سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1949.9
مظنه5,232,000
18 گرم1,207,800
ارزش سکه11,787,696
قدیم (بهار)12,300,000
جدید (امامی)12,905,000
نیم6,750,000
ربع3,800,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

۳ دلیل برای نخریدن طلا

هنگامی که بازار نگران کننده می شود، سرمایه گذاران به سوی طلا می روند اما اکنون برای این خرید دیر است. در این مطلب بیان می کنیم که چرا حالا وقت خرید طلا نیست.

به گزارش سایت طلا به نقل از وب سایت فول، بسیاری از مردم طلا را یک پناهگاه امن برای دارایی های خود می دانند. با شروع بحران در وال استریت،‌ سرمایه گذاران تلاش می کنند با حرکت به سوی طلا،‌ درد اقتصادی را محدود کنند. امروز، در میانه یک بیماری همه گیر جهانی ، نقش فلز در سرمایه گذاری مهمتر از همیشه به نظر می رسد - اما برخی از سیگنال های مختلط در این زمینه وجود دارد. قبل از تصمیم گیری برای خرید طلا ، این سه مسئله را در نظر بگیرید.

۱. کدام صعود!
اگر منصفانه قضاوت کنید فلزات گرانبها دارای تاریخی بی ثبات و مستعد تغییرات سریع هستند. اما این تغییرات بسیار بزرگ در یک بازه زمانی کوتاه است آنهم در شرایطی که سرمایه گذاران نگران بازار سهام هستند. با این حال ، با وجود چنین فلزی برای سرمایه گذاری ، سرمایه گذاران باید از خود بپرسند که در واقع چه میزان صعودی هنوز برای طلا باقی مانده است. در حقیقت ، در طول هفته گذشته یا همین حدود ، طلا و نقره پیشرفت های چشمگیری را تجربه کرده اند. و تمام این مدت، شاخص S&P 500 به پیشرفت خود ادامه می دهد.

۲. تنوع‌سازی چه می‌شود؟
نکته در مورد طلا این است که نباید آن را یک سرمایه گذاری ای دانست که به سرعت فرد را  ثروتمند می کند. سود واقعی طلا که به سرمایه گذاران ارائه می دهد ، توانایی آن در تنوع بخشیدن به سبد سهام است. مقدار اندکی از در معرض فلزات گرانبها قرار گرفتن که در طولانی مدت نگهداری شود ، می تواند در هموار کردن فراز و نشیب های طول مسیر کمک کند. بنابراین اگر امروز به دنبال کارگران معدن طلا یا  خریداری طلا به دلیل قیمت بسیار زیاد آن هستید ، به احتمال زیاد به همین دلیل به دنبال این سرمایه گذاری ها هستید. 

۳. پول نقد ایمن‌تر است
در پایان روز، پول نقد به احتمال زیاد جزو کمترین اموال دارایی امن شماست که می توانید در اختیار داشته باشید. اگر نگران بورس اوراق بهادار هستید، احتمالاً بهتر است مقداری پول بیشتر به صورت نقدی داشته باشید تا پس از پیشرفت سریع ، طلا بخرید. شما ممکن است در نظر بگیرید که از پولی که برای خرید طلا کنار گذاشته اید برای افزایش موقعیت نقدی خود استفاده کنید. این امر اکنون امنیت بیشتری را فراهم می کند ، و هنگامی که قیمت طلا از صعود سریع جاماند، ، می توانید دوباره در معرض برخی از فلزات گرانبها بدون خطر گرفتار شدن در دوره اخیر طلا قرار بگیرید. 

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
1 0

پژوهش @ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/02 ساعت 23:26
درود بر شما، مطالعه بفرمایید ولی سیگنال خرید یا فروش در نظر نگیرید. پیش بینی دوشنبه 3 شهریور : شکست مقاومت 1650 در شاخص بورس، دلار صرافی ملی ثابت،اونس 1920-1950، سکه تمام 10600-10800

4 3

مارکس من دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 15:07
روزگاری فرزندان این سرزمین خسته کوفته در سنگرهای شبیه گور میخوابیدند تا ملتی اسوده بخوابند انها خودشان را فدای مردم کردند ونمیدانستند غارتگران روزی مردم را گور خواب خواهند کرد

3 1

Ahoor11 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 12:40
دوستانی که تصمیم به خرید طلا و سکه دارن، امروز بهترین تایم خرید هست، با توجه به آماری که در این هفته اعلام میشه قیمت اونس رو به بالا هست و طرح فروش نفت و پایین اومدن قیمت دلار هم یه طرح شکست خوردست، پس انتظار ریزش زیاد نداشته باشید که قیمت‌ها رو بالاست

0 2

Ahoor11 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 12:42
البته سکه روی 10 تومن و 18 عیار هم زیر 1 تومن

2 2

Golden gold هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 12:06
#فاکس_نیوز
?سفیر سابق #آمریکا در قطر از حمله آمریکا به رژیم #ایران در ماه اکتبر (مهرماه) خبر داد...!!!

2 2

Golden gold هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 12:09
خدا بخیر کنه،
از این تیتر ها نداشتیم.

2 0

Golden gold هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 12:02
#فاکس_نیوز
?دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، اعلام کرد در روزهای آینده برای فعال کردن مکانیسم ماشه به منظور بازگشت‌ تحریم‌ها علیه ایران در سازمان ملل اقدام می‌کند.
▪️او روز شنبه در جمع خبرنگاران این موضوع را اعلام کرد. تصمیم آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه پس از آن اتفاق می‌افتد که قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل رد شد.
▪️پس از رد این قطعنامه، کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل، گفته بود ایالات متحده برای بازگشت همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران در روزهای آینده اقدام می‌کند.

0 4

Solisss هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 11:39
دوستان آماده شیرجه باشید

2 1

Violin دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 11:35
ی زمانی سکه رو میشد راحت تو بازار زیر 1/5 میلیون خرید. دولت محترم اومد گفت هرکسی سکه میخواد نره از بازار بخره بیاد پولشو بده من و ی سال دیگه بیاد سکه رو بهش با 20 درصد تخفیف بدم.
یعنی شما یا میتونستی بری خیلی راحت سکه از بار بخری یک و نیم میلیون و ببری بزاری تو بالش یا بری به دولت اعتماد کنی پولت رو بریزی به حسابش و ی سال استرس بکشی که 20 درصد پایین تر بهت بده.
حالا نتیجه اونهایی که اعتماد کردن به دولت چی شد؟ ناجوانمردانه ازشون مالیات گرفتن، شدن رانت خوار، مخل اقتصادی، هزار تا چیز دیگه ولی اونی که از بازار خریده بود شناسایی نشد.
حالا داغ اون هنوز مونده میخواد با همون روش نفت بفروشه

2 0

سیدجون هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 10:42
S V:
#سلف_نفت
⚠️این اوراق اون گشایش فوق العاده جناب روحانی نیست که قرار بود چنان رونقی به اقتصاد بدن...?
?این اوراق چیز مزخرفی است، شما الان میخرید و دو حالت پیش میاد:
1. قیمت نفت میریزه و ارزون میشه پس به شما 18.5درصد سود میدن تضمینی☺️
2. قیمت نفت میره بالا و رشد خوبی میکنه که به شما 19درصد سود میدن و نه بیشتر?
?یعنی در بهترین حالت شما توی 2سال 40درصد سود میکنید! توی بورس اگر هیجانی نشید و مثل همین اوراق سهامی رو بخرید و دو سال بهشون دست نزنید خیلی بیش از این ها سود خواهید کرد?

2 8

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 10:40
با سلام و احترام
روند نزولی ارز و طلا تا پایان مهرماه ادامه خواهد یافت و در این بین همراه با نواسان خواهد بود هر نوع فاند خبری منفی که باعث افزایش قیمت ها شود موقتی است و باید برای فرصت فروش از آن استفاده کرد ترامپ بودن شک انتخابات امریکا را واگذار خواهد کرد .

3 1

بیژن۱ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 11:16
فقط می خوام بدونم خودتونم می دونید با این نوع روش اداره بازار هرروز بدتر می شه اوضاع یا نه؟
ترامپ بیاد یا هر کسی دیگه چه فرقی داره سیاست کلی آمریکا مگه دست ترامپه یا اوباما یا بایدن؟
یعنی نمی دونید بازی دادن ایرانو ؟

4 0

حراجی هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 10:37
دوستی میگفت که ثروت مثل اب شور است که نه تنها سیراب نمیکند بلکه تشنگی هم میاورد حرف او در مورد من که درست بود انشاله در مورد شما درست نباشد

9 2

حراجی هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 10:17
من هم ناراحت اینم که روزهای خوب زندگی را هر روز باید با استرس سکه وبورس و ماشین وغیره سپری کنیم کاش هیچکدام رانداشتیم وفقط یک دل شاد وبدون غصه داشتیم

5 0

یوشع پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 09:58
فروش اوراق سلف نفتی موجب 190 هزار میلیارد تومان قرض برای دولت بعدی می‌شود
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
فروش اوراق سلف نفتی موجب تحمیل حدود 190 هزار میلیارد تومان قرض به دولت بعدی می‌شود و جای نگرانی دارد./فارس
asriran.com

15 3

یوشع پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 09:45
درود بر شما
متاسفانه ظاهراً برجام هم هوا شد...
همانطور که سیاست خارجی ایران هوا شد
همانطور که خودرو سازی ایران هوا شد
همانطور که صنعت ایران هوا شد
همانطور که ساختمان سازی هوا شد
همانطور که مذهب و اعتقادات هوا شد
همانطور که زندگی مردم سرزمینم ایران هوا شد
.
.
پس ایمان دارم بورس هم هوا میشود...
.
.
با این سیاستهای مالی ، سیاسی ، اقتصادی حتی دیگر سوپر معجزه هم به کار ما نخواهد آمد...
من که برای ایجاد شرایط بهتر کشورم ایران به سوپر معجزه اعتقاد داشتم ،متاسفانه ناامیدتر از همیشه به شرایط مردم کشورم می نگرم....
مشکلات اقتصادی متاسفانه فرهنگ ایرانی را هم تحت تاثیر قرار داده
دل خوش بودن به جو بایدن، اوباما، روسیه، چین ...نهایت سادگی را نشان میدهد
بویی از بهتر شدن شرایط برای مردم عادی نمیاید...

2 2

A.s.s.a.l ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 10:42
بله .. دقیقا ..
جای تاسفه
ایران و ایرانی را ب کجا رساندند !
گوییا باور نمیدارند روز داوری
کین همه قلب و دغل در کار داور میکنند!

5 1

یوشع پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 10:07
عصبانی نیستم، نگرانم...

3 1

یوشع پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 10:05
درود بر حراجی...
نیاز به جراحی داریم تو کشور....
کاش با جابجایی کوچک در نقطه ی در حروف شما این کار میسر میشد...

7 2

حراجی هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 09:55
ای بابا اول صبحی چرا اینقدر عصبانی هستی

12 5

رخداد دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 09:08
مکانیسم ماشه فعال می شود
...........................................
جمعه صبح گفتم انتظار تنش شدید بین ایران و امریکا را داشته باشید ظرف این هفته یا هفته بعد.
امریکا در اولین گام، اقدام به فعال کردن مکانیسم ماشه خواهد کرد.
...........................................
در این جا به سئوال برخی از دوستان پاسخ می دهم:
1. آیا امریکا که از برجام خارج شده می تواند مکانیسم ماشه را فعال کند؟
امریکا به عنوان عضو شورای امنیت که وظیفه اش حفظ صلح و امنیت جهانی است، مکانیسم ماشه را فعال می کند. امریکایی ها می گویند اقدامات ایران صلح و امنیت جهانی را به مخاطره انداخته، و طبق قطعنامه 2231 که ضمیمه برجام بود برای خود چنین حقی قائل هستند. از طرف دیگر، امریکایی ها می گویند، که برجام یک موافقتنامه غیر الزام آور بوده است و خروج از آن نمی تواند دلیلی برای عدم درخواست پایبندی به تعهدات از طرف یکی از اعضای سازمان ملل باشد.
2. اشتباه حقوقی ایران چه بود؟
متاسفانه تیم حقوقدان ایران در زمان انعقاد برجام یک اشتباه فاحش را انجام داد که امروز امریکایی ها می خواهند از آن نهایت استفاده را کنند.
به زبان ساده و قابل فهم بگویم که طبق مکانیسیم ماشه:
متاسفانه امریکا بعد از فرجه های تعیین شده در سند برجام برای حل اختلاف در کمیسون مشترک برجام که وظیفه حل اختلاف را دارد، می تواند شکایت خود را در شورای امنیت ثبت کند. یعنی امریکا حق ثبت شکایت را خواهد داشت. بعد از ثبت شکایت شورا 30 روز فرصت دارد که در مورد تعلیق تحریم ها یا بازگرداندن تحریم ها نظر بدهد. بزرگترین مشکل در همین جا نهفته است!!!!!!!!!!
لطفا به این مسئله ظریف توجه بفرمایید:
اگر شورای امنیت به جمع بندی نرسد، تحریم ها خود به خود باز می گردد.
حالا،
اگر شورای امنیت به جمع بندی برسد باز امریکا می تواند قطعنامه شورای امنیت را وتو کند و تحریم ها را باز خود به خود بازگرداند.
..........................................................
اشتباه فاحش تیم حقوقی ایرانی نیز در همین مسئله است متاسفانه. یعنی در هر صورت اگر اروپایی ها و چین و روسیه نتوانند امریکا را به صورت دیپلماتیک مجاب کنند کنند، ایران هیچ کار دیگری نمی تواند بکند و متاسفانه همه تحریم های بین المللی دوباره فعال می شود.

9 7

مارلون نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 07:58
?پرزیدنت ترامپ در واکنش به عدم تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم ایران در شورای امنیت سازمان ملل: هفته آینده مکانیسم ماشه (برگشت تمامی تحریم‌ها علیه رژیم ایران) را فعال خواهیم کرد.
پرزیدنت ترامپ عصر روز شنبه ۲۵ مرداد به وقت آمریکا در یک کنفرانس خبری و در پاسخ به سوالی درباره عدم تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم ایران در شورای امنیت سازمان ملل گفت که ما انتظار چنین رایی را داشتیم و هفته آینده شاهد خواهید بود که مکانسیم ماشه علیه رژیم ایران را فعال خواهیم کرد.
پرزیدنت ترامپ همچنین گفت که «احتمالا» در نشست پیشنهادی ولادیمیر پوتین درباره ایران با حضور اعضای شورای امنیت شرکت نخواهد کرد.
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر به توقیف چهار کشتی حامل نفت ایران به ونزوئلا اشاره کرد و گفت که رژیم ایران دیگر منابع کافی برای حمایت از تروریسم در اختیار ندارد.
عملکرد مکانیسم ماشه در توافق هسته‌ای به این صورت است که در صورت شکایت هر یک از کشورهای عضو برجام از تخلف یک عضو دیگر، روند رسیدگی به شکایت آغاز می شود و این شکایت در نهایت به شورای امنیت سازمان ملل می رسد. در صورت ارجاع به شورای امنیت، این خطر برای ایران وجود دارد که تحریم‌های بین المللی علیه جمهوری اسلامی دوباره بازگردند.
آمریکا بعد از خروج از برجام، تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را بازگرداند، اما تحریم‌های سازمان ملل از زمان توافق هسته‌ای برداشته شد

12 6

مهندس رضا ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 07:15
سلام و عرض ادب
صبح همه عزیزان بخیر
...
از هیجانات کاذب به دور باشیم
طلا همیشه طلاست
خریدار همیشه برنده است.
.
سرفراز باشید

0 10

پر پرواز شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 03:08
نظرم اینه امروز نزولیه سکه 9800 میشه ولی یه حسی میگه تا ظهر سکه 10,400 بعدش 9,900

4 7

Your@64 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 02:23
انس جهانی رو 1950 و 1980 و2000 مقاومت محکمی داره بنا برا این میشه گفت کف ترازو رو به کاهشی هستش پیروز موفق باشید

7 3

فدایی 10 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 02:10
الناز دور برداشتی. یک درصد فکر کن آمار غلط دادن بهت خخخخ

1 12

el naz Gold ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 02:15
چاكر دادا تو كه مطمئنم خودت از موافق هاي ١٠٠٪‏ نزولي الان

11 32

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 01:12
ساعت و تاریخ رو یاد داشت کن از پنج شنبه هی میگم بفروش عقلتو دست دیوانه نده
امروز شنبه باز میگم بفروش عقلتو دست دیوانه نده
چون آخر هفته آرزو میکنی سکه ۱۰ و آبشده ۴۴۰۰ و دلار ۲۲۰۰۰ رو ببینی
خداوندا تو از هر آنچه ما نمیدانیم آگاهی
در پناه حق

4 23

el naz Gold ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 00:22
هاها
كم كم اون افرادي كه سمت اعظم بودن
داره حقيقت براشون مشخص ميشه
هميشه اعداد روزاي يكشنبه ديدنيه
خدا به داد خونگي از فردا برسه
ماه محرم هم نزديكه
اوني كه مالدارت كنه خائنه اوني كه فروش نده خائنه
اين بار دقت كنيد
انس نزولي هست رو انس حساب نكنيد

4 3

آقای امااتور چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 08:22
اره دقیقا جوا بت چیه رفت بالا،بگووودلال جوابت چیه رفت بالا؟

17 2

هزاره طلایی دلال سبزه میدان هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 00:35
رفت بالا جوابت‌چیه

7 3

مارلون نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 00:18
جالبه این روزا سالگرد حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکیه.. یه درس عبرتی برای کساییه که پاشون از گلیمشون درازتر کردن.متاسفانه از تاریخ درس نمیگیرن بعضیا

7 2

مارلون نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 00:21
العربیه مدعی شد: شلیک دو راکت به بخش آمریکایی پایگاه نظامی التاجی در بغداد
?کانال خبری «صابرین» نیز از به پرواز درآمدن بالگردهای نظامی #آمریکا برای انتقال مجروحان این حمله خبر داد و مدعی شد که اخبار واصله حکایت از آن دارد که این حمله تلفات نیز داشته است.

7 2

Golden gold هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 00:00
بانو جان شیفته،نوسان شیرینی گرفتید،
نوش جان

5 1

جان شیفته نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 00:36
سپاس انشالله روزی شما هم باشه

4 15

el naz Gold ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 23:53
من بهتون كمك كردم ديشب.. نذاشتم مالت دقيقه به دقيقه كم شه بعد بگم بازي اشكنك داره

7 2

18 عیار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 23:53
دوستانی که به نظر اینجانب نسبت به استاد اعظم منفی دادن ومخالف صحبت من بودن اگر در بازار تهران (سبزه میدون) نیاز به شاگرد مغازه داشتن بنده آماده هستم از هر روزی که بفرمایید در خدمت شما سروران عزیز در کنار شما قرار بگیرم با توجه به علاقه وپیشنه ای که از طلا داشتم امیدوارم ازانجام امور محوله شما برایم

3 5

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 23:57
عزیزم... چقد آدم خوبی هستی تو!!! خدا کمکت کنه اون چیزی بشه که دلت میخواد.

3 6

18 عیار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 23:38
ممنون از پاسخ شما به سوال من وخوشحال از اینکه اینقدر مستحکم پای اعدادی که میفرمایید هستین اگر در بازار تهران کسی نیاز داشتین برای شاگردی و انجام امور محوله روزانه من حاضرم در معیت شما قرار بگیرم

12 12

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 23:19
این عکس ترامپ و وزیر خارجش خیلی جالبه ممنون از مدیر سایت کاربرایی که سوال دارن اعداد اعلامی بنده که چند ماه تغییر نکرده با هر انسی دیده خواهد شد فقط اعداد تعیین شده بنده رویت خواهد شد حتما بزودی زود شب خوش .

8 8

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 23:19
۱۸ عیار در جواب شما کاربر عزیز.

12 5

بیژن۱ دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:56
حیف که پول ندارم اگه نه مفته چرا بفروشم باز می خریدم :)) کسی که دل نداره نباید بیاد تو این بازار ، اره سال ۹۷ هم همین بازیا رو درآوردن ولی حالا قیمت مظنه از ۳۷۰ شده ۱ میلیون ، یکی نیست بگه بابا
پاتو از رو گردن تولیدو کسبو کار مردم بردار مردم برن برسن به کارو زندگشیشون دیگه ام هیشکی سراغ این چیزا نمیاد همه چیزم درست میشه

4 1

اناالحق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 00:16
سال ۹۷ درست میگی دلار ریخت ولی طلا نریخت

20 2

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:54
به نام ایزد پاک
درود
نظر کاملا شخصی و غیر علمی
صرفا کاربر های تازه کار و خانگی همچون من
هر چه که ارزان شده را باید خرید چون قیمت های دیده شده مجدد رویت می شوند.
آنچه که گران عرضه می شود را نباید خرید.
سپاس از همه

6 1

قزوینی اعظم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/26 ساعت 00:05
اصلا آدم حالشو میبره حرف حساب میشنوفه

7 1

جان شیفته نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 23:29
درود جناب شعله گرامی سیگنال چند روز پیش در باب جذاب بودن فروش بسیار راهگشا بود وبرای اولین باربه عنوان خانگی تونستم 1053 بفروشم وامروز 1 م خریدم سپاس بیکران ازلطف وصداقت ویاری شما پاینده باشید

22 1

زینو جی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:52
روند ریزشی هست برای فردا,خانگی های عزیز در بلند مدت روند افزایشی است.نگران نباشید

15 37

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:23
هدف اول ۹۵۰۰ و دوم ۸۸۰۰ سکه
دلارو طلا شم با سکه هماهنگ کن
هدف اولو فردا نهایت پس فردا میزنیم
این طرف دیوانه رو هم دیگه نمبینیم انشالله
درپناه یزدان

16 6

مهندس IT شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 23:22
اگه تو نظر نمیدادی میگفتم شاید بریزه ولی الان مطمنم دوباره گرون میشه . فردا افزایشیه اطمینان دارم . دلال پررو

19 4

زرین نظر ده سال هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:50
باصطلاح « مدیر ...» هنوز با 20 تا اسم مستعار دیگه توی سایت هست .
بالاخره بیماران روانی همیشه هم بستری نیستند . ضمن اینکه در بعضی بیمارستان های روانی ، بیماران اجازه استفاده از گوشی را هم دارند .

2 19

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:35
روح مدیر شااااد... خیلی شلوغ میکرد جاش خالیه!! :))))

7 17

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:24
کی بشه شما رو دیگه نبینیم داچچ وحید!!

6 3

پژوهش یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:21
درود بر شما مطلبی که مطالعه می کنید فقط نظر شخصی بوده و به هیچ عنوان سیگنال خرید یا فروش در نظر نگیرید. پیش بینی وضعیت بازار ظهر یکشنبه 26 مرداد 99 : همزمان با ریزش شاخص بورس ثبات بیشتری در بازار طلا مشاهده خواهیم کرد. دلار صرافی ملی افزایش جزئی دارد و سکه در تلاش برای ورود به کانال 9 ، و ممکن است مدتی کوتاه در این کانال باقی بماند. سکه تمام جهت ماندگاری در این کانال در روز یکشنبه موفق نمی شود. قیمت نهایی سکه تمام در روز یکشنبه ثبات قیمت در کانال 10 میلیون تومانی با نوسان حدود 200 هزار تومان نسبت به قیمت رسمی روز شنبه، پیش بینی می شود.

21 11

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:20
صبور باشید وقتی بارون می باره جایی وایسین که خیص نشید . دوستان ۱۷ روز از نزول مداوم قیمتا میگذره صبوری افرادی که هنوز مالدارن ستودنی منتهی یه عده از خدا بی خبر این و اون متهم به متضرر کردن مردم میکنن بازار ساز نمیتونه افرادی که با حرف بنده از ۳۸۰۰ تا ۱۲ تومن اومدن رو خالی کنه مگر اینکه این افراد شما رو از اعداد و ارقام پایین نگران کنن یا داخل نوسان جا بمونی بنده از ۱۰ تا ۱۲ به همه گفتم بخرن ۱۰ شد گفتم بخرید شد ۱۱ ۱۱ شد گفتم بخرید شد ۱۱۵۰۰ بعد رو ۱۱۲۰۰ خرید دادم شد ۱۰۸۰۰ و کانال ۱۰ دوستان بازار ساز باید برای خالی کردن واقعی جنس شما صبر شما رو از بین ببره و از قیمت های پایین بترسونتون با قاطعیت تجربه اطلاعات موثق اعلام میکنم سکه اهداف تعیین شده ۱۲۴۰۰ ۱۵۶۰۰ سپس ۲۱۸۰۰ رو خواهد دید ابشده ۵۲۰۰ تا ۶۸۰۰ دیده خواهد شد دوستان خانگی برای حفظ ارزش ثروت خود مانند بنده رفتار کنید بنده الان با ۲ درصد الی ۵ درصد سرمایه ام نوسان میگیرم چون از وضع کشورم با خبرم پس بنده هم مانند شما خانگی به حساب میام پس هرگز تسلیم نشید هیچ آمار هیچ عقل سلیمی هیچ بانک مرکزی و هیچ فردی در ایران توانایی کنترل بازار سکه و ارز و طلا رو نخواهد داشت پایان عرض بنده سکه پایان هفته شد ۱۲ تومن هم فروشنده نباشین سکه ۱۵ تومن هم شد فروشنده نباشین سکه با بازارهای موازی همراه شد میلیاردی نوسان بگیر گرا میدم واضح شاخص بورس شما چیه ۱۹۰۰۰۰۰ واحد ارز کجاست کانال ۲۰ تومن ملک کانال ۲۰ هستش خودرو اشغال ایرانی هم کانال ۲۰ هستش بازار ما کانال ۱۰ رو تازه فتح کرده بنابراین ملاک معتمدین بنده عرایض بنده باشه به هیچ عنوان فروشنده نباش حتی اگه فردا صبح سکه شد ۱ تومن چون میدونی پس فردا ۲۰ برابرش میکنن و جا میمونی.

4 0

18 عیار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 23:08
خدمت دوستان عزیز و گرامی عرض سلام واحترام وجناب استاد اعظم خیلی وقته که چراغ خاموش نظر دوستان واعضای محترم دنبال میکنم قبل از سوال خودم از شما خواستم پیشینه ای از خودم بگم که قبل تر من در کارگاه زرگران کار می‌کردم نزد یکی از بهترین های بازاری های طلا بعد به واسطه ایشون چون علاقه به خرید وفروش داشتم از راهنمایی های ایشون استفاده بردم تا میخواستم در بازار جایی بازکنم مریضی سختی سراغم اومد که مجبور به کناره گیری از بازار شدم اما چون علاقه شدیدی که به بازار طلا دارم همیشه اخبار وخبرهای این بازار دنبال میکنم حالا سوال من این هست که این افزایشی که اطلاعات موثق درموردش دارید با بالا رفتن دلار به قیمت‌های مد نظر شما که 21 میلیون هست خواهد رسید یا با افزایش انس هست ممنون از شما بابت وقت گذاشتن برای خواندن مطالب من

9 6

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:22
دلالای بدبخت که تو این سایت هستین و جیب مردمو خالی میکنین از این متن شما هم بهره ببرین خودتون کم یا زیاد میدونید عقب گرد نداریم‌ توهم استفاده ببر.

6 6

الغنی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:12
نگاهی به قوانینی که درمجلس تصویب یادرحال تصویب است بیاندازید هدف قانونگذاران این است که مسکن از کالای سرمایه ای به مصرفی تبدیل شود واین اتفاق هم خواهدافالد ازاول مهربه بعد دلالهای مفتخور وبی انصاف وبیسواد ولشی بازارمسکن سکته زدنهاشون شروع میشه وقیمتهای افسانه ای مسکن ریزش میکند دقیقا مثل سال ۶۷ وقطعنامه ۵۹۸ ایران وعراق وهمچنین سال ۷۵ که قیمتهای افسانه ای مسکن ریزش شدید نمودند ودلالهای مسکن بعضا به بهشت زهرا وبعضا بیمارستانها زوانه شدند ریزش شدید قیمت مسکن در راه است نگران بازارطلا نباشید طلا قوی وپر زوراست واگر اندکی ریز کند سال بعد یا چندماه بعد چندبرابر جبران خواهدنمود

15 1

Pishgoo چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 21:27
قیمت ماشین یا خونه بیاد پایین جو زده نمیشید که اینقدر برای یکم پایین اومدن چندتا سکه و چند گدم طلا استرس میگیرید... هروز که قیمت طلا رو دنبال میکنید، آیا قیمت ملو و خودرو رو هم دنبال میکنید؟
آیا قیمت مواد خوراکی رو هم دنبال میکنید که استرس نگیرید؟
اجاره خانه رو کا هرماه باید پرداخت کنید استرس ندارید اما برای چندتا سکه هروز استرس میگیرید.. ربع که خریده بودم ۴۸۰ هزار، با اومدن روحانی شد ۲۵۰ هزار تومان... خواستم ماشین بخرم با ضرر فروختم.. اما الان قیمت ماشین چند برابر شد و تمام اون ضررها جبران شد... آخرش هم میریم و هم رو میزاریم برای وراث...
علی برکت الله

5 0

مانیسا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:07
سلام. احتمالا به خاطر این باشه که از ماشین و خونه میشه استفاده کرد به این خاطر بالا رفتن یا پایین اومدنش استرس نمیده اما طلا خرید و فروشش خیلی راحت تره و معمولا برای حفظ ارزش سرمایه است و اینکه بتونی پایین بخری و با قیمت بالا بفروشی، احساس سودمندی میده اما برعکس که میشه باعث مضطرب شدن میشه مخصوصا اینکه نمی دونی این ضرر تا کجا و چه مبلغی می تونه ادامه داشته باشه

7 18

el naz Gold. ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 21:24
اهل فن دانند چه گويم
ساعتي ١٠٠ هزار امروز ضرر ميداديد
يك سطح مقاومتي بسيار بد براي امامي شكست
ده صدم ثانيه واسه شكسته شدن سطح مقاومتي مظنه مونده
روز هاي يكشنبه آغاز بازي با اعداد هست تبليغات وسيع واكسن انس رو گير انداخته به ١٨٠٠ وارد شه يا نه
دولت هم فروش نفت رو در دستور كار داره نه بازار طلارو
.
اهل فن دانند سكه ٨ ميليوني مبارك

0 5

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:49
مانیسای عزیزم حالا چرا بهت برخورد؟! اتفاقاً من اصلا تردیدی نداشتم از اول گروهمو انتخاب کردم تو همین عمومی‌م اعلام کردم اگه کامنتا رو دنبال کرده باشی. فکر نمی‌کنم دلیلی داشته باشه که هدفمو از عضویت تو سایت برای شما توضیح بدم عزیز... اینجا به اندازه کافی صاحبنظر وجود داره که از خیصی زیر بارون میگن تااااا .... تلاش آدمای ناسپاسو دارم می‌بینم برای اینکه ی آدمیو که انقد دلش میتپه برای اینکه کسی متضرر نشه چه جوری خراب کنن. شما فک کن من این وسط ذی نفعم مشکلی داری؟! شما شخصیت‌ آدما رو چه جوری تشخیص میدین؟! آفرین به این درک و شعور بالا.
در نهایت به قول رییس جمهور قلبها آب و بریز اونجا که میسوزه!!

7 2

مانیسا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:34
ویولن عزیز، مدت زیادی نیست تو سایت کامنت میذاری، دو سه هفته بین انتخاب گروه مردد بودی، در نهایت انتخاب این جبهه ای که داری ظاهرا به شخصیتت نزدیک تره!!! حالا الناز گلد و ... حداقل تحلیل دارن و نظر تخصصی میذارن، شما معلوم نیست این وسط چکاره ای؟!!!! آدم زنده وکیل وصی نمی خواد، کسی انتقادی می کنه ازشون لازم نیست تو بدویی جواب بدی!!!!!

0 10

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:23
چقدددد عجیبه این حرفت!!!!
:// احساست درست تربیت نشده انگار دروغم میگه... ی فکری براش بکن!!

11 0

مانیسا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 22:10
برای شما هم مبارک باشه. نمی دونم چرا کامنتهای شما به من این احساسو میده که از متضرر شدن بقیه لذت میبری!!!

9 4

قزوینی اعظم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 21:08
حالا یه عده تو این سایت دارن زور میزنن پایینتر بیاد تا جمع کنن منظورم اونایین که سکه رو ۸ فروختن آممممممما ....

13 18

اسفندقه ده سال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 20:39
خبر امد"....
خبری در راه است"....
داروی کرونا تا چند روز دیگر درسراسر کشور توزیع میشود"....
" به قول اردبيلي ٩٠٠ چشمك ميزنه"...

3 20

Solisss هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 21:03
جناب اسفندقه
هرگز نرود میخ آهنین در سنگ
قیمت فردا دیدنی خواهد بود

9 2

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 21:03
متاسفانه در عالم واقع هیچ اتفاق مثبتی نمی افتد. فقط در رسانه ها و فضای مجازی است که با تبلیغات گسترده و خبرپراکنی، شایع سازی، بزرگنمایی و غیره تلاش می کنند اقتصاد را هدایت کنند.
گیرم طلا را آوردید پایین، با بقیه چه کار می کنید؟
مسکن مهر پردیس تهران به قیمت های میلیاردی رسید؟ باور کردنی نیست!!!
بله واقعا! خبری در راه است، دوست عزیز!
مسکن مهر پردیس در فاز 8 و 11 که قبل عید 300 تا 350 میلیون بود، امروز رسید به یک میلیارد!!!
مسکن مهر!!!
این ها نتیجه همین فعالیت های مجازی است. به جایی اینکه بروند کار اقتصادی بکنند فقط افتاده اند توی فضای مجازی و تبلیغات می کنند.

12 3

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 20:57
یعنی تمام اقتصاد ما شده، خبردرمانی و شایعه پراکنی برای رسیدن به یکسری اهداف اقتصادی بازار ساز!!!
عزیزم، به دولت بگویید:
تاکتیک به پایان خط رسیده، استراتژی را تغییر دهید.
این قبیل رفتارها و اقدامات تا یک جایی جواب می دهد، بعد از یک مدتی اثراتش از بین می رود.

9 6

طلاپور یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 20:27
گرصبرکنی زغوره حلوا سازی، اگراین اش وکاسه هست اش چه اشی باشه انچنان مهم نیست بستگی به سلایق داره عزیزان به قله نگاه کنید چشمهای زرد حوس الود طلا چشمک میزنه میگه مرانگه دارید به اوج میرسانم شمارا بعضی ها چراکم طاقت هستند خریدی گرم ۹۰۰ میخوای بدی گرم یک میلیون نگهدار قول میدم بهت به ابوی پاک طلا اگرنشودگرم ۱۵ میلیون اببته دوسه سال دیگر اگراین اتفاق نیفتاد طلا هایم که بالای پنجاه گرم است میبخشم به شخص اعظم ۲

14 2

تفکر یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 20:06
کاربر solisss ، طبق پیامهای ارسالی شما قیمت سکه امروز افزایشی بوده ، این افزایش قیمت فردا هم ادامه داره ؟؟

16 1

Golden gold هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 20:17
احسنت بر شما
اتفاقا رشد خوبی هم داشته،با همین فرمون سه شنبه سقفو زدیم!!

11 1

تفکر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 20:11
جهت اطلاع و یاداوری سایر دوستان کاربر solisss ، امروز صبح قیمت سکه 9620000 اعلام کرد که الان قیمت حدود 10250000 هست و درواقع طبق پیام این کاربر با افزایش حدود 600 تا 700 هزار تومانی سکه نسبت به صبح مواجه هستیم. با این توضیحات کاربر سولیس فردا هم افزایشی پیش بینی می کنید ؟؟

8 11

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 20:06
تنها راه حل در بازار سکه طلا و ارز عدم عجله کردن و صبور بودن است.

8 3

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 20:22
استان جان،
هدف بازارساز، فراری دادن دادن مردم از بازار طلا و سکه و هدایت اونا به سمت بورس یا خرید پیت نفتی است.
خیلی هم حساب شده و با برنامه داره ترس تو دل مردم می ندازه.
دقیقا از رویکردهای روانشناختی برای هدایت افراد به بازاری غیر از طلا و ارز داره استفاده می کنم.

6 5

رخداد دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 19:42
با سلام
استاد اعظم 2 و دیگر دوستان لطفاً اگر می توانید سریع پاسخ بدهید:
می خواهم خرید بزنم، به نظر خود رسیدیم به کف، شما چی فکر می کنید؟ بخرم یا بزارم برای فردا؟

8 5

قزوینی اعظم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 19:11
بخر برفوش نخر نرفوش اصا خوش باش عمر کوتاهه :))

16 3

خوش باور یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:53
توجه توجه توجه؛ ضمن عرض تاسف عمیق برای افرادیکه فکرمیکنند علم غیب دارندو بخربخر وبفروش بفروش راه انداخته اند یک نکته کلی عرض میکنم اینقدرهم فحاشی و،،، نداشته باشید مگراین ساست طلا نیست من ۷۲ سال سن دارم از صدسال قبل تا به این لحظه دهها جنگ صلح توافق ومخاطره بیماری درکره زمین بوجود امده وبعد ازاین هم خواهدبود لیکن جناب مستطاب حضرت طلا از زمانیکه قیمتش صنار یا یک شاهی بوده همه این وقایع را به چشم دیده ولی امروز قیمتش هرگرم یک میلیون تومان است چرابحث بی فایده میکنید ارزو دارم هرکدامتان ده کیلو طلای ابشده امروز بخرید ده میلیاردتومان دوسال دیگرطلای شما صدکیلو ویا پول شما صدمیلیاردتومان است به حرمت سن وتجربه ام دراین حرف تردید نکنید سال ۱۴۰۱ طلا گرمی ۱۰ تا ۱۱ میلیون است یک قطعه طلا بگذارید کنارگوش خود وبه زرنگی ومرموزی اوپی خواهید برد سلامتی بزرگترین کوه طلاست

11 0

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 19:26
درست است. سرمایه گذاری در طلا به درد افرادی میخورد که صبر داشته باشند. اما مشکل اینجاست که برخی منتظرند همانطور که طلا امسال در عرض 3 ماه قیمتش دوبرابر شد دوباره رشد آنچنانی داشته باشد!

5 6

قزوینی اعظم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:43
بازار کیفش به نوسانه

2 6

قزوینی اعظم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:42
داش ما یه نوچ سوزن موخوم بخروم

12 0

بورسیه هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:38
لعنت به این نوسان پیر شدیم بااین نوسان لعنتی

17 0

سید//کمال هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:31
زیاد از نوسانات نترسید این نه اولین باره پایین میاد نه اخرین بار صد درصد بازم بالا میره فقط زمانش مشخص نیست ولی همیشه برنده کسی هست که تو کف میخره و توسقف میفروشه واین کار هم کارهمه کس نیست مگر اینکه با ادمهای خبره مشورت کنید. و هر کاربری هم تحلیلاش خوب نیست ولی همیشه یک حس درونی ما انسانها داریم اگر به این ندا بموقع عمل کنیم و دندون طمع را به موقع بکشیم زیاد طمع نداشته باشیم همیشه سود میکنیم

3 12

Violin دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:18
از جماعت استراتژی فهم در شگفتم که بی ورود به مبانی قدرت، هر کتاب، مقاله، گزارش و یا حاشیه نویسی منتشر شده در فرنگستان را بی هیچ ارزیابی دقیق، در باره ابرقدرتی چین نصب العین قرارداده و آن ها را بی تامل منتشر می کنند. باور کنید شمار این پیش بینی ها تا امروز از ۲۵۰/۰۰۰ بیش تر و بازهم روبه اوجگیری است. این در حالی است که جمهوری خلق چین تا آینده ای دیدپذیر، یعنی قابل رصدکردن توانایی ابرقدرت شدن، همچون پادشاهی متحده بریتانیا در سده نوزده و ایالات متحده امریکا از ۱۹۹۱ بدین سو را ندارد. باردیگر این گزاره را از چشم انداز شاخص های ژئوپولیتیک بازگو می کنم:
۱- انزوای استراتژیک
آمریکا در شمال و جنوب دارای دو متحد استراتژیک و یا مطمئن است. در دو سوی خاوری- باختری نیز با دو اقیانوس بزرگ از دست اندازی دشمنان بیمه بوده است. این بیمه گی دست کم تا کنون که جنگ‌ها متعارف بوده اند، ساری و جاری است. ولی به چین بنگرید:
- ژاپن و کره در شمال باختری؛
- تایوان و فیلیپین در خاور و جنوب،
- ویتنام، اندونزی و مالزی و استرالیا و نیوزلند در جنوب و جنوب خاوری،
- هند در باختر و در امتداد هیمالیا؛
همگی یا دشمنان سوگند خورده چین هستند و یا به هیچ روی بستن اتحاد با پکن در اذهان دولتمردانشان خطور نمی کند.
به سخن دیگر قدرتی که حتی در فضای استراتژیک پیرامونی خود منزوی است و مورد دشمنی، چگونه می تواند مدعی رهبری جهان شود؟ تنها یک ادعای رهبران چین پس از مائو برای من در این باره بس است تا از سخن خود باز گردم؛
۲- ناپایدار
تبتی ها، اویغورها، هنگ‌کنک ها، ماکایویی ها، هویی ها،تاجیک های ایرانی و دهها گروه قومی دیگر، لزوما همراه حزب کمونیست چین نیستند. مهم تر این که چین از دیدگاه استاندارهای سیاسی و تحکیم داخلی در شمار کشورهای ناپایدار به حساب می آید. بدین معنی که اگر هم یکپارچگی چین را تضمین شده محسوب کنیم، رژیم سیاسی آن پابرجا و دائمی تلقی نمی شود؛
۳- بی متحد
دهه ها است دو سوی آتلانتیک شمالی با ناتو پیوند استراتژیک خورده و پیامدهای این اتحاد در دو جنگ جهانی تجربه شده است. علاوه براین آمریکا توانایی استفاده از ۸۳۰ پایگاه و پاسگاه برون مرزی را با تکیه به دهها پیمان دارد، در واقع "آبکره" بی هیچ اغماضی در اختیار واشنگتن و متحدین پابرجایش است، لطفا متحدین دریایی چین را به من نشان دهید.
۴- قدرت آمریکا در هوا، فضا و به ویژه دریا، تا ۳۰ سال دیگر دسترس پذیر نیست. داشتن ۱۱ ناو هواپیمابر فعال و ۲۵۰ ناوشکن و چندین ناو هواپیمابر متحدین و نیز قدرت تسلیحاتی غیر متعارف بریتانیا، فرانسه و اسرائیل آس ها را در اختیار پنتاگون قرار داده است؛
۵- هالیوود، لند دیسنی، سیلیکون ولی، هاروارد، جان هاپکینز، ام آی تی، وال استریت، بانک مرکزی لندن، دلار و...دهها اَبَر برند، سازه هایی به سادگی دسترس پذیر برای مهندسی مع*** دیگران نیستند؛ چرا امروزه روز بیش از ۵۲٪ دانشجویان دانشگاه های آمریکا چینی اند؟
۶- سیستم حقوق اساسی و ساختار تقسیمات کشوری آمریکا همانند استرالیا و فراتر از آلمان پویاترین و خودگردانترین است، این را با نظام بسته چین و نظام نیمه بسته تقسیمات کشوریش مقایسه کنید؛
۷- در تاریخ معاصر، چین مدبرانه در هیچ جنگ فرا دریایی و سرزمینی شرکت نکرده و بیشینه مدافع یکپارچگی خود بوده است؛ از این منظر نیز دولتی منزوی است.
هیچ گمان نبرید، ممکن است روزی هند و یا برزیل و حتی مکزیک مدعی مدیریت جهان شوند، ولی چین تا برطرف سازی زنجیرهای پیش گفته، همچنان در بند خواهد بود؛ مهم تر از این چین خود نیز ادعایی در این باره ندارد. کاسه داغتر از آش نشویم.

5 3

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:06
دوستانی که در پیامهای خصوصی در مورد ریزش فعلی بورس سوال دارند باید عرض کنم که ریزش فعلی به دلیل فروش سهام عدالت بوده و موقتی است. تا هنگامی که دولت سهام شرکتهای خود را در بورس نفروشد، بورس وارد فاز نزولی نخواهد شد.

4 4

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:03
چقدر جالب! بعد از مدتها قیمت سکه امامی از سکه بهار کمتر شده است!

0 2

کهنه کار یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:56

قیمت‌ها
حمید فرامرزیان
صفحه اولبازار جهانی
مطالب پیشنهادیYektanet: Stay Home
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
آخرین به روز رسانی 1 ساعت گذشته
اونس طلا
1945.8
مظنه
4,320,000
18 گرم
997,200
ارزش سکه
9,732,960
قدیم (بهار)
9,950,000
جدید (امامی)
10,190,000
نیم
5,200,000
ربع
2,950,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR
۳ دلیل برای نخریدن طلا
طلا
تاریخ: ۱۲/مرداد/۹۹ ساعت ۱۲:۳۱ | بازار جهانی شناسه خبر: ۶۹۸۳۴ منبع: سایت طلا
هنگامی که بازار نگران کننده می شود، سرمایه گذاران به سوی طلا می روند اما اکنون برای این خرید دیر است. در این مطلب بیان می کنیم که چرا حالا وقت خرید طلا نیست.
به گزارش سایت طلا به نقل از وب سایت فول، بسیاری از مردم طلا را یک پناهگاه امن برای دارایی های خود می دانند. با شروع بحران در وال استریت،‌ سرمایه گذاران تلاش می کنند با حرکت به سوی طلا،‌ درد اقتصادی را محدود کنند. امروز، در میانه یک بیماری همه گیر جهانی ، نقش فلز در سرمایه گذاری مهمتر از همیشه به نظر می رسد - اما برخی از سیگنال های مختلط در این زمینه وجود دارد. قبل از تصمیم گیری برای خرید طلا ، این سه مسئله را در نظر بگیرید.
۱. کدام صعود!
اگر منصفانه قضاوت کنید فلزات گرانبها دارای تاریخی بی ثبات و مستعد تغییرات سریع هستند. اما این تغییرات بسیار بزرگ در یک بازه زمانی کوتاه است آنهم در شرایطی که سرمایه گذاران نگران بازار سهام هستند. با این حال ، با وجود چنین فلزی برای سرمایه گذاری ، سرمایه گذاران باید از خود بپرسند که در واقع چه میزان صعودی هنوز برای طلا باقی مانده است. در حقیقت ، در طول هفته گذشته یا همین حدود ، طلا و نقره پیشرفت های چشمگیری را تجربه کرده اند. و تمام این مدت، شاخص S&P 500 به پیشرفت خود ادامه می دهد.
۲. تنوع‌سازی چه می‌شود؟
نکته در مورد طلا این است که نباید آن را یک سرمایه گذاری ای دانست که به سرعت فرد را ثروتمند می کند. سود واقعی طلا که به سرمایه گذاران ارائه می دهد ، توانایی آن در تنوع بخشیدن به سبد سهام است. مقدار اندکی از در معرض فلزات گرانبها قرار گرفتن که در طولانی مدت نگهداری شود ، می تواند در هموار کردن فراز و نشیب های طول مسیر کمک کند. بنابراین اگر امروز به دنبال کارگران معدن طلا یا خریداری طلا به دلیل قیمت بسیار زیاد آن هستید ، به احتمال زیاد به همین دلیل به دنبال این سرمایه گذاری ها هستید.
۳. پول نقد ایمن‌تر است
در پایان روز، پول نقد به احتمال زیاد جزو کمترین اموال دارایی امن شماست که می توانید در اختیار داشته باشید. اگر نگران بورس اوراق بهادار هستید، احتمالاً بهتر است مقداری پول بیشتر به صورت نقدی داشته باشید تا پس از پیشرفت سریع ، طلا بخرید. شما ممکن است در نظر بگیرید که از پولی که برای خرید طلا کنار گذاشته اید برای افزایش موقعیت نقدی خود استفاده کنید. این امر اکنون امنیت بیشتری را فراهم می کند ، و هنگامی که قیمت طلا از صعود سریع جاماند، ، می توانید دوباره در معرض برخی از فلزات گرانبها بدون خطر گرفتار شدن در دوره اخیر طلا قرار بگیرید.
سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته
کدام مدل مو به شما می آید؟ | 51.0 هزار
با خوردن این 20 غذا مرگ در انتظار شماست | 70.3 هزار
از هرکجا که میتوانید میوه"به" را پیدا کنید و آن را از خود دور نکنید | 94.6 هزار
مراقب باشید! بستنی مورد علاقه شما شخصیت تان را لو می دهد | 55.0 هزار
بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 40.8 هزار
برچسب ها : اوراق بهادار سرمایه گذاری طلا قیمت طلا
سایر خبر های این گروه
مطالب پیشنهادیYektanet: Stay Home
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
مطالب پیشنهادیYektanet: Stay Home
خرید سهام شرکت،انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ
اقامت دائم توسط انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ
اصلاح قوز بینی بدون بیهوشی!کلینیک زیبایی دکتر نجف بیگی
آخرین مهلت استفاده از تخفیف شگفت‌انگیز 40 درصد تالار بورس!
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
برای لاغری شکم چه کار باید کرد؟+آموزش
خرید سهام شرکت،انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ
خرید سهام شرکت،انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ
اقامت دائم توسط انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ
اقامت دائم توسط انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ
اصلاح قوز بینی بدون بیهوشی!کلینیک زیبایی دکتر نجف بیگی
اصلاح قوز بینی بدون بیهوشی!کلینیک زیبایی دکتر نجف بیگی
آخرین مهلت استفاده از تخفیف شگفت‌انگیز 40 درصد تالار بورس!
آخرین مهلت استفاده از تخفیف شگفت‌انگیز 40 درصد تالار بورس!
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
برای لاغری شکم چه کار باید کرد؟+آموزش
برای لاغری شکم چه کار باید کرد؟+آموزش
خرید سهام شرکت،انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ
اقامت دائم توسط انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ
اصلاح قوز بینی بدون بیهوشی!کلینیک زیبایی دکتر نجف بیگی
آخرین مهلت استفاده از تخفیف شگفت‌انگیز 40 درصد تالار بورس!
چطور پول پارو کنیم آن هم در ایران؟
برای لاغری شکم چه کار باید کرد؟+آموزش
.
نظرات
نام : کهنه کار
پست الکترونيک :
نظر:
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
0 0
رخداد چهار هفته میگه :
تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:55
واکاوی روانشناختی رفتار دولت در بازار طلا
.................................................................
گزاره های واقعی:
1. رئیس جمهور: طلا و ارز جای سرمایه گذاری نیست.
2. توکلی: دولت در سالهای قبل 650 تن طلا از ذخایر طلای مملکت را برباد داد.
3. نماینده سیستان: ذخایر ارز و طلای کشور وضعیت مناسبی ندارد.
.............................................................................................................................................
تحلیل امنیتی سیستم:
ذخایر طلای کشور به ته خط خورد رسیده است. دولت دارد نقش "بازارسازی" خود را از دست می دهد. دولت نگران است که اگر این روند ادامه پیدا کند، اقتدار حاکمیتیش را برای کنترل بازار از دست بدهد. بنابراین، از طرق مستقیم و غیرمستقیم، باید تلاش شود افراد از سرمایه گذاری در طلا و سکه تا حد امکان بپرهیزند.
............................................................................................................................................
گزاره های واقعی:
1. نرخ تورم در ایران بالای 40 درصد است. پایه پولی افزایش یافته است. نقدینگی افزایش یافته.
2. در سیاست های حاکمیتی و منافع دراز مدت: تفاوتی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها نیست.
3. چشم انداز رابطه وجود ندارد. تحریم های تشدید می شود.
4. اروپا پایبندی به برجام و اینستکس ندارد.
5. کشورهای عربی در بالاترین درجه از تنش با ایران در طول چند دهه اخیر هستند.
......................................................................................................................................
تحلیل اقتصادی:
دولت تلاش می کند از طریق اتخاذ تاکتیک های تاخیری بدون وجود استراتژی مشخص بازار را تا چند ماه دیگر به جلو ببرد. 2 بازار طلا و سکه برای دولت خطر امنیتی ایجاد می کنند، چرا که دولت قدرت کنترل 100 درصدی بر آن ها را ندارد. در نتیجه، سرکوب قیمت، ترساندن خریداران و دیر روش های مورد استفاده قرار می گیرد.
....................................................................................................................................
نقد رویکردی:
1. دولت فاقد استراتژی است:
اول مشکل این است که دولت نمی داند باید چه راهکاری برای مهار تورم، کاهش فشار بر طبقات فرودست، کاهش تنش های خارجی، جلوگیری از افزایش تحریم ها، جلوگیری از رشد نقدینگی، کاهش بیکاری، مهار بازارها و سفته بازی اتخاذ کند. دولت صرفا از طریق تاکتیکی تلاش می کند که بخشی از مشکلات را به صورت دستوری حل نماید. چون تاکتیک است، اثربخشی کوتاه مدت دارد.
2. خود-تخریب گری:
بازارساز نگران است که کنترل بازارهای کشور از دستش خارج شود. به همین جهت اقدام به خود تخریب گری بازارها برای جلوگیری از افزایش سرسام آور قیمت ها می کند. یک اتفاق بسیار خطرناک که در حال حاضر در کشور افتاده این است که "انتظارات تورمی" از خود تورم بالاتر رفته است. متاسفانه روانشناسی بازار نشان می دهد که اگر تورم 40 درصد است، انتظارت تورمی خواهان افزایش 70 درصدی کالا می باشد. دولت این مسئله را فهمیده. اشتباه کجا بود؟ بورس.
بورس بیش از آنکه تورم را بالا برد، انتظارات تورمی را افزایش داده. یک رقابتی بین بازارها به وجود آمده که همه خواهان افزایش قیمت در بازار خود هستند. سکه فروش می خواهد بالاتر از بورس سود کند، سرمایه گذار زمین می خواهد بیشتر از بورس و طلا سود کند، سرمایه گذار اهن آلات می خواهد بیشتر از زمین سود کند. همه فقط انتظار سود حداکثری را دارند. در این شرایط دولت اقدام به خود تخریب گری بازارها زده. همه را دارد به صورت دستوری منفی می کند.دولت از ونزوئلایی شدن مملکت می ترسد.
..........................................
نتیجه:
تا زمانی که دولت اقداماتش صرفا تاکتیکی باشد، سرکوب قیمت ها فقط اثربخشی کوتاه مدت خواهد داشت. به همین جهت بنده اعتقاد دارم، دکترین خرید زمان در حال استفاده می باشد. دولت تلاش می کنند با سرکوب قیمت ها به صورت مکرر از افزایش قیمت ها جلوگیری کند تا زمانی که زمینه و بستر لازم برای مذاکرات بین المللی یا تغییرات سیاسی در داخل یا خارج کشور فراهم آید.
دولت متاسفانه امروز تمام سرمایه اش "امید به آینده" می باشد. دست دولت عملا قفل شده از همه جهات. تنها امیدش این است که با خرید زمان، در آینده بسترها و زمینه هایی برای یک تغییر یا اصلاح تاثیرگذار در مسائل اقتصادی فراهم اید.
2 1
کهنه کار یک سال میگه :
تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:52
کاربران خانگی و آماتور
نه به سیگنال افزایشی ها اعتماد کنید و نه به سیگنال های کاهشی ها.
همه شون به فکر منافع شخصی شون هستند و براساس منفعت و مصلحت خودشان اینجا کامنت میزارن. مراقب سرمایه تون باشید. اگر هم وقتی تصمیم به اقدامی گرفتین حتما قبلش با چند فرد باتجربه تر حضوری مشورت کنید. به شخصیت های مجازی این سایت و مطالبش اعتماد نکنید!
مراقب باشید
یاحق

5 0

رخداد دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:55
واکاوی روانشناختی رفتار دولت در بازار طلا
.................................................................
گزاره های واقعی:
1. رئیس جمهور: طلا و ارز جای سرمایه گذاری نیست.
2. توکلی: دولت در سالهای قبل 650 تن طلا از ذخایر طلای مملکت را برباد داد.
3. نماینده سیستان: ذخایر ارز و طلای کشور وضعیت مناسبی ندارد.
.............................................................................................................................................
تحلیل امنیتی سیستم:
ذخایر طلای کشور به ته خط خورد رسیده است. دولت دارد نقش "بازارسازی" خود را از دست می دهد. دولت نگران است که اگر این روند ادامه پیدا کند، اقتدار حاکمیتیش را برای کنترل بازار از دست بدهد. بنابراین، از طرق مستقیم و غیرمستقیم، باید تلاش شود افراد از سرمایه گذاری در طلا و سکه تا حد امکان بپرهیزند.
............................................................................................................................................
گزاره های واقعی:
1. نرخ تورم در ایران بالای 40 درصد است. پایه پولی افزایش یافته است. نقدینگی افزایش یافته.
2. در سیاست های حاکمیتی و منافع دراز مدت: تفاوتی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها نیست.
3. چشم انداز رابطه وجود ندارد. تحریم های تشدید می شود.
4. اروپا پایبندی به برجام و اینستکس ندارد.
5. کشورهای عربی در بالاترین درجه از تنش با ایران در طول چند دهه اخیر هستند.
......................................................................................................................................
تحلیل اقتصادی:
دولت تلاش می کند از طریق اتخاذ تاکتیک های تاخیری بدون وجود استراتژی مشخص بازار را تا چند ماه دیگر به جلو ببرد. 2 بازار طلا و سکه برای دولت خطر امنیتی ایجاد می کنند، چرا که دولت قدرت کنترل 100 درصدی بر آن ها را ندارد. در نتیجه، سرکوب قیمت، ترساندن خریداران و دیر روش های مورد استفاده قرار می گیرد.
....................................................................................................................................
نقد رویکردی:
1. دولت فاقد استراتژی است:
اول مشکل این است که دولت نمی داند باید چه راهکاری برای مهار تورم، کاهش فشار بر طبقات فرودست، کاهش تنش های خارجی، جلوگیری از افزایش تحریم ها، جلوگیری از رشد نقدینگی، کاهش بیکاری، مهار بازارها و سفته بازی اتخاذ کند. دولت صرفا از طریق تاکتیکی تلاش می کند که بخشی از مشکلات را به صورت دستوری حل نماید. چون تاکتیک است، اثربخشی کوتاه مدت دارد.
2. خود-تخریب گری:
بازارساز نگران است که کنترل بازارهای کشور از دستش خارج شود. به همین جهت اقدام به خود تخریب گری بازارها برای جلوگیری از افزایش سرسام آور قیمت ها می کند. یک اتفاق بسیار خطرناک که در حال حاضر در کشور افتاده این است که "انتظارات تورمی" از خود تورم بالاتر رفته است. متاسفانه روانشناسی بازار نشان می دهد که اگر تورم 40 درصد است، انتظارت تورمی خواهان افزایش 70 درصدی کالا می باشد. دولت این مسئله را فهمیده. اشتباه کجا بود؟ بورس.
بورس بیش از آنکه تورم را بالا برد، انتظارات تورمی را افزایش داده. یک رقابتی بین بازارها به وجود آمده که همه خواهان افزایش قیمت در بازار خود هستند. سکه فروش می خواهد بالاتر از بورس سود کند، سرمایه گذار زمین می خواهد بیشتر از بورس و طلا سود کند، سرمایه گذار اهن آلات می خواهد بیشتر از زمین سود کند. همه فقط انتظار سود حداکثری را دارند. در این شرایط دولت اقدام به خود تخریب گری بازارها زده. همه را دارد به صورت دستوری منفی می کند.دولت از ونزوئلایی شدن مملکت می ترسد.
..........................................
نتیجه:
تا زمانی که دولت اقداماتش صرفا تاکتیکی باشد، سرکوب قیمت ها فقط اثربخشی کوتاه مدت خواهد داشت. به همین جهت بنده اعتقاد دارم، دکترین خرید زمان در حال استفاده می باشد. دولت تلاش می کنند با سرکوب قیمت ها به صورت مکرر از افزایش قیمت ها جلوگیری کند تا زمانی که زمینه و بستر لازم برای مذاکرات بین المللی یا تغییرات سیاسی در داخل یا خارج کشور فراهم آید.
دولت متاسفانه امروز تمام سرمایه اش "امید به آینده" می باشد. دست دولت عملا قفل شده از همه جهات. تنها امیدش این است که با خرید زمان، در آینده بسترها و زمینه هایی برای یک تغییر یا اصلاح تاثیرگذار در مسائل اقتصادی فراهم اید.

11 1

کهنه کار یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:52
کاربران خانگی و آماتور
نه به سیگنال افزایشی ها اعتماد کنید و نه به سیگنال های کاهشی ها.
همه شون به فکر منافع شخصی شون هستند و براساس منفعت و مصلحت خودشان اینجا کامنت میزارن. مراقب سرمایه تون باشید. اگر هم وقتی تصمیم به اقدامی گرفتین حتما قبلش با چند فرد باتجربه تر حضوری مشورت کنید. به شخصیت های مجازی این سایت و مطالبش اعتماد نکنید!
مراقب باشید
یاحق

5 7

امریکا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:48
سلام
بزرگان سایت های متعدد فروش رو توصیه میکنند
مرگ بر امریکا

4 8

کهنه کار یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:45
کاربر مارلون:
کجای کاری داداش!
امپراتوری افسانه ای آمریکا توسط یک ویروس کوچک تولیدی در آزمایشگاه ووهان چین به چالش کشیده شده.
چین در حال تبدیل شدن به قدرت اول اقتصادی و نظامی دنیاست. از شاخ آفریقا گرفته تا اقیانوسیه... در تسخیر محصولات کارخانجات چینی هست.
چین بدون شلیک حتی یک گلوله, فقط با کمک یک ویروس, اقتصاد جهانی رو به زانو در آورده. برای اولین بار در طول تاریخ , نفت رو منفی صفر دلار کرد و بازارهای مالی اروپا و آمریکا رو فلج کرد.
آمریکا رو به افول هست
چه بخوایم
چه نخوایم
چین کمونیست متاسفانه امپراتور جدید جهان هست

4 4

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:07
:))))) عمراً

13 9

مهندس رضا ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:38
سلام و عرض ادب
نظرات دوستان موافق و مخالف روند بازار را خوندم. لازم دیدم مجدداً کامنت صبح امروز را تکرار کنم. این نظر شخصی بنده است و به هیچ عنوان توصیه خرید یا فروش یا نگهداری ندارم:
.
همانگونه که پیش‌بینی میشد تلاش آمریکا برای تصویب قطعنامه ضد کشورمان ناکام ماند.
این اتفاق خوب می‌تواند بازار را کمی دچار آشفتگی کند و فرصتی برای دلالان باهوش است جهت ترساندن خانگی بینوا و ساده‌لوح که او را با شانتاژ و ایجاد کلافگی، براحتی تیغ بزنند. ما از این بازیها بسیار دیده ایم. پیشنهاد من این است که از هیجانات کاذب بازار به دور باشید و صبر کنید تا بازار به روال عادی خود بازگردد.
بدون تردید روند صعودی ادامه خواهد داشت.
خریدار همیشه برنده است.
سرفراز باشید

9 14

Solisss هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:41
جناب شما از سکه ۱۱۷۰۰ همین حرفو تکرار میکنیید
چرا میخواهید خانگیها ضررکنن چه سودی عاید شما میشود

8 7

Solisss هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:37
چرا مردم را گمراه میکنید به خدا این پولا خوردن نداره هیچ بالایی نداره هر بالایی فقط به حکم فروشه

4 6

Solisss هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:38
سکه ؟میلیون راهم خواهد دید ببینین کی این حرفو گفتم

3 11

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:17
خورده به کف /دوستانی پیام گذاشتن چرا امروز افزایش نداشتیم و به بنده گلکی میکنن بفرمایید متن دیروز جمعه ساعت ۹ به بعد بنده رو مطالعه کن سکه بالای ۱۰ مونده به خاطر ما ولی متن رو مطالعه کن کاربر اس گلاب.

6 0

اس گلاب پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 18:03
باکمال احترام : استاد اعظم ۲
بزرگوار
تمامی کامنتهای شمارو از دیروز دوباره خواندم ، دلیل عمده برآورد افزایش قیمت شما اصطکاک نظامی ، شروع جنگ ، ووصع لبنان وعراق و کسری بودجه دولت است
_ این کشورها وضعشون قبلا از این هم بدتر بوده و امریکا با ایران وارد جنگ نشده است
_ بخاطر حفظ موجودیت رژیم اسراییل بیخ گوش ایران وحزب الله هر گز امریکا با ایران وارد جنگ نخواهد شد
لطفا با نظرات علمی و وقایع جاری حال وآینده دوستانتونرو مالدار کنید . بنده هم جزوی از دوستان و خواهان شما هستم
اما اما قولی که داده شد باید جامه عمل بپوشد . شاید بعضی وقتها فروش بهتر از رو مال بودن باشد .
خدا حفظ تون کنه انشااله

7 11

Your@64 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:17
با سلام خدمت همه. ..امروز تا آخر وقت سکه 9500 میرسه.؟؟ نظر بدین +++
- - -

3 15

el naz Gold ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:05
به زودي يا ازمون تشكر ميكنيد
يا بهمون ايمان مياريد اما با ضرري كه دادي خداي نكرده

4 14

el naz Gold ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:01
اين موردو با اقاي محمدي موافقم
نهايت پست بودنو نشود داد اعظم با اعلام خونگي رو مال باش
ديشب كه گفتم بفروش اولين بار بود كه فروش دادم خونگي
وقتي ميگم بفروش شك نكن تمومه كار

11 4

آلکسی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:00
مراقب جیباتون باشید چهل دزد بغداد وارد شدن محمدی و سوسیس کالباس و... هروقت این جیب برا رگباری کامنت میذارن بدونید نزدیکای کفیم

4 6

Solisss هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:28
خدا خیرت بده الکسیس
خخخخخخخ

3 14

el naz Gold ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:53
ديشب بايد ازم تشكر ميكرديد
سيگنال فروشمو جدي گرفته بردي ساعتي ١٠٠ تومن ضرر نميكردي
به زودي ازم تشكر ميكنيد

5 12

el naz Gold ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:03
دليلش فردا بعد از عرضه نفت در بورس و پس فردا با شروع خبر كشايش اقتصادي متوجه ميشيد
شما يا اعتماد ميكنيد يا له ميشيد ساده تر تصور ما اينجا نيستيم براي توضيح دليل
فروش ديشبم شوخي نبود

5 2

Leila-90 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 17:00
جناب الناز ، به نظر من هم تا دوماه آینده با توجه به شواهد بازار نزولیه ولی ۸ تومن واقعبینانه نیست ، لطفا دلیل بفرمایید

7 28

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:46
اعداد محمدی کابوس خریدار شده این هفته واویلا انس خراب دلار خراب
بورس خراب
اعظم زپرتی خراب
فس فس فس

0 0

اس گلاب پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 19:43
وحید خصوصی لطفا

4 3

قسمم یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:46
بنده برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول طلا خریدم این کاهش ها تا کی ادامه داره؟

5 2

همنشبن درد نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:46
اشتباه عمده سهامداران جدید بورس اینه که هیچوقت مثل این چند روز شاهد اصلاح بازار نبودن چون از وقتی اومدن کم و بیش بازار همیشه مثبت بوده ، وبه دلیل اینکه آموزش ندیدن وقتی میشنون فلان سهم ها رفت بالا اینا هم همونو تکرار میکنن وقتی میشنون بورس ریخت همه یکصدا شروع میکنن به همه بدوبیراه گفتن و حتی شرایط رو برای خانواده هاشون بد میکنن ، ولی بهتره بدونید بازارهمینه هم بالا داره هم پایین هم شارپی سود میده هم ریزش شدید داره ،سهامداری کنید و سهم های باارزش خودتون رو مفت از دست ندید و اعصاب خودتونم خراب نکنید

5 18

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:44
پس فس تس
اعظم دیدی بازم مالدارت کردم
همین جور ادامه ملتو خریدار کن
خدانشناس
سکه ۹۵۰۰ میری دیگه نمیبینمت
ای خدا لعنت بر جهل و نادان

3 13

Solisss هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:38
داریم به اعداد ما می رسیم صبر کنید

10 4

Golden gold هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:11
درود بر کاربر شاهد ۹۸
صبح داشتم فکر میکردم ،خیلی وقته دلنوشته ای از شما ندیدیم.
دلمون برای قلم زیبای شما تنگ شده.
پاینده باشید.

6 1

امریکا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:04
?#ماجرا_چیه
با رفتن تحریم‌های تسلیحاتی، چه خواهد شد

?⁩شورای امنیت سازمان ملل سال ۲۰۰۷ تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را اعمال کرد. این تحریم‌ها اواسط اکتبر طبق توافق ۵+۱ منقضی می‌شود.

⁦?⁩انقضای تحریم تسلیحاتی به چه معناست؟ یعنی ایران از اواخر مهر امسال می‌تواند از هر که دوست داشت سلاح بخرد یا به هر که دوست داشت سلاح متعارف بفروشد.

⁦?⁩گرچه آمریکا از برجام خارج شده، تهدید کرده که با تمدید نشدن تحریم‌های تسلیحاتی، از بندی در برجام برای بازگشت همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران استفاده خواهد کرد. اما چطور؟

⁦?⁩برای فعال‌سازی مکانیسم ماشه آمریکا باید شکایتی را علیه ایران درباره نقض برجام به شورای امنیت ببرد. سپس شورای امنیت باید ظرف ۳۰ روز درباره قطعنامه‌ای برای ادامه معافیت تحریمی ایران تصمیم‌گیری کند. اگر این قطعنامه تا مهلت مقرر ارایه نشود، همه تحریم‌های سازمان ملل که قبل از سال ۲۰۱۵ برقرار بود، به طور خودکار بازمی‌گردد.
?برخی دیپلمات‌ها می‌گویند آمریکا می‌تواند شکایتش را تا هفته دیگر مطرح کند، برخی هم معتقدند چون آمریکا از برجام خارج شده به لحاظ قانونی نمی‌تواند با استناد به بندی در برجام کل تحریم‌ها را بازگرداند.
_
? شبکه خبر |

8 3

مارلون نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:58
⭕️ فوری؛ جمهوریخواهان کنگره آمریکا از دولت پرزیدنت ترامپ درخواست کردند تا برای اعمال مجدد تمام تحریم‌های بین‌المللی پیش از برجام (مکانیسم ماشه) علیه رژیم ایران اقدام نماید.

3 5

el naz Gold ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:55
مكانيسم ماشه قابليت فعال شدن نداره لطفا اطلاعاتتون رو بالا ببريد

10 1

Razeghi یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:41
تو این سایت تعداد کمی از کاربرا که نظر مثلا کارشناسی میدن از جای دیگری خط میگیرن و به نفع خودشان و اون بالا دستی ها کار میکنن تا در اولین فرصت موقعی که ما در خواب هستیم و تا به خودمون بیایم اونا به سودشون رسیدن.
هر کسی باید با تلاش و تجربه خودش به درامد برسه،مطمئناً تا به تجربه در این کار برسید باید ضرر هم داد.
امیدوارم در وحله اول همیشه سلامت و تندرست باشید.

16 3

مارلون نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:31
منتظر یه قدرت نمایی از آمریکای جهانخوار هستم.اتفاق امروز عصبیشون کرده.واقعیت رو اگر تلخ هم باشه باید پذیرفت.آمریکا قدرت اول دنیا با فاصله ی خیلی زیاده.روسیه و چین و اروپا هیچ پوخی نیستن.آمریکا با بهره گرفتن از نیروی انسانی نخبه که از کل دنیا جمع کرده و سرمایه عظیم یهودیا هر کاری بخواد میتونه انجام.بده ..

12 5

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:22
سلام .
نوسانگیر دقت کن ...،،،
1- مارکت بلوکه .....،
2- لیدر دلار ...،
3- هرات کاملا تکنیکال و قابل اتکا ... (نگاهت به اون باشه )
بای.

3 4

جان شیفته نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:15
درود وسپاس بانوی اماتور عزیز

2 10

el naz Gold. ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:22
به زودي ازم تشكر ميكنيد

2 12

el naz Gold. ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:20
جدي اين وجدان هاي نداشته رو از كجا آوردين
وقتي ميگم فروش يعني فروش
من دارم به نفعت كار ميكنم از ديشب به نفعت كار كردن
بي وجدان اونيه كه داره ميبيني تو هر ساعت داره مالت تو خونه نزولي ميشه
باز ميگه
مالدار رو مال بمون
هاها
تا كي تو اين كشور
هل يتساوي من يعلمون و لايعلمون
انشار نادان ها با ارزش ترن
اگه صبح زود به حرف ديشبم گوش ميكردي الان كمتر ضرر كرده بودي

0 10

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:23
باید بگی این وجدانهای نداشته رو از کجا نیاوردین؟! ناسپاسی تو خون این ملته

17 19

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:01
مالدار نگه دار خالی نکنی ها .

13 11

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:14
آره وایسین قول میده خودش ارزونتر شد حتما ازتون بخره

8 2

مهرسا۹ دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:56
طلای عیار ۲۴
سلام جناب. شما چرا باید عذر خواهی کنید هم وطن شریف. هرکسی مسول اشتباه خودش هست من از همه دوستان عذر خواهی اون کسی که باید معذرت بخاد منم که ناراحتیم رو منتقل کردم. این بازار جای من نبود الهی به حق علی خدا به هممون کمک کنه و عاقبت بخیر بشیم

3 2

Leila-90 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:55
درود ، دوستانی که دربورس هم فعال هستند دلیل ریزش های پی در پی چیه ؟ یه بنده خدا پرسید ولی من درمورد بازار سرمایه اطلاعاتی ندارم ، سپاس

8 6

شاهد98 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:35
اینقدر نرو تو طلاگرام بعضی ها و اشک تمساح نریز! که بندگان خدا علیرغم میل باطنیشون بخوان که از تو طرفداری کنند! مرد و مردونه بیا بگو اشتباه کردم و عذرخواهی...
شمایی هم که از ایشون طرفداری می کنید حتما قدرت قلم من را در این سایت دیدی! کافی است که تو هم یکی از شخصیت های نمایشنامه های کوتاه من باشی ویولن زن پشت بام!!!!!

0 12

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:12
همه آدما به حقارت شما نیستن خوشبختانه!!! که آدما رو حلبی خطاب میکنین. من کی‌م؟! که شأن و اعتبارشو بتونم بالا پایین کنم تو سایت؟! که بیاد دست به دامن من بشه. ذهن و فکر محدود و کوتاهتون رو به رخ می‌کشین جناب قوی‌القلم!!
و اما جوابم به قسمت دوم گفته‌هاتون فقط دو کلمه ست: «انگشت وسط»

2 3

مارکس من دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:34
در تحلیل رخدادها جناب رخداد ۲۰

11 8

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:34
با سلام
مظنه رو تا ۴۳۵۰پایین اوردیم
اینجا بخرید دیگه

2 2

مارکس من دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:23
اقرار به اشتباه ومعذرت از خصایص افراد شجاع و باهوش است

1 2

مارکس من دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:38
منظور من از باهوش اونی نیست که سر دیگری کلا بذاره اون فکر میکنه باهوشه باهوش به معنی ژنتیکی

2 2

شاهد98 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:22
? #اونس_جهانی 1,945.8 دلار
? #مظنه: 4,362,000 تومان
? #گرم_18_عیار: 1,006,900 تومان
? #سکه_امامی: 10,460,000 تومان
? #سکه_قدیم: 10,150,000 تومان
? #نیم_سکه: 5,330,000 تومان
? #ربع_سکه: 3,030,000 تومان
? #سکه_گرمی: 1,650,000 تومان

4 1

طلای۲۴ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:16
سپاسگزارم شاهد ۹۸
شما لطف دارید .
من هرگز ب کسی خط ندادم ک با نظر من بخرید ی بفروشید .
خداوند متعال شاهد که خودشان با من تماس میگیرند و نظر میخوان .
عده ی زیادی از نظرات من ، مبالغ هنگفتی بدست آوردند .
و این موضوع مربوط به دیروز و امروز نیست دوست عزیز .
حدودا از بیست اندی سال پیش تا اکنون ؛ دوست و آشنا و غریبه و فامیل و همکار و (در حرفه خودم)...
از من سود های کلانی بدست آوردند
که من خود اجازه نداشتم تا از آنچه میدانم سود ببرم .
با احترام

18 6

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:13
سکه هدف اول ۱۲۴۰۰ ابشده ۵۲۰۰ رو مال بمون .به این کاربرا هم توجه نکنن .

9 3

شاهد98 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:09
آقا دیشب گفته مالدار بدبخت میشه و سکه میشه 8ملیون! امروز میگه سکه 10 را لمس نمی کنه! خیلی وقاحت میخواد یه نگاهی به تابلو مارکتها بنداز..مثل اینکه خوابی هنوز...

4 14

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:25
نگفت امروز 10 رو لمس نمیکنه، قبلاً می گفت 10 رو لمس نمیکنه و نکرد دیروز گفت به 8 یا کمتر میرسه و هیچ بعید نیست برسه...
اگه برسه با چه رویی میخواین نظر بده دوباره؟! چرا ی نفرو انقد تخریب میکنین و ی نفرو انقد بزرگ؟! چه ضرری ازش رسیده به شما تا حالا؟! چرا به خاطر ی هتاکی که اونم تازه مجبور و تحریکش کردن چشم رو تحلیلای درستش می بندین؟!

9 2

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:13
ممنون از دلگرمی شما به خونگی .

7 4

شاهد98 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:05
این موش مرده بازی را ول کن دلال حلبی! سکه8 تومن چی شد که میخواستی امروز تحویل بدی؟! با این حرفات داری ایز گم میکنی! حرف زدی پای حرفت هم وایسا..من کاربر سایت الان از تو سکه 8 تومن میخوام ....بگو که اشتباه کردی

0 2

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 16:32
آخه ۱۲۴۰۰ و ۱۵۰۰۰ رو به موقع و درست تحویل دادن که الان ۸ تومنی رو میخواین تحویل بگیرین. زمان معلوم می‌کنه که کی اشتباه کرده!!

6 4

طلای۲۴ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:01
بعد از این نزول
دو ، سه روز آینده
یک صعود شارپی خواهیم داشت
نظریه پرداز : طلای ۲۴

7 1

شاهد98 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:00
درود بر کاربر طلای۲۴ دو هفته..
حقا که جنست از طلای 24عیاره! بله دوست عزیز معذرت خواستن یکی از ویژگی های بزرگ انسان های آزاده است..ای کاش بعضی از حیوانات انسان نما در این سایت هم بابت همه سیگنالهای اشتباه و به خاک سیاه نشوندن یه عده مردمی که تنها برای تثبیت ارزش سرمایه شون رفتند سراغ خرید سکه و طلا؛ عذرخواهی می کردند..اینها نه تنها عذرخواهی نکردند که با کمال وقاحت و با توجه به خصلت دلالی که دارند مرتب سیگنال غلط می دهند مثل همون هایی که دیروز اعلام کردند شنبه، سکه در کانال 8و7 ملیون قرا می گیره!!

5 13

el naz gold ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:54
كسايي كه با حرف من فروش زدن امروز
به زودي ازم تشكر ميكنن
اولين بار بود كه فروش دادم
هميشه ميگفتم رو مال باش خونگي
سكه ١٠ رو لمس نميكنه
به زودي متوجه منظورم ميشيد
يا علي
ال/ ناز/ Gold

10 1

طلای۲۴ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:52
با عرض سلام و ادب
خدمت کاربران محترم سایت
..................................
و کاربر محترم مهرسا۹
هفته گذشته عرض کردم آخر هفته
جمعه و بخصوص ۵شنبه انس باید
افزایش خوبی داشته باشه ،
که متاسفانه حساب من اشتباه از کار در آمد و عده ای هم گفتند حالا که
همه میگن میره بالا ؛ شما هم میگی.
من نظر دادم و اشتباه شد. و از همه پوزش میخواهم .
اینکه چرا اشتباه شد را عرض میکنم.
لطفا کمی صبوری کنید.
...........
با اجازه از اساتید محترم .
بنده نه طلا فروشم نه حتی یک سکه
دارم نه دلالم .و بارها این را ذکر
کرده ام .
گاهی ی حدس
گاهی ی حس
گاهی ی مطالعه ی بجا
که بدونی تو حیاط خلوت امریکا داره
چه اتفاقی میوفته .
یا گاهی ...............!
کافیست تا بدونی چی میخواد بشه .
اگر یک روز قبل از ۵شنبه ،
ناوهای ناتو به بیروت نمی آمدند.
و اگر امارات ، اسراییل را به رسمیت
نمیشناخت . و اگر برای این اهداف
آن ۷۲ خانواده ک بزمین حکومت میکنند، انس را پایین نگه نداشته
بودند برای اهدافشان .مطمئن باشید انس یک پرواز بلندی میکرد .
اما نشد .......! همین . نشد .
و اما کاربر محترم مهرسا۹ ؛
طلاهایتان را نگه دارید .مطمئن باشید بیشتر از آن چه فکر میکنید ،
بالا خواهد رفت .
اما باز هم هر چیزی ممکنِ منجر به قطعنامه ای مثل ۵۹۸ بشه .
معامله دو سر داره : یک سر برد و یک سر سوخت .
امیدوارم همه برنده باشید که البته شرایط فعلی هم میگه برنده هستید.
فرق ما انسان ها با سایر موجودات در این است که انسان میتواند معذرت خواهی کند .
در ضمن هر کس باید با فکر خود عمل کنه ، نه بحرف این و آن .
با سپاس بیکران
سبز باشید .
نظریه پرداز : طلای ۲۴

1 3

مهرسا۹ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:51
سلام جناب. شما چرا باید عذر خواهی کنید هم وطن شریف. هرکسی مسول اشتباه خودش هست من از همه دوستان عذر خواهی میکنم که ناراحتیم رو منتقل کردم. این بازار جای من نبود الهی به حق علی خدا به هممون کمک کنه و عاقبت بخیر بشیم

1 14

el naz gold ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:51
كسايي كه با حرف من فروش زدن امروز
به زودي ازم تشكر ميكنن
اولين بار بود كه فروش دادم
هميشه ميگفتم رو مال باش خونگي
سكه ١٠ رو لمس نميكنه
به زودي متوجه منظورم ميشيد
يا علي
ال/ ناز/ Gold

2 11

el naz gold ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:49
١-برايان هوك از اصلي ترين اهدافش براي ايران تحريم تسليحاتي ١٣ ساله بود كه اين امر محقق نشد...
٢-مذاكره با ايران و توافق براي لغو تحريم ها از شعار هاي اصلي كانديد هاي دو حزب آمريكا هست كه اين چند وقت قراره مدام بشنويم برخلاف دوره قبل كه تهديد و تحريم شنيديم
٣-هند خريد نفت را از ايران دوباره از سر گرفته
٤-توقف كشتي هاي ايران توسط آمريكا كاملا از طرف روحاني رد شد
٥- نرخ سود بانكي افزايش پيدا كرد
٦- مردم به شدت روي طلا و دلار سرمايه گذاري همراه با ضرر يا خواب پول دارن به حدي كه عصبي شدن
٧- فروش نفت از سر گرفته ميشه با سود بانكي + سود افزايش احتمالي دلار+ سود افزايش قيمت نفت
.
.
.
(( صريحا اعلام شده خبر فروش نفت خبر روحاني براي گشايش اقتصادي نبوده و خبري ديگر در راه است
خدا بخير كنه ... زنگنه وزير نفت در يك قدمي استيضاح.....
خبر گشايش اقتصادي اصلا مربوط به نفت نيست))
از واقعيت ها فرار نكنيد

6 5

شاهد98 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:48
بیچاره شدیel naz gold
.........
رسواشدی el naz gold
........
خائن شدیel naz gold
....
گوربه گور شدیel naz gold
....
دربدرشدیel naz gold
....

مشتت پیش همه باز شدel naz gold
.....
خاک به سر شدیel naz gold
.....
سکه نشد8میلیونel naz gold
.......
دلال شدیel naz gold
....
لال شدیel naz gold
.....
والسلام

9 4

Violin دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:48
اینم از گشایش اقتصادی دولت:
اگه نفت خریدید و بیشر از 19 درصد سود کردید دولت به شما نهایتاً 19 درصد سود میده
اگر کمتر سود کنید دولت به شما 18/5 درصد سود میده
.
.
در نتیجه سکه بخرید بگیرید بخوابید :))))))

10 3

شاهد98 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:33
el naz gold یا همون ای/ل/ناز حلبی سابق دیروز فرمودند:
-----------------------
شوراي امنيت سازمان ملل تمديد تحريم هاي تسليحاتي را رد كرد....
مالدار
.....
بيچاره شدي
مالدار
....
فردا هيچ طلافروشي ازت نميخره
مالدار
.
فردا سكته ميكني
.
مالدار
.
سكه ٨ ميليووووووون
،
حالا برو يقه اعظم رو بچسب
مالدار
..
تمام شدي سرمايت نصف شد
.
مالدار
.
يا علي
.
ال / ناز / Gold
فردا سكه ٨ ميليون
وسلام
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
حالا فهمیدید کی دلاله و کی دلسوز؟ کی خادم است و کی خائن؟!!!!!
خدامیدونه چند نفر با سیگنال ایشون امروز آتش به مالشون زدند و حالا زانوی غم بغل گرفتند!و طلا دادند و به جاش پشگل گرفتند.....

0 0

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 15:55
آقای امااتور معنی کامنت سومالیا رو متوجه شدین بالاخره دوست عزیز؟!

2 2

el naz gold ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:58
سايت به نظم نرسيده
به زودي با اكانت هايي ميايم كه بفهميد عضويت هاي ما تو اين سايت از خيلي ها بالاتره و خاك اين كارو خورديم اكانت هاي چندين ساله رو هم از ما ميبيني
سايت به نظم نرسيده
فقط قراره
همه بفهمن كت تن كي هست
سكه به زودي ٨ يا كمتر

5 4

آقای امااتور چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:50
خوبه که سایت کم کم داره به نظم قابل قبولی میرسه،گوش شیطون کر کاربرای بی ادب و نامحترم سایت جرات نمیکنن بیان توهین کنن و بی ادبی کننو اعصاب همه رو بهم بریزن امیدوارم که بهتر ازین هم بشه این سایت با اساتید بزرگ وبرجسته ای مثل استاد اعظم دو ان شالله،،

4 9

اس گلاب پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:29
باسلام به همگی
مخصوصا استاد اعظم ۲ بزرگوار
دیشب بیش از ۳۵ رای مثبت دادیم به استاد عزیز که قیمتها رو امروز ببرن بالا؟؟؟؟!!!!!!!
حتما هم تمام جوانب امرو سنجیده بودند . ازقببل قطعنامه و فروش نفت و وو.............
نتیجه برعکس شده !!!!!!!!!!!!!!!
ما همچنان منتظر قول بزرگوار هستیم

1 3

اس گلاب پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 14:05
منظورم یا عمل به قول
یا توضیح است

5 3

Leila-90 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:41
از شما بعیده

10 0

آینده بین سه سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:28
با سلام خدمت دوستان متاسفانه چند وقت اخیر سایت به دست چند کاربر جعلی افتاده بود که البته همه میدونیم اکثر این کاربرهای جعلی و بی ادب را کی درست میکنه بگذریم بنده با توجه به شرایط کلی کشور و جهان در بلند مدت اونس را صعودی و دلار را در بازه زمانی نهایتا یک ساله بیشتر متمایل به نزول میبینم البته در بلند مدت به دلیل مشکلات اقتصادی مزمن قطعا صعودی هست ولی فعلا با توجه به انتخابات امریکا نزولی هست و سکه و طلا احتمال کمی پایین اومدن را داره ولی خودم اصلا قصد ریسک کردن و فروختن ندارم و فقط به چشم حفظ ارزش دارایی بهشون نگاه میکنم ولی هرلحظه ممکنه اتفاق جدیدی بیوفته و به بازار شک بده تحلیل بالا یعنی نزولی بودن دلار در میان مدت در شرایط عادی هست

5 4

حراجی هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:12
قدیما من خودم فقط تو فکر کشاورزی ونون حلال و کار وتولید بودم وخیلی هم شادابتر بودم ولی حالا فقط دنبال کردن قیمتها با اعصاب داغون

10 1

مارکس من دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 13:27
تو کشاورزیهم همین اشه نونشا دلال میخوره من سه سال پیش چهار هکتار کاهو کاشتم موقع برداشت دیدم پول کندن کارگرش در نمیاد با تراکتور همون جا شخمزدم کردم زیر گل

10 5

بابک راد پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:34
زمین و آپارتمانی که سال قبل می تونستیم با ۲۰۰ سکه بخریم ، الان با ۴۰۰ سکه هم نمیشه خرید، فعلا هیچ چیز ارزان تر از طلا و ارز نیست، و ارزش اون رو فقط اقتصادان ها میدونند ، با ۴۰۰ سکه میشه یک باغ آشغالی توی شهریار آن هم بدون مجوز ساخت خرید، ولی با همون ۴۰۰ سکه اون هم باقیمت دستوری فعلی بازهم میشه یه ویلا با بهترین استاندارد توی یه کشور دیگه خرید، ارزش سکه با دلار قطره چکانی سنجیده میشه.

10 3

لیورپول یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:32
ببین روزگار به کجا رسیده، با این همه ثروت مملکتمون و این همه نیروی انسانی بیکار، بجای اینکه به فکر کار و تلاش و افزایش سرمایه به واسطه پیشرفتهای کاری مون داشته باشیم، هممون فقط شدیم دلال، امروز بورس، فردا طلا، پس فردا دلار، همش هم توی استرس، مثلا صبح خوشحال ولی عصر بیحال، نمیشه هم به کار و وظایف شغل مون درست عمل کنیم و از اون طرف هم نه به واسطه دلالی سودی میبریم، این کار رو هم نکنیم ارزش پولمون فردا نصف میشه.
خدا بخیر کنه این وضع و اوضاع رو انشاالله.

12 2

دیسکس هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:29
سلام دوستان عزیز ،اصلا برای خرید به قسمت نظرات تکیه نکنید ،بنده چوبشو خوردم ...همیشه با عقل خودتون تصمیم بگیرید ،اینجا وقتی روند ریزشیه همه میان میگن می‌ریزه هروقت صعودیه میگن عه از این به بعد صعود....جز معدود افرادی که متاسفانه دیگه نیستن تو سایت ،اونام که هستن جرات نمیکنن بگن! بهرحال به نظرم یه مدت توی بازار باشی دستت میاد یه چیزایی ...حاصلش هفته های پیش بود که با یه نفر مثلا استاد مشورت کردم وتو سقف خرید کردم ،گرچه خودم شک داشتم ولی اعتماد کردم ...بهرحال اعتماد تو اینروزا که هرکس به فکر خودشه معنایی نمیده ...موفق و پیروز باشید .

10 12

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:24
دعا کنید کلک این قطعنامه از سر ایران کنده بشه که انشالله همین خواهد شد دوستانی که منتظر خبرهای افزایش قیمت هستن با شورای امنیت کاری نداشته باشن ایران داخل حلقه محکم تحریم های یکجانبه آمریکا قرار داره و اصطحکاک های نظامی بنده به شخصه از بابات نا موفق شدن آمریکا در شورای امنیت خوشحالم.

4 4

مهرسا۹ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:29
عذر خواهی میکنم استاد اون قدر بهم ریخته بودم یک لحظه فکر کردم با من هستید ببخشید

9 7

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:25
ابستن مشکلات در راهه.

13 4

مهرسا۹ دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:23
زندگیم بهم ریخته از بچه ای که تو شکم دارم غافل شدم دو سه هفته یک ناهار وشام درست به شوهر زحمتکش و با وجدان خودم ندادم اهل نفرین نیستم اما خدا لعنت کنه نگذره به حق علی از اون مسولینی که دمردم رو بدبخت کردن

2 4

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:42
شاید ضررهای شما قابل جبران بوده مال ی عده قابل جبران نیست دوست عزیز وگرنه دلیلی نداره مثل اسفند رو آتیش بالا پایین بپرن با این وضعیت بارداری...
روحیه هم میخواین بدین درست بدین.

9 1

دیال دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:29
حالا اول راهی..یه چندبار که مثل ما سود و ضرر نصیبت شد بی خیال میشی(:

7 5

Msalehine نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:25
همین هفته یا نهایت هفته بعد مظنه ۴۸۰۰ میبینه فقط بفروش منتظر بالاتر نباش چون دوباره ریزشیه طمع نکن که گرفتار میشی دو باره یه ماه دو ماه اعصابت خورده

14 8

متاهل یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:18
سلام. دوستانی ادعا کردند امریکا نمیتواند مکانیسم ماشه را فعال کند چون از برجام خارج شده. دوست عزیز این چیزی هست که در داخل به من و شما میگویند ولی در واقع این نیست. مکانیسم ماشه در چهارچوب برجام هست ولی حکم نظارتی داره. و این موضوع باعث شده از لحاظ حقوقی در شورای امنیت قابل پیگیری از طرف امریکا باشد. ضمن اینکه مکانیسم برجام نیاز به رای گیری نداردو حتی حق وتو هم در آن موجود نیست. و فقط با درخواست یکی از اعضای دائم شورا قابل فعال شدن هست. استنباط امریکا هم به همین موضوع هست که خروج از برجام مانعی برای فعال کردن مکانیسم ماشه نیست. ضمن اینکه کافیست رییس شورای امنیت با یک چکش زدن روی میز از امریکا حمایت کامل کند که بعید نیست

12 6

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:20
درود بر شما . شما متن برجام را مطالعه کرده اید؟

11 1

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:16
به نام ایزد
درود
خدمت دوست عزیز مهرسا۹
فرمود رب العالمین با صابرانم همنشین
بقیه شعر را هم خودتان مطالعه کنید خالی از لطف نیست
سپاس

5 4

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:07
دوستان و کاربران گرامی لطفا با هم بحث و جدل نکنید اینم از کاهش های عظیم امروز! برید یه ناهار دبش و دلچسب بزنید خودتونو درگیر این کاربرای جعلی نکنید اینا یه مشت بدبخت مواجب بگیرن که راه به جایی نبردن و نمیبرن .

7 3

مهرسا۹ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:20
آره هم وطن برو ناهار دلچسبتون رو در میان خون دل خوردن و ناامیدی ویاس واسترس بقیه هم وطنانت نوش جان کن گوارای وجودتان

4 2

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:19
نخیر به نظر منظور استاد شما نیستید. حتما شعری که خدمتتان عرض کردم مطالعه کنید . جناب مهرسا۹

1 2

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:19
نه مهرسا ۹ .

3 1

مهرسا۹ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:19
من نه جعلی هستم نه بی وجدان ونه واسه چند ریال خودم رو مدیون کسی نمیکنم خدا کنه تا باشه ضرر مالی باشه نه ضرر وجدانی نه ضرر اخرت نه ضررهای مادی دیگر که اگر کوهی از طلا بدی جبران نشه

2 2

مهرسا۹ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:16
اقای محترم اگر منظورتون به منه واقعا براتون متاسفم

2 1

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:08
کاربر گلد مطلب خوبی گفته .

1 4

مهرسا۹ دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:58
من نه از سیاست سر در میارم نه از دلالی نه از بازار
محض رضای خدا یکی به من بگه چند وقت دیگه طلا گرمی ۱۰۷۳ میشه

9 0

رخداد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:16
باید صبر کنی. راهی نیست!!!
فعلاً که دولت تلاش می کنه به اشکال مختلف (بزرگنمایی های اقتصادی -شایعه سازی-شوک درمانی-خبردرمانی-تبلیغات گسترده، دروغ پراکنی- وعده و وعید و غیره) قیمت طلا رو پایین نگه داره.
دولت تحت فشار است. از یک طرف با تورم افسارگسیخته روبروه است، از طرف دیگر با تحریم ها و فشارهای روز افزون کشورهای غربی. متاسفانه دولت نه راه پس دارد و نه پیش.
در این شرایط، فقط تلاش می کند از طریق دکترین "خرید زمان" کشور رو کنترل کنه. متاسفانه کسری بودجه دست دولت را به انحاء مختلف بسته است. به همین جهت، دست به " خود تخریب گری" بازارهای مالی رو گرفته است. خود تخریب گری یعنی اینکه دولت عامدانه و به صورت دستوری بورس رو منفی می کنه! طلا رو منفی می کنه! به ملک و زمین حمله می کنه! دلار رو کاهش می ده.
همه این اقدامات همه کوتاه مدت و در قالب "تاکتیک" است و نه استراتژی. دولت فاقد استراتژی مشخص برای کنترل تورم و مشکلات بازارهای مالی می باشد. در این وضعیت از طریق تاکتیک های مختلف تلاش می کند وضعیت را به نوعی تحت کنترل خودش در بیاره.

6 1

Golden gold هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:15
احتمال قوی همسرتون بیشتر و دقیق تر در جریان قیمتها هستند.
شما قیمتهای همین دوسال اخیر و روند افزایش رو پیگیری کنید؛فکر میکنم آرامش پیدا کنید.

1 2

مهرسا۹ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:09
جناب گلدن طلا مشکل اینه که من ۲۰۰ گرم خریدم یعنی تمام پس اندار شوهرم رو دادم طلا بنده خدا شوهرم هیچی نمیگه برا آرامش دل من ۲۰۰رگرم رو گذاشت طلا فروشی ۱۵۰ گرم اعتباری خرید گرمی ۱۰۱۱۸ تا مثلا ضرر جبران بشه حساب گردم گرمی ۱۰۵۰ بشه ضرر جبران میشخ

5 3

Violin دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:09
چه چیز عجیبی میخوای تو!!!!!! مگه مجبوری خودتو به این روز بندازی؟!

7 3

Golden gold هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:06
سلام.
دوست عزیز شما مگ خونگی نیستید؟!
اگر خونگی نیستید ک خب بازار دسستتونه,اما اگر خونگی هستید ک خرید کردید،بکذارید یک جای امن و ب زندگیتون برسید.
طلا چیزی نیست ک در بلندمدت نگران کننده باشه.من‌هم تو همون قیمت خرید دارم و ریلکس هستم.
نگران نباشید

5 3

مهرسا۹ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:04
هی با خودم میگم نیایم سایت تا استرس نگیرم خبرمرگم. دوباره میام و روز وزندگیم همه بهم میریزه. یکی میگه جنگ میشه یکی میگه اقتصاد نابود شد یکی میگه نون شب گیر نمیاد یکی میگه سیاست ماشه روی کار اومد

8 3

بیکار الدوله یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:01
جای اشتباه. سوال اشتباه. اخه عزیز من اگه کسی قیمت دقیق داشت که نمیومد از افراد اینجا راهنمایی بگیره

6 6

بیکار الدوله یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:50
ریخت ریخت رو هم بزار دم کوزه آبشو بخور

4 3

بیکار الدوله یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:49
نکنه فکر کردین فقط خودتون بلرین بازی بدین مردم رو؟؟؟ نه دوست عزیز بازی خوردی بدم خوردی پس برو پی کارت تا جمله معروفت رو اینجا رو نکردم

5 3

بیکار الدوله یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:48
فقط بعضیا حواسشون باشه که یک چیزایی تو طلاگرام به بعضیا گفتن که به نفعشون نیست اینجا کپی پیست بشه. دست از سر این سایت و خونگی بردار که دوباره نیای به التماس که رازهارو افشا نکن ابروم میره

5 3

معمار زیبا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:45
آقایک ماه برین به زندگیتون برسین ول کنید بازار طلا رو.
شباهت طلا و آب : هردو راه خودشون روبالاخره پیدامی کنن.
دیروزود داره ولی سوخت وسوزنداره...

8 5

وحيد محمدي اصل هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:37
سوسيس، كالباس؛
دهنت سرويس...
چرا بقيه رو گمراه ميكني ؟
شاسكول ....

5 5

معمار زیبا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:33
سکه بین 10500 تا 10900 درنوسان می باشد...

4 11

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:28
هم به دلار سود بگیرید هم به تومان!
به زودی با عرضه نفت در بورس با حداقل سود تضمین شده 16 درصد و حداکثر سود بی نهایت ضربه ای سهمگین بر تمامی بازارهای موازی وارد خواهد آمد.
اوراق نفتی به این شکل است که اگر قیمت نفت و دلار بالا برود سود خریداران اوراق هم بالا میرود اما اگر قیمت نفت و دلار پایین بیاید بازهم خریدار اوراق نفتی سالانه حداقل 16 درصد سود میکند.

3 21

بوراد یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:13
یکعده بیکار بیسواد فقط برای اینکه یکی دوتا سکه خریدن ویا چندتا برگ دلار حالا شدن سیاستمدار بروید سراغ یک شغل درست حسابی نه دلالی

18 0

رامین 1399 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:10
افرادی که سهوا یا عمدا سیگنال اشتباه می دهند مدیون هستند به عاقبت کار فکر کنید و اگر چیزی نمی‌دانید دیگران را به اشتباه نیندازید.

7 0

علی 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 01:51
دوست عزیز اس گلاب
حتما سود سیو کن. بیش از اندازه طمع نکن.
من هم مثل شما بودم. اول خیلی طمع می کردم ولی الان که سود سیو می کنم راضیم.
اگرچه کاش خانه را نفروخته بودید...بنده با اصرار نامزدم خانه خریدم در ایران. اصلا راضی نبودم اولش چون در خارج از ایران افراد در میانسالگی خانه می خرند نه در جوانی. الان خیلی راضیم چون خانه ام ظرف چهارماه نزدیک به دو برابر قیمتش شد.
می خواستم با مابقی پولم دوباره مسکن مهر بخرم، ولی صرف نظر کردم و به جایش طلا خریدم. نوسان گیر نباشید ولی همین جوری هم نوایسید تا یه سال دیگه. قیمت رفت بالا بفروشید و بعد دوباره بخرید. با دوستان خوب مشورت کنید.

1 0

اس گلاب پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:13
از لطفتون سپاسگزارم

9 6

علی 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 09:32
مکانیسم ماشه یا بازگرداندن تحریم های بین المللی گسترده علیه ایران بعد از نه سال دوباره آغاز می شود
............................................................................................................................................................
بعضی دوستان فکر می کنن مکانیسم ماشه نیاز به حمایت بین المللی دارد. حرفشان از لحاظ حقوقی درست می باشد، ولی از لحاظ سیاسی سخنی ساده انگارانه است!!!
..................................
بنده علاقه ای ندارم در اینجا این صحبت ها را انجام بدهم ولی به طور خلاصه و فشرده می ویم:
1. معافیت های نفتی و گازی و برقی که امریکا به یکسری کشورهای آسیایی داده به طور کامل لغو می شود.
2. فشار آژانس هسته ای برای بازدید از پایگاه های نظامی ایران افزایش می یابد.
3. پتروشیمی ها و فولاد و صنایع دلاری ایران تحریم می شوند.
4. امریکا به اندک خریداران نفت و محصولات پتروشیمی و پالایشگاهی ایران فشار مضاعف وارد می کند.
5. بازرسی و توقیف کشتی های ایرانی به مانند قبل برجام خواهد بود.
..............................
ما به زودی شاهد یک تنش جدی خواهیم بود. امریکایی ها این مسئله را بدون پاسخ رها نمی کنند. متاسفانه اعراب و اسرائیل و اروپایی ها نیز با امریکا هستند. فشار بر ایران افزایش چشمگیری خواهد داشت در دو ماه باقیمانده به ریاست جمهوری ترامپ. انتخاب آبرامز یعنی افزایش تنش و فشار.

0 2

مهندس IT شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 11:12
میشه توضییح بدید آمریکا که دیگر جزو برجام نیست و خوده ترامپ اونو پاره کرده چطور میتونه مکانیزم ماشه که جزو مفاد برجام هست را فعال کنه ؟؟؟
به نظر من مکانیزم ماشه حتی مطرح هم نخواهد شد چه برسه بخواد وتو بشه .
از اساتید میخوام نظرشونو بفرمایند .

15 3

کوروش 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 10:22
یکی این بنده خدا سولیس رو برداره ببره حال و حوصله بحث باهاش نیست برو عزیز خواب و رویاهاتو تو یه اتاق خالی برای خودت داد بزن حالتو خوب میکنه ./بورسشنو ببین ۳ درصد کاهش .

1 1

ماه عسل سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/05/25 ساعت 12:03
استاد نظرتون درمورد روند بازار چیه؟من گرم 1075 خرید کردم،الان صبر کنم یا بفروشم؟
چرا افزایشی نمیشه؟


اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا