اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوشی هوشمند آینده شیائومی با زوم 120 برابری!

بر اساس اطلاعات درز کرده از شرکت شیائومی، این شرکت قرار است یک گوشی هوشمند با زوم 120 برابری عرضه کند. این گوشی که در حال حاضر با نام رمزگذاری شده CAS خوانده می شود دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی همراه با زوم 120 برابری خواهد بود.

گوشی هوشمند آینده شیائومی با زوم 120 برابری!



بر اساس اطلاعات درز کرده از شرکت شیائومی، این شرکت قرار است یک گوشی هوشمند با زوم 120 برابری عرضه کند.
این گوشی که در حال حاضر با نام رمزگذاری شده CAS خوانده می شود دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی همراه با زوم 120 برابری خواهد بود.
شیائومی ام آی 10 اولین گوشی از این شرکت است که از یک دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده می کند اما طبق گزارش ها قرار نیست تنها گوشی هوشمند این شرکت با دوربی 108 مگاپیکسلی باشد.
طبق اطلاعات فاش شده از این شرکت قصد دارد تا گوشی دیگری نیز با این دوربین معرفی کند که با امکانات متنوع و جالب تر این دوربین همراه است.


شیائومی از ابتدای سال در حال کار کردن بر روی این گوشی است و مشخص نیست که چه زمانی این گوشی هوشمند معرفی و عرضه خواهد شد. همچنین به جز دوربین هیچ کدام از مشخصات دیگر این تلفن همراه هنوز مشخص نیست.
در حال حاضر بالاترین زوم میان گوشی های هوشمند متعلق به گلکسی اس 20 سامسونگ است که از زوم صد برابری استفاده می کند اما شیائومی قصد دارد تا زوم بیشتر و با کیفیت بهتری را به دنیای گوشی های هوشمند عرضه کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد