اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از آهنگ مورد علاقه تان شخصیتتان را بشناسید

تا به حال به این فکر کرده اید که به اشتراک گذاشتن آهنگ مورد علاقه تان می تواند شخصیت شما را به دیگران نشان دهد؟ و یا اینکه می توانید از طریق آهنگی که گوش می کنید شخصیتتان را بشناسید؟

از آهنگ مورد علاقه تان شخصیتتان را بشناسید


تا به حال به این فکر کرده اید که به اشتراک گذاشتن آهنگ مورد علاقه تان می تواند شخصیت شما را به دیگران نشان دهد؟ و یا اینکه می توانید از طریق آهنگی که گوش می کنید شخصیتتان را بشناسید؟

حتما شما آهنگ های زیادی را در پلی لیست گوشی خود دارید و برخی از آنها را حتی روزانه چند بار گوش می کنید. این آهنگ ها بسته به ایرانی یا خارجی بودن، شاد یا غمگین بودن و... می تواند شخصیتتان را نشان دهد.

با ما همراه باشید تا شخصیتتان را به شما بگوییم.

1. آهنگ خارجی: شما فردی پیچیده، علاقه مند به یادگیری و عمیق هستید. شما به راحتی دوست پیدا نمی کنید اما اگر با فردی دوست شوید دوست بسیار خوبی خواهید بود. شما در کارتان جدی هستید و آن را با دقت بسیار زیادی دنبال می کنید. همچنین شما تمایل به مدرن بودن دارید و چیز های جدید را می پسندید. باید توجه داشته باشید که کمال گرایی تان مانع تلاشتان نشده و به دنبال چیز هایی که می خواهید بروید.

2. آهنگ ایرانی: شما فردی ساده و بسیار دوست داشتنی هستید. شما به دنبال آسایش در زندگی و زیبایی حرکت می کنید. عشق برای شما مفهوم بسیار عمیقی می باشد و می توانید یک عاشق بسیار خوب باشید. کار برای شما همه زندگی نبوده و به چیز های دیگری نیز توجه نشان می دهید. مراقب باشید که در رویا هایتان غرق نشوید و خودتان را در قبال دیگران از دست ندهید.

3. آهنگ شاد: اگر تمایل شما بیشتر از همه به آهنگ های شاد می باشد نشان می دهد که شما فردی با انگیزه و با اشتیاق هستید. شما به دنبال چیز های مختلفی می روید و آن ها را به دست می آورید. شما ممکن است در درون خود غم های عمیقی داشته باشید اما ترجیح می دهید که آن ها را بروز ندهید و شاد بمانید. شما باید مراقب حواس پرتی خود باشید. دقت در زندگی بسیار مهم است و نباید آن را فراموش کنید.

4. بر خلاف افرادی که آهنگ های شاد گوش می کنند شما تمایل زیادی برای تحرک و جنب و جوش ندارید. احتمالا ورزش کردن را نمی پسندید و از تخیل کردن لذت می برید. شما تا حد زیادی به دوستان خود وابسته اید و مانند افرادی که آهنگ خارجی گوش می کنند به سختی دوست پیدا می کنید. سعی کنید لذت های زندگی را به یاد بیاورید و بیشتر لبخند بزنید تا دچار غم و افسردگی نشوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد