اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۱۱ راز زیبایی زنان در سراسر جهان

جوانی و احساس زیبایی دو موضوعی است که در صدر لیست کارهای هر زن است. در حالی که تعدادی محصول در بازار وجود دارد که برای این کار از آنها استفاده کنید ، نکات برجسته زیبایی مخفی در سرتاسر جهان وجود دارد که می توانند به روند کار نیز کمک کنند. استفاده از نکات زیبایی طبیعی می تواند مقرون به صرفه تر باشد و راه حلی برای همه فراهم می کند.

به گزارش سایت طلا، در اینجا 10 راز زیبایی وجود دارد که در مناطق مختلف جهان استفاده می شود:


روغن نارگیل
روغن نارگیل یکی از محبوب ترین لوازم مراقبتی از پوست و مو در سراسر جهان بویژه در کشور هند است.

روغن آرگان
روغن آرگان در مراکش به عنوان مرطوب کننده صورت ، روغن حمام ، لوسیون بدن و تهویه مطبوع موهای شما استفاده می شود.

شیر برنج
در چین از آب برنج به عنوان یک شستشوی صورت استفاده می شود و به عنوان یک روغن کامل و بی عیب برای کمک به کاهش لک ها و علائم چروکیدگی روی پوست استفاده می شود.

پودر سبز کاکائو
در ژاپن ، بسیاری از خانم ها پودر سبز ماتا و آب گرم را برای تهیه یک چای سبز طعم دهنده مخلوط می کنند. هنگامی که به عنوان چای مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای بسیاری از خواص درمانی از جمله سوزاندن چربی و تقویت انرژی است، و زمانی که به عنوان ماسک صورت استفاده شود می تواند با هر آکنه ای به مقابله کند.

برش های سیب زمینی
در اسپانیا ، زنان از برش های سیب زمینی برای مبارزه با تیرگی های زیر و اطراف چشم استفاده می کنند. حدود پانزده دقیقه رو پوست تان بگذارید و بعد از شستشو معجزه آن را ببینید.

عسل مانوکا
در سوئد از عسل مانوکا برای تغذیه پوست استفاده می شود. می توان از آن به عنوان پاک کننده صورت ، درمان لک های تیره و ماسک صورت استفاده کرد. ماسک را به مدت 15 یا 20 دقیقه بگذارید و سریعا به نتیجه مطلوب خود برسید.

روغن زیتون
در ایتالیا ، روغن زیتون بهترین راه برای داشتن پوست صاف ، درخشش برای لب ها و موارد دیگر است. سفیده تخم مرغ به عنوان یک درمان عالی برای موهای براق استفاده می شود. سفیده های تخم مرغ را هم بزنید و مخلوط را به مدت 10 دقیقه روی موها بگذارید و بعد بشویید.

شیر و عسل
در فرانسه ، آب لیمو به خلاص شدن از شر لکه ها کمک می کند. خیساندن ده دقیقه ای ناخن ها در آب لیمو می تواند نتایج معجزه واری برای شما داشته باشد. از شیر و عسل در حمام کردن و صاف و ابریشمی کردن پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
مراقبت از پوست با شن
در برزیل ، ساحل بیشتر از تهیه یک برنزه عمل می کند! خانم ها از ماسه مرطوب استفاده می کنند تا پاها و بازوهای خود را برای پاک کردن پوست خود و تغذیه آن با مواد معدنی استفاده کنند.

چای سبز و آب معدنی
در سوئد ، چای سبز بخش عظیمی از روال مراقبت از پوست است. برای ایجاد تونر ، چای سبز را با آب معدنی فریز کنید. نوشیدن چای سبز فواید بسیار خوبی نیز دارد.

چای روبیبوس
در آفریقا ، چای روبیبوس یا چای قرمز یک ضرورت روتین پوست است. چای قرمز سرشار از ویتامین C و کوئرستین است. این می تواند به افزایش تولید کلاژن کمک کند. به خودی خود به عنوان یک چای پر از عطر و طعم است.

اینها فقط چند نکته زیبایی طبیعی است که می توانید با تمام محصولاتی که ممکن است هر روز از آنها استفاده کنید ، انجام شود. دانستن اینکه چگونه می توانید بدون شکستن بودجه از پوست خود مراقبت کنید ، یک فرمول برنده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد