اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خوردنی‌های طبیعی و سالم برای مقابله با آنفولانزا

در وضعیت کنونی که جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، ابتلا به هر بیماری می تواند سیستم ایمنی بدن ما را تضعیف و مستعد ابتلا به کرونا کند. آنفولانزا یکی از بیماری هایی است که ابتلا به آن علاوه بر تضعیف سیستم ایمنی، مشکلات عدیده برای شما بوجود می آورد. پس بهتر است در دوران قرنطینه و به کمک خوردنی های طبیعی خودتان را از این خطر محفوظ کنید.

به گزارش سایت طلا، مواد غذایی وجود دارند که می توانند با تقویت سیستم ایمنی بدن شما را از خطر آنفولانزا دور کند، این غذاهای عالی دارای مواد مغذی سالم هستند و به راحتی در آشپزخانه شما یافت می شود. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید.

سبزیجات برگ سبز
این یک واقعیت جهانی است که اضافه کردن سبزیجات سبز به ویژه سبزیجات برگ دار به رژیم غذایی شما می تواند بدن شما را از انواع بیماری ها محافظت کند. این سبزی ها نه تنها منابع خوبی از ویتامین ها مانند A ، C و E هستند بلکه باعث تقویت ایمنی بدن نیز می شوند.


سیر
سیر احتمالاً یکی از رایج ترین موادی است که در آشپزخانه ای یافت می شود، اما سیر به چه دلیل تا این حد در آشپزخانه شما محبوب است؟ به این دلیل که سیر دارای خاصیت ضد ویروسی ، ضد قارچی و ضد باکتریایی است. برای اینکه بتوانید بیشترین فواید را از مصرف سیر نصیب بدن تان کنید بهتر است هر روز و بصورت خام آن را بخورید. در واقع سیر با خواص موجود برای تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند به عنوان یک داروی پیشگیری از آنفولانزا اما از نوع طبیعی عمل کند.
ماست
پروبیوتیک ها بهترین منبع باکتری ها یا میکروب های خوب هستند که نه تنها به هضم غذا کمک می کنند بلکه به قدرتمندی سیستم ایمنی بدن شما نیز کمک می کنند. همچنین از التهاب و عفونت ها جلوگیری می کند و متابولیسم را تنظیم می کند.


زنجبیل
زنجبیل هم مانند سیر، این ریشه دارویی باید بخشی از رژیم غذایی روزانه شما باشد. این ماده توانایی بالایی در جوانسازی سیستم ایمنی بدن شما ، تأمین گرمای بدن و درمان سایر بیماریهای تنفسی دارد. همیشه بهتر است در وعده های غذایی و چای روزانه از زنجبیل تازه استفاده کنید ، یا می توانید بصورت خام هم بخورید.
میوه های خانواده مرکبات
میوه هایی مانند پرتقال ، پلو ، لیمو ، لیموترش ، گوجه فرنگی ، آناناس و حتی فلفل ها خوردنی هایی غنی از ویتامین C هستند که به ساخت سیستم ایمنی قوی کمک می کنند. این میوه ها دارای آنتی اکسیدان هایی هستند که برای سلامتی شما مفید هستند.
قارچ
قارچ ها یکی از عالی ترین تقویت کننده های سیستم ایمنی بدن هستند. آنها سرشار از ویتامین D هستند که در ساخت و تقویت سیستم ایمنی بدن ما کمک می کند. قارچ را می توانید در غذاهای مورد علاقه خود مانند سوپ ها یا سالاد ها میل کنید همچنین می توانید آنها را بصورت خام مصرف کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد