وجناب رخداد

6 2

مهندس آینده بین یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 12:37
فقط منتظر 24 ساعت آینده باش با بایدن دلال هایی مثل شما که خون مردم به شیشه کردید نابود می شید.

1 4

مهندس آینده بین یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 12:34
شما که ادعا داری با نمودار میری جلو تاریخ اعلام کن. ولی شاخص 1800 خداحافظ تا دو سال دیگه

3 4

مهندس آینده بین یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 12:27
جناب رخداد هم تحلیل هاشون عالیه فقط دو روز پیش مالدار شدن و الان به هر صورت می خوان بگن نفروشید و میگن آینده صعودی است درسته. در خود آمریکا هم دلار نسبت به 10 سال پیش 70 درصد ارزششو از دست داده. قضاوت با خودتان

3 2

رخداد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 12:35
با سلام دوست عزیز:
بنده نود درصد ریال دارم.
چند خرید خیلی کوچک داشتم در هفته ی گذشته. ولی در هیچ صورتی به کسی نمی گویم توی ضرر بفروشد.
دوستان نفروشید. قیمتها بر می گردد.
همین الان درهم رسید به 7300 ملت ریختند و خریدار زیاد شد، قیمت کشید بالا.

1 2

مهندس آینده بین یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 12:24
سلام استاد اعظم چهار سال همونی هست که می گفت بورس عالیه و الان اومده میگه طلا بخر آن هم در ریزش . زیبا نیست

4 1

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 12:27
شما که از تکنیکال و نمودار و کندل و خط روند و... سر در نمیاری اظهار نظر نکن شاخص بورس ممکنه به زیر یک میلیون هم سقوط کنه ولی تا آخر این دولت ۱۸۰۰ رو میبینه
من هر تحلیلی میدم از نمودار هست و نمودار و تحلیل من از روی نمودار همیشه درست بوده و هست اگر بازار خلاف جهت آن عمل امکانات موقت هست و آخر با نمودار هماهنگ میشه تجربه شما بسیار اندک هست سطحی نگر هسی

1 2

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 12:24
بین ۵ تا ۵۲۰۰ فول خریدیم

2 1

فرهاد نامی چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:39
بی زحمت یکی قیمت دلارو اعلام کنه ممنون

7 2

رخداد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:35
با سلام و عرض ادب
+ مالدار وارد این بازی شوم نشو و از فروش با "ضرر" حتماً بپرهیز. اینجا ایران است هیچ چیزی ارزان نمی شود. بین مفهوم "کاهش قیمت" و "ارزانی" تفاوت بسیار است. کاهش قیمت در ایران به دلایل مختلف در همه مارکت ها امکان پذیر است: از قبیل: 1. وجود تصمیمات کوتاه مدت دولت در یک زمینه می تواند باعث کاهش شود. مثلا تخم مرغ افزایشی می شود دولت تصمیم برای واردات می گیرد. 2. عوامل خارجی: گاهی توافقات خارجی نیز باعث کاهش قیمت می شود.
ولی کاهش قیمت به معنای ارزانی نیست. کاهش قیمت به فرایندی گفته می شود که ناشی از شوک های داخلی یا خارجی اقتصادی در یک کشور باشد، در حالیکه ارزانی ناشی از ثبات اقتصادی و متناسب با عرضه و تقاضا باشد. کاربران محترم، همین یک هفته پیش در بعضی از مارکت ها حرف از قحطی زده می شود. پس تخیلی فکر نکنید.
+ ریال دار: قیمت ها کاهشی شد یک عده می ریزند توی سایت و به شما وعده وعید عجیب می دهند مثل سکه 4 میلیونی آب شده 850 هزاری. شما هم فریب می خوری و خرید نمی زنی. هفته بعد یا هفته های بعد باز می ایی اینجا به زمین و زمان ناسزا می گویی که چرا نخریده ای یا چرا باید اعلام در قیمت بالا بخری. روزهای کاهشی برای ریال دار مهم است. با چند نفر خبره در بازار طلا مشورت کنید و با چند اقتصاد دان که اقتصاد را از منظر کلان بررسی می کنند نیز بررسی و اقدام به خرید کنید.
خرید در قیمت های پایین یعنی ایجاد امنیت برای سرمایه خود.
......
در نهایت این جناب "استاد اعظم" آدم بسیار خبره و خوش طینت و قلب پاکی می باشد، بنده خدا هر بار قیمت ها کاهشی می شود می آید اینجا و کامنت می گذارد. بنده چند بار توجه نکردم بعداً که قیمت ها افزایشی شد شوکه شد. کامنت های این آقا را حتماً دنبال کنید از بنده و امثال بنده خیلی خبره تر و آگاه تر به شرایط بازار می باشد.

3 4

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:26
ابشده کار محدوده ۵ تا ۵۲۰۰ یه پله بخره

2 1

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:40
خریدها رو فعلا محدوده ۵۶۰۰ تا ۵۸۰۰ بفروش

2 5

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:16
ابشده کار بخره

4 1

سیدجون هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:16
♦️آغاز ریزش دلار با افزایش شانس پیروزی بایدن
?با افزایش شانس پیروزی بایدن، قیمت دلار فردایی به کانال ۲۵ هزار تومان رسید. روز گذشته که وضعیت آرای ترامپ بهتر بود، دلار تا مرز ۳۰ هزار تومان هم رفته بود.

4 0

Naziiii چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 12:02
یادش بخیر قبلنا میگفتن آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند حالا تو یه روز فقط با خبر رای انتخاباتش دلار ۵ تومن نوسان داره خخخخخخخخخخخ علی برکت الله

2 5

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:12
در مورد سکه سوال شده
خیلی از طلا فروشها و صرافها ۱۴۲۰۰ از قبل خرید زدند این یعنی مجدد به این قیمت بر میگرده پس زیر آن خرید داره

2 5

سیدجون هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:17
بله بر میگرده ولی بعد از دو سال مثل سال ۹۷

1 9

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:05
خریدار می شویم
پله ای بخرید برای اهداف بالا

2 2

Sunrise سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 11:04
به به
قناری بسم‌الله
ببینم چه می‌کنی امروز

4 3

Ahoor11 چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:45
بانک مرکزی 2000 تومن دلار رو آورد پایین

5 1

Ahoor11 چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:47
البته اگه تا عصر جبران نکنه،خوراکشونه کارایی که فقط کاربرد رسانه ای داره

7 1

شادزی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:41
اونایی که فکر میکنند با اومدن بایدن اوضاع گل و بلبل میشه

3 1

شادزی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:40
مصاحبه با شیرین هانتر:
من تا حد زیادی شک دارم که بایدن به برجام به همان صورتی که بود، یعنی آن قراردادی که در سال ۲۰۱۵ میلادی بسته شد، برگردد. دلایل زیادی هم دارد، برای اینکه مخالفان برجام در آمریکا هنوز قدرت دارند و متأسفانه خیلی از آن‌ها بر روی بایدن هم نفوذ دارند. شما اگر اظهارات برخی از آن‌ها را بخوانید، می‌بینید که آن‌ها مدام حرف‌های مبهمی مطرح کرده‌اند. مثلاً اینکه ما به برجام برمی‌گردیم، اما یک برجام قوی می‌خواهیم. این هم همان حرفی است که ترامپ هم می‌گوید، منتهی بایدن مؤدبانه‌تر این حرف را مطرح می‌کند. به نظر من این موضوع بازگشت به برجام یک آلتی در مبارزات انتخاباتی است. مثلاً آنتونی بلینکن، مشاور مهم بایدن خیلی روشن گفته است که ما هیچ کدام از تحریم‌ها را لغو نخواهیم کرد، بعد می‌گوید اگر ایران برجام را به طور کامل رعایت کند. منظورشان از رعایت کامل کاهش میزان غنی سازی است. اما آن‌ها مسائل بسیار کوچکی است. ایران همیشه خیلی روشن گفته است که اگر آمریکا به برجام برگردد ما هم این قدم‌هایی که برداشته‌ایم، فوراً به عقب برمی‌گردیم، بنابراین این موارد بهانه است. نباید خیلی بر روی افراد در مورد مشکلات ایران و آمریکا حساب باز کرد. اشکالات خیلی مهمی وجود دارد که متأسفانه مهم‌ترین آن‌ها به اسرائیل برمی‌گردد. بایدن خیلی طرفدار اسرائیل است و حتی برخی از اطرافیانش یهودی تبار هستند و من فکر نمی‌کنم تغییر اساسی در این مورد پیش بیاید. شما اگر سیاست‌های اخیر آمریکا در زمان ترامپ را ببینید حفاظت امنیت اسرائیل برایشان مهم است. هدف دوم این عادی سازی روابط اسرائیل با کشور‌های مسلمان است. اردن و مصر که با اسرائیل رابطه دارند، اخیراً سه کشور عربی دیگر هم رابطه برقرار کرده‌اند. من حدس می‌زنم شاید به زودی عمان، عربستان هم رابطه برقرار کنند و چه بسا مراکش هم رابطه برقرار کند؛ بنابراین آن‌ها از این اهداف دست بر نخواهند داشت. اهدافی که ترامپ در خاورمیانه دنبال کرده است، بایدن هم دنبال خواهد کرد؛ بنابراین فکر نمی‌کنم به زودی روابط ایران و آمریکا به وضعیتی که در زمان اوباما بود، بازگردد. البته از طرف دیگر این را هم باید گفت برجام در ایران هم مخالفان سرسختی دارد؛ بنابراین حتی اگر آمریکا هم بخواهد به برجام برگردد، هیچ بعید نیست که بعضی از نیرو‌های سیاسی در ایران نخواهند چنین چیزی صورت گیرد؛ لذا مسئله برجام فقط مسئله آمریکا نیست، از ابتدا همیشه مسئله‌ای مربوط به ایران هم بوده است و از همان زمان هم روشن بود که آمریکا برجام را یک قدم اول برای مذاکرات گسترده‌تر با ایران می‌خواست. یعنی آن‌ها فکر می‌کردند که اگر آمریکا حسن نیتی نشان دهد و یک توافقی با ایران در زمینه مسئله هسته‌ای داشته باشد و تحریم‌ها تا حدی برداشته شود یا کمتر شود، آن زمان ایران هم حاضر خواهد بود که در مورد مسائل دیگر هم با آمریکا صحبت کند. ولی همان طور که می‌دانید چنین چیزی صورت نگرفت. اولاً دولت اوباما فقط چند ماه بعد از برجام بر سرکار بود و در ایران هم یک عکس العمل‌های منفی نسبت به برجام صورت گرفت که امکان مذاکرات بیشتر در زمینه‌های دیگر را تقریباً از بین برد.

2 5

دادا همدانی. . . . یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:27
دادا دوستتون داره گلای مهربون❤

2 2

سیدجون هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:27
نرخ های کنونی بازار :
دلار در تهران : 27.050
دلار در هرات : 26.750
یورو : 32.500
سکه : 13.100.000
انس طلا : 1909
انس نقره : 24.31
بیت کوین : 14,324.91
⛳️بازار طلا ، بورس ، ارز :
?

4 4

سیدجون هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:26
الان اینجوریه که اگه باب از روستای جکسون ویل توابع فورت کالین ایالت کلرادو تصمیم بگیره بره رای بده، روی قیمت تخم مرغی که فردا اصغر از روستای حسن آباد توابع نورآباد ممسنی استان فارس میخره تاثیر داره.
به این میگن اثر پروانه ای ?
منبع:کاف

6 7

سیدجون هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:20
?بایدن نیامده پا روی تصمیم ترامپ گذاشت!
بایدن در صفحه توییترش نوشت:
⚡️امروز دولت ترامپ رسما از توافق اقلیمی پاریس خارج شد. و دقیقا ۷۷ روز دیگر، دولت بایدن به این توافق دوباره ملحق می شود.
بایدن در صورت پیروزی میخواهد به برجام بازگردد

7 5

فتاح زرگر سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:19
جو روانی کاهشی شدید

7 5

فتاح زرگر سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:12
فقط اندک تفکرات خوب
میتوانند کل روز شما را تغییر دهند
پس مثبت باشید
صبح بخیر

1 4

دادا همدانی. . . . یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:16
صبح بخیر

7 20

Your@64 چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:59
سلام دوستان طلای 18 در کف میباشد و خرید جایز میباشد ...خریدار پیروز خواهد بود ..
تصمیم با خودتان میباشد

9 14

ال ناز ///Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:54
حالا احتمال اومدن ترامپ هم بسيار زياده نميشه عجولانه تصميم گرفت
تو سه تا ايالت جورجیا، کارولینای شمالی و پنسیلوانیا جلو هست
١٦ و ١٥ و ٢٠ الكترال جلو ميندازتش
و احتمالا بايدن اوت ميشه
اصلا نميشه گفت چي به چيه

6 10

سیدجون هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:45
?وال استریت ژورنال: تیم بایدن برای تحویل گرفتن ریاست جمهوری از ترامپ آماده می‌شود
⚡️روزنامه "وال استریت ژورنال" بامداد پنجشنبه نوشت: با وجود آنکه هنوز نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما تیم بایدن در حال برنامه‌ریزی برای انتقال ریاست جمهوری از ترامپ است.

6 6

دادا همدانی. . . . یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:43
سلام صبح زیباتون بخیر دلتون شاد لبتون خندون (کاهش)

5 16

نوستراداموس` 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:38
کیست دلار ۲۳ را یاری کند ؟

4 2

Moho شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:12
دلار ۲۳ یعنی پراید ۹۰ تومنی و تن ماهی ۱۵ تومنی! والا الان قیمت همه چی با دلار ۳۵ ۴۰ تومن برابری میکنه.

9 2

Sunrise سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:53
نوسترا جون
داداش
اینجا توییتر نیست که محدودیت تایپ داشته باشیا
همه رو ی سره کن هرچی میخوای بگی ی جا کن بیستا کامنت پشت سر هم نذار

5 16

نوستراداموس` 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:37
کیست مظنه ۴۷۰۰ را یاری کند ؟

7 17

نوستراداموس` 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:36
کیست سکه ۱۱ را یاری کند

17 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:30
اگر ترامپ انتخاب شد بالایی ها رو می فروشیم و اگر بایدن انتخاب شد پایینی ها رو می خریم
ترامپ: بازار در بلند مدت ریزشیه
بایدن:قیمت ها در بلند مدت افزایشی

8 11

نوستراداموس` 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:33
اوسا یکسره اشتبا یکسره گند بسه دیگه

19 11

کامیاب چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:21
کاملا حق با استاد اعظم هست بایدن یا ترامپ عروسک گردان هستن

12 4

بيتو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:19
كاربر " تانك چپي "
تعادل نداري ...!
ي كاربري ١٠ خط تحليل گذاشته ميگي چرا كامل تحليل نمي كني !
ي كاربر تحليل كامل كرده ميگي چرا بلند نوشتي !
با خودت چند چندي پيزوري ؟!!!

6 11

سیدجون هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:19
دلار در هرات 26800 تومان در حال معامله است ! دیروز ظهر 29500 تومان در حال معامله بود !
⛳️بازار طلا ، بورس ، ارز :
?

5 12

طلای۲۴ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:16
یا عرض سلام و صبح بخیر
خدمت کاربران محترم .
..........
چنانچه ترامپ شکست بخورد ،
در یکی دو روز آینده ،
امضاء وی در سراسر دنیا شروع به تمسخر میشود.
نمی دانم این امضا بود یا الکتروکادیوگرافی (نوار قلب).
شاید هم قصد داشت بگوید طلا اینجوری در دنیا و بخصوص در
ایران میره بالا و بالا ، بعد هم
اینجوری نوسان داره یا پایین میاد
و دوباره میره به اوج .
شایدهم نوار مغز پوسیده اش را
نشان همه میداد که بگوید :
من همان دیوانه ایم که از قفس
پریدم .
.
سبز باشید
طلای۲۴

25 15

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:07
بازار هنوز سقف نزده
نقاطی فعلی خرید دارد صرف نظر از اینکه هر کسی در آمریکا رای بیاره عروسک گردان اونها تغییری نمیکنه
اگر در نقاط فعلی طلا فروش میفروشه بخرید

5 10

سیدجون هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:25
دلار در هرات 26800 تومان در حال معامله است ! دیروز ظهر 29500 تومان در حال معامله بود !
⛳️بازار طلا ، بورس ، ارز :
?

11 15

نوستراداموس` 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:19
چن وقتیه منحرف شدی اوسا

11 14

نوستراداموس` 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:18
اوسا جک پیدا کن زیر سکه ۱۱ بزار بلکه بتونی برای چند ساعت نگه ش داری

12 14

نوستراداموس` 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:16
اوسا علم علم خخخخخ قیچی نخ اماده کن اوسا خخخخ

13 13

مهندس رضا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:13
سلام و عرض ادب
بله موافقم
فرمایش شما متین
متاسفانه حجم نقدینگی در اقتصاد ما آنقدر زیاد شده که مانند سیل ویرانگر، زندگی مردم را متلاشی میکند. مسئولان اگر فکری برای کنترل این حجم نقدینگی بکنند بسیار بجا و منطقی است.
شاد باشید

10 15

نوستراداموس` 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:13
اوستا شما قبل حرهات راست بود چه شد چرخش کردی ؟

11 12

ماجد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:11
به قول نقی معمولی رو به راهی داداش.روبه رشدی.چی میگی بزرگوار.

8 10

پر پرواز نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:10
با این حرف ها خودت رو بی اعتبار نکن، اجازه بده نظرهات رو همیشه بخوانیم

17 18

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:04
با سلام
انتخاب بایدن باعث صعود شدید بازارها می شود
قیمت ها در کف هست ابشده پله ای میخوایم برای شکست ۶۵۰۰

5 0

trouble شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:36
مرسی استاد

9 10

پر پرواز نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 09:06
چی زدی صبحی؟ خلاف جهت رودخانه شنا نکن

5 13

ناتیلوس. دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:38
سلام
# طلا طلا ست
# ترامپ
# بایدن
# سیاست ایجاد حساسیت انتخاب
# بایدن هم دستکش مخملی در دست میکند مثل اوبانا و زیر اون دستکش دستی چدنیست.
# ترامپ و صهیونیزم جهانی درنظم جدید جهان و آرایش معامله گرانه
# هدف تغییر ساختار مدیریت جهان بسته به سنجش افکار در رصد اخبار واطلاعات وحساسیت ها وسیگیناها رسیده از گوشه گوشه دنیا
# آبی از هیچکدام برای کسی گرم نخواهد شد.
# واکسن کرونا یک صلاح فوق سری برای کنترل و مدیریت جامعه نوین جهان و برده داری نوین تمام جوامع بشری در سرتاسر کشور ها
# بی کفایتی مسئولین در تاراج ثروت ملی ایجاد هرج ومرج در اجتماع
# دولت بی تدبیر با فرمان رهبری و توصل به سپاه و بسیج و جهاد سازندگی جهت گشایش و واگذاری امور به خود مردم
# هدف دولت از انحراف افکار جامعه وفرافکنی برای حل مشکلات کشور با جلب توجه به انتخابات امریکا
# جمع اوری نقدینگی جامعه
# تغییر پایه پولی از دلار به طلا
# طلا طلا طلا طلا انرژی انرژی
# رکود اقتصادی و کرونا
# دعوت فراگیر سپاه و ارتش برای جلب نیروهای جدید استخدامی
# امنیت مرزها و مداخلات نظامی
# انرژی های آزاد نشده زمین وحرکت گسل ها زلزله ترکیه و آذر بایجان و....
# سرمای سختی که در پیش روی همه است.
......
......
هوشیار باشید

6 10

پر پرواز نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:31
پس لرزه های دلار در ایران گزارش شده است. در حدود یک ساعت گذشته چندین پس لرزه که مجموعا به ارزش ۱۰ هزار ریال می رسد، ریال ها را به پناهگاه های امن بانک ببرید!!!

6 9

پر پرواز نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:35
شوکه آور نیست، قابل پیش بینی بود، در ۲ دقیقه گذشته حدود ۲۰۰۰ ریال پس لرزه دیگر گزارش شده است، ریال ها را به پناهگاه ببرید، نکند دلال بیا جیبت رو بزنه

13 8

کاتانا۱ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:31
من یک عمر تو فراز و نشیب های طلا دارم زندگی میکنم یک راهنمایی میکنم اونایی که دوست داشتن عمل کنن.فرقی نداره کی بیاد بالا تو انتخابات آمریکا شما تو یک هفته آینده منتظر یک اصلاحات خیلی شدید باشد یعنی سقوط آزاد که انتظار میره سکه امام بشه ۸م و طلا گ ۱ م که موقع خرید هستش بعد از اتمام یک هفته یک افزایش چشمگیر که سقف طلا گرم ۱۹۰۰۰۰۰رو میزنه تمام. دوستان موفق باشید

3 6

تانک یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:43
سلام از این سخنرانی گوهر بارتون
تحلیل هم پیوست کنید
رو چه حسابی میفرمایید

5 2

کاتانا۱ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:23
فوق العاده عالی

4 4

ماجد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:10

صبح زبان خداوند است که به ما می گوید:
فرصتی دیگر به تو داده ام
زندگی را زندگی کن
تفاوتی ایجاد کن
قلبی را لمس کن
روحی را الهام ببخش
و ذهنی را تشویق کن
صبحت بخیر

9 5

آتا زنوزی چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:08
دستور کنترل قیمت ها از سوی رهبری !!!! نوش دارو بعد مرگ سهراب

6 5

ماجد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:12
ایشون بار اولشون نیست.بارها تاکید کردند.اجرایی ها ضعف اجرا دارن.

5 2

تانک یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:07
اقای رامین متن به این بزرگی گزاشتی حالا که چی
میخای بگی دانشمندی
تحلیل گری
خدا وکیلی خودت خواندیش که اینجا کپی کرده
واقعاً بعضی ها نابغه هستند
ههههههههههههه

5 2

تانک یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 07:59
? *بایدن در میشیگان هم پيروز شد*
? بایدن 264 رای الکترال
? ترامپ 214 رای الکترال
⭕نامزد حزب دموکرات 6 رای الکترال برای ورود به کاخ سفید نیاز دارد.

8 9

سایه ماه یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 07:38
خدا رو شکر
دق دقه سکه و طلا تموم شد
حالا بیاییم سر بورس
بهتر از این به بعد افرادی که سر رشته از بورس دارن بیان وسط
که چ سهامی بخریم و چطوری سود کنیم.
باتشکر

5 5

طلای۲۴ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:07
کاربر محترم سایه ماه
.
لطفا بورس را فراموش کنید .

10 4

Sunrise سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 07:43
دغدغه درسته
بعدم اینجا سایت طلاس
برای بحث در مورد بورس تشریف ببرید سایتای تخصصی بورس
اینجا کسی از این خدمات به شما نمیده
اگرم بده گذریه و به ندرت
اینجا کسی وظیفه سودرسانی به شما رو نداره نه تو خرید و فروش سهام نه طلا

11 11

نیره دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 07:30
سلام صبح بایدنی همتون به خیر تبریک و تبریک بایدن پیروز و پیروز شد

3 8

Ramin 4444 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 07:28
در گروه سرمایه‌گذاری‌های چندرشته‌ای چگونه میتوان 5 نماد بزرگ بورسی را تجزیه و تحلیل کرد.
بازدهی این شرکت‌ها در گزارش عملکرد 7 ماهه چقدر بود..؟
٪؜٪؜٪؜٪؜٪؜٪؜٪؜٪؜٪؜
سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سرمایه‌گذاری غدیر (وغدیر) گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وامید)، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک)، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی (وصندوق) نماد‌های گروه سرمایه‌گذاری‌های چند رشته‌ای هستند. همان‌طور که از اسم این گروه پیداست شرکت‌ها در رشته‌های متفاوتی سرمایه‌گذاری می‌کنند.
برخلاف روند درخشان ابتدای سال شرکت‌های سرمایه‌گذاری که با آمدن نماد شستا همراه بود، نمادهای این گروه نیز همراه بقیه نمادها از گزند فروش بی­محابای فروشندگان در امان نماندند و دستخوش ریزش‌های سنگینی شدند البته به‌جز شستا که دست‌های نامرئی­ از آن حفاظت کرد تا بزرگ‌ترین هلدینگ کشور برخلاف سایر شرکت‌ها از ارزشش کاسته نشود، اما صحبت از اینکه تا چه حد این اصلاح‌های اخیر با سطوح منطقی و عقلانی فاصله دارند نیازمند بررسی و تحلیلی جدی است.
بیایید برای بررسی و مشاهده وضعیت این نمادها، کمی از اطلاعات آماری استفاده کنیم و در انتها نیز با نگاهی به وضعیت مالی و پرتفوی شرکت‌ها، چشم‌اندازهای این نمادهای ارزشمند را بررسی کنیم. همان‌طور که پیداست مقاسه بازدهی نمادها با شاخص کل نشان می‌دهد که نماد شستا که ارزش سرمایه‌گذاری‌های شرکتش در قبل از ریزش اخیر حدود ۱۰ درصد از کل بازار سرمایه بود امروز و با ریزش سایر نمادها و به لطف حفظ عامدانه ارزش بازاری­اش، به حدود ۵/ ۱۳ درصد بازار سرمایه ارتقا یافته است و برخلاف سایر نمادها که ارزششان به نصف یا حتی یک سوم کاهش یافته، شاهد اصلاح جدی در این نماد نبوده‌ایم.
این در حالی است که بخش عمده‌ای از صعود شاخص کل در ابتدای سال متاثر از این نماد بوده اما این روزها اصلاح خود را بدون او انجام می‌دهد که در نوع خودش جالب و تامل‌برانگیز است.
در این میان اما وبانک نیز شرایط خاصی دارد. سهمی که رشد بیش از ۳۰۰ درصدی ابتدای سال خویش تا مرداد را بیش از همه از دست داده و با قیمت‌های فعلی‌اش چیزی در حدود ۳۵ درصد بالاتر از قیمت‌های ابتدای سال است که خود این موضوع نیز بیانگر فاصله گرفتن تحلیل و منطق از بازار است.
برای فهم چرایی این گفته فقط کافی است تاملی در نرخ ارز، تورم و ارزش زیرمجموعه‌هایش بیندازیم تا ببینیم آیا این ۳۵ درصد بالاتر بودنش، با رشد دیگر پارامترهای اقتصادی همخوانی دارد یا خیر. نگاه به دارایی‌های شرکت‌ها و بررسی ارزش روز دارایی‌ها (NAV) این موضوع را روشن می‌سازد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در Enigma Investing گزارش ارزش روز دارایی‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری چند رشته‌ای به قرار زیر است:
شستا: نمادهای عمده پرتفوی بورسی شستا شامل 87/ 71 درصد سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، 14/ 88 درصد سرمایه‌گذاری صباتامین، 65/ 35 درصد شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، 62/ 24درصد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، 38/ 26 درصد شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، 63/ 83 سرمایه‌گذاری سمان تامین که مجموع دارایی‌هایش 168هزار و 431 میلیارد تومان است (در اینجا به دلیل کم بودن میزان مالکیت در شرکت‌های دیگر نسبت به این نمادها و تعدد آنها از آوردن نامشان خودداری شده است) که دارای بهای تمام شده‌ای در حدود 17هزار و 606 میلیارد تومان است.
در کنار این پرتفوی بورسی شستا دارای پرتفویی خارج از بورس نیز به ارزش تقریبی 44هزار و 438 میلیارد تومان با بهای تمام شده تقریبی 3117 میلیارد تومان است که عمده فعالیت‌های این شرکت‌ها در زمینه‌های سرمایه‌گذاری صنعتی، سنگ آهن، انرژی و شرکت ملی نفتکش است.
وغدیر: نمادهای بورسی وغدیر شامل 67/ 67 درصد شرکت گسترس نفت و گاز پارسیان، 57/ 18 درصد پتروشیمی پارس، 28/ 21 درصد سنگ آهن گهرزمین، 05/ 8 درصد توسعه صنایع بهشهر، 19 درصد داروسازی شهید قاضی، 4/ 8 درصد شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان، 28/ 17 درصد شرکت بین‌المللی ساروج بوشهر، 85/ 3 درصد تامین سرمایه نوین، 44/ 10 درصد موتوژن، 14/ 1 درصد گروه بهمن و 64/ 7 درصد شرکت آ. س. پ (و سایرین) به ارزش تقریبی 92هزار و 670 میلیارد تومان با بهای تمام شده تقریبی 6448 میلیارد تومان است.
پرتفوی غیر‌بورسی وغدیر نیز با دارا بودن شرکت‌های و زیرمجموعه‌هایی در حوزه برق و انرژی، معادن، فلزات و... یکی از بهترین پرتفوهاست که ارزش روز آن در حدود 42هزار و 851 میلیارد تومان با بهای تمام شده­ای به رقم 3134 میلیارد تومان است.
وامید: پرتفوی بورسی وامید یکی از متنوع‌ترین پرتفوهاست با 38 درصد معدنی و صنعتی گل‌گهر، 36/ 39 درصد صنعتی معدنی چادرملو، 04/ 26 درصد سنگ آهن گهرزمین، 99/ 88 درصد مدیریت انرژی امید تابان هور، 81/ 66 سرمایه‌گذاری بانک سپه، 23/ 15 درصد تامین سرمایه امید، 46/ 86 درصد سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید، 08/ 46 درصد کویر تایر و 85/ 83 درصد سیمان هرمزگان (و سایرین) به ارزش روزی به مبلغ 132هزار و 47 میلیارد تومان است که بهای تمام شده آن برای شرکت مبلغی در حدود 8277 میلیارد تومان است.
در کنار این پرتفوی متنوع بورسی، وامید نیز با داشتن شرکت‌های در حوزه‌های مختلف، دارایی‌های در خارج از بورس به ارزش تقریبی 10هزار و 256 میلیارد تومان با بهای تمام شده حدودی 1671 میلیارد تومان را داراست.
وصندوق: وصندوق نیز مثل وغدیر در پرتفوی بورسی خود توجه زیادی به صنایع نفتی کرده است و با دارا بودن پرتفویی به ارزش 42هزار و 774 میلیارد تومان و بهای تمام شده 2454 میلیارد ریالی، صاحب 39/ 22 درصد پتروشیمی جم، 42/ 4 درصد پالایش نفت اصفهان، 36/ 16 درصد پتروشیمی فناوران، 68/ 41 درصد نفت پاسارگاد، 58/ 5 پتروشیمی نوری، 58/ 37درصد نفت ایرانول، 82/ 10 درصد پتروشیمی امیرکبیر، 77/ 2 درصد نفت سپاهان و 27/ 7 درصد پتروشیمی خارک در حوزه نفت و پتروشیمی و مالک 78/ 1 درصد معدنی صنعتی گل‌گهر، 2/ 1 صنعتی معدنی چادرملو، 55/ 21 درصد سیمان ساوه، 94/ 8 توسعه صنایع بهشهر، 04/ 3 درصد ایران‌خودرو، 15/ 1 بانک پارسیان، 1/ 2 بانک اقتصاد نوین و 75/ 37 درصد ایران­یاسا­تایرورابر (و سایرین) است.
در پرتفوی غیر‌بورسی خود نیز شرکت‌های با صنایع مختلف از پتروپالایشی گرفته تا فولادی و سرمایه‌گذاری را در خود جای داده است که با بهای تمام شده‌ای در حدود 2201 میلیارد تومانی، ارزش روزی حدود 17هزار و 878 میلیارد تومان دارد.
وبانک: در پرتفوی بورسی وبانک نیز شاهد حضور صنایع مختلفی هستیم که عمده­ مالکیت وبانک در شرکت‌هایی به ترتیب ارزش دارایی به شرح زیر است. 23/ 500 درصد پتروشیمی شازند، 88/ 44 درصد توسعه صنایع بهشهر، 63/ 33 درصد ایران ترانسفو، 24/ 88 درصد سرمایه‌گذاری توسعه سیمان، 24/ 59 درصد سرمایه‌گذاری توسعه ملی، 75/ 31 درصد گروه صنعتی بارز، 03/ 34 درصد ملی و کشت وصنعت پارس، 55/ 10 درصد سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران، 31/ 13 درصد سرمایه‌گذاری شفا دارو، 95/ 11 درصد سیمرغ، 9/ 12درصد دوده صنعتی پارس و 7/ 1 سرمایه‌گذاری مسکن (و سایرین) جمعا به ارزش روزی معادل 26هزار و 669 میلیارد تومانی دارد که بهای تمام شده‌­اش حدود 2716 میلیارد تومان است. پرتفوی غیر‌بورسی وبانک نیز عمدتا شامل شرکت‌هایی در حوزه­ سرمایه‌گذاری است که ارزش روز آنها 5906 میلیارد تومان با بهای تمام شده 1304 میلیارد تومان است.
از‌نظر بنیادی نیز به‌نظر می‌رسد نمادهای این گروه با توجه به ارزندگی زیرمجموعه‌هایشان و امکان رشد آنها که دارای پتانسیل‌های خوبی نیز هستند، همگی دارای جذابیت‌اند به‌خصوص در نمادهای وغدیر و وصندوق که شاهد پایین بودن نسبت قیمت به دارایی‌ها از میانگین گروه هستیم.
عملکرد 7 ماهه
وبانک : شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران) طی عملکرد یک‌ماهه مهر ماه از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده است. وبانک با سرمایه ثبت شده 16میلیون و 250هزار ریال طی عملکرد 7 ماهه از محل سود سهام محقق شده یک میلیون و 364هزار و 472 میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 740درصد افزایش داشته است. شرکت در انتهای مهر ماه چند شرکت با بهای تمام شده 2746میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد 1003 درصدی به مبلغ 30هزار و 282 میلیارد تومان رسیده است.
وغدیر : شرکت سرمایه‌گذاری غدیر طی عملکرد یکماهه از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده که نسبت به عملکرد یکماهه مشابه سال قبل سودی محقق نکرده است. وغدیر با سرمایه ثبت شده 72 میلیون میلیون ریال طی عملکرد 10 ماهه سال مالی منتهی به 30/ 9/ 99 از محل سود سهام محقق شده 1578میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20درصد افزایش داشته است. شرکت در انتهای مهر ماه چند شرکت با بهای تمام شده 6447میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد 1535درصدی به مبلغ 105هزار و 440میلیارد تومان رسیده است.
وصندوق : شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری طی عملکرد یکماهه منتهی از محل واگذاری سهام 30هزار و 82 میلیون تومان درآمد داشته که نسبت به عملکرد یکماهه مشابه سال قبل 47درصد کاهش داشته است وصندوق با سرمایه ثبت شده 27میلیون میلیون ریال طی عملکرد 7 ماهه سال مالی منتهی به 30/ 12/ 99 از محل سود سهام محقق شده 1065میلیارد تومان درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال قبل 15درصد افزایش داشته است.
شستا : بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره برابر با 20هزار و 723 میلیارد تومان بوده است. میزان سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس انتهای دوره برابر با ۲۸۳۵میلیارد تومان است که 13 درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را در بر می‌گیرد. همچنین میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در انتهای دوره برابر با 17هزار و 888 میلیارد تومان است که 87 درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را شامل می‌شود.
همچنین بیشترین میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در ماه مهر محصولات شیمیایی است. ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌هایی که پذیرفته شده در بورس هستند برابر با 189 هزار و 187 میلیارد تومان و نسبت به بهای تمام شده خود در انتهای دوره 31 درصد بیشتر است. میزان جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره مهر ماه امسال نسبت به شهریور ماه امسال رشد 15 درصدی و نسبت به مهر سال گذشته افزایش 66 درصد داشته است.
بازدهی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری چند رشته‌ای
بررسی بازدهی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری چند رشته‌ای نشان می‌دهد بازدهی شرکت‌های این گروه متفاوت بوده است. شستا بیشترین بازدهی را کسب کرده و نمادهای وصندوق، وبانک و وغدیر بازدهی کمتر از میانگین سهام به‌دست آورده‌اند.
در معاملات این هفته، اغلب سهامداران دست روی دست گذاشتند تا نتیجه انتخابات آمریکا مشخص شود و اغلب رویکرد محافظه‌کاری در معاملات خود اتخاذ کرده بودند.
در معاملات روز دوشنبه نیز، شاخص کل 15 هزار واحد دیگر افت داشت و به میانه های کانال یک میلیون و 200 هزار واحد نزدیک شد. در روزهای قبل نیم نگاه سهامداران به نتایج نظرسنجی‌ها بود و امروز نگاه آن‌ها به نتایج شمارش آرا! چرا که بالاخره روز موعود فرا رسید و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد.
آن طور که هر دقیقه خبری از نتایج این انتخابات منتشر می شود، دور از انتظار نخواهد بود که برنده آن نیز تا پایان معاملات امروز مشخص شود. تا این لحظه نیز خبرها از پیشتازی یکی از نامزدها حکایت دارد اما نمی توان تا کسب حدنصاب لازم برای آرای الکترال، با قطعیت برنده این دور را مشخص کرد. با تعیین رییس جمهور آمریکا برای چهارسال پیش رو، دیگر سایه دوگانه ترامپ-بایدن از روی بازار سرمایه (والبته دیگر بازارهای موازی) برداشته می شود. اگر چه بایدن در آرای الکترال فعلا پیشتاز است اما با توجه به اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا توانسته در ایالت های کلیدی آرا را به نفع خود کسب کند، به احتمال قوی رئیس جمهور دوباره امریکا خواهد شد و برای 4 سال دیگر درکاخ سفید می‌ماند. این در حالی است که کار بایدن برای پیروزی بسیار سخت است.
با توجه به این موارد امروز بازار سرمایه روز پرهیجانی را سپری خواهد کرد. آن گروه از سهامداران که برای تداوم سهامداری، سرمایه گذاری بیشتر یا در نهایت خروج از بورس مردد بودند، امروز می توانند تصمیم نهایی را گرفته و استراتژی سرمایه‌گذاری خود را مشخص کنند. در بازار غیررسمی دلار شب گذشته در کانال 29 هزار تومان قیمت گذاری می شد اما حجم معاملات در همه بازارها پایین بود. احتمال دارد تا زمان بازگشایی بازار ارز و طلا، نتیجه انتخابات آمریکا نیز مشخص شده باشد.
فروکش‌کردن هیجانات
با فروکش کردن هیجان انتخابات آمریکا، وجهه تحلیل پذیری بورس افزایش پیدا خواهد کرد، تقاضا برای نمادهایی که به قیمت جذاب رسیده‌اند بالاتر می رود و سمت و سوی بازار مشخص خواهد شد. از نظر نموداری، نماگر بازار در محدوده حمایتی قرار دارد و بعید نیست حجم تقاضا اندکی افزایش داشته باشد. از سوی دیگر اندیکاتورها از این حکایت دارند که شاخص‌کل در محدوده بیش‌فروش قرار دارد.
درنتیجه انتظار می رود با گذشت زمان از قدرت و حجم سنگین عرضه‌ها کاسته شود، با این حال باید دید در سمت مقابل، تقاضا به قدری خواهد بود که بتواند بازار را به سمت سبزپوش شدن هدایت کند؟
روند متفاوت کامودیتی‌ها و بورس‌ها
بازارهای جهانی نیز منتظر مشخص شدن برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند. هم اکنون هر بشکه نفت برنت در کانال 40 دلار در حال دادوستد است. هر اونس طلا در محدوده 1900 دلار بالا و پایین می شود. فلزات پایه نیز افت اندکی داشته‌اند. مس در محدوده 6763 دلار در حال معامله است و روی نیز 2539 دلار قیمت گذاری شده است. در سوی دیگر، بررسی شاخص بورسهای جهانی از سبزپوشی اغلب آن‌ها حکایت دارد.

11 1

بایدن دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 06:58
امید است اگر بایدن انتخاب شد و تحریمها برداشته شد نظام جمهوری اسلامی درس بگیره و پول نفت رو که برای آیندگان و فرزندان ما هم هست صرف آبادانی و اشتغال و توسعه پایدار بکنه و بکلی وابستگی کشور به نفت رو قطع بکنه
بیهوده پول نفت رو به کارخونه های ورشکسته دولتی تزریق نکنه.پول نفت رو به رانت خواران نده.اقتصاد رو شفاف بکنه.کشوری که به نفت محتاج باشه همیشه قدرتهای جهانی تو سرش میزنند.این پول باید فقط صرف زیرساخت و آبادانی کشور بشه بطوری که حتی زمانی که نفت نداشت بتونن مردم رفاه داشته باشند.خلاصه اینکه اقتصاد وابسته به نفت شاید دوباره با یه رئیس جمهور آمریکا و تحریم نفت سقوط آزاد کنه.رمز پیشرفت مملکت تولید هست نه خام فروشی نفت.هر چه زودتر مدیران کشور اقتصاد رو از نفت جدا کنند آینده بهتری خواهیم داشت

7 1

طلای۲۴ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 07:50
احسنت و درود بر شما کاربر فهیم .
ای کاش مسئولین به این کامنت توجه میکردند و آن را عملی .
اما افسوس و صد افسوس که .....!!!!!
ما خیلی زود فراموش میکنیم .
و یکی از علت هایی که مانع از پیشرفت اقتصادی می شود این ست.
**دمی را غنیمت است .**
..........
*****لایک طلایی تقدیم تان .*****

6 4

M1370 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 06:54
الان چیکنیم بایدن شده ببریم بفروشیم طلاهارو؟؟؟

9 1

تانک یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:04
اره پاشو پاشو ببر تا دیر نشده بفروش
واقعاً مسخره هستی
بایدن هم یه خری مثل ترامپ بود این بگم از ترامپ خر تر هستند حالا میبینید

8 3

پر پرواز نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 07:17
خر الان ازت خرید نمی کنه، برو بازار شاید یکی مولتی میلیاردر بود خواست بخره که فکر نکنم

10 2

قسمم سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 06:54
بازار میگن قفله درسته؟

8 2

پر پرواز نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 06:45
بایدن معاون اوباما و دست راستش بود، او رئیس جمهور میشه و به فرجام بر می گردد

10 8

طلای۲۴ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 04:31
با سلام و نیمه شب هر کس بیدار است بخیر .
کاربران محترم
هر کس مال داره برنده است ،
هر کس هم ریال داره بخرد تا برنده باشد .
و اما امشب سرنوشت انتخابات مشخص خواهد شد ، هر چند اکنون
بایدن فقط ۶ الکترال لازم دارد .
به امید اینکه بایدن برنده شود تا ایران هم به مذاکره باز گردد و مهمتر امریکا به برجام باز گردد و تحریم های ظالمانه امریکا از سر این ملت مظلوم برداشته شود تا قشر آسیب پذیر جامعه که درصد بالای جمعیت ایران را تشکیل میدهند ، نفسی بتوانند بکشند .
ساعاتی گذشته از خبر ها شنیدم که
مقام رهبری فرمودند تا سپاه و بسیج
به دنبال قیمت ها باشند تا گرانی فروکش کند .
با این امر مطمئن هستم بزودی مردم
کمی از زیر فشار خارج می شوند .
.......
از هم اکنون و پیشاپیش یه خسته نباشید بزرگ به سپاه و بسیج عرض
میکنم و امیدوارم هر چه زودتر طبق
فرمان مقام رهبری ، کلیه ارزاق عمومی و پروتئین سریع پایین بیاید .
آمین
.
سبز باشید
طلای۲۴

2 0

طلای۲۴ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:45
کاربر محترم جناب قسمم .
.
دنیا به نظاره نشسته اند تا سقوط یک
دیوانه ، یک دیکتاتور ، یک روانی را شاهد باشند.
اگر بایدن هم پیروز شود که به احتمال
یقین میشود ، طلای شما از هر چیزی با ارزشترین ست .
زیرا زمان خواهد برد تا تحریم ها برداشته شود .
اول باید امریکا به برجام باز گردد .
و ایران به مذاکره .
و شک نکنید که از نظر اقتصادی ،
زمان لازم هست تا برخی موارد سیر نزولی در پیش بگیرند .
پس لطفا صبوری پیشه کنید تا طلا صعود کند .
و این صعود بسیار متفاوت است ،
زیرا انس جهانی به جایی که فکرش
را هم نمیکنی خواهد رسید .

5 1

طلای۲۴ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 08:05
کاربر محترم آلفا
من بشما قول میدم چنانچه بایدن رییس جمهور شود ، شک نکنید که به برجام باز می‌گردند، و در هر صورت ایران هم به مذاکره .
اما ممکن است کمی طول بکشد ولی
مطمئن باشید ، زیرا تحریم ها باید هر چه سریع تر برداشته شود و این امر ممکن نیست جز با برگشت امریکا به
برجام ، و مذاکره با ایران .

5 9

آلفا نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 06:21
کی گفته بایدن ببره مذاکره میشه...هیچی معلوم نیست..اینویادتکن باشه بایدن هم یه آمریکاییه...

7 7

قسمم سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 04:39
دیگ مالدار بدبخت شد رف یکی مث من برا ساخت خونه طلا خریدم ک سرمایه شه حالام ک اینطورشد فردا باید به فکر فروش باشم احمق منم ک باور کردم حرف کسی رو ک گفت طلا سوده

6 6

بی خبر یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 03:45
این سایت یعنی اینقد بی درو پیکره یارو میاد اینجا هرچی لایقه خودشو خانوادشه به هر کس میخواد میگه؟!واقعا متاسفم که با همچین اوزگلایی شدیم ۸۵میلیون!به خاطره بی شخصیتا و اوزگلایی مثله ایناست که ماها هم داریم تاوان میدیم!اخه مردکه احمق تو دوروزه اومدی چطور به خودت اجازه میدی به همه فحش بدیو هر چی لیاقته خانواده و پدر مادرته بگی تویه جمع؟واقعا به تو میگن لاته مجازی

10 6

casra سه سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 03:22
سلام،،،،بایدن ۲۶۴ الکترال،،،،،،،،،ترامپ ۲۶۵ الکترال،،،،،،،سرنوشت به نوادا با ۶ الکترال بستگی داره،،،،رای بایدن نیز در نوادا حدود ۷۴۰۰ بیشتر،میباشد،،، پس یا بایدن با ۲۷۰ و ترامپ با ۲۶۵ تمام،،،یا ترامپ با ۲۷۱ و بایدن با ۲۶۴ تمام،،،،،،،ولی امیدوار به خداوند سبحان و بارتعالی که بهترین سرنوشت و آینده برای مردم ایران عزیز رقم بخورد،،،،،،و ازهمه مهمتر مردم تمام دنیا از شر بیماری ویروس منحوس کرونا در امان باشند و نجات پیدا کنند ،،،پول و ثروت و دارای،،،مستلزم داستن آرامش و تن سالم و انسانیت میباشد،،،،،

1 0

اس گلاب هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 10:01
اشتباه که نه تخمین زده اند، باپیشتازی ترامپ در سه ایالت از ۴ ایالت باقیمانده ۲۶۵ نوشته اند. البته هنوز شمارش آرا تمام نشده

15 2

ال ناز ///Gold سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 03:37
اشتباه ميكني جانم ٢١٤ الكترال داره ترامپ

6 5

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 03:03
هرررر کی حرف داره الان بزنه تا جوابشو بدم وبرم نذاره من که رفتم بزنه
ممکنه دیگه اینجا نمیام امااااااااا....
مواظب اموال خودتون باشید جو روانی و حررررف و تررررس هدف دشمنتونه...

5 3

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 03:01
این بازار ایران تحلیل تکنیکال نمی‌خواد...
آقایون به حرف این جور افراد گوش نکنید...
شاید بخوان جیب شماهارو خالی کنن...
از کجا معلوم از کسی خط نگیرم برا بدبخت کردن شماها...
عاقلانه رفتار کنید...

6 6

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:56
جنتلمنگ گوه زیادی نخور...
نتونست خودش جواب بده تورو آورد ...
خدا می‌دونه من چند روزه فعالم و اومدم تو این جمع از طرف هیچ بی ناموسی هم نیستم...

6 5

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:54
شاید طرف که اومده از شماها نظر بگیره دیگه اخرررر خطه چرا با حرفا تمسخر آمیز از زندگی ناامیدش میکنید...
به این فکر کردین که با نظرات اشتباهتون شاید سرنوشت زندگی کسی رو عوض کنید...
شاید به آبرو و آینده کسی بازی کنی؟

5 4

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:50
طرف ضرر کرده میاد اینجا شماها دلداری بهش بدین و کمکش کنید بعد وایمیسی مزه ریختن و تخریب روحیش...
من که گفتم میاد پایین...
منکه گفتم بایدن میشه...
منکه گفتم حبابه...
حرف منطقیه آخه ...

7 5

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:47
آخه اینجا چه شهرتی به من میده...
تاحالا کی خودشو مطرح کرده اینجا؟؟؟
من میگم خوشگله نکن با مردم اینطوری...
اگه میخوای نظر بدی نظر خوب بده نه بیایی اینجا مزه بریزی فردا ناهار غازه...
فردا قیافه ها دیدن داره و...
خجااااالت بکش داری شخصیت خودتو نشون میدی

4 3

pardisss دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 04:25
این سهیل نه گوهیل!!!دیگه کیه اومده اینجا عو عومیکنه.با الناز خانم و استاد اعظم یک ما و دوستانش حرفی نزن.همه حق حرف دارن.برو بتمرگ!!!!اینا مثل خودت ندون که هرروز بایه اسم اینجابه مردم دستور خرید میدین!!بروبشین سر صاحبت بچه توله

3 6

جنتلمنگ باز میگردد یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:52
گوز بچه اکانت دوم کی هستی که ساخته برا عقده پراکنی؟
درد داشت امروز؟
بزرگ میشی یادت میره

5 5

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:45
حرف چرت و پرت نزن...
کجا به کی گفتی؟؟؟
فردا و اینده را باید پیش بینی کنی نه دیروز رو باز گویی...

5 5

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:43
بخوای منو له کنی چیکارم کردی که کار سه سوته برات؟
با حرف گریت میندازم...
تو گدا صفتی...
اگه آب معدنی گرفتی میری خونه با آب خونتون قاطی میکنید و میخوری...
تحلیل بلدی آخه........

5 8

ال ناز ///Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:41
برو جانم
تو كجا بودي ما از ١٥ گفتيم ميره بالا ١٥/٥ گفتيم ميره بالا ١٦ گفتيم ميره بالا
ولي از ١٥ به بالا به اعظم ٢ گفتيم خريد نده
همه گفتن چرا خريد نميدي اگه ميدوني ميره بالا چون شارپي ريزش ٤ روز پيشو پيش بيني ميكرديم
انتخابات مهم نيست بچه

13 4

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:40
من وقتی آخر شب می‌خوام بخوابم اگه ضرر هم کرده باشم به خودم ضرر زدم...
اما وقتی شب خواستی بخوابی ببین به چندتا ضرر زدی ببین چند چندی با خودت...
مردم رو گول زدی اما خودتو که نمیتونی گول بزنی...

10 6

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:37
یه رای بذار ببین اصلا کسی تورو قبول داره....
نه تورو 51 ساله تونم کسی قبول نداره...
چراااا سیگنال ***ی میدین به مردم

3 3

pardisss دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 04:33
بدون الناز و استاد اعظم یک و اقافتاح اینجا میشه حموم زنانه و طویله برای تو!!!کی تو را ریده اینجا که به پیش کسوتای سایت توهین میکنی.برو تمرگ و گوه اضافی تنلول نفرما.توحتی چیز هم نیستی.بدون این عزیزان این سایت میگه فقط محل عوعو کردن تو برای خرید دادن وبدبخت کردن مردم .تاحالا هزاربار بهمون سیگنال واقعی دادن نه مثل تو فقط از بیکاری بیایی و عوعو کنی.بروگم شو تودیگه خرکی هستی بنمک سرطویلت!!!

9 4

ال ناز ///Gold سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:43
خخخخخخخخ
قبول من با رد من
مهم نيست
چون من نه دلالم نه دنبال شهرتي هستم كه تو الان اينجا دنبالشي
همينت بس يه روز كه نيام حداقا ٢٠ نفر ميگن ال ناز كو خخخخخخخ
برو جانم برو بخواب زور نزن

5 6

ال ناز ///Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:37
برو بچه جان تو كجا بودي ما ١١/٤٠٠ خريد داديم ١٥/٥ فروش جانم
برو كوچك من

10 6

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:35
هر کس ریده خودش باید بخوره...
مردم را در به در کردی حالا میخوای بندازی گردن بقیه ...
تو از سگ کمتری من که یه هفته نیس اومدم تو این جمع اما 51 ساله تونم هیچ گوزی نیس تو که....
ههه

7 5

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:33
امثال من میان تو این جمع ها تا نوک چهارتو عین تورو ببینم که گوز گوز زیادی نکنی...
تو بیخود کردی که آمار دادی به کسی که به وقت بفروشه یا به تایم بخره فقط حرررف مفت بلدی

6 7

ال ناز ///Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:32
ديدي بخوام لهت كنم كار سه سوته برام
جوابتو نميدم
چون در حدم نيستي
اوكي پس
يبار
دوبار
سه بار كه محلت نميذارم
خودتو نخود آش نكن بچه جان
هم با دخالتات نداشتي ما كارمونو كنيم هم بقيه رو بدبخت كردي

8 5

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:32
اگه یه دربه در به حرف چندتا نادون عین تو گوش کرد بدبخت شده...
طلا طولا مدت سود داره....
دلار به شرایط بستگی داره ...
از این حرررفا رو هرررر خری بلده

8 6

ال ناز ///Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:30
اگه امثال تو نباشين تو اين سايت نمك نريزيد موقع فروش دادن ما تو سايت پا برهنه نپرن وسط كار ما
الان ملت بيچاره نميشن كه بخوان زخمي بشن موقعي كه يه بزرگتر ميگه بفروش نپر وسط تا من رو ١٥/٥ فروشنده كنم
منتها ٤ تا بيسواد عين تو نميذارن من
كارمو بكنم
الانم ميشن دايه عزيزتر مادر واسه ملت

8 8

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:29
کسی تو را هیچ گوزی حساب نمیکنه که بخوای بهش سیگنال بدی اینطوری نگو یه وقت یکی فکر کنه چیز حالیته...
کاش تو سیگنال بده نبودی...

8 3

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:27
یه عده از افراد عین تو و بقیه اساتید تا دیشب از ترس اینکه میدونستید قیمت برعکس وراجی ها شما بالا رفته از سوراختون بیرون نمیومدید اما حالا که نمی‌دونم چی شده ...
نکنه میخوای غاااز بخوری فردا؟
مواظب باش سوسیس نخوری...

9 4

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:24
اولا که من همین الانشم رو سودم...
اما تو که تحلیل بلد نیستی...
توکه نظر بلد نیستی دهنتو ببند که باعث ضرر بقیه نشی...

6 8

ال ناز ///Gold سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:26
سودو ضرر تو به هيچ جام نيست حاليته
تحليلم قرار نيست به تو بچه پر رو اينجا داده سه خصوصي تو طلاگرام به اونايي كه بايد داده بشه داده ميشه
بهدم تو اگه رو سودي برو بخواب اينقد جلزو ولز نكن
منم خر
عر عر

8 7

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:23
امثال تو فقط دلشون میخواد نمک باشم برا زخم بقیه...
می‌دونی چرااااا؟
چون عقده از بچگی دارن...

8 6

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:21
زرنگ کدوم آبادی هستی که داری عر عر میکنی؟
برگ کدوم درختی؟
کدوم مرغی رو کیش کردی؟
کدوم دریو پیش کردی؟
حالا منم منم میکنی...

6 8

ال ناز ///Gold سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:25
اولا زرنگ آفتابه هست كه همه جاتو ميبينه و تو نميتوني هيچ جاشو ببيني
ما هم دري رو پيش نميكنيم
درو ميبنديم ٤ قفله هم ميكنيم طلا تو پاچمون دم نكنه عين تو
جوووون ماديون كي بودي تو
فك كردي جوابتو نميدم خيلي با هنري هنرمند روتو كم كن بچه پر رو بزن به چاك هري

7 4

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:20
سخت تمرین استخون بدنت رو با لب میشه بخوری خشگل خونگی...
برا من دور برندار ...

9 6

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:17
استاد اعظم 1 امروز ما سکه 4 میلیون و خورده ای که گفتیو ندیدیم...
حرف از تو کونت درمیاد یا دهنت؟

10 4

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:13
انگار شهر که خلوت میشه قورباغه هفت تیر کش میشه...

4 8

ال ناز ///Gold سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:21
فك كردي شهر موقع شلوغيش قلندرا كُري ميخونن
حتما يكي از قلندرا هم تو سيرابي خستي كه بازار كلي سكه كرده تو پاچت الان دم كرده توش نميدوني فردا چطور با التماس آب كني
بيا برو بچه شيرتو بخور

9 4

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:13
قیمت ها وقتی میکشید بالا که لال مونی می‌گرفتی...
حالا چی شد بلبل زبونی شدی؟

9 4

Soheil.1992 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:12
اینقدر مزه نریز ال ناز ...
کسی نیس جواب تورو بده که اینقدر دور برمیداری؟

5 8

ال ناز ///Gold سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:18
آخه قيمت تا بالا ميره وقتي امثال تو كُري ميخونيد بايد فقط نگاهتون كردو خنجرو تيز كرد
تو چون ناشي هستي دست به كرو خوندنت خوبه
به وقتش كه الانه بايد تيرو زد تو گردنت تا بري واسه ديار باقي
نسوز جانم كه سخت به فنا سگ رفتي گويا
روتو كم كن بچه پر رو دم پرم نخوردي ببيني چطوري لهت ميكنم تو سه سوت بچه

10 3

رخداد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:03
با سلام
چرا حاکمیت از افزایش قیمت ها همیشه حمایت کرده است؟
.....
بسیاری از مردم عادی زیاد این پرسش را مطرح می کنند که چرا در کشور ما همیشه افزایش قیمت وجود دارد. اقتصاد دانان نیز در پاسخ به این پرسش نظرات مختلفی را ارائه می دهند. بنده از آنجایی که در این سایت هر چند یک بار یک جدلی در مورد افزایش قیمت ها پیش می آید، این پرسش قدیمی را به یک پرسش جدید تری تبدیل می کنم و آن این است: چرا دولت ها در ایران از افزایش قیمت ها همیشه حمایت می کنند؟ یعنی سیاست های دولت ها در قبال افزایش قیمت ها حمایتی بوده، هرچند در رسانه های جمعی از آن اظهار انزجار می کنند.
دلایل زیادی است، برخی را می گویم خود شما باید بروید و بیشتر تحقیق کنید:
1. درآمد زائی دولت ها از افزایش قیمت ها:
افزایش قیمت یکی از منابع درآمدی دستگاه های دولتی در کشور به شمار می آید. در کشور ما از آنجایی که نهاد و دستگاه ها دولتی عریض و طویل وجود دارد (4 میلیون کارمند با 80 میلیون جمعیت. ژاپن 400 هزار کارمند با 120 میلیون جمعیت) این دستگاه ها برای تامین بخشی از منابع مالی خود از افزایش قیمت ها حمایت می کند. بنده برا مدتی در یکی از ارگانها فعالیت می کردم. این ارگان زمین های زیادی را داشت. به انحا مختلف آمدند قیمت زمین ها را در ان شهر افزایش دادند تا قیمت زمین های ارگان ما افزایش یابد. قیمت زمین در عرض دو سال چند برابر شد به گونه ای که اگر الان بروید آنجا قیمتهاش برابری می کند با قیمت های شهرهایی مثل اصفهان و شیراز.
2. افزایش ها گاهی دلایل امنیتی دارد. مثلا ما تحریم هستیم و نباید ذخایر ارزی خود را به راحتی از دست بدهیم به همین جهت عرضه را محدود می کنیم حتی اگر به افزایش قیمت منتهی شود.
3. افزایشها گاهی برای دولت سود آور است مثل نوسانگیری دولت.
4. افزایش ها برای طبقات نوکیسه و ژن های خوب مناسب است. در کشورهای توسعه یافته افزایش قیمت معنایی ندارد. کالاها عمومی هستند و در اختیار همه هستند. اما در جوامع عقب افتاده افزایش قیمت ها می تواند ابزاری برای نشان دادن توان مالی و برازندگی اجتماعی یک طبقه خاص شود. مثلا در نتیجه افزایش قیمت هاست که نوکیسه های جهان سومی می توانند ماشین مدل بالای خود را به رخ دیگران بکشند. یا خود را افرادی برتر و عاقل تر نشان دهند. در کشورهای توسعه یافته اینها ارزش ذاتی اش را از دست می دهند و برتری عقلی جای خود را به برتری نژادی می دهد.
بنده برای مدتی در یکی از مناطق قومیتی بودم. در آنجا با وجود آنکه از اکثریتی مردمان بسیار فقیر برخوردار بود اما بزرگان قومش بسیار بی پروا به حیف و میل هایی می پرداختند که تعریف کردنش هم برای افراد باورکردنی نیست. بزرگان ان قوم از فقر مردم برای حفظ بزرگی خود استفاده می کردند. چون آن بزرگان در ذات خود چیزی برای عرضه به آن مردم را نداشتند، ولی همین پول آن ها را قدرت می داد.
.....
دلایل زیاد است و از حوصله ی بنده هم خارج.
هدف از نگارش این یادداشت این بود که نگرشی که گمان می کند عامل افزایش قیمت ها در ایران مردم یا دلال ها یا خارجی هستند را باطل بداند. البته عوامل مختلف درگیر هستند ولی عمده اسباب افزایشی در ایران خود دولت است.
شب همگی خوش

6 8

حبیب$ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:07
رخداد درک میکنم ولی نباید رو مال میرفتی فردا هم بدبختی اینکه خرید ندارن

16 9

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:56
بار دیگر تاکید موکد می کنم.
ترامپ را شبکه صهیونیستی_فراماسونی بعنوان ریس جمهور دور بعدی انتخاب کرده است!
اینقدر الکترال و رای بازی را جدی نگیرید!
حرفم غلط باشد، دیگر در این سایت کامنت نخواهم گذاشت.!

4 3

بی خبر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:30
اسکرین شات تا بعده انتخابات!!!

7 4

میسی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:53
264 رای الکترال مال بایدن شد بایدن برنده هست 60 70 درصد

4 3

صادق هدایت چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:47
الان cnn ارای بایدن را 253 گذاشته.

15 6

ال ناز ///Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:39
از فردا ملت ايران ميزنن تو كار خريد الكترال
واسه دور بعد رياست جمهوري آمريكا كه گرون شه
خخخخخخخخخخخ

8 8

ال ناز ///Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:37
از ستاد انتخاباتي
آمريكا بهم زنگ زدن
گفتن برو الناز بگي بخواد
دو شبه نخوابيدي
يه چيزي ميشه بالاخره توكل بر خدا
منم گفتم باشه جو
اومدم ديدم الكترال اضافه شده نخوابيدم
هر الكترالي كه به جو اضاف ميشه
جون مالدار داره در مياد
دسمال برداشته داره گريه ميكنه
فرداس كه بيان دوباره سايت
عين پيره زنا
بگن
ايشالله بميرين
ايشالله به زمين گرم بخورين
بدبخت شديم
شما منو بدبخت كرديد
ايشاااااااللا جونم مرگ شيد
واي جيغ
واي هواااااااار
واي هوااااار
خخخخخخخخخخ

11 9

کوچکخانی. 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:33
تبریک به همگی استاد اعظم ۵۱ استاد النار مترصد فتاح زرگر گروه کاهشی وافزایشی.

12 6

ال ناز ///Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:31
قرص زير زبوني
بخوريد
نميريد
مال دنيا مال وارثه ميخوره تو قبرت.....
ميگه كم گذاشت

3 3

Mleca یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:48
یه لحظه فکر کن یکی به خاطر این کامنت تو یه طوریش میتونی خودتو ببخشی

5 4

جناب یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:39
من رو مال نیستم چون از اول به حرف شما گوش کردم ولی این کار شما خوب نبود اینجوری استرس بدی

5 3

جنتلمنگ باز میگردد یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:29
میشیگان قطعی شد و بایدن پیروز شد در این ایلت
مانده ویسکانس و نوادا

12 9

ال ناز ///Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:28
ايالت ميشيگان با ١٦ راي الكترال فتح بايدن شد
وسلام
نامه تمام
بايدن
رئيس جمهور آمريكا شد

12 4

استاداعظم ۱ 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:28
من نمیدونم اونا که طرفدار ترامپ هستن چرا کت سورمه ای و موهاشون بلوند نمیکنن یا فاز ترامپی،
فقط سکه ترامپی دوس دارین اونم ۲۱۷۰۰،
یادتون باشه اینجا "ایران" است و برای رسیدن به دلدار فقط دو پرواز تا واشینتون کافیه.

5 1

تپلی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:25
نوادا کلید ورود بایدن به کاخ‌سفید
? با پیروزی جو بایدن در ایالت میشیگان و دریافت ۱۶ رأی الکترال دیگر، وی تنها به ۶ رای ایالت نوادا نیاز دارد تا رقیب انتخاباتی خود را شکست دهد.
? بایدن تا این لحظه در این ایالت پیشتاز است.

11 2

Mleca یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:22
احساس میکنم اکثر کاربرای که تا الان بیدارن رو مال هستند و خیلی نگران امید وارم زیان نبینن مخصوصن خانگی ها که با زحمت پس انداز کرده بودن.

14 0

میتیکامون چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:16
ولی خداییش از زندگی کردن تو این مملکت خسته شدیم همش استرس همش فکر پول و سرمایه کی روی آرامش ببینیم خدا داند

1 1

تپلی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:14
*? بروزرسانی|چه خبر از انتخابات آمریکا؟/بایدن پیروز ایالت میشیگان*
?نشریه «وال‌استریت ژورنال»: احتمال دارد بر خلاف آنچه گفته شده بود، نتیجه شمارش آراء در ایالت نوادا تا پایان روز چهارشنبه (به وقت محلی) اعلام شود و به روز پنجشنبه کشیده نشود.
?وکیل ترامپ مدعی تقلب گسترده شد:ترامپ در فيلادلفيا درحاليکه ۷۵ درصد آرا شمارش شده بود ۵۵۰ هزار راي پيش بود. اجازه نمی‎دهيم دموکرات ها اين پيروزی را از ما بدزدند.
? شبکه «سی‌ان‌ان» بایدن را پیروز ایالت میشیگان اعلام کرد.این ایالت، ۱۶ رأی الکترال دارد.
?سخنرانی بایدن: مشارکت در انتخابات استثنایی بود. بیش از ۱۵۰ میلیون آمریکایی برای دولتی که از بین مردم باشد، رأی دادند. تا پایان شمارش آراء، اعلام پیروزی نمی‌کنم.
? تمام شواهد حاکی از آن است که ما در آستانه پیروزی قرار داریم.

10 6

استاداعظم ۱ 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:13
بنده پیگیر جوزف بایدن بالای ۲۷۰ رای الکترال هستم رای بالا اعتراض و بازشماری نداره برای ترامپ،
انشالا تا قبل ۷ صب فردا به وقت ایران مشخص بشه.

9 6

نوستراداموس` 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:07
بایدن در ایالت مهم میشیگان هم به پیروزی رسید چه عالی نوسترا

12 5

تپلی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:06
خبری در راه است
ریزشی نسبتا تپل

3 8

میتیکامون چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:02
این علامت مخصوص حاکم بزرگ میتیکامون است? احترام بگذارید

1 0

بی خبر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 02:23
داداش اون میتیکومان بودا داری اشتباه میزنی

13 8

سید خلیل tolombe چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:55
هرچند انتخاب بایدن را قطعی نمی دانم اما در این لحظه انتخاب بایدن را محتمل تر نسبت به ترامپ می دانم
تعجب و تاثر من از افرادی هست که بهتر از من میدانند انتخاب این احمق موقرمز چه تاثیر مخربی بر ارکان اقتصاد و معیشت کشور و هموطنانشان دارد اما اینگونه بی محابا سنگ اورا به سبنه زدند
خوب عزیز من مجبوری به خاطر چند سکه یا « یک مشت دلار » اینگونه آرزوی ویرانی وطنت را داشته باشی
اف بودن و پوزیشن نداشتن را گذاشتن برای همین مواقع
با بایدن هم طلا و ارز نوسان خواهد داشت و میشه ازش سود خورد

3 4

سید خلیل tolombe چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:23
فرمایشات شما کاملا صحیح است
به خصوص ان قسمت که می فرمایید :
۱- ما ایرانی ها خود مسوول عقب ماندگی خود هستیم
۲_ دوستان بیشتر از انکه بر اساس انچه هست به تحلیل بپردازند بر اساس ارزوهایشان خیالبافی می کنند
کنفوسیوس حکیم می گوید : آنچه که هستید بهتر شما را معرفی می کند تا آنچه که می گویید

8 1

رخداد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:17
دوست عزیز قضاوت تند و ناعادلانه را می کنید در مورد افراد:
1. نه ترامپ برای اقتصاد ایران مخرب است و نه بایدن برای ایران پر فایده. همه چیز به نحوه ی برخورد خود ما با مسائل بر می گردد. ما نمی توانیم عالم و آدم را مقصر بدانیم برای عقب ماندگی های خودمان. تا آنجا که بنده می دانم این ما بوده ایم که شمشیر جنگ و انقلابی گری را برداشتیم و جامعه جهانی بارها تلاش کرد به انحاء مختلف ایران به ریلِ جهانی برگردد اما هر بار خود ما فرصت سوزی کردیم. در مورد ترامپ هم از روز اولی که به قدرت رسید حرف از مذاکره با ایران را زد ولی ما خودمان نمی خواستیم مذاکره کنیم. در مورد بایدن هم همین قضیه ی تکرار می شود، فرقی به نظر من نمی کند.
2. ویرانی وطن در نتیجه رفتارهای ماست نه کشورهای دیگر. ما ایرانی ها همیشه در طول تاریخ می خواهیم دیگران را مقصر عقب ماندگی های خود بدانیم. در حالیکه اینگونه نمی باشد.
3. افزایش ها ربطی به ترامپ و بایدن ندارد. به کامنتی که در پایین نوشتم توجه بفرمائید متوجه می شوید این افزایش ها یک مسئله "حاکمیتی" می باشد و نه به طور کلی خارجی ها و یا حتی مردم ایران ربطی دارد. در جریان افزایش قیمت بنزین، برخی از روحانیون و گروه های مذهبی از این موضوع شاکی بودند. بنده از طریق برخی کانال ها خبردار شدم که حتی اعتراض خود را به رهبری رسانده بودند. این ها انتظار داشتند که رهبری وارد قضیه شود و اجازه افزایش را ندهد ولی همگان دیدند که خود رهبری از این قضیه حمایت کرد. مسئله افزایش قیمت ها ربطی به مردم یا خارجی ها به طور کلی ندارد. یک مسئله حاکمیتی است و کلیت حکومت بنا به دلایل امنیتی (مثل حفظ ذخایر ارزی) یا اقتصادی (تامین کسری بودجه) به آن اعتقاد دارند.
4. بایدن هم بیاید قیمتها در میان مدت افزایشی می شود.
5. در نهایت ما در اینجا مسائل را تحلیل می کنیم براساس آنچه که هست، نه براساس آنچه که باید باشد.

4 4

حمید۱۱۱ شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:53
پلیس اریزونا تعداد زیادی از اراء دزدیده شده را در زیر َسنگی در حاشیه جاده گلندل اریزونا کشف کردن.

2 0

Mleca یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:26
حالا از کجا بدونیم آرا کی دزدیده دموکراتها یا جمهوری خواهها.

4 1

جناب یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:12
چرا هر کی رو مال میخواد جرر بزنه.

5 0

تپلی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:58
ببخشید اشتباه شد سبز بهت دادم
میگم شما این خبر ها از کجا میاری
نکنه به شورای نگهبان وصل هستی
هههههههههه

3 5

جناب یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:57
با این حساب آراع بایدن خیلی بیشتر از این حرفاست من شک کردم چرا بهم انقدر نزدیکن.

9 6

رخداد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:50
سناریوی بازگشت هالیوودی ترامپ به کاخ سفید
.....
الان که داشتم به شمارش آرا نگاه می کردم این سناریو به ذهنم رسید که می تواند "امکان پذیر" باشد.
امروز یک کام بگ عجیب را داشتیم در میشگان. بایدن که شکستش در اینجا به یقین تبدیل شده بود به یکباره برگشت و تنها با آرا الکترال همین میشگان است که می تواند به ریاست جمهوری برسد.
بنده سناریویی مثل قضیه ی امروز را برای ترامپ بعید نمی دانم.
امکان دارد در دقایق پایانی ترامپ بتواند در نوادا که تنها 7647 نفر عقب است برگردد و رئیس جمهور شود. ترامپ اگر این برگشت را انجام دهد با 271 می تواند به قدرت برسد.
این سناریو را هم در نظر بگیرید.

18 6

خانم شکیبا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:49
با درود.چند نفر اصفهانی عضو سایت هستن...لایک کنید ببینیم چند نفریم(فقط محض عوض کردن فضای سایت والبته کنجکاوی:)

4 1

تپلی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:47
صرف نظر از
نتیجه‌ی انتخابات آمریکا
مهم حضور مردم آمریکا پای صندوق‌های رأیه
که مشت محکمی تو دهن خودشون بزنن ?

4 4

حمید۱۱۱ شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:44
فعلا تقلب در فیلادلفیا و اریزونا رو شده. از بایدن هم خبری نیست. طرفداران ترامپ شعار میدهند شمارش ارا رامتوقف کنید.

4 1

تپلی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:49
اینترپوشالی که اعلام نکرده
نکنه از افغانستان اوردی

3 1

ونسا ون هلسینگ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:46
اقا حمید خبر از کجا گرفتین

7 1

تپلی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:41
?بنز تختی و گردنبند علی دایی، خبر از دگرگونی ما می دهند!؟
تختی يک ماشين بنز ۱۷۰ سبزرنگ داشت. هميشه برای تعمير به تعمیرگاه نادر می‌آمد که مالکانش دو شريک بودند، علی و آوانس. مردمی که گرفتاری داشتند برای تختی نامه می نوشتند و به صاحبان این تعمیرگاه می دادند تا به دست تختی برسد.
يک روز در اين تعمیرگاه نشسته بوديم که تختی بدون ماشین آمد. گفتيم ماشين کو؟ آقا تختی گفت: ديشب ماشين را دزديدند.

يک هفته بعد، در تعمیرگاه نادر بوديم که چند نامه به تختی دادند. پهلوان در حالی که یکی از نامه ها را ميخواند، يک دفعه خنده‌ بلندی کرد و گفت:
نامه آقا دزده است! نوشته ماشينت مقابل شير پاستوريزه پارک شده و شرمنده ام که ماشینت رو دزدیدم.
به همراه تختی به محلی که سارق گفته بود رفتيم. ماشین آنجا بود، تختي دور ماشين چرخيد و گفت: لاستيک‌ها، تودوزی، ‌ضبط و همه چيز ماشین نو شده!
سارق بعد از اینکه فهمیده بود ماشین جهان پهلوان تختی رو دزدیده از کارش پشیمون شده و برای عذرخواهی همه چیز ماشین رو نو کرده بود. بعد که سوار ماشین شدیم، تختی گفت: عمو حيدر! بيا مبلغی که برای ماشين من خرج شده را به خيريه بدهيم. (دزدها هم دزدهای قدیم پهلوان هم پهلوان های قدیم
▫️خاطره علی اکبر حيدری، دوست جهان پهلوان تختی و دارنده نشان برنز المپيک ۱۹۶۴ توکيو

3 0

خانم مریلا. 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:00
حتمااا گــردن بند علے دایے رو هـم پس می آورن ومیــگن فقط خواستـــیم تست کــنیم بدله یا طلا چند عیاره
هههههه

2 1

شوتی سوار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:00
دمت گرم اینجور خبرا رو بزارین مردم حال کنن. گور بابای سکه وآمریکا. پیام من اشتراک بزارید در مورد دکتر نوشتم بعد بگین آمریکا بیاد با تمام تکنولوژی ودکترای فوق تخصص. ما هم می‌آییم با همین تحریم‌های سنگین ودکترای تحریم شده و وسایل قدیمی هر کشوری زودتر عمل انجام داد 10 سال کشور مقابل رو تحریم کنه. اگه مردن بیان آمریکا یا ایتالیا. من خواهش میکنم بجای که اسم اینارو بزرگ کنیم به مملکت خودمون فکر کنیم واینجوری مسائل را بکوبیم تو سر آمریکا. بهش بگین ما جهان اولی هستیم چون در سازمان ملل هم منشور کوروش کبیر هست. کپی دکترای ایران زمین عشق.اشک تو چشم جم شد وقتی دکتر جوان شرازیو دیدم دمت گرم مرد موفق باشی. کپی کنید. شوتی سوار یک ماه میگه :
تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:05
بابا ما دکتر داریم عمل مغز انجام داده با موفقیت بعد از یکسال رسانه ای نکرده تا امشب گفته بودن دو تا کشور میتونه این عمل رو انجام بده ایتالیا آمریکا. ولی دکتر ما گفته من انجام میدم تو ایران به نام ایران وبیمارستان شیراز انجام داده. دختر بچه ای بود که تشنج می‌کرد نصف نیم کره مغزشو خالی کرده دکتر والان جواب گرفته هم راه میره هم خوب شده هم تشخيص میده. دمت گرم دکتر خدا عمرت بده. حالا شما هم هی آمریکا آمریکا کنین..؟ عشق فقط ایران کورش کبیر تخت جمشید شیراز آریایی ایران ایران ایران وسلام خط کلام.

5 0

Gold60 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:45
درود . زیبا بود

6 3

طلای۲۴ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:41
با سلام
متاسفانه رسانه های فارسی زبان که انسوی ابها هستند ، با بکار گرفتن
چند ایرانی و افقان مهاجر ، که یک
میکروفن دستشان دادند بنام گزارشگر تا از نقاط کلیدی جهان گزارش زنده تهیه میکنند ،تا نشان دهند که انتخابات آمریکا برای دنیا مهم است .
مانند ایستادن در پشت کاخ کرملین یا .....
لطفا فریب رسانه ها را نخورید .
.
سبز باشید
طلای۲۴

16 4

تپلی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:30
✅✅✅✅✅✅
*⛔ بلایی که آمریکا پرستها بر سر ایران آوردند*
*الان مردم ژاپن به نظرتون براشون مهمه کدوم خری ریس جمهور آمریکا بشه؟*
*به نظرتون مردم کره جنوبی براشون مهمه؟*
*یا مردم سویس یا مردم‌هلند؟*
*اونا هیچ کاری با هیچ ریس جمهوری ندارن چون کشورشون رو جوری ساختن که ریاست جمهوری هیچ کشوری روی کشور اونا تاثیر نمیزاره ما چی..!!؟؟*
*مدیران غربزده و اصلاحطلبان کشورمون رو به جایی رسوندن که مردم از مسولای*
*خودی قطع امید بکنند و بنشینند انتخابات امریکا رو دنبال میکنند...*
*ای خاک بر سر هرچی غربزده و روشنفکرنمای داخل این مملکت .....*

1 1

قزوینی اعظم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 01:01
تپلی داره ازت خوشم میاد

19 5

شاه ماهی ( مانلی) پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:26
گروههای فلسطینی و لبنانی و عراقی و سوری منتظر انتخاب بایدن و رفع تحریم صدور نفت ایران هستند تا حقوق و پاداش و حق مسکن و سختی کار و حق اولاد و اضافه کار و وام بلاعوض و مزایای معوقه خودشون را دریافت کنند

16 3

شاه ماهی ( مانلی) پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:28
اگر بایدن هم بیاد هیچی به نمیماسه

11 4

رخداد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:26
با سلام و عرض ارادت
شمار آراء در میشگان به 99 درصد رسیده و ترامپ تا این لحظه 61235 نفر عقب افتاده است. دیگر به میشگان امیدی نیست. تنها امیدی که ترامپ برای ریاست جمهوری دارد نوادا با 6 رای الکترال است. در حال حاضر 75 درصد آرا در این شهر شمارش شده که ترامپ 7647 نفر عقب می باشد.
از آنجایی که پیروزی ترامپ در پنسلوانیا، کارولینای شمالی و جورجیا مسلم به نظر می رسد که او را حائز 265 رای الکترال می کند، چنانچه بتواند نوادا را پش بگیرد با 271 رای الکترال بنده خواهد شد.
.....
همانگونه که بایدن امروز یک برگشت تاریخی در میشگان را داشت، شاید ترامپ همین برگشت را در نوادا داشته باشد. هنوز 75 درصد آراء این شهر شمارش شده و فاصله نیز تنها 7647 می باشد.
......
+ مطالب فوق نظر و ارزیابی بنده می باشد. شما در ارزیابی و تحلیل خود آزاد هستید.

7 1

رخداد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:40
بنده یک احتمال دقیقه ی نودی می دهم که ترامپ در نوادا برگرده!!!
منظره ای هالیوودی که به نمایش گذاشته می شود و همچنین قدرت رای مردم در دموکراسی به جامعه جهانی نشان داده می شود.
نوادا پتانسیل برگشت و تاریخی شدن را دارد. تنها 7647 اختلاف است و ترامپ با آراء نوادا به قدرت می رسد.

7 6

سید خلیل tolombe چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:33
۱- نوادا ریتم رای از صبح ثابت بوده
۲_ آرایی که این ساعات داره خونده میشه اکثرا پستی هست و متعلق به بایدن هست
۳- سایر ایالات چرخشی را ترامپ میبره
۴_ همانطور که عصر اعلام کردم نتیجه نهایی الکتورها ۲۷۰ به ۲۶۸ به نفع بایدن خواهد شد
به امید رهایی دنیا از چنگ سیاستمداران پوپولیست و اپورتونیست

5 2

رخداد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:31
تصحیح:
از آنجایی که پیروزی ترامپ در پنسلوانیا، کارولینای شمالی و جورجیا مسلم به نظر می رسد که او را حائز 265 رای الکترال می کند، چنانچه بتواند نوادا را پس بگیرد با 271 رای الکترال برنده خواهد شد.

6 6

اعلی حضرت چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:26
امان از دل زینب!!!!!

13 5

خانم مریلا. 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:24
کـی گفت/ سکـه ۵۲۰۰ تحویل میدم محمدے
کی گفت/ نخــر میاد پایین محمدے
کی گفت/ تا آخر اردیبهشت ۴۸۰۰بخــر ممدے
کی گفت /سکه ۷۷۰۰نخر..کی گفت۸۵۰۰نخرکی گفت/ ۱۰۲۰۰نخـــر
کـــی/ منو بلاکـــ کرد محــــــمدی
خــــــــــاک تو سرت
پس حــــــــرف مفت نزن

6 5

خانم مریلا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:26
عزیزم به اعصابت مسلط باش
این هم میگذرد

2 3

Abbas2020 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:21
با سلام
بالا و پایین شدن سکه
احتمالا دارن سکه رو خالی میکنن
حواستون باشه فریب نخورید
معیار خرید و فروش نباشه نظر شخصی

10 3

خانم مریلا. 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:18
سلام وعــرض ادب
کـــله هــــــویجــــی میبره
ههههه

10 10

طلای۲۴ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:09
با سلام
امروز مردم امریکا جنگ نمی خواهند
جان فرزندانشان برایشان عزیز است.
.......
تمام این هیجانها ، نتایج رسانه هاست .
رسانه هایی که هماهنگ شده اند
تا بار دگر به دنیا نشان دهند که حاکم دنیا امریکاست .
........
اما متاسفانه بعد از پایان شمارش آرا
امریکا دچار هرج و مرج خواهد شد .
حال هر کدام که بشوند .
و متاسفانه تاوان گزافی پرداخت خواهند کرد . و تلفات زیادی در پی خواهد داشت .زیرا هرآنچه که در افکار ما میگذرد ، باز گشت آن به خود ماست .بد یکی رو بخوای ، یکی بدت رو میخواد .
درب چوبی مردم را بزنی ، درب آهنی شما را میزنند .
از قدیم ‌گفتند:
کندم بکاری ، کندم درو می کنی ،
جو بکاری ، جو درو می کنی .
......
ترامپ دیوانه ای روانی بیش نیست
و امیدوارم به دیوانه خانه باز گردد.
.....
با پوزش ،
در اروپا کشورهای دویچ زبان به افرادی که رنگ موی سرشان به رنگ
موی سر ترامپ است را افراد ساده لوح و خر میدانند .
و اگر با این تفکرِ اروپایی ها ،
می بینید که ترامپ هم فرد بی لایق است که در خیال پوشالی و پوسیده خود در پی جانشین کردن خود
بجای آبراهام لینکلن میباشد و چه بسا در آینده چهره ی وی روی دلار
چاپ شود .
و این کار برای تغییر قانون بسیار راحت و ساده است .
وی فکر میکند سوپر من یا رمبو زمان است و فیلمی در کار نیست .
اگر ترامپ شود ، گردباد عظیمی دنیا را فرا میگیرد .
و اگر بایدن شود ، با پنبه سر خواهد
برید .
به امید اینکه جهان به سوی آرامش
سوق داده شود و همه مردم جهان در
راحتی و دمکراسی زندگی کنند .
.
در این پاییز ارغوانی همواره
سبز باشید
نظریه پرداز :طلای۲۴

5 4

شادزی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:08
#اطلاعات_عمومی #آمریکا
دوره اعلام برد ریاست جمهوری در آمریکا
?سال ۱۸۷۶ ? ۴ ماه
?سال ۲۰۰۰ ?۳۷ روز
?سال ۲۰۲۰ ... با توجه به نزدیکی نتایج رقبا در انتخابات ریاست جمهوری ، ممکن است برد نهایی در دادگاه صورت گرفته و تا سال ۲۰۲۱ بطول انجامد?
Commodities

2 2

شادزی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:33
چهار مرحله میتونن شکایت کنند

10 10

سید خلیل tolombe چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:15
دوست عزیز تمام شد رفت
تا ساعاتی دیگر با اعلام نتیجه ایالت میشیگان جو بایدن رسما به عنوان منتخب مردم امریکا اعلام خواهد شد
دلتان را به دادگاه و شکایت خوش نکنید

9 3

شادزی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:09
وارد فاز فرسایشی شکایتهای متعدد تیم ترامپ میشیم

7 2

شوتی سوار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:08
شوتی سوار یک ماه میگه :
تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:05
بابا ما دکتر داریم عمل مغز انجام داده با موفقیت بعد از یکسال رسانه ای نکرده تا امشب گفته بودن دو تا کشور میتونه این عمل رو انجام بده ایتالیا آمریکا. ولی دکتر ما گفته من انجام میدم تو ایران به نام ایران وبیمارستان شیراز انجام داده. دختر بچه ای بود که تشنج می‌کرد نصف نیم کره مغزشو خالی کرده دکتر والان جواب گرفته هم راه میره هم خوب شده هم تشخيص میده. دمت گرم دکتر خدا عمرت بده. حالا شما هم هی آمریکا آمریکا کنین..؟ عشق فقط ایران کورش کبیر تخت جمشید شیراز آریایی ایران ایران ایران وسلام خط کلام.

3 4

تپلی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:06
احتمال 90% بایدن پیروز انتخابات است
ترامپ شانس دارد ولی مسیری بسیار مشکل است
باید ارای شش ایالات باقی مانده تمام کسب کند در غیر این صورت باخت حتمی است
بهمین دلیل عصر تا حالا ریزش در بورس و انس جهانی صورت گرفت

14 4

شوتی سوار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:05
بابا ما دکتر داریم عمل مغز انجام داده با موفقیت بعد از یکسال رسانه ای نکرده تا امشب گفته بودن دو تا کشور میتونه این عمل رو انجام بده ایتالیا آمریکا. ولی دکتر ما گفته من انجام میدم تو ایران به نام ایران وبیمارستان شیراز انجام داده. دختر بچه ای بود که تشنج می‌کرد نصف نیم کره مغزشو خالی کرده دکتر والان جواب گرفته هم راه میره هم خوب شده هم تشخيص میده. دمت گرم دکتر خدا عمرت بده. حالا شما هم هی آمریکا آمریکا کنین..؟ عشق فقط ایران کورش کبیر تخت جمشید شیراز آریایی ایران ایران ایران وسلام خط کلام.

4 5

جنتلمنگ باز میگردد یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:08
عشقی
بعضیا خارجی پرستن

4 2

Oxford1 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/08/14 ساعت 23:04
خواب دیدم یه خرس خوابیده را با پرتاب یه سنگ بیدار کردم. خرسه به سمتم حمله کرد و یه دیوار که بینمون بود را خراب کرد. منکه فکر نمیکردم خرس بتونه دیوار را خراب کنه پا بفرار گذاشتم. تعبیرش چیه بنظرتون

1 0

حمید۱۱۱ شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/08/15 ساعت 00:16
یعنی شما به یه دشمن قوی تر از خودت غلبه میکنی.

2 6

51 سال میگه :

تاریخ: 1399/08/14 ساعت 23:41
‏از هر دوتا توییت ترامپ ، یکیش سانسور و محدود شده
کار داره به جاهای حساس میرسه???? بفرمایید پفیلا و تخمه ‎

3 1

خانم مریلا. 11 ماه پاسخ می دهد :