اونس طلا2414.52
مظنه14,576,000
18 گرم3,364,800
ارزش سکه32,839,728
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

چگونه می توان ترس از ویروس کرونا را مدیریت کرد؟

ترس از کرونا ویروس یک واقعیت در حال رشد در سراسر جهان است. چگونه می توانیم احساسات خود را مدیریت کنیم؟ برای حفظ ترس در این مقاله نکاتی را بیاموزید.

ترس از کرونا ویروس یک واقعیت در حال رشد در سراسر جهان است. چگونه می توانیم احساسات خود را مدیریت کنیم؟ برای حفظ ترس در این مقاله نکاتی را بیاموزید.


به گزارش سایت طلا، این روزها ، ترس از ویروس کرونا جمعیت جهان را درگیر کرده است. پس از آنکه سازمان بهداشت جهانی این عفونت را همه گیر اعلام کرد ، عدم اطمینان افزایش یافت. امروز مرکز این بیماری در اروپا است ، اگرچه این ویروس در سایر نقاط جهان نیز به سرعت در حال گسترش است.

به همین دلیل ، اکثر کشورها تدابیر محافظتی دقیقی را برای تلاش برای کاهش تعداد عفونت ها در نظر گرفته اند. اگرچه در افراد جوان و سالم معمولاً عوارض جدی ایجاد نمی شود ، افراد مسن و افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف در معرض خطر مرگ قرار دارند.

سطح اضطراب و ترس در جمعیت عمومی رو به افزایش است. در کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا ، که اقدامات اضطراری و حصر در خانه اعلام شده است ، این احساسات باعث افزایش یافته است.

مدیریت شرایط در هنگام ترس و اضطراب بسیار دشوارتر است. بنابراین ، در این مقاله ، ما می خواهیم برخی از توصیه های کلیدی را برای کمک به شما در مدیریت عواطف ناشی از بحران ویروس کرونا توضیح دهیم.

* عواقب ترس از ویروس کرونا چیست؟

در نتیجه گسترش ویروس کرونا نگهداری از منازل در بسیاری از نقاط جهان توصیه شده است. این اقدام برای جلوگیری از شیوع ویروس بین افراد انجام شده است. در حالت ایده آل ، افراد باید برای انجام کارهای اصلی مانند خرید مواد غذایی ، یا رفتن به محل کار در صورت لزوم ، فقط به خارج از خانه بروند.

تعداد زیادی از مردم تصمیم گرفتند با استفاده از قطارها ، هواپیماها و وسایل حمل و نقل دیگر به کشورهای مبدا خود برگردند. این امر خطر بیشتری را برای انتشار ویروس کرونا ایجاد کرده است.

بسیاری دیگر از افراد برای آماده شدن برای قرنطینه خانگی اقدام به خرید با وحشت در سوپر مارکت ها کرده اند. در نتیجه ، بسیاری از سوپر مارکت ها به دلیل این شیوه های خرید گسترده و غیر ضروری ، روزهاست که تقریباً خالی از سکنه اند. حتی در کشورهایی مانند ایالات متحده ، ترس از ویروس کرونا تعداد فروش اسلحه را افزایش داده است.

درک این حقیقت دشوار است که ترس و اضطراب می تواند ما را به سمت چه کاری سوق دهد. بنابراین ، در اینجا چند نکته کلیدی برای کمک به شما در مدیریت این احساسات و وضعیت شما به طور موثر ارائه شده است.

* چگونه می توانید ترس را مدیریت کنید؟

طبیعی است که نسبت به هر علامتی کوچک که ممکن است داشته باشید دچار اضطراب شوید و فکر کنید که شما نیز آلوده هستید. بسیاری از افراد وقتی در حقیقت ترس آنها باعث شده است تا علائم خود را نادرست تفسیر کنند یا حتی در ذهن خود اغراق کنند ، به اورژانس مراجعه می کنند.

علاوه بر این ، تغییر کل امور روزمره و انجام همه کارها در خانه می تواند بسیار دشوار باشد. کار از خانه ، ورزش در خانه و حتی معاشرت کردن می تواند بسیار مشکل ساز باشد. با این حال ، بسیاری از موارد می تواند به شما در مقابله کمک کند.

* احساسات خود را کنترل کنید

اول ، شما باید سعی کنید مشغول باشید. هر از گاهی ذهن خود را پاک کنید و سعی کنید در مورد چیزهایی فکر کنید که هیچ ارتباطی با ویروس کرونا ندارند. ترس یا اضطرابی را که این اوضاع را ایجاد می کند بپذیرید.

در حالت ایده آل ، شما همچنین باید از افراد نزدیک به خود حمایت کنید. اگر تنها زندگی می کنید ، سعی کنید اغلب با خانواده یا دوستان تماس بگیرید. همچنین می توانید تماس تلفنی با آنها را امتحان کنید. هر راهی که بتوانید از آن ها پشتیبانی کنید خوب خواهد بود.

همه اخبار کاملاً قابل اعتماد نیستند و همه اطلاعات صحیح نیست. سعی کنید از منابع علمی و حقیقی اطلاعات کسب کنید. همچنین ، سعی کنید عینی و واقع بین باشید. در اینکه بیش از حد هشدار دهنده باشید نیز فایده ای ندارد.

شما باید از هرگونه علائم آگاهی داشته باشید ، اما وسواس را به خودتان راه ندهید. دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری را که توسط مسئولین به تصویب رسیده است ، دنبال کنید.

یک نگرش خوش بینانه نسبت به کل وضعیت حفظ کنید. آگاهی از خطر به معنای این نیست که شما باید منفی یا بیش از حد هشدار دهنده باشید. مدیریت احساسات خود و کنترل نگرانی به شما کمک می کند تا مقابله کنید ، و می توانید با افتخار به چگونگی کنار آمدن با این ویروس توجه داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد