اونس طلا2310.19
مظنه15,556,000
18 گرم3,591,100
ارزش سکه35,047,668
قدیم (بهار)39,700,000
جدید (امامی)42,800,000
نیم25,100,000
ربع15,100,000

بهترین روغن های طبیعی برای پوست و مو چیست؟

روغن های طبیعی بسیار زیادی وجود دارند که می توانند به شما در زیبایی و سلامت پوست و مویتان کمک کنند. اما همه آن ها به یک اندازه مفید نیستند.

بهترین روغن های طبیعی برای پوست و مو چیست؟



روغن های طبیعی بسیار زیادی وجود دارند که می توانند به شما در زیبایی و سلامت پوست و مویتان کمک کنند. اما همه آن ها به یک اندازه مفید نیستند.
روغن های اساسی یا همان اسانس ها استفاده های مختلفی مانند کمک به سلامت پوست و مو و حتی در آروماتراپی دارند. روغن ها می توانند با تحریک حس بویایی شما را قادر سازند که محیط اطرفتان را بهتر درک کنید.
اسانس ها(essential oil) از تقطیر گیاهان و حل کردنشان در روغن به دست می آید. این عصاره ها الکلی هستند و در روغن حل می شوند. در برخی از روش های به دست آوردن اسانس ها به آن عصاره تام نیز گفته می شود.
اسانس ها کاربرد های درمانی متعددی را دارا می باشند که این باعث طرفداران زیادی برای آن ها شده است. برای به دست آوردن آن ها می توانید به عطاری ها و داروخانه ها مراجعه کنید. پیش از مصرف حتما درباره شیوه مصرف و کاربرد آن مطالعه فرمایید.
در ادامه ده اسانس فوق العاده و خواصشان را برای شما خواهیم گفت که برخی از آن ها استفاده های درمانی دارند و بعضی در زیبایی و سلامتی پوست مو مؤثر هستند.


توجه کنید که برای استفاده از اسانس ها برای پوست و مو لازم است از یک روغن دیگر با عنوان روغن حامل مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل استفاده کرده و چند قطره از آن را در روغن حامل حل کرده و سپس از آن استفاده کنید.
1. اسانس نعنا: رایحه دلپذیر، بهبود علائم سندروم روده تحریک پذیر
2. اسانس اسطوخودوس: رایحه آرامش بخش، رفع استرس در آروماتراپی، اگر با یک روغن حامل مخلوط شود یک روغن ماساژ فوق العاده به دست می آید
3. روغن درخت چای: خواص ضد باکتری و ضد قارچ، مراقبت از زخم، کنترل شوره سر، از بین بردن شپش سر( هنگام استفاده مراقب باشید وارد چشم نشود)
4. اسانس برگاموت: لوسیون بدن، روغن ماساژ، ادکلون، کاهش درد و التهاب( در هنگام استفاده دقت کنید که پوستتان نسبت به آن حساسیت نداشته باشد)
5. اسانس بابونه: کاهش اضطاب

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد