اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch3 معرفی شد

در استریم شرکت سامسونگ، بعد ازمعرفی گوشی های Galaxy Note20 و تبلت های Galaxy Tab S7، سامسونگ از سری جدید ساعت هوشند خود به نام Galaxy Watch3 پرده برداری کرد که دارای مشخصه‏ هایی چون اندازه گیری میزان اکسیژن در خون (SpO2) و همچنین فشارخون و نوار قلب میباشد.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch3 معرفی شد


در استریم شرکت سامسونگ، بعد ازمعرفی گوشی های Galaxy Note20 و تبلت های Galaxy Tab S7، سامسونگ از سری جدید ساعت هوشند خود به نام Galaxy Watch3 پرده برداری کرد که دارای مشخصه ‏هایی چون اندازه گیری میزان اکسیژن در خون (SpO2) و همچنین فشارخون و نوار قلب میباشد.

این ساعت هوشمند در دو سایز 45 میلیمتری و 41 میلیمتری عرضه میشود. پنل این ساعت Super AMOLED با رزولوشن 360 x 360 پیکسل می‏باشد و همچنین برای محافظت از آن از Gorilla Glass DX استفاده شده است. گودی ساعت قابلیتی چرخشی را دارا میباشد که برای استفاده در سیستم عامل تعبیه شده است.

درون ساعت یک چیپست Exynos 9110 و CPU دوهسته ای 1.15GHZ قرار دارد. همچنین این ساعت هوشمند دارای یک گیگابایت رم و همچنین 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی می‏باشد، همچنین مدل‏ هایی همراه با مودم LTE و سیمکارت مجازی وجود دارد.

این ساعت مقاوم در برابر خاک و آب (IP68) میباشد. باطری ساعت بر اساس سایز مورد نظر 340 mAh و یا 247 mAh و دارای قابلیت wireless charging نیز هست. همچنین سامسونگ مانند سری‏های قبلی این ساعت، از سیستم عامل Tizen 5.5 بهره میبرد.

همچنین یکی از قابلیت هایی که سامسونگ بر آن تاکید دارد، قابلیت مدیریت خواب است. قطعاً این قابلیت جدیدی نیست، اما ساعت هوشمند Galaxy Watch3 این قابلیت را بهتر کرده است تا صاحب آن تجربه استراحت بهتری را داشته باشد. تمام صاحبان Galaxy Watch3 قابلیت دسترسی به بیش از 120 ویدیو ورزشی را در Samsung Health خواهند داشت.

ساعت هوشمند Galaxy Watch3 از 21 آگوست در اروپا عرضه میشوند. هر دو سایز این ساعت هوشمند، در حالت های wifi only و یا LTE + Wi-Fi عرضه خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد