اونس طلا2432.17
مظنه14,576,000
18 گرم3,364,800
ارزش سکه32,839,728
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,350,000
نیم23,200,000
ربع15,000,000

هنگام بیماری این خوردنی‌های شگفت‌انگیز را جایگزین داروهای شیمیایی کنید

وقتی دچار بیماری می شوید، همه چیز برای شما سخت می شود و علائم بیماری مانع انجام بسیاری از کارهای شما می شود همیشه اینطور بود که مادرتان اغلب می دانست که چه چیزی را باید برای بهتر شدن بخورید، اما ممکن است به مادرتان دسترسی نداشته باشید یا خودتان مادر باشید. غذاهایی وجود دارد که می توانید بخورید که به کاهش و بهبود این علائم کمک کند و جایگزین داروهای شیمیایی بکنید.

به گزارش سایت طلا، ما بهترین این غذاها را به شما معرفی می کنیم تا در دوران بیماری بتوانید راحت تر زندگی کنید و وابستگی های خود را به داروهای شیمیایی کم کنید. با ما همراه هستید.


1-سوپ مرغ
سوپ مرغ فقط در حکایت های قدیمی یافت نمی شود، سوپ مرغ بهترین غذایی است که وقتی احساس بیماری می کنید، می توانید بخورید.این غذا منبع عالی برای ویتامین ها ، مواد معدنی ، کالری و پروتئین مورد نیاز هنگام بیمار شدن است. اگر استفراغ می کنید ، اسهال دارید یا تب دارید ، به مایعات و الکترولیت سوپ مرغ احتیاج دارید.

سوپ مرغ حاوی اسید آمینه سیستئین است که مخاط را از هم جدا می کند. این نوتروفیل ها را که ممکن است باعث سرفه یا بینی های پر آلودگی شوند ، مهار می کند. و سوپ مرغ یک ضد ویروسی ، ضد التهاب و آنتی اکسیدان است.


2-ابگوشت
اگر علاقه ای به خوردت سوپ مرغ ندارید غذاهای حاوی سبزیجات ، گوشت گاو یا ماهی را امتحان کنید. آبگوشت یک سوپ لطیف و بامزه است که ممکن است حاوی قطعات سبزیجات یا گوشت باشد. مانند سوپ مرغ ، آبگوشت ها برای سرحال نگه داشتن شما بسیار مناسب هستند.

آبگوشت ها منبع عالی کالری ، ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای تقویت سیستم ایمنی بدن هستند. آبگوشتها از خواص درمانی سوپ مرغ برخوردار نیستند ، اما به شما کمک می کنند. بهتر است سیر را برای مقوی تر کردن آبگوشت ها به آن اضافه کنید.

3-سیر
این گیاه دارای خواص ضد باکتریایی ، ضد ویروسی و ضد قارچی است. سیر سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند - در یک مطالعه مشخص شد افرادی که سیر می خورند 70 درصد کمتر از سایرین به بیماری مبتلا می شوند و همچنین بیماری هایشان زودتر بهبود پیدا می کند. سیر را به آبگوشت و سوپ مرغ اضافه کنید یا قرص سیر مصرف کنید. مواد غذایی تازه و ارگانیک همیشه بهتر هستند و زایرا قدرت بالاتری در مقابله با عوامل بیماری زا دارند.

4-چای داغ
چای گرم یکی از بهترین داروهاستزیرا بخار چای گرم کمک می کند تا بینی گرفته تان باز شوبخار و گرمای چای مرطوب کننده است و حاوی پلی فنول هایی است که ضد التهاب هستند همچنین دارای خواص ضد ویروسی ، ضد باکتری و ضد قارچ است.

چای های گیاهی به اندازه چای سیاه خوب هستند. اگر گلودرد دارید به چای خود زردچوبه اضافه کنید، برای باز کردن بینی نعنا و برای سهولت در هضم زنجبیل را به آن اضافه کنید. همچنین اضافه کردن مقدار کمی عسل به دلایل مختلف بهتر از شکر تصفیه شده است.

5-عسل
عسل برای افراد بیمار بسیار مناسب است زیرا دارای ترکیبات ضد میکروبی زیادی است. هزاران سال در پانسمان زخم مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد. عسل یک سرکوب کننده عالی سرفه است و نصف قاشق چایخوری از آن در چای نوشیدنی را از همه جوانب برای مصرف یک بیمار سودمند می کند. این را هم در نظر داشته باشید که به کودکان زیر یکسال عسل ندهید.

6-زنجبیل
چای زنجبیل ، ساخته شده از زنجبیل تازه رنده شده در آب گرم ، در تسکین سرفه موثر است و همچنین یکی از بهترین داروها در آرام کردن معده است. زنجبیل تازه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی ، ضد میکروبی و ضد سرطانی و ضد التهابی نیز هست.

سعی کنید زنجبیل کریستالیزه زیادی نخورید زیرا از نظر قند بسیار زیاد است. سعی کنید از عصاره زنجبیل گازدار هم استفاده نکنید زیرا می تواند معده را تحریک کند.

7-آب نارگیل
آب نارگیل می تواند در صورت تب ، استفراغ یا اسهال بدن تان را آبرسانی کند. آب نارگیل حاوی گلوکز و الکترولیت مورد نیاز برای هیدراتاسیون مجدد بدن تان را با حجمی سبک فراهم کند. آب نارگیل می تواند جایگزین مواد مغذی از دست رفته بدن تان شود. مانند چای ، آب نارگیل حاوی تانن است و باعث تحریک لکه های معده ملتهب می شوند.آب نارگیل همچنین حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است که به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد