اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چگونه به راحتی و به طور طبیعی منافذ پوستی را ببندیم؟

حتی اگر از آرایش استفاده نمی کنید ، مهم است که هر شب صورت خود را تمیز کنید تا خاک و سمومی که در طول روز روی صورت شما جمع می شوند را از بین ببرید.

به گزارش سایت طلا، داشتن پوستی جوان و سالم از مهمترین اهداف زیبایی زنان است. ما عجله داریم پوست خود را با آرایش بپوشانیم. اما چگونه به راحتی منافذ پوست را ببندیم؟

داشتن مراقبت از پوست و براق کننده پوست می تواند شما را بسیار جوان تر نشان بدهد. دیدن رسیدگی های خود در آینه و تعجب از آنچه می بینید ، تجربه ای بسیار لذت بخش است.

منافذ کوچک باعث می شوند پوست شما جوان تر و نرم تر به نظر برسد. برخی از آنها برای مراقبت از پوست خارجی و برخی دیگر برای بهبود رژیم و هیدراتاسیون شما هستند.

اگرچه برای از بین بردن کامل این مشکل "معجزه معجزه آسایی" وجود ندارد ، اما روشهای مختلفی برای کاهش و پنهان کردن موقت این مشکل وجود دارد.

* علل منافذ پوست باز

پوستی که در اثر آفتاب آسیب دیده است باعث می شود منافذ بیشتری باز شود. این شرایط همچنین باعث بدتر شدن الاستیسیته و کلاژن (که به عنوان یک پاک کننده طبیعی پوست عمل می کند) است و این می تواند باعث بزرگتر شدن منافذ شود.

یکی دیگر از عواملی که باعث ایجاد منافذ گشاد شده می شود نوع پوست ماست. پوست طبیعی معمولی کمتر مستعد منافذ باز است. از طرف دیگر ، اگر پوست چربی و روغنی داشته باشیم ، منافذ بزرگ تمایل به توسعه آسانتر دارند.

سن عامل دیگری است که در این شماره بازی می شود. با گذشت زمان ، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و این باعث بزرگتر شدن منافذ می شود. روند نوسازی طبیعی کارایی کمتری پیدا می کند و به دلیل سالها قرار گرفتن در معرض ، پوست شکننده و ضعیف می شود.

* راه حل هایی برای بستن منافذ پوست به راحتی

اگر بستن کامل منافذ پوست بسیار پیچیده باشد ، روش هایی وجود دارد که می تواند به جوان تر و زیباتر شدن پوست کمک کند. برای مقابله با این مشکل نیازی به رفتن به داروخانه و صرف ثروت نیست. مؤثرترین روشها عبارتند از:

* آب کافی بنوشید

حداقل روزانه 2 لیتر (64 اونس) آب بنوشید. آب و چای ها حساب نمی شوند: سعی کنید دو لیتر (64 اونس) آب خالص بنوشید. برای عملکرد صحیح بدن شما نیاز به هیدراته است. برای جلوگیری از بزرگ شدن منافذ پوست ، باید به پوست شما آبرسانی شود ، به این ترتیب آنها درخواست کمک می کنند!

* ویتامین سی مصرف کنید

ویتامین سی یک آنتی اکسیدان طبیعی است. مصرف آن فواید سلامتی زیادی به خصوص برای پوست شما به همراه خواهد داشت. ساده ترین روش برای مصرف آن ، خوردن مرکبات است. مورد علاقه خود را بخورید اما یادتان باشد که بیش از حد از آن استفاده نکنید.

* بادام ها

یکی دیگر از داروهای طبیعی بسیار مؤثر ، ماسک بادام است. با استفاده از آرد بادام بر روی پوست شما به بهبود منافذ و کاهش ظاهری آنها کمک می کند. اگر نمی توانید این محصول را در سوپر مارکت پیدا کنید ، نگران نباشید: آرد خود را تهیه کنید!

* هر شب آرایش خود را پاک کنید تا منافذ پوستی بسته شود

هرگز نباید با آرایش روی آن بخوابید. آرایش دارای روغن و مواد شیمیایی است که می تواند به پوست شما در داخل آسیب برساند.

هنگامی که از محل کار یا مهمانی به خانه برگشتید ، آرایش خود را فراموش نکنید. برای از بین بردن آرایش می توانید از یک پنبه نخی خیس شده در روغن زیتون باکره اضافی استفاده کنیدو بعد به خوبی در آب سرد بشویید و تمام شد.

حداقل روزی دو بار صورت خود را بشویید. بعد از پاک کردن آرایش می توانید دستور زیر را که سریع و آسان است ، صبح و شب امتحان کنید.

* صورت خود را مرتباً لایه برداری کنید

با عجله و شلوغی روز و ورود به خانه دیر ، ممکن است تهیه همه دستور العمل های روزانه برای شما دشوار باشد. شما باید اولویت بندی کنید و چیزی که نباید از آن استفاده کنید پاک کردن و لایه برداری پوست است. این دستور العمل را یک بار در هفته انجام دهید و منافذ پوست را به سرعت ببندید.

* روالهای سالم را اتخاذ کنید

در ادامه روال خود را برای بستن منافذ پوستی ادامه دهید. همه کارهایی که برای پوست خود انجام می دهید ، هر کاری که برای لعاب دادن به پوست خود انجام دهید ، فوق العاده است.

اگر عادت دارید که آخر هفته ماسک صورت را آماده کنید ، این کار را ادامه دهید. اگر از روال مراقبت از پوست پیروی نمی کنید ، زیرا در واقع وقت و تمایل ندارید ، حداقل به اندازه کافی آب بنوشید ، هر شب آرایش خود را بردارید و از ضد آفتاب استفاده کنید تا طی چند هفته بهبود پیدا کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد