اونس طلا2298.31
مظنه15,396,000
18 گرم3,554,100
ارزش سکه34,687,188
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

صنوف به صورت تدریجی و مرحله به مرحله بازگشایی خواهند شد

رییس اتاق اصناف تهران گفت: اصناف همکاری گسترده‌ای با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشتند زمان و ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی پس از تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران،«قاسم نوده فراهانی» ضمن اشاره به نشست اتاق اصناف با وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ادامه‌دار شدن تعطیلی‌ واحدهای صنفی خبر داد و خاطرنشان ساخت: مقرر شد واحدهای صنفی بصورت تدریجی و مرحله به مرحله از تاریخی مشخص بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: هنگام بازگشایی نکاتی از جمله بازنگشتن به شرایط قبل از لحاظ بهداشتی، تاثیرات بازگشایی و یا بسته بودن اصناف از لحاظ اقتصادی و مدیریت در جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و سلامتی هموطنان لحاظ شده است و طی جلسات کارشناسی و ارزیابی‌های تخصصی ترتیب صنوف تعیین خواهد شد.

فراهانی با بیان اینکه مصوبات نشست به ستاد ملی کرونا ارسال و پس از تصویب نهایی ابلاغ و لازم الاجراست،گفت: زمان و ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی پس از ابلاغ، اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این ایام تنها فروشگاه‌ها و مراکز عرضه اقلام ضروری به روی مردم باز خواهند بود و هیچ یک از واحدهای صنفی که در این ایام تعطیل بوده‌اند شروع به فعالیت صنفی نخواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری‌تر در اولویت قرار خواهند گرفت و برای صنوفی که فعالیت آن‌ها با تجمع مردم همراه خواهد بود برنامه‌ریزی جداگانه خواهیم کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد