اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نحوه انتخاب عطر مناسب برای نوع پوست خود

عطرها بسیار فردگرایانه هستند. عطر و بوی شما به امضا تبدیل می شود ،بدیهی است که می خواهید عطری را خریداری کنید که با اولویت و شخصیت شما همسو باشد. نکته ای که بسیاری از افراد هنگام انتخاب عطر مناسب از آن در نظر نمی گیرند این است که آیا این عطر برای نوع پوست آنها مناسب است یا خیر؟؟

نحوه انتخاب عطر مناسب برای نوع پوست خود


عطرها بسیار فردگرایانه هستند. عطر و بوی شما به امضا تبدیل می شود ،بدیهی است که می خواهید عطری را خریداری کنید که با اولویت و شخصیت شما همسو باشد. نکته ای که بسیاری از افراد هنگام انتخاب عطر مناسب از آن در نظر نمی گیرند این است که آیا این عطر برای نوع پوست آنها مناسب است یا خیر؟


شیمی بدن ، گرما ، روغنها و حتی باکتری های موجود در پوست شما نقش مهمی دارند که بر نحوه انتشار عطر از شخص شما تأثیر می گذارد. همچنین تأثیر قابل توجهی در مدت زمان پوشیدن عطر بر روی شما دارد ، همچنین یادداشتهای خاصی که در اثر تماس با پوست شما بوجود می آید.

‏به طور مثال Bloom Acqua di Fiori جدید گوچی برای افرادي كه دارای پوست خشک تر مناسب است.
یک قانون ساده برای انتخاب عطر وجود دارد: آیا پوست شما خشک است یا روغنی ؟با درين عطر همراه باشيد تا با نحوه انتخاب عطر مناسب براي نوع پوست خود آشنا شويد

نحوه انتخاب عطر مناسب برای نوع پوست خود (برای پوست روغنی)
به طور معمول می توانید میزان چرب بودن پوست بدن را با توجه به احساس مرطوب بودن پوست خود سنجید. آیا پوست شما نياز زيادي به مرطوب کننده دارد؟ اگر اینگونه نباشد ، سنجش خوبی وجود دارد که پوست شما به طور قطع در قسمت روغنی قرار دارد.

‏L’Eau d’Issey Nectar de Parfum رایحه ای تازه و گلدار با گل های درخشان ، گل آهک و گلاب است – در صورت داشتن پوست روغنی انتخاب خوبي است.
عطرها روی شما دوام بیشتری خواهد داشت و هرچه اسپری کنید بوی آن بسیار شدیدتر خواهد بود زیرا روغن ها باعث ایجاد واکنش قوی تر بین ترکیبات موجود در رایحه و ترکیب پوست شما می شوند. عطرهای سبک گل یا مرکبات برای افرادی که دارای پوست روغنی هستند ، ایده آل هستند ، زیرا احتمال کمتری وجود دارد که بعد از استفاده بوی بیش از حد قوی دهید.
عطرهای توصیه شده:

Chloé Nomade، Issey Miyake L’Eau d’Issey Pure Nectar de Parfum ، Aerin Gardenia Rattan، Louis Vuitton Le Jour Se Léve

برای پوست خشک
عطرهای قوی تر برای افرادی که پوست خشک تر یا کم آبی دارند مناسب است. رایحه های مشکی ، چوبی و یا آنهایی که دارای گلهای برجسته و گلدار و معطر هستند ، کامل هستند زیرا قدرت این نتهای خاص باعث می شود تا رایحه برای مدت طولانی تر روی پوست بماند.

‏Mademoiselle Coco Chanel با افزایش نت های پچولی و عنبر ، یکی دیگر از انتخاب های برتر برای افرادی که دارای پوست خشک تر هستند و یک محکم برای عطرهای مسموم کننده است.
اگر رایحه های سبک تر و گل را ترجیح می دهید ، روش هایی برای ماندن این عطر وجود دارد. مرطوب کردن نقاط نبض که معمولاً عطر اسپریتز را روی آن قرار می دهید یکی از آنهاست. مقداری خامه را خمیر کنید ، آن را مالش دهید و بعد از آن عطر را خیس کنید. این همچنین به طولانی تر شدن زمان سایش عطر کمک می کند. شما همچنین می توانید به جای مایع استاندارد موجود در بطری ، روغن های عطر بخرید ، زیرا روغن ها به مراتب کمتر رقیق می شوند.


عطرهای پیشنهادی:

Gucci Bloom Acqua di Fiori ، Chanel Coco Mademoiselle Intense ، Diptyque Fleur de Peau

نکات دیگری که باید توجه کنید:
گرمای بدن شما نیز عاملی برای پاسخگویی است. درجه حرارت پایه بدن گرمتر به این معنی است که بازپرداخت عطر شما متمرکز تر خواهد بود و بالعکس.

اميدواريم اين مقاله مورد استفاده ي شما واقع شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد