اونس طلا2153.8
مظنه14,172,000
18 گرم3,271,600
ارزش سکه31,929,516
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

رکوردشکنی بی‌سابقه فوتی‌های کرونا در کشور: 200 نفر!/ایران، سومِ جهان در فوتی‌های کرونا در ۲۴ ساعت اخیر

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز سهشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۷ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،۲۰۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۱ هزار و ۹۳۱نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۰۷ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۲۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند و استانهای تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان، زنجان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی گفت: متاسفانه برگزاری مراسم عزا و عروسی نقش مهمی در افزایش آمار مبتلایان به کرونا داشته است و در یک شهرستان برگزاری ۵۰ مراسم عروسی را داشتیم. از مردم به جد می خواهیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما در زمان خروج از منزل ماسک بزنند.

ایران بالاتر از آمریکا و روسیه در فوتی‌های کرونا در ۲۴ ساعت اخیر

ایران در آمار روز گذشته 16 تیرماه با اعلام ۱۶۳ فوتی در رتبه سوم جهانی بعد از مکزیک و هند و بالاتر از آمریکا و روسیه قرار گرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد