سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

فلز زرد به دنبال سقوط بیشتر+تحلیل تکنیکال

در روز جمعه هفته گذشته قیمت طلا دچار یک سقوط شدید شد و به نظر می رسد که امروز با باز شدن بازار های جهانی طلا این سقوط همچنان ادامه داشته باشد.

فلز زرد به دنبال سقوط بیشتر+تحلیل تکنیکال


در روز جمعه هفته گذشته قیمت طلا دچار یک سقوط شدید شد و به نظر می رسد که امروز با باز شدن بازار های جهانی طلا این سقوط همچنان ادامه داشته باشد.

همراه با باز شدن بازار قیمت طلا شروع به نوسان کرده و کاهش جزئی را نشان می دهد که می تواند به کاهش های بیشتر و سقوط دوباره طلا بپیوندد.

دلیل این سقوط قیمت طلا انتشار داده های اقتصادی مربوط به شغل و بیکاری در آمریکا بود که باعث ایجاد خوشبینی نسبت به آینده وضعیت اقتصادی شد.

به علاوه این موضوع به نظر می رسد بالاخره دلار قصد دارد تا از خود افزایش قیمت نشان داده که این می تواند بر روز قیمت طلا تاثیر بسیاری بگذارد.

در کنار این موارد همچنان پیش بینی ها برای افزایش قیمت طلا نیز به قوت خود باقی هستند. تنش های سیاسی-جغرافیایی میان آمریکا و چین و چاپ و تزریق پول به بازار نیز از جمله دلایل محکم این پیش بینی ها می باشند.

حال بیایید نگاهی به شاخص های فنی قیمت طلا بیندازیم.

به نظر می رسد طلا در بالای نموداربا دو مقاومت جزئی و دو مقاومت کلیدی رو به رو است. نقاط مقاومت جزئی 2036 دلار و 2039 دلار می باشند. مقاومت های کلیدی و جدی طلا نیز 2048 و 2054 دلار هستند.

در شرایط نزولی نیز طلا در 2024 دلار دارای یک حمایت قوی می باشد. پشتیبانی های بعدی 2015 و 2005 دلار می باشد. انتظار می رود در صورت ادامه اصلاح قیمت طلا به این نقاط برسد.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

کسب سود یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/04 ساعت 00:22
سلام چه خبر از قیمت طلا

0 0

یالبتن یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/06 ساعت 11:32
رفتن توتاریکی صفحه طراحی تنا پلاس کوپه

1 0

مهندس رضا ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 18:30
استاد اعظم چهار سال میگه :
.
تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:48
در منطقه فقط خرید قرار داریم
پله ای بخرید
۴۶۸۰ مظنه فعلا شکسته شده ۴۸۵۰ مقاومت بشکنه ۵۰۲۰ ته خطه
۵۰۲۰ برای یکبار هم شده تاچ خواهد شد و در اون نقطه دیگه طلا نداشته باش
کانال ۴۵۰۰ و زیر آن را پله ای بخرید و نگه دارید برای هدفهای تعیین شده
ــــــــــــــــــــــ
.
این هم بازنشر یک سیگنال مفید
شنگول باشید

6 3

توکل به خدای بزرگ 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 10:18
۳۴ درصد کاهش کل بورس در کمتر از ۱۰ روز به شدت عالی جلاتون بدن تا از این غلطا نکنید.

6 1

بیژن۱ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 10:27
یکی بود می گفت بورس ما خوبه خوب شده هرکسی نمی تونه ببینه چشماشو ببنده ما از بورس حمایت می کنیم ، الان کجاست که بیاد جواب بده

7 2

توکل به خدای بزرگ 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 10:22
صف فروش سنگین حقوقی ها هم خربد ندارن یه قتل عام بشه اونسرش ناپیدا مراقب خودشون باشن تخت های بیمارستان جا نداره .

4 0

یوشع پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 10:07
افزایش دلار نیمایی به
۲۰۱،۵۵۸ ریال

4 2

یوشع پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 10:03
درود بر عزیزان
یه روزایی که بورس اوج گرفته بود،چندتا پیام هشدار دهنده واسه سرمایه گذاران بورس از طریق چندتا از دوستان تو این سایت قرار گرفت
البته فقط حرف خودشون نبود ، حرف کارشناسای مشکوک به حرکت بازار بورس هم بود...
یادم نمیاد کدوم کاربر عزیزی بود
که نظرشان رو اینگونه نوشتند
این بورس پایین نمیاد چون دولت از بورس حمایت میکنه...
یه عزیز دیگه ای هم گفتن شخص اول حاکمیت ایران داره از بورس حمایت میکنه خیالتان راحت ...
ولی حتی این حمایتها هم فعلا جواب نداده...

4 2

یوشع پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 10:13
ظاهرا" عصر روز گذشته جلسه ای با حضور شخصیت‌های حقوقی و مدیران صندوق‌های بزرگ بازار سرمایه برگزار و در این جلسه توافق شده که صف های فروش برچیده و بازار به سمت روال عادی خود باز گردد.
ولی متاسفانه انگار صف های فروش سنگین بودند که امروز هم ، بورس قرمز بوده تا این لحظه...

6 2

یوشع پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 09:54

?نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات
?در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه شاخص کل بورس پس از ریزش ۳۹ هزار و ۷۸۰ واحدی (۲.۴ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۶۲۲ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت ۱.۴ درصدی مواجه شد.
?آخرین قیمت ۲۴ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۱۴ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
?حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود دو هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و نمادهای فولاد، فملی و شپنا در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.
?ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.
#نقشه_بازار
#بورسینه
شبکه اطلاع رسانی بازار تهران طلا

4 2

ali-elc چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 09:59
ریزش امروز تا 100 هزار خواهد بود

6 1

یوشع پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 09:57
متاسفانه مردم رو تو بورس بازی بدی دادند
با این رفتارهاشون ، اون دو زار اعتماد مردم هم از دست رفته...
به هر چیزی دست درازی میکنند برای آسیب زدن به اموال مردم...
ایمان دارم به هیچ چیزی و هیچ کسی اعتقاد ندارند مسئولین اقتصادی این کشور

7 6

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 09:03
سلام.
* فعلا بازار شدیدا فاندی هست و چندان تکنیکال عمل نمیکنه ....
ولی خب ...،
1- فردایی تراز دو طرفه ی 4505 رو داره .
2- تثبیت بالای 530 = خرید امن .
3 - زیر 505 ژشت مارکت نزولی میشه ...
4- در پروسه بالایی ، 532 ، 550 ، 560 ، 575 ، و 590 بر سر راه خواهیم دید.
5- اگه 590 شکست ، 605 رو خواهیم داشت که تثبیت کمتر از یک ساعت بالای این عدد مهم ، دامنه اهداف رو بلند میکنه...
6- در سمت پایینی اگه 505 از دست بره ، ژست مارکت نزولی میشه و تبلوهای سر راه عبارت میشه از : 488 ، 475 ، 460 ، 445 و نهایتا کف فعلی 418
7- نقدی کار تثبیت 4 ساعته بالای 32 رو نیاز داری واسه پوزیشن خرید.
8- حمایت مهم انس 25 ، و تراز 22 هست. و برای اهداف بالایی ، تثبیت بالای 38 مورد نیازه.

0 4

دوازده اول دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 08:49
مرغ جوان و داور زبردستم که پیداشون نیست ازشون انصافو ادبو بیاموزیم

2 5

دوازده اول دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 08:38
داداش رخداد.
یکم ما بی سواتیم زیر سیکل بگو داداش ما معدمون ضعیفه هضم نمیکنه.

0 5

دوازده اول دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 08:36
آقا تریدر
آماتور کی آزاد میشه؟
بابا یه ماه شد

3 0

اچ یک سال میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 07:32
سلام صبح بخیر?

4 1

دوازده و نیم دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 07:16
قوقولی قوقو
صب همگی بخیر

3 2

بیژن۱ دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 07:01
سلام صبح همگی بخیر
دیدم دوستان اشاره می کنن به اینکه پول از بورس خارج نشده و فقط پولو سهامو دارن دست بدست می کنن و می چرخه، خیر دوست عزیز، از بازارهای دیگه قطعا پول وارد بازار سهام نشده اتفاقی که افتاده اینه که مثلا کسی یا شرکتی که چند روز پیش سهامش را گرون فروخته امروز ارزونتر می خره و اون کسی که الان می فروشه پولشو خارج می کنه و این اتفاق زنجیر وار ادامه داره و قطعا پول خروجی داره بورس با این پروسه مگر اینکه دوباره اعتماد به بازار برگرده و دوباره پول جدید یا پولی که خارج شده وارد بازار بشه و بنظر من بورس به اینجا رسید چون بورس شد محل تزریق پول بی پشتوانه دولت

1 4

جامانده از دنیا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 04:27
خدایی رخداد عزیز واژه های قشنگی به کار برو برات بیکارالدوله(مدیر محترم سایت) لمپنیسم شارلاتانیسم و...

2 1

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 08:30
بیکار الان بچه مودبی پس مودب باش. شارلاتان ینی چه. درس حرف بزن با بقیه

6 6

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 02:32
تا دیروز که جنگ جنگ تا پیروزی راه انداختین که ملت رو بترسونید و برن زرت و زرت بخرن. الان هم یک اصلاح داده بورس ببین چه غوغایی درست کردن. ایران نابود شد و همه به خاک سیاه نشستن. مرد مومن همین طلا هم که یک کله اومد بالا چرا نمیگین غیر طبیعیه? فقط دوست دارین هرجور شده ملت رو فروشنده کنین شما دلالها. یک روز طلا یک روز بورس یک روز دلار یک روز مسکن. کی دست از سر ملت برمیدارین معلوم نیست. یارو یک ساعته رفته این ول کن نیست. باشه همین فردا میریم میفروشیم سهام رو که تو بری بخری. خوبه?

6 3

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 03:02
حالا خدایشش بگو تو طرفدار مذاکره هستی یا نه؟ یا اعتقاد داری مذاکره به غیرت ایرانیت صدمه می زنه؟

13 2

كيمياگر پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 02:11
كامنت از گروه ويژه......؛
*********
توصیه های وارن بافت
1. زمانی که دیگران حریص هستند ترسو باشید و زمانی که دیگران ترسو هستند حریص!
2. من موفقیتم را با تعداد افرادی که من را دوست دارند می سنجم!
3. همیشه می دانستم که می خواهم ثروتمند باشم و حتی یک لحظه هم به این خواسته خودم شک نکردم.
4. نیازی نیست دانشمند موشکی باشید، سرمایه گذاری بازی ای نیست که فردی با آی کیو 160 لزوما بتواند فردی با آی کیو 130 را شکست دهد.
5. برای رسیدن به نتایج عالی لازم نیست کارهای خارق العاده انجام دهید.
6. برای رسیدن به شهرت لازم است بیست سال زمان و انرژی صرف شود اما برای نابود کردن آن تنها 5 دقیقه کفایت می کند! اگر درباره این مسئله فکر کنید، بی شک همه چیز را به شیوه های متفاوت تری انجام خواهید داد.
7. مردم همیشه از من سوال می کنند کجا باید مشغول کار شوند و من همیشه به آن ها می گویم برای کسی کار کنند که بیشتر از همه تحسینش می کنند.
8. در دنیای کسب و کار موفق ترین افراد کسانی هستند که به کاری که عاشقش هستند مشغول اند.
9. اگر چیزی را بخری که به آن احتیاج نداری به زودی مجبور می شوی چیزهایی را بفروشی که به آن ها نیاز داشته ای.
10. قانون شماره 1: هرگز پولی از دست ندهید! قانون شماره 2: هرگز قانون شماره 1 را فراموش نکنید.
11. صداقت هدیه ای گرانبهاست، آن را در مردم کم ارزش جستجو نکنید!
12. هرگز در کسب و کاری که آن را درک نمی کنید سرمایه گذاری نکنید.
13. فرصت ها تکرار نمی شوند، زمانی که باران طلا می بارد سطل زیر آن بگذار نه یک قاشق!
14. اگر به سن من رسیدی و هیچ کس درباره تو نظر خوبی نداشت، اهمیتی نمی دهم حساب بانکی ات چقدر بزرگ باشد، زندگی ات مصیبت بار است …
15. تفاوت بین افراد موفق و افراد واقعا موفق آن جاست که افراد واقعا موفق تقریبا به همه چیز نه می گویند!
16. به من بگو قهرمانان زندگی ات چه کسانی هستند، من به تو می گویم به چه کسی تبدیل خواهی شد.
17. نمی توانید با یک فرد بد معامله خوبی داشته باشید.
18. واقعا زندگی ام را دوست دارم و آن را به گونه ای تنظیم کرده ام که بتوانم کاری که می خواهم را انجام دهم.
19. مهم ترین کاری که باید انجام دهید آن است که زمانی که خودتان را داخل چاله ای دیدید دست از حفاری بیشتر بردارید.
20. مهم ترین سرمایه گذاری که می توانید انجام دهید سرمایه گذاری روی خودتان است.
21. بدون اشتیاق انرژی نخواهید داشت و بدون انرژی هیچ چیز دیگری!
22. در دنیای کسب و کار آینه عقب اتومبیل همیشه واضح تر از شیشه جلو است.
23. ریسک، از عدم آگاهی از کاری که انجام می دهید نشات می گیرد.
24. قیمت چیزی است که پرداخت می کنید، ارزش چیزی است که به دست می آورید.
******************
پدر بزرگ !

3 2

ali-elc چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 09:14
سلام کیمیاگر عزیز . صبحم واقعا بخیر شد با این مطلب زیبا . شادو پیروز باشی

8 7

رخداد دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 02:02
جناب مترصدا
خواب زده شدین مثل اینکه!
شما جواب منو بدین! لطفاً
نظرات بنده چه ارتباطی با نظرات استاد اعظم 2 و جیسون دارد؟؟؟
بنده صرفاً سیاسی تحلیل می کنم، استاد اعظم 2 و جیسون کارشناس طلا و سکه هستند.
نمی دونم شاید اشتباه گرفتین!!!
شما می فرمایید دولت برنامه بلند مدت دارد؟ می گویم خیر ندارد.
دولت فاقد استراتژی است و صرفا از طریق تاکتیک می رود جلو و کشور رو اداره می کنه.
نمونه اش هم بورس که شما معتقدین دولت براش برنامه دراز مدت داره. اگر دولت برنامه دراز مدت داشت تو عرض 2 ماه بورس 200 درصد بدون هیچگونه اصلاحی فقط سود نمی داد. اگر برنامه دراز مدت بود الان دو ماه فقط اصلاح و ریزش پشتش نبود که همین امروز گفتن فقط 3 هزار ملیارد تومان از بورس خارج شده.
.......................
در ثانی بنده به شما نخندیدم. ابداً؟ چرا فکر می کنید بنده باید به شما بخندم. گفتم حرفتان جوک است. چون توی این شرایط اقتصادی که بورس سقوط کرده و تمام اقتصاد کشور روی زمین و آسمان است، و خود دولتمردان نمی دادند فردا چه می شود، شما سخن از برنامه بلند مدت دولت می زنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.......................
بعدش فرمودید من به شما بگویم باند دارید و می خواهید من رو خراب کنید؟
آقای محترم، یک مقدار کیفیت فکری پیدا کنید.
بیشتر مطالعه کنید و نقدپذیر شوید.
به هر حال بنده باز می گویم قصد تمسخر کردنِ شما را نداشتم، ولی نظرتان را مضحک دیدم. البته این را بگویم که خود بنده در بورس پول دارم، و تا الانم خیلی ضرر کرده ام. دوست دارم بورس برگردد، ولی بازگشت بورس باز "تاکتیک" است نه استراتژی.
الان خبردار شدم که 20 شرکت حقوقی می خواهند صف فروش ها رو جمع کنند؟
عزیز دلم: اسم این تاکتیک است. چرا؟ چون اگر استراتژی بود، اصلا نیاز به چنین کارهایی نبود. مثل بورس های خارجی افزایش دارد کاهش هم دارد.
ولی الان به دلایل امنیتی نظام می خواهد این موضوع را جمع کند.
عزیزم، برنامه ای نیست صرفا تلاش می شود کشور با بحران بیشتر روبرو نشود. اسم این را نمی گذارد استراتژی.
در پناه حق

4 3

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 04:10
جناب بیکار دوله
با تمام وجود از شما عذرخواهی می کنم. احساس می کنم ادبیاتی که در مورد شما به کار بردم اصلا درست و متمدنانه نبود. نیازی به این حد از عصبانیت نبود...باز معذرت می خواهم.
* البته اقای محترم، شما در مطلبتان اتهاماتی را به بنده وارد ساختید که دور از انصاف بود:
1. دلال. چون بنده نسبت به شرایط اقتصادی بدبین هستم و مثل استاد اعظم 2 ترجیح می دهم افراد را به خرید طلا برای حفظ سرمایه ی خود دعوت کنم، آیا این می شود دلالی؟؟؟
2. جنگ طلب. بنده گفتم کارشناس در روابط بین الملل و حقوق بین الملل هستم. در این رشته ها، بررسی ها بر اساس فرض ها و احتمالات است. جنگ و صلح باهم و در کنار هم بررسی می شود. نه صلح دایم می تواند وجود داشته باشد و نه جنگ .
3. سیاه نمایی: بنده سیاه نمایی نمیکنم. واقعیت است که بسیاری از کارشناسان باسواد کشور می گویند. کشور فاقد استراتژی است. بی برنامه است. نمونه اش بازارهای دستوری. این اسمش سیاه نمایی نیست. بررسی انتقادی است.
..................
بنده بازم می گویم، کاهش قیمت به صورت دستوری امکان پذیر نیست. باید مذاکره کرد با غرب و التهابات بازار رو گرفت....التهابات الان بازار به حاطر بنده نیست. به خاطر خود سیاستگذارانی است که چنین شرایطی را ایجاد کرده اند.

4 2

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 03:00
با سلام جناب متاهل
بنده خودم رو درگیر چیزی نمی کنم، بلکه این چیزهان که خودشون رو درگیر ما می کنند.

5 2

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 02:58
بیکار دوله
با لمپنیسم به جایی نمی رسی!!!
کیفیت فکری پیدا کن
عزیزم، اگر نون خور جایی هستی، خیلی محترمانه دفاع کن، بهت احترام می زارم.
چه قد زشته آدم سر تا پا توی کثافت باشه اما ادای آدمای مستقل رو در بیاره.
...................
با خودت فکر کن:
اگر شارلتانیسم و لمپنیسم رو نداشیم الان کجا بودیم؟
ایران نابود شده، به خاطر نظرات انتقادی امثال بنده نیست، به خاطر شارلتانیسم و لمپن هایی مثل شما است که همه جا پر کردید و جای بررسی انتقادی رو گرفتید.
کشوری رو ساختید که رئیس جمهورش امروز می گه گشایش اقتصادی، 2 روز دیگه می گه غلط کردم.
مردم رو به بورس می کشونند، سهام های حبابی می دن، الانم خودشون نمی دونن چه طور جمعش کنن، متوسل شدن به رویکردهای مسخره و .....
اینها نتیجه امثال بنده نیست؟
نتیجه لمپن هایی مثل تو است که هر جا امثال بنده خواستند نظر کارشناسی بدن، پریدن وسط و دلقک وار خودنمایی کردین.

2 6

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 02:39
جناب رخداد زیاد خودتو درگیر سیاست نکن که کار من و شما نیست دوست عزیز. پیچیده تر ازین هست که بنده و شما درک کنیم. صرفا با دو تا مطلب خواندن از نشریات به سیاست واقف نمیشوید. بازار الان هم گره خورده به سیاست متاسفانه. پس خیلی درگیر نشو دوست عزیز

4 4

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 02:28
اوه چه حرفی زدی بابا. یک کلام گفتی میریزه باشه تو راس میگی بورس هم ریخت و خلاص. چرا فک میکنین زیاد حرافی کنین یعنی چیزی بارتونه??? باشه تو رلس میگی اصلا همین الان همه ایران نابود شد رفت. ول کن بابا دلت خوشه

8 3

آچار چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 01:29
استاد محمدی توضیح داد گفت این ۳۰۰۰ میلیارد نقدینگی که امروز خارج شده و این کاغذ پاره هایی که مردم فروختن ۳۰۰۰ میلیارد رو خوب عده ی دیگه ای خریدن دیگه حالا کی خریده پولش از کجا اومده بلاخره اومده شاید از بازار مسکن یا طلا وارد بورس شده این ۳۰۰۰ تا دوباره جایگزین میشه تو مسکن یا طلا
شایدم سپرده بانکی بشه
عملا پولی از بورس بیرون نمیاد
فقط پول میگیره

8 4

رزین اعظم نه سال میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 01:26
فردا روز بسیار مهم برای بورس هست دوستان بنظر بنده شاخص زیر ۱۶۴۰ نخواهد رفت. این ناحیه حمایت بسیار مهمی هست که بعید بنظر میرسه زیر این عدد رو ببینیم و اگر زیر این عدد تثبیت هفتگی بدهد که خواب خوبی برای بورس دیده نشده. شاخص امروز با عدد ۱۶۶۰ به کار خودش پایان داد. فردا بدترین روز برای فروش خواهد بود بنابراین با سرمایه خودتون بازی نکنید.

2 2

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 01:52
داداش منم فکر کنم خواب بدی برای فروشنده دیدن. مترصد عزیز هم نظرشون اینه نفروشیم. من میگم هرچی فروختیم ضرر کردیم. چه سهام چه طلا چه مسکن. فرقی با هم ندارن. حالا برنامه دارن یا ندارن دیگه من نمیدونم. فقط میدونم تو این مملکت تا پول لازم نشدی چیزی رو نفروش

8 2

آچار چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 01:25
آقای مدیر بیا این جوادی رو بنداز بیرون دیگه داره فحاشی میکنه

6 3

Golden gold هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 01:10
دوستان ی امشب و داریم رکورد ی روزِ بدون توهین و بی ادبی رو میزنیم.خرابش نکنید لطفا‌
ضمن اینکه مورد نوازش جناب تریدر قرار میگیرید.
این سایت محل اجتماع ماست،مال ماست،خرابش نکنیم.
سپاس

6 10

رضا جوادی پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 01:08
محمدی زباله نگو پول در نیومده از بورس
زیادی نخورش
خالص ورود/خروج #پول_حقیقی
(اعداد به میلیارد تومان)
معامله‌گران حقیقی طی معاملات امروز 2954 میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کرده‌اند.

5 4

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 01:05
من که یک سهام عدالت دارم اونم نمیفروشم. تو این مملکت هرچی فروختی فردا میبینی سرت کلاه رفته. اینم روش

5 11

رضا جوادی پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 01:02
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 11

رضا جوادی پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:58
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 5

مترصد1 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:38
دوستان چرا یکبار ریزش بورس رو با ریزش طلا و سکه مقایسه نمیکنین? چرا فکر میکنین فرق داره با هم? اونجا هم مثل بازار طلا ریزشی میکنن که از دست فروشنده با قیمت پایین دربیارن و باز دوباره با قیمت بالا بفروشن. یک حرف محمدی درسته با تمام اشتباهاتش. اینکه خریدار بورس که از خارج ایران نمیاد بخره. خب همین سرمایه گذاران داخلی هستن و دلالان بورسی. فرصتی درست میکنن برای خرید. پول هرجا باشه دلال همونجاست. خود دانید. شبتون به خیر

12 19

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:36
من بورس تحلیل نمیکنم آقا
اولا این رو گفتم تا بدونی پولی از بورس بیرون نمیاد که طلا و دلارو و سکه رو بالا ببره
دوما با ۲ تا سکه شما و ۱۰۰ گرم طلای شما
بیای بگی جنگ میشه بازار بالا نمیره
سوما وقتی بازاری که اشباع خرید میشه نمیتونه ۴۰ روز سقف جدید بزنه اینو بفهمین آخر خطه
چهارم عزیز برادر
اعدادی که دادم کف ها دیده میشه تا دیده نشه جایی نمیره
تمام
اگر در مورد بورس و خروج نقدینگی توضیح دادم خواستم خونگی و مردم جوگیر نشن خرید بزنن
در پناه حق

8 9

رضا جوادی پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:59
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

11 6

Black pawn shadow چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:49
پسر تو چقد حرفات خنده داره!!! اینم از سواد بورسیت!عجب! پس پول از بورس خارج نمیشه!! البته قبلا به سواد طلات هم پی برده بودم.

5 4

مترصد1 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:31
ضمنا نظر شخصی بنده هست که بورس صعودی خواهد شد و به همین سرعت که ریزش داشت به همین سرعت هم برمیگرده. ملاک معامله قرار ندهید. شب خوش

7 3

مترصد1 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:27
آقای رخداد من به قول شما جوک گفتم و شما هم بخند.ولی بخر بخر مال یکی دیگه بود که الان از شما زده بیرون. باشه عزیز من فعلا بخر. ما هم نگاه میکنیم. ولی خدا کنه مثل استاتهام نشه بیای بگی فلانی نذاشت و اون گفت نشه و شما همه باندین برای خراب کردن من. هیچکس نمیگه بازار ریزشی هست. داریم میگیم با این بازار پر تلاطم حکم خرید یا فروش دادن اشتباهه. دوستان خودشون میدونن و مالشون. نظر بنده شخصیه و نظر شما هم لیلازی. تا بعد

3 3

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 01:42
جناب مترصدا
خواب زده شدین مثل اینکه!
شما جواب منو بدین! لطفاً
نظرات بنده چه ارتباطی با نظرات استاد اعظم 2 و جیسون دارد؟؟؟
بنده سیاسی تحلیل می کنم، اینا توی حوزه طلا هستند.
نمی دونم شاید اشتباه گرفتین.
شما می فرمایید دولت برنامه بلند مدت دارد؟ می گویم خیر ندارد. دولت فاقد استراتژی است و صرفا از طریق تاکتیک می رود جلو و کشور رو اداره می کنه. نمونه اش هم بورس که شما معتقدین دولت براش برنامه دراز مدت داره. اگر دولت برنامه دراز مدت داشت تو عرض 2 ماه بورس 200 درصد بدون هیچگونه اصلاحی فقط سود نمی داد. اگر برنامه دراز مدت بود الان دو ماه فقط اصلاح و ریزش پشتش نبود که همین امروز گفتن فقط 3 هزار ملیارد تومان از بورس خارج شده.
.......................
در ثانی بنده به شما نخندیدم. ابداً؟ چرا فکر می کنید بنده باید به شما بخندم. گفتم حرفتان جوک است. چون توی این شرایط اقتصادی که بورس سقوط کرده و تمام اقتصاد کشور روی زمین و آسمان است، و خود دولتمردان نمی دادند فردا چه می شود، شما سخن از برنامه بلند مدت دولت می زنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 4

دكتر بيشگو نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:27
بورس به کازینو و قمارخانه تبدیل شده/ حباب بورس بترکد نهادهای اطلاعاتی و امنیتی هم نمیتوانند کاری کنند
دکتر بهمن آرمان اقتصاددان:
به روحانی گفتم وضعیت امروز بورس شبیه توطئه است
میخواهند مملکت را جوری به پیش ببرند که در آینده حباب بورس بترکد، اگر این اتفاق بیفتد، نهاد های امنیتی و اطلاعاتی هم نمیتوانند کاری کنند
فقط در ۳ ماهه نخست امسال در حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان پول تازه وارد بورس شد.

12 12

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:21
آقا تورو خدا اگر بلد نیستی تحلیل نکن میگه پول ها از بورس خارج شد مگه پولی از بورس خارج میشه آخه
عقلم خوب چیزیه بورس محل دفن نقدینگیه بله مردم بدبخت سهام خودشونو با ضرر میفروشن امروز هم ۳۰۰۰ هزار میلیارد پول از بورس خارج شد اما ۳۰۰۰ هزار میلیارد پول حقوقی جایگزین حقیقی شد
یادتون نره از بورس هیچ پولی بیرون نمیاد فقط پول ملت اونجا میسوزه
مثل کوره ی پول سوزی همین
در واقع هیچ پولی از بورس بیرون نمیاد وقتی سهمی فروخته میشه اون سهم رو فرد یا شرکت دیگری میخره همین
التماس تفکر

4 5

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:35
با اینکه با رویه شما بابت سیگنال دادن کاملا مخالفم و اعتقادتون به ریزش شدید رو قبول ندارم ولی این یک قلم رو باهاتون موافقم . بازی بورس بازی کثیفی بود که شروع شد و پایانش فقط به ضرر فروشنده های امروز خواهد بود

8 6

حسام بیگ نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:30
تحلیل های مسخره بازار ارز و طلاد کم بود رفتی سراغ بازار بورس میخوای گند بزنی اونجا هم

9 4

چارت سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:25
دمت گرم حرف حساب

7 2

شهیر هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:02
ه م ت ی =ک ش ک
ک ش ک =پ ش م

6 5

یوشع پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:55
درود بر شما
بازار تهران طلا
بعداز صحبتهای رییس بانک مرکزی
قیمت ها صعودی شده

4 4

یوشع پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:01
ظاهرا آقای همتی برای تبرئه خود آمده بود...
برای من عجیب بود
ولی تو خلاصه ی صحبت ایشون نا امیدی از بهتر شدن شرایط برداشت کردم...
احتمالآ بالا رفتن دلار بیشتر شد...

5 2

پژوهش @ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:30
درود بر شما، مطالعه بفرمایید ولی سیگنال خرید یا فروش در نظر نگیرید. پیش بینی دوشنبه 3 شهریور : شکست مقاومت 1650 در شاخص بورس، دلار صرافی ملی ثابت،اونس 1920-1950، سکه تمام 10600-10800 ....

7 2

گلدممد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:29
با شرایطی که فعلا برای بورس اتفاق افتاد احتمالا دولت دلار رو بالا میبره که از ریزش بیشتر بورس جلوگیری کنه امشب هم همتی گفت اگه ما مدیریت نکرده بودیم قیمت ارز بالاتر از این ها بود یعنی یه جورایی الان با دلار ۲۳ راضیه پس احتمالا بالاتر میره

6 4

رخداد دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:27
تاکتیک است، نه استراتژی!!! خانگی مراقب باش
................................................................................................................
دوستان عزیزم:
کشور فاقد استراتژی اقتصادی برای حل مشکلات است. یعنی نظام نمی تواند برنامه بلند مدت اقتصادی داشته باشد، و یا اگرم داشته باشد، بتواند اجرایش کند.
دلیل عدم توانایی هم بر می گردد به: 1. تحریم های بی سابقه کشورهای خارجی، 2. سو مدیریت داخلی، 3. انحصارات مختلف 4. ناکارآمدی ساختارهای اقتصادی. 5. تورم. 6. رکود. 7. فقدان تولید
...............
در چنین شرایطی دولت چه کار باید بکند:
آیا دولت می بایست دست هایش را بالا بگیرد و بگوید ما تسلیمیم؟
بدون شک پاسخ منفی است.
...................
در این شرایط ما دو تحلیل داریم:
گروه اول، کارشناسانی امثال بنده هستند. افراد آکادمیک و بدون قدرت در این کشور.
ما می گوییم، جمهوری اسلامی برو مشکلات را به طور اساسی (SUBSTANTIAL) حل کن. کشور نیاز به استراتژی دارد. برای داشتن استراتژی اقتصادی باید اول برویم به سوی مذاکره با غرب و مشکلات تحریم ها را حل کنید. بعد برویم به سمت جامعه جهانی و پس از آن به جراحی عمیق اقتصادی بپردازیم.
گروه دوم، خودی ها
اینها فقط لاف در غریبی می زنند. فقط در تلاش هستند که از طریق " اتخاذ تاکتیک های متفاوت" کشور را اداره کنند. برنامه دراز مدت وجود ندارد. از طریق کارهای کوتاه مدت مثل کارهایی که هر چند وقت یکبار می بینید (گشایش اقتصادث-پیت نفتی- شعارهای مختلف و غیره) تلاش می کنند با بحران های عمیق اقتصادی در این کشور مقابله کنند.
.............................
اینها پیروز نمی شوند.
چون اقتصاد " علم (SCIENCE ) می باشد. در نگرش فلسفی، علم، به چیزی گفته می شود که قابل تجربه و قابل آزمایش باشد.
آیا کشوری بوده که قبل از ما با چنین رویکرهایی به موفقیت رسیده باشد؟ خیر...
اما خیلی کشور در دنیا بوده که با اقداماتی مثل ما به خاک سیاه نشسته!!!
پس عزیزانم: تاکتیک های اینها را جدی نگیرید. علم در نهایت پیروز است، مثل همیشه ی تاریخ.

11 10

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:05
هموطنان عزیزم
بنده با این دید که دولت محترم و سیاست گذار اقتصادی عامدانه به بازار های مالی حباب داده تا کسری بودجه اش را جبران کند موافق نیستم بلکه حباب قیمت ها را ناشی از جو روانی تحریم ها و ظهور ویروس کووید ۱۹ و جو روانی سیاست های خبیثانه دولت امریکا علیه ملت ایران عزیز میدانم .

4 3

بیژن۱ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:15
بقول شما این جو روانی که هنوز همش کامل سرجاش هست تازه نابود کردن تولید وصادرات و کسبو کار هم بهش اضافه شده چیزی تغییر کرده؟

7 1

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:52
همتی میگه ارز نیمایی باید با ارز بازار یکی بشه. حالا چه خوابی دیده خدا عالمه

7 14

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:49
کاربران گرامی بنده قصدم ترساندن سرمایه گذار نیست فقط پبش بینی و نظرم را بیان نمودم .

6 2

شب خیز سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:56
اقا پویا سه بار گفتی میاد پایین اشتباه در اومد دوباره اومدی حالا هم دلار هرات بالا خورد فکر کنم فردا مظنه دوباره ۴۶۰۰بشه نه راستی ناامید نشو دعا کن اونس بریزه حداقل این دفعه درست بشه

3 1

بورسیه هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:28
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است !!!

22 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:48
در منطقه فقط خرید قرار داریم
پله ای بخرید
۴۶۸۰ مظنه فعلا شکسته شده ۴۸۵۰ مقاومت بشکنه ۵۰۲۰ ته خطه
۵۰۲۰ برای یکبار هم شده تاچ خواهد شد و در اون نقطه دیگه طلا نداشته باش
کانال ۴۵۰۰ و زیر آن را پله ای بخرید و نگه دارید برای هدفهای تعیین شده

2 4

سپهرداد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:18
سپاس استاد اعظم

7 14

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:46
دوستان گرامی
پاسخ این سوال که نقدینگی که از بورس خارج کجاه خواهد رفت جواب اش ساده است هر بازاری که رنج و بدون نوسان باشد نقدینگی وارد آن بازار نخواهد شد و سیاست گذار برنامه اش رنج و کاهشی کردن بازار های دیگر است که در این کار موفق خواهد شد .

2 0

مارکس من دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/03 ساعت 00:43
امنیت و نقد شوندگی هم در هر بازاری مهم است

4 1

بیژن۱ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:52
درضمن مردم عادی که اصلا عددی نیستن در مقابل سرمایه بانکها و شرکتهای سرمایه گذاری که تمومشون تو این بازارها هستن اونارو چکار می خواهید بکنید

5 0

بیژن۱ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:50
سرمایهداری که پولش سوخته دیگه نه به بانک اعتماد داره نه به تولید نه به ساختو ساز نه به هیچ چیز دیگه جز طلا یا خروج سرمایه از مملکت درسته ممکنه مردم عادی بیچاره برن سراغ بانک از سر ناچاری ولی بقیه نه ، این من اینم شما اینم آینده بازار

16 1

مهندس رضا ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:40
اقا پویا چهار سال میگه :
تاریخ: 1399/05/01 ساعت 09:53
هدف اول قیمت سکه در کوتاه مدت ۹۳۰۰ است که امروز یا فردا رویت خواهد شد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام و عرض ادب
بر بنده معلوم است که غالب خوانندگان این صفحه، کاربران خانگی هستند و نه حرفه‌ای.
ترس انداختن در دل خریدار خانگی که مثل من هیچ از تکنیکال و فاند و نمودار نمی‌داند، به نظرم کار پسندیده‌ای نیست. حتی اسکالپرهای قدرتمند و کاربلد هم در این آشفته بازار کم می‌آورند. ضمن اینکه خانگی اگر بفروشد با توجه به مقررات بانکی که از سرعت گردش پول به شدت کاسته، یقیناً از بازار جا خواهد ماند و چه بسا هرگز نتواند ضرر وارده را جبران کند. خانگی باید سرمایه طلایی را برای آن وقت که واقعاً به پول نیاز دارد تا علاوه بر حفظ ارزش پول، نیز دستش پیش کسی دراز نباشد.
عزت زیاد
یا علی مدد

9 0

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:41
درود بر شما

13 22

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:34
با سلام و احترام به کاربران گرامی
وعده ریزیش های که هفته های قبل داده بودیم از ساعات و روز های آینده استاردت خواهد خورد و تا پایان مهر ماه حباب قیمت بازار ها ی مالی کاملا تخلیه خواهد شد قیمت ارز ۲۵ در صد و طلا و سکه حدود ۳۰ در صد با انتساب اونس جهانی حباب دارد مسکن هم در حد ۴۰ در صد حباب دارد که طی دو ماه آینده تخلیه خواهد شد البته حباب مسکن مقداری با تاخیر تخلیه می شود تخلیه بورس هم شروع شده از این تاریخ تا اطلاع بعد بانک بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است .

6 2

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:04
بنده 10 سالی در خارج از ایران زندگی کرده ام، در کشورهایی که اوضاع اقتصادیشون به مراتب بهتر از ایرانه. حتی مقایسه کردن بین ایران و این کشورها بیشتر به جوک می مومنه.
کاربر خانگی عزیز:
الان در کشورهای خیلی خیلی پیشرفته کارشناساشون می گن به خاطر رکود اقتصاد جهانی و چاپ بی رویه و بدون پشتوانه دلار، مشکلات بیکار و غیره، طلا و سکه بخرید.
حالا در کشوری که کارشناسای خودشون می گن اگه تا شهریور کشور رو اداره کنیم، زنده می مونیم؛ زیر شدیدترین تحریم های اقتصادی هستید، بالاترین نرخ بیکاری را دارید، در سال گذشته طبق نظر وزارت کشور اعتراضات مختلفی صورت گرفته در بخش های کارگری و غیره، رشد اقتصادی منفی است، تورم افسارگسیخته و دولت حتی نمی تونه برای یک هفته روی نظر خودش بمونه (طرح گشایش اقتصادی) و. هزار موضوع دیگه که شما می دانید: حالا توی این کشور می یان می گن طلا نخرید. طلا نخرید...طلا نخرید.
.............
طلا تنها پشتوانه درست است در این شرایط.

6 5

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:49
کاربران عزیز:
دو نکته را می گویم: تحلیل با خود شما:
.......................
سعید لیلاز می گه: ما اگر بتونیم کشور رو تا شهریور نگه داریم، بعدش می تونیم کشور رو اداره کنیم.
اوضاع اقتصادی خیلی خیلی خیلی خرابه.
....................................
دوستانم جالبه بدونید آقای دکتر همتی، خودش بود که به اسم حمایت از تولید و با برنامه "عملیات بازار باز " پول رو از بانک ها کشیدند بیرون. الان می خوان با قلدربازی و رویکردهای امنیتی-پلیسی در اقتصاد دوباره پول رو بگردونن به بانک ها.
..............
فریب این کارها رو نخورید.

4 1

بیژن۱ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:41
ببخشید برنامشون برا پول داغ سرگردان چیه که کجا باید بره؟ درسته خیلیشو می سوزونن ولی باید یکجا باشه تا سرمایه را ساکن کنه یا فقط می خوان دستوری کنترل کنن قیمتارو

7 2

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:41
نظر شما خروج از بازار طلاست؟؟؟ عجیبا غریبا

5 6

مترصد1 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:34
آرزوی ریزش بورس و قدم گداشتن در راه تخریب بورس مساوی با تخریب زندگی خیلی از هموطنان عزیز. در اینکه دولت داره در بورس فعالیت مستقیم میکنه بحثی نیست و اشتباهه. ولی عده زیادی تمام هست و نیستشون تو بورسه. نمونش سهام عدالت که مال قشر ضعیف هست. من به نوبه خودم حاظرم در همین رکود بازار طلا باقی بمونیم ولی مردم مستضعف ازین بدتر نشه اوضاعشون. ضربه اصلی در بورس به این بنده های خدا میخوره

2 4

دوازده اول دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:33
کاربر علی بی غم خیر خواه
و بقیه
شب خوش

6 9

مترصد1 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:20
برای بورس دولت برنامه بلند مدت داره. بعید میدونم به این سادگی از خیرش بگذره. باز دوستان بورسی بیشتر اطلاعات دارن در این زمینه

5 2

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:55
دوست عزیز پاسخ شما را آقا پویا در بالا داد (آفتاب آمد دلیل آفتاب.....)
لطفا جک تعریف نکنید.
نظام، نه تنها دولت هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارد.
ما فاقد استراتژی برای اداره کشوریم، همه کارها از طریق اتخاذ تاکتیک های متفاوت صورت می گیرد.

5 2

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:40
دوست گرامی اینکه عده ای میگن روال بورس همینطور ریزشی میمونه شکی نیست. در مقابل عده ای هم معتقدند این ریزش بورس عین ریزش انس و طلا موقتیه و خروج احساسی از اون اشتباهه. ضمن اینکه بنده و شما نظر شخصی و تحلیل خودمون رو داریم و آزادیم در اظهار نظر. ولی اینکه فکر کنیم بانک مرکزی و سازمان بورس بدون برنامه هستن تفکر کاملا اشتباهیست. مثال همین طلا در ایران که اصلا نه به انس کار داره نه به بازار جهانی و بازار ساز داره اداره میکنه. پس دست کم گرفتن اینها میشه غافل کردن خودمون از اوضاع. تاکید میکنم این نظر بنده هست و درست و غلطش رو زمان نشون میده. موفق باشید

6 5

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:33
با سلام
به نظر بنده دولت برای هیچ چیزی برنامه نداره
برنامه بلند مدت چیه دیگه دوست عزیز؟
با تحریم اقتصادی، بدون مذاکره با غرب، با رویکردهای شعاری و .....برنامه بلند مدت می شه ساخت.
عزیز دلم، دولت نمی تونه برنامه کوتاه مدت رو اجرا کنه چه برسه به بلند مدت.
دقیقاً شما به چی می گین " برنامه بلند مدت"
سعید لیلاز می گه ما اگر بتونیم تا شهریور مملکت رو اداره کنیم، می تونیم بعدش کشور رو اداره کنیم.
متوجه اید ایشون چی می گه؟ یعنی کشور اوضاعش خیلی خرابه از لحاظ اقتصادی.
بعد شما حرف از برنامه بلند مدت می زنید.

6 7

دوازده اول دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:18
بنی فردا ریزشیه

8 2

مارکس من دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:17
با تشکر از جناب رخداد با توجه به اشراف جنابعالی در امور حقوق بین الملل در صورت امکان تحلیل بیشتر بگذارید که برای تصمیمات اقتصادی بر ان تکه کنیم تشکر

3 3

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:16
ای یار جفا کرده پیوند بریده این بود وفاداری و عهد تو ندیده

3 4

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:17
باوش داداش پس لامپا خاموش . خانوما چشمها درویش برادرا لخت شن

4 3

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:17
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
سکه یکبار گران خواهد شد

4 2

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:16
فقط تو این ماه حق داری نوحه بخونی

2 3

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:14
داداش دوازده این علی آقا از گلهای سایته خداشاهده. بی تعارف

1 3

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:16
سرت درد نکنه

3 3

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:16
اینجا همه گلن.
فقط من تیغم

3 2

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:15
دستت درد نکنه

10 0

Leila-90 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:13
جناب استاتهام چون منو مخاطب قرار دادی جوابتو میدم خداشاهده که من به حرف هیچکدوم از اعضای این سایت نه خرید زدم نه فروش ، نه سود کردم ونه ضرر ، اگه دیروز درمورد شما گفتم یه استاد دیگه علم نکنید امروز در مورد الناز هم گفتم ، چون محمدی و اعظم ۲ رو دیدم ، اولی با بفروش و دومی باخرید ضرر زد ، من فقط نظر خودمو میگم طرف هیچکی هم نیستم هرچند آدمای قابل احترام هم تو این سایت کم نیستن ، درمورد کاربر violin هم نمیدونم چرا یدفه انقد بلد شد که ایشون خانمه هرچند سبک کامنتاشون بیشتر به آقا میخوره ولی برای من مهم نیست ،

3 9

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:38
دعوا که نداریم میپرسم متوجه شم... اینجا خیلیا از اعظم حمایت می‌کنن مشخصاً خانوما نمی دونم چرا حمایت من از الناز انقد خار شده رفته تو چشم همه؟! عجیبه ها... من فقط نظرمو میدم این به کی آسیب میرسونه؟! کیو متضرر می‌کنه یا چه نفعی به حال من داره؟!
.
«شماره حسابش را برای الناز سند میکند :))))»
.
آقا شوخی بودا انشاله که جدی نمی‌گیرین...

3 5

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:26
آره بابا ارزش نداره. هدفش به هم ریختن سایت بود. به همه گیر داد و رفت. چندتا اسم برد؟ میگه همه با هم همدستین خخخخخ. ولش کنین هرچی بیشتر کش بدین بیشتر حال میکنه

5 2

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:24
دوستان ازتون خواهش میکنم بیشتر ازین به این موضوع دامن نزنید. ازتون خواهش میکنم. ممنون از شما دوستان

5 12

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:22
درمورد کاربر violin هم نمیدونم چرا یدفه انقد بلد شد که ایشون خانمه هرچند سبک کامنتاشون بیشتر به آقا میخوره
.
منظورتون متوجه نشدم دوست عزیز؟! انقد بلد شد یعنی چی؟!
سبک کامنتام؟! آره من صاحب سبکم اصلا...

3 1

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:13
دلار داره میاد پایین خبر دارین؟

1 1

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:16
جان خودم داره میاد پایین

2 1

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:15
الکی چرا

4 2

Golden gold هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:12
درود بر کاربر دبل پلاس عزیز.
آمار و ارقام کاربردی و همچنین تامل برانگیزی بود.
اما در مورد ۲۵٪ک گفتید،ایا الان بازار رو در کف میبینید و فکر میکنید پایینتر نخواهد آمد؟؟

0 1

دوازده اول دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:10
کلک از کجا می‌دونی من عینکیم؟ کوش پ

1 1

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:13
ما دیگه دوزاری استفاده نمیکنیم. ولی تو نمیر

1 1

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:13
آقا علی دوزاریت هنوز نیوفتاده
پسر خیلی باحالی گلی

0 1

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:12
نه بابا حالا این دفعه رو نمیر

1 1

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:11
بیکار دادا یه فندک بزن روشن کن این رفیقتو.مردیم ا خنده

3 1

دوازده اول دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:02
بیکار نره رگ بزنه.پسر روحیش داغونه

4 0

اس گلاب پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:35
این کارتون
یعنی مسخره کردن
این کارتون
یعنی دل شکستن
این کارتون
یعنی گناه کبیره
واقعا متاسفم براتون
یه ایرانی یه مسلمون
واین کارا؟؟؟؟؟ ؟!!!!!!

1 1

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:11
اسم تو رو اورده

0 2

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:11
میگم زنگ بزنیم آتیش نشانی

0 2

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:10
علی جان . من رو نمیگه. طرف کس دیگس

2 1

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:09
خودش اومده چته؟ عینکتو بزن

2 1

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:09
یکی زنگش بزنه برگرده
درو نبسته
دروببنده بعد بره

3 2

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:07
من که براش آرزوی خوب شدن میکنم.
خعلی احساساتی بود

2 1

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:07
بیا خودش اومد تحویل بگیر

2 1

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:06
داداش نکنه با چاقو میوه خوری بزنه سه روز طول بکشه؟ ازین بر میاد ها

3 1

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:06
جون من؟

2 0

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:03
نه بابا

10 0

مهندس رضا ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:01
کاربر گرامی Jason Statham1
.
خسته نباشی دلاور
خدا قوت پهلوان
.
من نظرات جنابعالی رو یک به یک خوندم. از لابلای کلمات متن شما بوی دلسوزی و حس وجدان آگاه میاد و به حق و حقوق دیگران دقیقاً توجه دارید، و اما آنچه به آن توجه ندارید جلوگیری از احساساتی شدن، بغض کردن و جدی گرفتن تمام حاشیه هاست.
در مواردی کاملاً به شما حق میدم و حرفتون درسته و متاسفانه در مواردی خیر.
مثلا اینکه فرمودین "فردا اونس به شدت کاهشی میشه" بله ممکنه بشه اما به "شدت" نه! این کلمه "شدت" شما یعنی تسلیم احساسات و نوشتن از سر لجبازی. اینکه مثلاً ترامپ بیاد بگه واکسن درست کرده، برای چند ساعت بازار رو شل میکنه ولی دوباره...
اتفاقا امروز چین تصمیم خطرناکی گرفته و اقتصاد آمریکا رو تهدید کرده، پس فردا شانس افزایش هم هست؛ گرچه تغییرات اونس، اثر ناچیزی بر طلای داخل میذاره.
دوست گرامی!
پیشنهاد میکنم با سایت "قهر" نکنید. چرا که خواننده بر اساس نظرات شما و مخالفین دیدگاه جنابعالی، بهتر میتونه تصمیم بگیره. بنده شخصاً منتظر نظرات ارزنده شما هستم.
.
شنگول باشید
یا علی مدد

4 1

اس گلاب پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:03
جناب مهندس رضای بزرگوار
بنده هم با توجه به سن و تجربه خودم این حس انساندوستی و صداقت رو در وجود آقال جیسون احساس کردم . اما یکی از دوستان پا گذاشت رو نقطه ضعف ایشون . انسان جایز الخطاست. ما در مقامی نیستیم که به زور همنوع خودمان را مجبور به اعتراف اشتباهش کنیم . جیسون نظرات قبلیش قابل تحسین بود. شاید خودش در وقتش اقرار به اشتباه میکرد.انشالله جیسون میماند واز نظراتش استفاده میکنیم.

1 3

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:05
والا بخدا ما هم با کسی دشمنی نداریم. اصلا من به ایشون کاری نداشتم و گفتم برادر من با منطق باید پیش رفت و با واقعیت. نمیدونم چرا ولی احتمالا به همون دلیل که شما فرمودید ایشون به همه حمله کردن و بنده رو متهم به همدستی و باندبازی و بعدش هم خداحافظی.

9 11

Agha_ali ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:50
استاد فقط استاد اعظم ۲ بکوب لایکو

1 1

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:07
چی بگم برادر من. شاید هم تو سر من خورده فراموشی گرفتم و ایشون راست میگه

2 2

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:03
شاید خورده تو سرت

1 2

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:02
میگن النازگلد گوشم رو پیچونده داده دست اطلاعات . اونا هم تا خوردم زدن. فقط فکر کنم قبلش من رو بیهوش کردن چون هیچی یادم نیست خخخخ

3 1

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:00
خدا بد نده؟ قتل کردی یا کار خرابی؟

1 1

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:00
ببخشید از اتاقک خخخ

2 1

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:00
انشالله. دوست عزیز من از حبس اومدم زودتر بریم که احتیاج به تفریح دارم و منظره خخخ

3 3

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:58
استاد اعظم ۲ بیاد راه میفتیم

4 3

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:58
بپر بالا جا نمونی

3 2

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:57
دیگه سفر نمیریم؟ تنهایی برادر؟

1 2

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:56
عرض ارادت جناب علی اقا

5 2

دوازده اول دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:47
بابا این استاد آخری چرا از منبر نمیاد پایین.
بابا ما کل سایت صفر تو شیش
راضی باش

1 2

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:55
کل سایتتون غیر از من .

6 4

شاپور سیبیل هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:47
سلام
دوستان من کاربری رو میشناسم با یک نام کاربری بفروش بفروش میکنه بعد با چند تا اکانت دیگه میاد خودشو تایید میکنه اتفاقا برای اینکه رد گم کنه طرفداراش خانمند که همه خانمها را خانگی راستگو و ...میدانند .مثل بورس الان نه خرید نه فروش .هر چند صعود طلا مثل روز روشنه

6 4

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:49
تاییده خیلی کار بدی می کنند که میخان خونگی جا بمونه

7 2

Agha_ali ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:46
کانال ده میلیون واس سکه کفه. نظر شخصیه مدیون کسی نشم

3 2

Agha_ali ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:51
گلدن جون زیر سایتم داش .

5 6

ال ناز Gold? پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:51
خدا عمرت بده

4 2

Golden gold هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:50
بَه!!!
علی آقا!!
حال شما.کم پیدایید.
چ خبر از کجاها قربان؟؟؟

0 3

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:47
دم شما گرم

4 0

رخداد دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:45
درخواست های آقای گروسی، رئیس آژانس بین المللی انرژی هسته ای (IAEA) از ایران:
.................................................................................................................................
1. بازگشت ایران به همه تعهدات مربوطه در سند برجام ( ایران از دی ماه 98 شروع به کاهش تعهدات خود در برجام کرد)
2. بازرسی از دو سایت اعلام نشده ( طبق اطلاعات واصله به آژانس، این نهاد بین المللی معتقد است که در ایران 2 سایت هسته ای وجود دارد که دولت آنها را به آژانس اعلام نکرده است. این اتهام اولین بار توسط اسرائیل و سازمان مجاهدین خلق به جمهوری اسلامی زده شد)
..................................................................................................................................
تحلیل بنده:
1. بعید می دانم ایران حاضر به همکاری با آژانس شود. (نشانه هایی از همکاری نمی بینم.
..........
تحلیل دوستان همکارم:
2. برخی از دوستان همکارم می گویند: حاکمیت نگران از فعال سازی مکانیسم ماشه است و خیلی به اروپایی ها که همپیمان همیشگی امریکا بوده اند، اعتماد ندارد. به همین جهت با آژانس همکاری می کند حتی اگر نیاز باشد دست به نرمش قهرمانانه بزند. در واقع این دوستان می گویند به خاطر ترس و نگرانی از تحریم های بین المللی امریکا، حاکمیت نرمش نشان دهد.
......................
بنده باز می گویم:
نظر بنده روی عدم همکاری است. حتی اگر جمهوری اسلامی حاضر به عقب نشینی از نظرات خود مبنی بر کاهش تعهدات برجامی به واسطه درخواست شورای امنیت ملی شود، اما بعید می دانم حاضر شود، اجازه بازرسی از دو سایت اعلام نشده را بدهد. این موضوع چون مخاطرات و پیامدهای امنیتی برای حکومت دارد، معمولا طبق روال سالهای قبل، با این درخواست ها مخالفت می شود.
...................................................................................................................................

1 0

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:06
همین الان
........................
سخنگوی سازمان انرژی اتمی:
در نطنز انفجار خرابکارانه رخ داده بود /
دو مکانی که آژانس خواستار دسترسی به آن‌هاست در شهرضای اصفهان و اطراف تهران است؛
فراهم آوردن امکان دسترسی برای آژانس مشروط به آن است که سوالات یک بار برای همیشه تمام شود.
.......................
تحلیل: رویه ی آژانس در گذشته این بوده که این شرط و شروط ها توسط کشورها را قبول نمی کند.

11 5

Jason Statham1 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:44
خداحافظ همگی..
کاربر مهندس رضا ثبت کن نظرامو
یک روزی که خیلی دیر نیس به حرفم میرسین..
بیکارالدوله انقد مرد بودم که بگم انس فردا به شدت کاهشی میشه گویا ساعت ۲ اخبارو گوش نکردی که حرفای رهبر پخش شد..خودمو سریع رسوندم نت داشته باشم که بگم روند عوض شد..
انقد مرد بودم سریع قبل ساعت ۸ونیم بیام بگم اگه ریسک پذیرین بفروشین میرسه به یه تومن..
انقدی مرد بودم که سر پقت اشتباهمو تصحیح کنم اما تو فک کردی با تمسخر من و پیش بینیم ضررت جبران میشه
متوسل شین به اقای ال ناز اطلاعاتی روزی رو میبینم که حقیقت هرکس اشکار میشه..همین الان خروج از سایتو زدم نه نظر میخونم نه دیگه این سایتو میام فقط روز بدبخت شدنتون با ال ناز اطلاعاتی به این حرفم رسیدین از خودتون شرمنده میشین..
کاربر مهندس رضا ثبت کن..
امروز یکشنبه ۲شهریور ساعت ۲۱:۴۴
قیمت طلا ۱۰۴۰۰۰۰

3 4

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:50
داداش من راضی نیستم که بری به خاطر بقیه. که البته نمیری.ولی یک جای کارت اشکال داره. منم به هیچ کس اعتماد ندارم مگر اینکه خلافش ثابت بشه بهم. اول هم گفتم کل کل میکنم. خودت گفتی کل کل کن وقتی ساعت 3 شد و رفت بالا. حالا هم آسمون به زمین نیومده که. اشکاتو پاک کن. یک لیوان آب سرد بخور بیا نظر بده. مگه اینجا ارث پدر من یا بقیه هست که بهت بگن برو یا بیا

4 6

فدایی 10 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:42
آقا چرا اسم من بیچاره همش میاد تو کامنتها . خودم هم باور کنین موندم. کلا من چند روز تو سایت بودم و جسته و گریخته میام سوک سوک میکنم میرم. باحالین بابا. برای نویسندگی خوبین. الناز هم شدم خخخخ چنوقت دیگه میشم سلطان طلا خودم خبر ندارم. ببینم میتونین من رو بیارن تو تلویزیون بگن سلطان رو گرفتیم خخخخ

0 7

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 22:00
خدا رو شکر دیگه من تنها نیستم شمام به جمع النازا اضافه شدین...

1 8

ال ناز Gold? پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:46
ديوار كوتاه تر حضرتعالي پيدا نكردن

8 3

رسول خ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:40
سلام به همه دوستان. آقا من دیروز می خواستم آبشده بگیرم و با شما مشورت کردم و این آقای استاتهام هم به بنده راهنمایی دادند و لی انصافاً با وجود اصرار چند باره نگفت بخر یا بفروش و گفت تصمیم گیری با خودتونه. احساس کردم این متنو بذارم که مدیونش نباشم

1 3

مارکس من دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:40
با عرض سلام ارزوی تندرستی برای شما و عزیزانتان ایا خرید خانگی را جایز میدانید یا فعلا صبر خرید+ متشکرم

3 8

ال ناز Gold? پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:42
ان الله مع الصّابرين
اين وعده خداست در قرآن

5 4

جامانده از دنیا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:40
ادبیات بیکارالدوله من و یاد یک کسی میاندازه دوستان شما چطور؟

3 10

ال ناز Gold? پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:39
آقاي استاتهام
براي بار آخر ميگم
مردم رو سرگردون نكن لطفا مردم از وعده بالا ميره خسته شدن
ملت نميتونن مختصر مالشونو به حرف شما طلا كنن كه شايد بالا بره و يا بريزه يا ثابت باشه عين اين يك ماه كه ثابت بود امروز ما حدود ١٠٠ تا سكته قلبي مغزي تو بورس داشتيم سر چي سر همين مالدار بودن
بله بالا ميره بي شك بالا ميره ولي نه اين زماني كه شما ميگيد
ما كلي نوسان نزولي داريم و كلي صعودي كه هيچ كدومش هنوز مشخص نيست
خانگي
تا جهت معلوم نشده وارد نشو
موقع ورود رو ميگيم بخدا ميگيم
رو مال هم هستي تورو خدا نترسو كاري نكن يه چند وقت نظاره گر باش
هيچي نميشه
به زندگيت برس با آرامش

3 8

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:51
من فقط در مورد خودم صحبت میکنم و کسی رو تحریک به انجام عملی نمی‌کنم. من دست نگه داشتم ببينم چي ميشه؟! نميام زحمت زندگيمو به حرف احدي چوب حراج بهش بزنم بخرم يا بفروشم تو بازاري كه جهتس معلوم نيست

3 3

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:37
اصلا تو امروز درست پیشبینی کردی. ما همه اشتباه کردیم. بعد بنده خدا اومده میگه چرا مسخرش میکنی؟ بیا ببین خودش دلش میخواد اخه خخخخخ

4 2

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:35
اووووف چقدر بافتی استاتهام. فهمیدیم بابا کل وزارت اطلاعات امروز جمع شدن ضربتی پیشبینی تو رو خراب کنن. راضی شدی؟ من خودم باور کردم

1 2

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:38
خخخخخ ای بابا

8 5

Jason Statham1 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:32
ارزی که دستوری شده اطلاعاتی شده فک کردین سایت طلا کاری داره که به هدفشون برسن؟اقای متاهل من اونروز طلاگرام شمارو هم امتحان کردم..جواب اخرم به پیامتونو ببینید گفتم اوکی..یعنی فهمیدم بازیتونو با ال ناز اقای اطلاعاتی

7 4

Jason Statham1 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:31
اقای مترصد majid a شما هم گویا یه گوشمالی دادن تو اطلاعات..همون شبی که خودتون یا کس دیگه ای با اکانتتون اومدینو گفتین من میرم لعنت به دنیا اصلا بیاین به من فحش بدین اول از من شروع کنید..ببین عزیز من من حافظم انقد قویه که همتون یادمه چیکارا کردین..کاربرایی که ایشونو تهدید کردن دیگه پیداشون نشد..شما اومدی تریپ سن بالا برداشتی گفتی 46سالمه ازش شکایت کردم اما جوری گوشتو پیچوندن که الان رام شدی..دمت گرم

7 5

Jason Statham1 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:35
اتاقک دو هفته بودین امروز باز میبینیمتون

4 4

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:33
شما درست میفرمایید . بنده الان از داخل اتاقک وزارت اطلاعات دارم براتون پیام میگذارم. بهتر میبینم بیشتر ازین با شما بحث نکنم. خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه

12 6

Jason Statham1 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:20
اینم بگمو با یه خداحافظی همتونو خوشحال کنم
به خدا قسم این ال ناز hold نفوذیه اطلاعاتیه شک نکنید..کسی که 3هفته پیش راحت به رهبر توهین میکنه شان و شخصیت رهبرو پایین میاره کی میتونه باشه؟کسی که حرف پلیس فتا میشه به مدیر بی ادب سایت میگه گرفتنت بگپ با یه تلفن خودم حلش میکنم فارغ از تمام گنده گوییا فقط اطلاعاتیه شک نکنید هدفشم گول زدن و ضرر زدن به شماس..هنوز اطلاعاتیارو نشناختین این شخص نمونه کامل یک ادم اطلاعاتیه به هدفشم رسید کاربرای تحلیل گر سایتو پروند فراری داد با یه سری خانگی و مالشون الان بازی میکنه..
کاربر ویولون باشه تو خانومی همین طور که ال ناز خانومه..همونطور که فدایی ال ناز نیس..
این سایتو این شما و این ادم اطلاعاتی تحویل شما خوش باشین
ضمنا من دنبال مرید جمع کردنو این چرندیات نبودم دوران این حرفا گذشته فقط قصدم خیرخواهی بوده برا این افرادی که بازیچه نوچه دلالای اطلاعاتی جناب همتی اطلاعاتی شدن..
من مث مرد سر ساعت سه کامنتم هست اومدم گفتم روند عوض شد ولی خبر اقای همتیپ با خبر جواب میدن اما چن روز طول میکشه..
من مث کاربر پویا نیسم دوماه پیش بیاد شب جمعه بگه من صبح فروختم روند کاهشی شده و بیشترم کاهشی میشه بعدم روز جمعه بود نتونی کاری بکنی و ضرر بزنی..
من مث فدایی(ال ناز گلد اطلاعاتی) نیسم بیام بگم اخر هفته سقف زده میشه و یک هفته پیدام نشه..
من سر پقتی که قول افزایش داذم اومدمو اگاهتون کردم من حق الناس حالیمه..
اقای اطلاعاتی چرا نمیگی قراره تا بعد عاشورا چه بلایی سر طلا بیارن؟چرا بهسون میگی تکون نخورن بعد میگی من که گفتم نه بخر نه بفروش
حالا شده گرمی یه تومن اگه خریده بودی میشد ضرر
بعد عاشورا طلا میره بالا میگی اقای محترم من اون روز که گفتم نفروش ببین الان چقد رفته بالا..
اقای اطلاعاتی تو از منو امثال منم بهتر خبرارو داری اما خیرت نمیرسه چون اینجور ازت خواستن اینجوری بار اومدی..
منتظر باش همین دنیا جواب این کاراتو میگیری به خدا قسم میگیری نوچه دلال اطلاعاتی

2 5

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:30
شما خیلی بی پروا حرف میزنید. بنده هم روی حرفای شما اعتبار باز میکردم. متاسفم که اینطوری به قضیه نگاه میکنید. عزیز من اطلاعات اونقدر بیکاره که بیاد تو سایت طلا سیگنال بده؟؟؟؟؟؟ واقعا به چه فکر میکنید دوست عزیز. بنده در طلاگرام با شما حرف زدم. اصلا و ابدا اینطوری نبودید. به یکباره تغییر کردید. به هرحال هرجا هستید موفق باشید

4 3

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:27
خداوکیلی اینو ازت انتظار نداشتم بگی. دیگه آخرشی داداش. خدا به اطرافیانت صبر بده

3 4

مترصد1 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:26
برادر من بنده صادقانه ازتون خواستم در کنارمون باشید. ولی متاسفانه فکر کنم اشتباه کردم. شما بیشتر ازون که فکر میکنم در توهمات به سر میبرید. برادر من بنده خودم از ایشون به فتا شکایت کردم و پیگیر هم بودم تا زمانی که به مشکلات شخصی برخورد کردم و از سایت رفتم. شما با پیش کشیدن مسایل سیاسی و امنیتی و افترا و توهین میخواهید به مقصود برسید که همانا سرپوش گذاشتن به اشتباه خودتون هست. انشالله شما هم مثل الناز گلد تغییر رویه بدهید.در پناه خدا

3 1

متاهل یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:17
نظر من اینه که فعلا باید صبور بود. چه اونهایی که رو مال هستند. و چه اونایی که قصد خرید دارن. به قول دوستمون وقت برای خرید همیشه هست. ولی تو این اوضاع فعلا ریسک بالایی داره. خانگی هم چون برای بلند مدت میخواد با صد یا دویست تومن کمتر یا بیشتر زیاد متحمل ضرر نمیشه.ولی اگر خیلی افت کنه متضرر خواهد بود. با دوستمون الناز موافقم که فعلا تماشا کنیم. و البته جناب شعله هم اگر لطف کنن جواب بنده روبدن ممنون میشم. اگر نظرشون روی خرید الان هست برای خانگی بفرمایید تا ما بهتر تصمیم بگیریم. البته خرید دادند ولی نگفتن پله ای بخریم یا اینکه فول؟ و اینکه آیا به نظرشون این قیمت شکسته میشه یا صعود داریم طی این چند روز. سپاس فراوان

6 1

مترصد1 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:11
دوست عزیز النازگلد من تو زندگی فهمیدم نباید از واقعیتهای روزگار چشم پوشی کرد. والبته اینکه ما همه انسانیم و جایزالخطا. اگر قرار به این بود که گذشتمون باعث بدبینی افراد بشه الان باید تمام افراد اینجا زیر تیغ هم باشند. میتونیم در کنار هم انشالله و با همفکری و البته کمک بزرگان و صد البته لطف خداوند اول از همه از زندگی لذت ببریم و به هم کمک کنیم. از شما دوست گرامی بابت کمک به دوستان و همچنین تغییر رویه کمال تشکر را دارم. موفق باشید

4 6

ال ناز Gold? پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:13
فداي شما
بهترين اتفاق رو براي خونگي رقم ميزنيم
شك نكنيد....
ممنون از شما و خانم violin كه خيلي تو اين سايت از كاربراي خانگي حمايت ميكنن

5 2

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:07
دیشب داشتی شام هم دعوتش میکردی خخخخخ

3 1

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:08
بشکنه دستو پا آدم دلپاک بشکنه

3 1

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:07
تو که خداوکیلی جوگیری خخخخخ

3 2

دوازده اول دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:06
بیکار استاد بعدی به نظرت چقد دووم میاره.یه روز .دوروزه یا شایدم سه روز...

3 1

بیکار الدوله دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:06
نمیدونم والا خخخخخخ

5 4

بیکار الدوله دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:00
به به جناب استاتهام. بالاخره بیدار شدی عزیزکم. داداش تو اول تکلیف پیشگویی خودت رو روشن کن بعد بپر به بقیه. تو حتی جسارت اینکه بگی اشتباه پیشگویی کردی رو نداری. میای میندازی گردن سخنرانی رهبری و فلان و بهمان. داداش جهت اطلاع میگم که سخنرانی رهبری دو ساعت بعد اصلاح پخش شد. کافر همه را به کیش خویش پندارد

5 1

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:04
منو بگو دیروز نزدیک بود اسفندم براش دود کنم.امان از من جو گیر

5 1

دوازده اول دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:03
اره همه رو داده لا قیچی. از این استادان زیاد امدنو رفتن.
توهم روش .باز دمت گرم که زودی رد شدی ازمون

4 1

مترصد1 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:56
ضمن اینکه بنده خودم چندوقت پیش با همین جناب الناز گلد درگیری لفظی هم داشتیم. ولی اینکه بخوایم گذشته افراد رو به رخ ایشان بکشیم کار درستی نیست. امکان داره در اون لحظه مشکلاتی که شخصی هم گاها هستند باعث بشن انسان از خودش دور بشه. خود بنده هم در همین سایت شرمنده خیلیا هستم. در کل باید از تمام نظرات استقبال کرد. کمااینکه همین دوستمون النازگلد امروز در لحظه کمک کرد تا دوستان دچار اشتباه نشن. پاینده باشید

3 6

ال ناز Gold? پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:06
ممنونم عزيز دلم

6 8

Violin دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:53
جناب جیسون
با احترام به شما و نظراتتون
اینجا همه بنا رو بر این دارن که طرفشون آقاست مخصوصا تو مواردی که از روی نام کاربری نشه این قضیه رو تشخیص داد و همه همدیگه رو جناب ... خطاب میکنن. شما که خیلی وقته تو سایتی باید بدونی برادر... منم روز اول که اومدم اینجا خودمو معرفی نکردم که جنسیتم برای کسی مشخص بشه
بعضی از آقایون و تمام خانمهای سایت :))) میدونستن که من خانم هستم. حالا ی عده‌م نمیدونن منو جناب خطاب می‌کنن.
مسئله بعد اینکه اگه من از کسی حمایت می‌کنم یعنی دستم باهاش تو ی کاسه است؟! اونم فقط در جهت بدبخت کردن این بنده‌های خدایی که به امید چندرغاز سود یا حفظ سرمایه‌شون اینجان؟! شما آدما رو چه جوری می‌بینین؟! هرکس اینجاست دلاله؟! مال ملت بدبخت و با آه و ناله از چنگشون درمیاره که نونش کنه و بزنه تو گوه بخوره؟! نه برادر همه مثل هم نیستن... من اگه از النازی که هیچکس چشم دیدنشو نداره حمایت کردم برای این بود که ضرری ازش ندیدم. کاش مهرسا اینجا بود خودش می‌گفت که تو طلاگرام چقد دعاش کرده و گفته شیر مادرش حلالش هرچی گفته شده...
.
مهرساجان هروقت اومدی تو سایت و این پیامو دیدی اگه دوست داشتی تایید کن!
.
منم مثل خیلیا دنبال حفظ سرمایه‌ای بودم که خودم زحمت کشیدم و شرافتمندانه به دست آوردم... اگه باندی‌م باشه من عضوش نیستم این جور آدما احتیاجی به امثال من ندارن.
به همین راحتی آدما رو قضاوت نکنید که ی روز دیر یا زود باید جواب بدین...

2 6

ال ناز Gold? پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:07
ممنونم عزيزم

6 7

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:02
ضمن اینکه منم واقعا تحلیلا و نظرات شما رو پسندیدم ولی امروز دیدم با این اوضاع نمیشه تصمیم گرفت واقعا و نظرمو دادم مثل هر کس دیگه ای... اجباری تو گفته های من نبود و کسی هم مقید به پذیرش حرفهای من نبود. هرکس عقل داره و خودش تصمیم میگیره چیکار کنه و باید مسئولیتشم بپذیره. خیلی ساده‌لوحانه ست که کوتاهی خودمونو توی تصمیم‌گیریامون و عواقبشو بندازیم گردن این و اون. خدا رو شکر همه مون آدمای بالغی هستیم.

6 2

مترصد1 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:53
جناب استاتهام بنده بعد چندوقت اومدم . شناختی ندارم از شما. ولی ظاهرا پیشبینی شما درست نبوده. دوست گرامی هرکسی امکان اشتباه داره. ما که صاحب بازار نیستیم. فقط میتونیم حدس بزنیم. جسارتا اشتباه شما این بوده که روی حرفتون تاکید داشتید و متاسفانه روند تغییر کرده در لحظه. دوست عزیزم اگر به قول دوستمون رخداد دنبال مرید هستید که آزموده را دوباره آزمودن خطاست. چندین نفر اینجا همین کار راکردند که البته عاقبتش هم مشخصه . خوشحال میشویم از نظراتتان آگاه شویم.

8 10

ال ناز Gold? پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:27
آقايون و خانم هاي محترم
بنده قبل از نظر شوراي امنيت و تحريم تسليحاتي كه راي نياورد به نوسان گير به نوسااااااان گير نه خونگي گفتم بفروش فرداش از ١٠/٨٠٠شد ١٠/١٠٠
اين بد بود
به خونگي گفتم وارد نشو نظاره گرد باش
دوباره پس فرداش از ١٠/١٠٠ شد ١٠/٦٠٠ تا الانم ١٠/٦٠٠ مونده
خانگي محترم
بهم اعتماد كن ١٠/٦٠٠ مونده نظاره گر باش
الان نگراني استرس نداشتي عدد هم ثابت بود
به خداي محمد دلال داره ميسوزه چرا تورو مالدارت نكرده
نظاره گر باش تا جهت مشخص شه
ضرر نميكني

0 1

هانایی ا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:53
اره خب راهنمایی کردین مرسی .
ولی الان من دوسه بترسکه ده روردکردم این مدت هنوزبه نتیجه نرسیدم بخرم یاصبرکنم .
میخام بدونم سکه زیرده میادیانه البته تاالان به این نتبجه رسیدم نمیادچون سه بارتاده اومدوبرگشت بالا حالاخداداند.....

2 6

ال ناز Gold? پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:15
خانم هانايي ١ شما چند مدت هست با من در ارتباطيد خداوكيلي شرر ديدي از من رو ١٢ ميخواستيد خريد كنيد نذاشتم رو يازدهم ميخواستيد بخريد نذاشتم
خدا وكيلي تورو به اين محرم سود رسوندم بهتون تاحالا يا ضرر

2 2

هانایی ا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 21:09
سلام خب خونگی وایسه روچندبخره روده تومن؟؟؟۱۰تومن سکه یاکمتر؟

7 3

فلاحتی شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:22
بورس را ول کردن برای اینکه ارز و طلا را هم شل کنن .

5 2

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:27
هیچی بعید نیست

5 2

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:27
اینم امکان داره

13 6

Jason Statham1 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:18
کلام اخر:انشاءالله به حق امام رضا(ع) هر کی قصدش ضرر زدن به خونگیه خدا نابودش کنه جوری بهش ضرر بزنه که نفهمه از کجا خورده..
من انقد مرد بودم که وقتی با مصاحبه رهبر روند عوض شد سر ساعت 3 اومدم گفتم
گفتم صبح روند برای 4625 برا ساعت 3 تا 4
اما دقیقا اون ساعت حرفای رهبربازارو ریزشی کرد..
الانم نظری ندارم اما معتقدم تا چند روز میرسه به 1 میلیون و بعدش دوباره پرواز طلا.اگه قدرت ریسک داری بفروش اگه نه کنار وایسا نگاه کن..
انس هم به شدت کاهشی میشه امشب ..
کاربرای خونگی که دیشب ترکوندین طلاگرامو امشب لال شدین من دلم به حال شما میسوخت که ضرر ندین اما لیاقتتون همین بزغاله دار ال ناز گلده..
خوش باشین

6 2

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:43
خدا خیرت دهد جناب رخداد. بنده هم با نظر شما موافقم

9 1

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:39
کاربر Jason Statham1
دوست عزیزم،
بنده با همه احترامی که نظرات دیگر عزیزان در این سایت نسبت به شما می گذارم، اما هنوز نسبت به شما نگاه "مثبتی" دارم، به شخصه. قضاوتم در مورد شما براساس نظرات مختلف و تحلیل های متفاوت شما است.
اما دوست عزیزم،
به شما دیشب گفتم، چرا برای خودتان دردسر درست می کنید. پیشگویی نکنید. اگر اطلاعاتتان را در قالب تحلیل بیاورید خیلی بهتر است و ضربه هم نمی خورید. چرا؟ شما خودتان امروز می گویید تا قبل از سخنرانی رهبری همه چیز اوکی بود، ولی سخنرانی مسیر را تغییر داد. من با شما موافقم. ولی برای همین مسائل است ( سخنرانی رهبری-سخنرانی همتی- طرح گشایش اقتصادی، پیت نفتی و غیره که در اقتصاد بیمار ایران هر روز اتفاق می گذارد و بر بازارم تاثیر می گذارد) که بنده موافق پیشگویی نیستم.
موفق باشی و همچنان در سایت نظر بده. از تحلیل هایت استقبال می شود.
اما دنبال مرید جمع کردن نباش. دنبال تشویق شدن نباش.
شما همین روال قبلی رو ادامه بدی به نظر جزء کارشناسان خوب سایت می شوید.

5 5

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:30
آقای عزیز فکر نکنم نیاز به توهین باشه

11 9

Jason Statham 1 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:17
خیلی جالبه برام واقعا ادمای جالبی هستین..
کاربر ال ناز gold من کاربر سه روزه شما کاربر پنج ساله..یادت رفته با کاربری دوماهت چجوری این ملتو بدبخت کردی..فک کردی من سه روزه این سایتو دیدم بچه جون..چندین ماهه زیر نظرتون دارم..اقای ال ناز شما به قول خودت طلا گرمی 600 فروختی رفتی تایر خریدی پس چرا صبح تا شب تو این سایتی؟یادت رفته با مدیر نامحترم سایت چه افتضاحی کردی سایتو؟یادت رفته دفعه پیش وقتی طلا سقوط کرد تا 900 هی میگفتی سکه میشه 9 تومنو 8 تومن و ملتو بدبخت کردی؟یادت رفت شنبه که سکه 1100بود گفتی بفروشین بفروشین بفروشینبه زودی سکه 8 تومن میشه؟؟
کاربر مهندس رضا که خیلی خوب ثبت میکنی نظراتو لطفا نظر این نوچه بانک مرکزی رو بذار تا بفهمن ذات کی خرابه..
بچه جون تو اگه طلا نداری اینجا چیکار میکنی؟؟برو بزغاله هاتو که دادی اجاره بشمارو قیمت شیر بده نه سکه..
جالبه کاربر ویولون هم که مرد بود امروز حاج خانوم بهش گفتن..فدایی هم خودشه فک کردین کیه؟؟میاد چرت مینویسه تو سایت میگه فدایی منو ببخش که بهش اعتماد کنید.
دیگه ببینید اینا چه باند کثیفین..
اهای کاربر خانگی که دیشب طلاگرامو ترکوندی لال بودی امروز حرف بزنی؟دیشب از من پرسیدی بخرم گفتم نمیدونم خودت میدونی گفتم کف طلا یه تومنه ممکنه بیاد پایین سقفش 1150 شاید تا 1200بالاتر هم بره ولی من نمیگم بفروش اما اگه داری و نیاز نداری نگه دار..من کی بهت ضرر زدم من بهت ضرر زدم یا این پسره ال ناز gold
کاربر گلدن گلد لیلا 90بیکار الدوله دوازده و بقیه خوش باشین خدا جواب تک تک تهمت ها و تمسخراتونو میده شک نکنید

2 1

رخداد دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:15
اتفاق بدی که در فضای مجازی افتاده و کاربران خانگی باید مراقب باشند این است که:
"در فضای مجازی، رشد یا سقوط اقتصادی بیشتر تحت تاثیر فاندهای خبری قرار گرفته است"
یعنی اینکه: وقتی کسی می آید حرفی از بهبود می زند، دستگاه تبلیغاتی به گونه ای این مسئله را نشان می دهد که گویی قرار است بهشت برین ایجاد شود.
دوستان عزیزم،
مراقب باشید، اقتصاد را نمی توان براساس فاندهای خبری بهبود بخشید یا تضعیف کرد. فاندهای خبری نهایت بتوانند تاثیرات کوتاه مدت داشته باشند اما هیچ تاثیری بر متغیرهای اقتصادی نخواهند داشت. اقتصاد را در میان مدت و دراز مدت همواره بررسی کنید.
شب همگی پر از رویا

2 1

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 20:17
بنده هم تا الان فکر میکردم اخبار تاثیر گذاری زیادی داره تا اینکه کم کم به این موضوع شک کردم. به مورد خوبی اشاره کردی

2 2

متاهل یک ماه پاسخ می دهد :