اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۵۰ درصد سرمایه‌های مردم جذب کدام بازار شده است؟

براساس نظرسنجی Housing.com و Naredco، املاک و مستغلات به عنوان مطلوب ترین کلاس دارایی برای سرمایه گذاری ظاهر شده اند اما نزدیک به ۵۰ درصد از صاحب‌خانه های بالقوه که در حال حاضر در منازل اجاره‌ای زندگی می کنند، احساس می کنند که قیمت ها هنوز هم خیلی بالا و برای آنها غیرقابل دسترسی است.

به گزارش سایت طلا ، طبق این نظرسنجی، نیمی از مردم هند خرید خانه را برای سرمایه گذاری بلندمدت خود انتخاب می کنند گرچه اکثرا معتقدند قیمت املاک به قدری بالاست که آنها هنوز امکان خرید واحد مسکونی یا تجاری مورد نظر خود را ندارند. این نظرسنجی در دو ماه آوریل و مه در هشت شهر هند و به روش نمونه گیری تصادقی انجام گرفته است. چشم اندازی که این نظرسنجی ایجاد کرده این است که در حال حار بیش از ۳ هزار صاحب خانه بالقوه وجود دارد.

براساس یافته های این بررسی، املاک و مستغلات کلاس دارایی ارجح برای سرمایه گذاری بیش از ۳۵ درصد از افراد بوده و پس از آن طلا با ۲۸ درصد ، سپرده گذاری ثابت با ۲۲درصد و بازار سهام با ۱۶ درصد محبوبیت در میان مردم همراه هستند. ۵۹ درصد از پاسخ دهندگان فکر می کنند که سناریوی کلی اقتصادی یا در سطح فعلی باقی خواهد ماند یا ممکن است در شش ماه آینده کمی بهبود یافته و تقویت شود.

حدود ۵۳ درصد از پاسخ دهندگان نسبت به درآمد خود تا شش ماه آینده اطمینان داشته در حالی که همین درد از افراد، جستجو برای خرید خانه را تنها شش ماه به تعویق می اندازند. امتیازی که خرید و سرمایه گذاری در مسکن دارد چند سالی است که مسکوت مانده اما هنوز هم به رشد قابل توجهی نرسیده چرا که تصور می شود بهای آن غیرقابل کنترل است.

در نظرسنجی مذکور، بیش از نیی از صاحب خانه های بالقوه مورد بررسی قرار گرفته اند که اکنون در خانه های اجاره ای سکونت دارند. این افراد دست کم در ماه های آوریل و مه ۲۰۲۰، خریدارانی محتاط و اینده نگر اما خوش بین هستند.

همچنین بر اساس این بررسی، صاحب خانه های بالقوه ای که به دنبال خرید آپارتمان هستند به دلیل نگرانی های خود از وضعیت نقدینگی و عدم اطمینان اقتصادی ناشی از کووید ۱۹ است که فعلا مکث کرده و خرید انجام نمی دهند. باتوجه به اصلاحات متعدد و قابل توجه و نوسانات شدید در بازار بورس ، جای تعجب ندارد که املاک و مستغلات از یک کلاس دارایی سرمایه گذاری به انتخاب برتر در این زمینه تبدیل شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد