اونس طلا2386.53
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

راز داشتن یک زندگی طولانی با کیفیت

بیشتر افرادی که بیش از 100 سال عمر می کنند روزانه 10 ساعت می خوابند. خواب عمیق برای داشتن یک ذهن قوی بسیار مهم است.

به گزارش سایت طلا، تاکنون ، علم مدرن متوجه نشده است که چگونه بشر را جاودانه می کند. البته مهمترین چیز این است که از کیفیت بالای زندگی برخوردار باشیم و در سلامت و شادابی زندگی کنیم.

طبق آمار ، در حال حاضر ، حدود 13.500 نفر بالای 100 سال زندگی می کنند. همچنین اعتقاد بر این است که در 50 سال ، این تعداد حتی می تواند سه برابر شود. بنابراین ، سؤال این است كه چگونه افراد ضمن داشتن كیفیت زندگی خوب ، به چنین ماندگاری دست می یابند؟

بیایید در مقاله امروز درباره این موضوع صحبت کنیم. یافته های ما مطمئنا مورد توجه شما خواهد بود.

1. کالری کمتری مصرف کنید

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی بیشتر افراد باید روزانه بین 1500 تا 2500 کالری مصرف کنند. این یک هدف آسان برای دستیابی است. علاوه بر این ، این کالری به شما امکان می دهد تا مقدار مواد غذایی لازم را برای به دست آوردن مواد مغذی مورد نیاز خود را میل کنید. برای رسیدن به این هدف کالری روزانه ، سعی کنید موارد مصرف زیر را کاهش دهید:

قند

آب نبات

نوشیدنی بدون الکل

به این ترتیب ، شما هم شیوه زندگی خود را بهبود می بخشید و هم غذای بهتری می خورید.

2. به کلم بروکلی ، میوه ، قهوه و عسل بله بگویید

آیا شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که نمی توانید روز خود را بدون فنجان قهوه شروع کنید؟ پس آن را رها نکنید. سرشار از آنتی اکسیدان است. این موارد در لیمو ، سیب و گلابی نیز وجود دارد که دلیل خوبی برای خوردن آنها است.

خوردن هویج ، کلم بروکلی و اسفناج نیز در زندگی طولانی و شاد مهم است. در حقیقت ، محتوای آنها آلفا کاروتن است که باعث کاهش میزان مرگ و میر می شود.

بدون شک ، عسل باید یکی از اصلی ترین رژیم های شما باشد. این محصول زنبور عسل غنی از مواد مغذی است. علاوه بر این ، خواص آنتی بیوتیکی آن برای افراد در هر سنی فوق العاده است.

3. از افزایش وزن در دور کمر خودداری کنید

چربی شکم نشانگر یک مشکل بهداشتی است که می تواند باعث بیماری جدی قلبی عروقی شود. مصرف چربی خود را کاهش دهید ، تمرینات زیادی انجام دهید ، آب کافی بنوشید و از خود مراقبت کنید ، به خصوص با توجه به فشار خون و سطح کلسترول.

بعضی اوقات ، فقط از دست دادن 5 تا 10 پوند برای کم کردن چربی کمر و کاهش خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی کافی است.

طبق آمار ، بیماری های قلبی یکی از شایع ترین دلایل مرگ در بین مردم جهان است و این چیزی است که می توان از آن جلوگیری کرد.

4. هر روز نیم ساعت پیاده روی کنید

ما این را بارها و بارها گفته ایم. پیاده روی هر روز حداقل نیم ساعت ضربان قلب شما را تنظیم می کند و به بهبود جریان خون کمک می کند. این تمرین علاوه بر ارائه این مزایا ، باعث تولید اندروفین ها می شود و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. ورزش واقعاً برای داشتن زندگی طولانی مهم است.

5. شبانه روز هشت ساعت بخوابید

ممکن است برای شما تعجب آور باشد ، اما تقریبا 70 درصد افراد بالای 100 سال روزانه 10 ساعت می خوابند. آنها در طول شب می خوابند و همچنین در طول روز چرت می زنند. این مقدار استراحت به آنها انرژی بیشتری برای بعد از ظهرها می دهد.

خواب عمیق و با کیفیت مطمئناً در حفظ سلامتی و لذت بردن از یک ذهن قوی با توانایی های خوب شناختی مهم است.

6. در فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشید

داشتن یک سبک زندگی فعال و پر سرگرمی که از آن لذت ببرید و علاقه به یادگیری چیزهای جدید به شما کمک می کند تا یک ذهن سالم داشته باشید.

اطراف خود را با کسانی که شما را خوشحال می کنند پر کنید: افرادی که می توانید با آنها بخندید ، از آنها بیاموزید و حتی با آنها سفر کنید. این زمان زندگی شماست که می توانید از وضعیت خود استفاده کنید و آنچه را که برای شما مهم است در اولویت قرار دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد